Nederlandse Staatsloterij klantenservice

Rapportcijfer Nederlandse Staatsloterij klantenservice: 1.6 » Lees beoordelingen (13)

Bellen met Nederlandse Staatsloterij

Waarom bellen met Nederlandse Staatsloterij klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een gewonnen prijs,
  • Je wilt je abonnement opzeggen of uitbreiden.
  • Je hebt een vraag over de uitslag van de Staatsloterij.

Openingstijden telefonische klantenservice Nederlandse Staatsloterij

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 21:00
  • Dinsdag 09:00 - 21:00
  • Woensdag 09:00 - 21:00
  • Donderdag 09:00 - 21:00
  • Vrijdag 09:00 - 21:00
  • Zaterdag 10:00 - 17:00
  • Zondag 10:00 - 17:00

  • Telefoonnummer Nederlandse Staatsloterij: 070-550 08 52

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Nederlandse Staatsloterij? Laat ons je ervaringen met Nederlandse Staatsloterij weten!
Beoordeel Nederlandse Staatsloterij.

Controleer op storingen bij Nederlandse Staatsloterij.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Nederlandse Staatsloterij.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Inloggen.
  • Lot kopen.
  • Website.
  • Aankopen.
Controleer of er een storing is bij Nederlandse Staatsloterij

Wil je op een andere manier contact opnemen met Nederlandse Staatsloterij?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Nederlandse Staatsloterij? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met Nederlandse Staatsloterij.

Het is mogelijk om online te chatten met een medewerker van de klantenservice van de Nederlandse Staatsloterij. Klik tijdens hun openingstijden op 'LIVE CHAT'.

Start een chat met Nederlandse Staatsloterij

Veelgestelde vragen Nederlandse Staatsloterij.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Staatsloterij. De vragen en antwoorden die je kan vinden zijn bijvoorbeeld:

  • Waarom meespelen met Staatsloterij?
  • Wat kost een Staatslot?
  • Tot hoe laat kan ik een Staatslot kopen?
  • Waar kan ik een Staatslot kopen?
  • Hoe werkt het spel Staatsloterij?
  • Hoe werkt de jackpot?
  • Hoe werkt XL?
  • Wat is Groepsspelen?
  • Hoe speel ik automatisch mee?
  • Hoe wijzig ik mijn abonnement?
  • Hoe zeg ik mijn abonnement op?
  • Wanneer vindt de incasso plaats?
  • Waar kan ik mijn lotnummer(s) zien?
  • Hoe ontvang ik mijn lotnummer(s)?
  • Wanner ontvang ik mijn gratis lot?
  • Wanneer krijg ik gratis 5x 1/5 loten?
  • Ik heb een prijs gewonnen! En nu?
  • Wanner ontvang ik mijn prijzengeld?
  • Waar kan ik de trekkingsuitslag zien?
  • Wanneer vinden de trekkingen plaats?
  • Waarom heb ik een account nodig?
  • Account activeren?
  • Waar vind ik mijn klantnummer?
  • Meespelen met Nederlandse Staatsloterij?



Zelf nog even kijken? Bekijk alle onderwerpen van Staatsloterij op een rij:

  • Abonnement
  • Prijzen
  • Loten en lotnummers
  • Trekkingsuitslag
  • Wallet
  • Club Staatsloterij
Ga naar de veelgestelde vragen van Nederlandse Staatsloterij

Neem contact op met Nederlandse Staatsloterij via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van de Nederlandse staatsloterij via Twitter en blijf meteen op de hoogte van alle nieuwtjes rondom Nederlandse staatsloterij. Je kunt binnen 15 minuten een reactie verwachten.

Openingstijden klantenservice Nederlandse staatsloterij op Twitter:

  • Maandag t/m vrijdag: Onbekend.
  • Zaterdag & zondag: Onbekend.
Klik hier voor contact met Nederlandse Staatsloterij via Twitter.

Staatsloterij Jackpotspel - 10 augustus 2022

Hoofdkantoor Nederlandse Staatsloterij (adres)

Laan van Hoornwijck 55 Rijswijk 2289 DG Nederland
Rapportcijfer Nederlandse Staatsloterij Klantenservice: 1.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 13 beoordelingen.

Beoordeel Nederlandse Staatsloterij klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Nederlandse Staatsloterij klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Nederlandse Staatsloterij klantenservice

  • Beoordeeld door roel boer op 18-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Mevrouw,mijnheer,
U geeft aan dat erop zondag gebeld kan worden ...........nee dus
  • Beoordeeld door Jac op 11-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

  • Beoordeeld door Jac op 11-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Nul
  • Beoordeeld door F Evers op 8-11-2022
  • Rapportcijfer: 7

Geeft een zekere spanning waar ik naar uitkijk!
  • Beoordeeld door Jan B op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil gewoon mijn gewonnen prijs ontvangen en niet eerst naar zo'n stomme wallet. En ik wil ook gewoon weer kunnen mailen met de klantenservice.
  • Beoordeeld door coby op 25-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

ik hen met mijn zus een gezamelijke bank rekening maar nu ben ik geblokkeerd omdat de rekening op de naam van mijn zus staat maar ze houden wel iedere keer het geld eraf maar wat ik heb gewonen krijg ij niet
  • Beoordeeld door jim de Bruin op 13-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waarom wordt Ik gefeliciteerd met mijn prijs als ik 150 euro verloren heb, zouden jullie dat niet eens aanpassen ik word hier echt een beetje moe van.
  • Beoordeeld door Mw Mr J van der Lingen op 17-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Echt vreselijk. Wél geld van mijn rekening afgeschreven, geen loten, en ik kan alleen terecht als ik ze op eigen kosten ga bellen. Wát een zootje!
  • Beoordeeld door ronald op 10-09-2021
  • Rapportcijfer: 2

Email adres niet te aan te passen , telkens code 5043, waardeloos
  • Beoordeeld door Gebruiker op 7-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil niet chatten twitteren of bellen.
gewoon een email of een tekst veld zoals dit. Zoals het al jaren overal prima werkt.

Ik krijg code 5053 als ik mijn email wil veranderen. Maak ticket aan en los op.
NEE. natuurlijk niet. Eerst 100 menu's door Google om hier uit te komen.
prutswerk!
  • Beoordeeld door john kosmas op 22-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

op 1`2 februari 2021 overboeking gemaakt vanuit mijn wallet naar mijn bankrekening bij de RABO, vandaag de 22e februari geld nog steeds niet bijgeschreven, hoe lang kan je op iemand zijn geld zitten, nee voor mij geen loten meer van de staatsloterij... slecht zeer slecht.
  • Beoordeeld door test@test.nl op 17-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

geen mail adres is vindbaar
  • Beoordeeld door L. Goudriaan op 6-01-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb 25 december een nieuwjaars lot gekocht van 30,00 euro
Nummer 7 doorgegeven en geen lot ontvangen via post of email
Daarna heb ik dagenlang geprobeerd te bellen, maar helaas !!!!!!
Je krijgt direct een voicemail. Dit was de eerste keer dat ik via internet
een lot koop en zal het nooit meer doen. Wel wil ik mij 30,00 euro terug.
Bel Nederlandse Staatsloterij
070-550 08 52