Gemeente Heemskerk Klantenservice

Rapportcijfer Gemeente Heemskerk klantenservice: 5 » Lees beoordelingen (5)

Bellen met Gemeente Heemskerk

Waarom bellen met Gemeente Heemskerk Klantenservice?

  • Je wil een afspraak maken met gemeente Heemskerk.
  • Je hebt een aanslag ontvangen van gemeente Heemskerk en hebt hier een vraag over.
  • Je wil grofvuil laten ophalen.
  • Je wil werken bij gemeente Heemskerk.
  • Om een klacht in te dienen bij gemeente Heemskerk.

Openingstijden telefonische klantenservice Gemeente Heemskerk

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 17:00
  • Dinsdag 08:30 - 17:00
  • Woensdag 08:30 - 17:00
  • Donderdag 08:30 - 17:00
  • Vrijdag 08:30 - 12:30
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Gemeente Heemskerk: 14 0251

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Gemeente Heemskerk? Laat ons je ervaringen met Gemeente Heemskerk weten!
Beoordeel Gemeente Heemskerk.

KvK gegevens Gemeente Heemskerk

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34348454
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016037065
  • Statutaire naam: Gemeentehuis Heemskerk 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Gemeente Heemskerk?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Gemeente Heemskerk? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Gemeente Heemskerk via e-mail.

Wil je een melding doen van iets wat je in de buurt hebt opgemerkt of heb je een vraag aan gemeente Heemskerk? Je kan 24 uur per dag een e-mail sturen naar het volgende adres: post@heemskerk.nl.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Gemeente Heemskerk

Neem schriftelijk contact op met Gemeente Heemskerk.

Heb je een klacht, tip, vraag, of andere opmerking voor de gemeente Heemskerk? Neem dan schriftelijk contact op met de gemeente. Schrijf een brief en stuur deze naar dit adres:

  • Gemeente Heemskerk
  • Postbus 1
  • 1960 AA Heemskerk

De gemeente hoort graag van je!

Neem contact op met Gemeente Heemskerk via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van gemeente Heemskerk? Zij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 08:30 - 17:00 en op vrijdag van 08:30 - 12:30 uur. Facebook Messenger is de berichtendienst van het sociale netwerk Facebook. Net als in andere chatapps kun je in Facebook Messenger zien of een bericht afgeleverd of gelezen is. De app geeft dit aan met drie verschillende bolletjes.

Klik hier voor contact met Gemeente Heemskerk via Facebook Messenger.

Dien een klacht in bij Gemeente Heemskerk.

Gemeente Heemskerk neemt de mening en ervaringen van haar inwoners zeer serieus. Heb je een klacht? Gebruik hiervoor onderstaande link om het formulier in te vullen. Een ambtenaar van gemeente Heemskerk gaat er zo snel mogelijk mee aan de slag.

Klacht indienen bij Gemeente Heemskerk.

Melding

Wil je een melding doen over iets wat je aangetroffen hebt in de openbare ruimte? Bijvoorbeeld fout geparkeerde auto’s, te hoog onkruid , zwerfvuil, te hoog water of fietswrakken. Of zijn er ergens wegwerkzaamheden waar je vragen over hebt. Meld het hier aan gemeente Heemskerk.

Klik hier om een melding te doen bij gemeente Heemskerk.

Maak een afspraak met een medewerker van Gemeente Heemskerk.

Als je wil langskomen bij de gemeente Heemskerk, is het mogelijk om online een afspraak te maken. Een afspraak maken doe je via onderstaande link. Vul naam, adres, telefoonnummer en reden van bezoek in. Velden met een * zijn verplicht.

Maak een afspraak met Gemeente Heemskerk.

Neem contact op met Gemeente Heemskerk via Facebook.

Ook is gemeente Heemskerk actief op Facebook. Hier worden berichten geplaatst met onder andere nieuws over de gemeente, regels met betrekking tot de Corona crisis, evenementen en andere mededeling. Like de Facebookpagina van de gemeente Heemskerk om hiervan op de hoogte te blijven!

Klik hier voor contact met Gemeente Heemskerk via Facebook.

Neem contact op met Gemeente Heemskerk via Twitter.

De actualiteiten rondom de gemeente Heemskerk volgen via Twitter? Dat kan! De gemeente heeft een Twitteraccount waarop dagelijks nieuws en mededelingen geplaatst worden. Je kunt hen volgen via @gem_heemskerk.

Klik hier voor contact met Gemeente Heemskerk via Twitter.

Neem contact op met Gemeente Heemskerk via Instagram.

Foto’s en filmpjes worden regelmatig gepost op het Instagram account van de gemeente, @gemeente_heemskerk. Zij plaatsen hier zowel recente, als leuke oude foto’s van gemeente Heemskerk. Ben je benieuwd? Volg hen dan hier en klik op onderstaande link.

Klik hier voor contact met Gemeente Heemskerk via Instagram.

Neem contact op met Gemeente Heemskerk via LinkedIn.

Gemeente Heemskerk is actief op LinkedIn. Dit is een gratis online sociaal netwerk gericht op professionals. In Nederland zijn er meer dan 4 miljoen Nederlanders, deze cijfers zijn van medio 2013, geregistreerd. LinkedIn is een enorm zakelijk netwerk van professionals die elkaar kunnen helpen om hun organisatie- en loopbaandoelen te realiseren. Zoek je bijvoorbeeld een baan bij gemeente Heemskerk? Meld je hier aan en kijk bij Vacatures weergeven.

Klik hier voor contact met Gemeente Heemskerk via LinkedIn.

Serviceplein Heemskerk: voor al je vragen op het gebied van werk, inkomen, zorg of welzijn

Gemeente Heemskerk (adres)

Maerten van Heemskerckplein 1 Heemskerk 1964 EZ Nederland
Rapportcijfer Gemeente Heemskerk Klantenservice: 5

Rapportcijfer is gebaseerd op 5 beoordelingen.

Beoordeel Gemeente Heemskerk Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Gemeente Heemskerk Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Gemeente Heemskerk Klantenservice

  • Beoordeeld door CJM van Altena Punt op 10-12-2022
  • Rapportcijfer: 9

Snel geholpen vriendelijke dame.
  • Beoordeeld door M B- v K op 16-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Waarom?
Laatst deed ik een melding via Fixi.
Er staat bij afgehandeld,maar heb maarop de helft van mijn vragen nog steeds geen reactie gehad.
Bijv.
Omgeving Doorbenburg.
Er is pas iets vernieuwd qua speeltoestellen.
Maar al 2 keer in de poep gestaan op dat speelveld.
Ook is er niets voor de kinderen van 8 tm 11 jaar. Onze meiden van 10 spelen niet meer graag buiten hierdoor.
Is dat de bedoeling?
Ik hoor dit van meerdere kinderen uit de bury tussen de 8 en 11 a 12 jaar,is er geen geschikt speeltoestel.
Bij Lunenburg is er een leuk speelveld.
Kan dat ook bij ons komen?
Alleen dan met nog een hoger klimrek erbij of draaimolen.
Ook voor kinderen van 2 tm 4 jaar is er weinig. Ja midden tussen de hondenstront!
Bah Echt niet fijn.
Houd
een enquette anders bij Doornenburg,Enigenburg,Sterkenburg enz.

Ruimte zat,maar geen zand en gras.
Er zijn speciale zachte speelvloeren voor eronder.
Laatst ook. Mijn man had ook geen reactie gehad over iets.
Hoor meer klachten. Sorry dit te moeten vertellen.

P.s. Dat speeltoestel bij de walvis daarachter,dat is leuk voor peuters,kleuters.
Zoiets,dan iets kleiner?
Dat moet kunnen?
  • Beoordeeld door Kulvinder op 28-02-2022
  • Rapportcijfer: 10

Goed
  • Beoordeeld door A.koer op 28-11-2021
  • Rapportcijfer: 2

Voor een normale vraag aan gemeente in twee weken geen antwoord op brief/email.
  • Beoordeeld door P.H.M. Vloeimans op 2-08-2021
  • Rapportcijfer: 2

Na het stellen van een duidelijke vraag ( bij buurtmelding ) komt er geen duidelijk antwoord, wel een ontwijkende opmerking.
Zal de vraag dus de volgende keer maar in een " meerkeuze-vorm " stellen.
Bel Gemeente Heemskerk
14 0251