Bellen met Mitros

Waarom bellen met Mitros Klantenservice?

  • Je hebt een reparatieverzoek.
  • Je hebt een vraag aan Mitros over de betaling van de huur.
  • Je wil bij Mitros een onderhoudsabonnement afsluiten.
  • Je hebt een klacht.

Openingstijden telefonische klantenservice Mitros

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 16:00
  • Dinsdag 09:00 - 16:00
  • Woensdag 09:00 - 16:00
  • Donderdag 09:00 - 16:00
  • Vrijdag 09:00 - 16:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Mitros: 030 880 3300

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Mitros? Laat ons je ervaringen met Mitros weten!
Beoordeel Mitros.

KvK gegevens Mitros

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 30136131
  • Vestigingsnummer (KvK): 000000595233
  • Statutaire naam: Stichting Mitros 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Mitros?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Mitros? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Mitros via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Mitros via een contactformulier. Het duurt maximaal 3 werkdagen voordat je een antwoord krijgt van Mitros.

Ga naar het contactformulier op de website van Mitros

Chat online met Mitros.

Chat online met een klantenservice medewerker van Mitros.

Openingstijden online chat Mitros:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:30 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag & zondag: Gesloten.

Instructies online chat Mitros.

Klik op onderstaande link en klik vervolgens op de website van Mitros op de chat button. Binnen 2 minuten kun je een reactie verwachten.

Start een chat met Mitros

Neem contact op met Mitros via WhatsApp.

Neem contact op met de klantenservice van Mitros via WhatsApp. Gebruik hiervoor het volgende telefoonnummer: 06 23 82 44 84.

Openingstijden WhatsApp klantenservice Mitros.

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:30 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag & Zondag: Gesloten.

Normaal gesproken ontvang je binnen twee minuten een reactie van Mitros.

Klik hier voor contact met Mitros via WhatsApp.

Neem contact op met Mitros via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Mitros? Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 16:00 uur. Facebook Messenger is de berichtendienst van het sociale netwerk Facebook. Net als in andere chatapps kun je in Facebook Messenger zien of een bericht afgeleverd of gelezen is. De app geeft dit aan met drie verschillende bolletjes.

Klik hier voor contact met Mitros via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Mitros.

Voor een online antwoord kan je op de website van Mitros per vraag klikken. Hieronder zie je voorbeelden van veelgestelde vragen:

Wat is het Huurderspanel Mitros?
Voor wie is het Huurderspanel Mitros?
Waarom een online klantenpanel?
Wordt er nu alleen nog maar online onderzoek gedaan?
Hoe werkt het online onderzoek van het Huurderspanel Mitros?
Hoe vaak word ik uitgenodigd om aan een onderzoek mee te doen?
Hoeveel tijd kost het invullen van een vragenlijst?
Waarom moet ik bij de startvragenlijst verschillende persoonlijke gegevens invullen?
Hoe zit het met mijn privacy?
Ontvang ik ongewenste e-mail als ik mijn e-mailadres invul bij het inschrijven?
Als ik een uitnodiging voor een onderzoek ontvang, ben ik dan verplicht om deel te nemen?
Kan ik een onderzoek halverwege stoppen en later verder gaan?
Hoe kan ik mij uitschrijven voor het Huurderspanel Mitros?
Hoe kan ik doorgeven dat ik een nieuw e-mailadres heb?
Welke wijzigingen moet ik doorgeven?
Ik heb per e-mail een uitnodiging ontvangen, maar de link werkt niet. Wat moet ik doen?
Ik krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?

Ga naar de veelgestelde vragen van Mitros

Kwastendag interview Hussein

Hoofdkantoor Mitros (adres)

Kon. Wilhelminalaan 9 Utrecht 3527 LA Nederland
Rapportcijfer Mitros Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.

Beoordeel Mitros Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Mitros Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Mitros Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeanette Toeter op 27-02-2023
  • Rapportcijfer: 2

er werkt geen 1 link. Het contactformulier niet, de chat niet. Ik ben er alweer klaar mee.
  • Beoordeeld door fnietveld op 6-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

slecht
  • Beoordeeld door Maria Vliem op 31-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

jaarafrekening warmte van 1 sept. tot 1 sept. nu 5 maanden later nog steeds niet ontvangen. Ik durf amper de verwarming aan te doen, weet niet wat er boven mijn hoofd hangt. Door de medewerkers wordt je afgescheept met steeds weer een andere smoes. Iedereen maakt zich zorgen over de kosten van energie en wij weten al anderhalf jaar niets. Mitros was veel te druk met de fusie en vergat daardoor de belangen van haar klanten. Ik wil nu heel snel de jaarafrekening anders wordt het straks een afrekening van 2 jaar.
Bel Mitros
030 880 3300