We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Leeuwarder Courant? Laat ons je ervaringen met Leeuwarder Courant weten!
Beoordeel Leeuwarder Courant.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Leeuwarder Courant? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Neem contact op met de klantenservice van de Leeuwarder Courant via e-mail. Stuur je e-mail naar contact@lc.nl. Er wordt niet vermeld binnen welke tijd je een reactie kunt verwachten.
Klik hier om een e-mail te sturen naar Leeuwarder CourantZoek je contact met een medewerker van de klantenservice van de Leeuwarder Courant? Het is mogelijk om via Facebook Messenger vragen te stellen. Tijdens hun openingstijden maandag t/m vrijdag van 07:30 - 17:00 uur en op zaterdag van 08:00 - 12:00 uur, kan je snel een antwoord verwachten op je vraag. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet.
Klik hier voor contact met Leeuwarder Courant via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan de Leeuwarder Courant:
Liever bij de tijd met Facebook? De highlights van de papieren krant vind je ook hier. De Leeuwarder Courant ververst steeds alle content, met nieuws, foto’s, video’s, belangrijke updates en alles waar jij interesse voor hebt. De Facebookpagina van de Leeuwarder Courant kun je vinden via onderstaande link.
Klik hier voor contact met Leeuwarder Courant via Facebook.Pinterest is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk hier op het kanaal van de Leeuwarder Courant. Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via de snelste en meest interessante nieuwssite van Nederland, 24 uur per dag en 7 dagen in de week.
Klik hier voor contact met Leeuwarder Courant via Pinterest.Rapportcijfer is gebaseerd op 54 beoordelingen.
Vandaag 11-11-2023, 4 keer gebeld, omdat we géén krant (noat bene de weekeind krant) hebben gekregen.
Er werd ook niet uitgelegd wat daarvan de reden is. Nee, de rekening wordt opgeschoven. Daar heb ik geen krant voor !
Zeer slecht LC. Het is ook niet de eerste keer.
zeer slechte bezorging.
Ondanks diverse klachten over de bezorging geen verbetering.
Vandaag, Za 24-6, om 13.30 uur nog geen krant, het is schandalig. Er is niemand te bereiken.
Zeer slecht. Al meer dan 14x geen krant vandaag telefonisch contact gehad de incasso wordt 14fagen opgeschort. Maar dat klopt niet op je overzicht staat compensatie nota steeds op nul
Regel het netjes en lieg je klanten niet voor
Vandaag, maandag 19 sept. weer de krant te laat. ipv 7.00 uur is de krant om 9.00 bezorgt.
Graag een reactie hoe dit steeds komt.
PS. afgelopen vrijdag helemaal geen krant!!
Krant zou voor 11.00 uur bezorgd worden volgens de mail van de L.C.. Tot nu toe 14.30 uur niet ontvangen. De laatste tijd komt de krant steeds later. Hoe komt dit?
Al vele msken geen krant ontvangen, eerst ging het vooral kis op zaterdag, nu ook door de week.
Nabezorgen is nog nooit gelukt. Bezorgers worden kennelijk niet goed aangesproken/begeleid en de mensen van de klantenservice mogen alleen hun standaardzinnen uitspreken. En vooral niks toezeggen. Waar is de mentaliteit dat de LC werkt maakt van het serieus nemen van haar vaste klanten en dus zorgt dat het wél goedkomt.
Krant niet gekregen vandaag 26-8, ondanks belofte dat het tussen 12 en 14 uur bezorgd zou worden.
Vind ik een slechte reclame. Digitaal kan ik hem ook niet lezen, want mijn gegevens zouden niet kloppen.
Bezorging is waardeloos. In 3 weken tijd al 10x geen krant ontvangen. Steeds maar weer bellen, en dan horen dat de krant in de (niet bestaande) nabezorging komt. Niet dus !!! We betalen er genoeg geld voor. Abonnement wordt ook zeer zeker niet verlengd.
Al weken lang geen ochtend krant ontvangen, een enkele keer is er een nalevering op de vroege middag. Wat mij enorm stoort is dat er van de Leeuwarden Courant geen enkele mededeling richting de abonnees gaat met een reden waarom de krant momenteel niet bezorgd wordt. Wanneer stopt dit een keer, hallo wij hebben een abonnement hoor en betalen daar ook voor. Een abonnee heeft plichten (betaling), maar de leverancier (leeuwarder Courant) heeft ook een plicht en dat is iedere ochtend een krant bezorgen. Gewoon een heel slechte beurt.
Vandaag weer geen krant ontvangen. De hele buurt niet. Gebeld en gemaild er werd me verzekert dat er tussen 12 en 14 uur een nabezorging kwam. Voor de zoveelste maal geen krant ontvangen. Stelletje sukkels. Op hun manier begrip tonen maar er niks mee doen behalve geld afschrijven
Ik heb van de week gebeld omdat ik niet meer op de digitale krant kan komen terwijl ik abonnee ben. Degene aan de chat kon mij niet helpen, ik zou teruggebeld worden. Is niet gebeurd.
Ik heb zaterdag een klacht ingestuurd vanwege het niet bezorgen van de LC. Dit is opgenomen. Daarna heb ik een info mail gestuurd, omdat ik mijn zaterdagabonnement niet kan koppelen aan een digitaal abonnement. Ik heb de vraag gesteld: hie dat kan? En of een digitaal abonnement gratis is? Ik heb nog steeds geen antwoord en ook nog steeds géén krant van zaterdag 16 juli ontvangen!
Als ik bel krijg ik geen persoon aan de telefoon en kan geen vragen stellen.
Ik wil graag een antwoord op mijn vragen!
Zaterdag geen krant ontvangen ,ook na mijn melding nog geen krant ontvangen.Ook de bezorging de gehele week komt te laat in de bus.Ik ben van plan om mijn abonnement te beëindigen.
H.Miedema
Hallo.
Als je op Zaterdagmorgen om 9 uur doorgeeft dat je geen krant hebt ontvangen en dan een tekst krijgt dat er een ander bezorger is en dat de krant later kan komen .
Dat kan allemaal. En dan volgens bericht dat het wel tot 12.30 uur kan duren loop je telkens van 2 hoog naar je brievenbus waar je geen krant vindt. Ondertussen belt iedereen maar je komt er niet doorheen. Dan om 12.30 nog geen krant en en de telefoon om te bellen gesloten .Wat een service. Nu dus geen Zaterdag krant. Nu zal je zeggen koop je een maar het is al duur genoeg. Dus hele lange weekend geen krant geen puzzels geen doden maar wat maakt het uit abonnement is betaald toch. Is het zo moeilijk om de krant alsnog met de nabezorging t e brengen.
slechte zaak. Leeuwarder Courant. Hoop dat het anders opgelost wordt de volgende keer.
Heb weer geen krant gekregen wanneer zullen jullie ons een krant bezorgen op Zaterdag elke keer rijd die ons voorbij!
Bezorging is klote.
Zaterdag 16 april belde ik de klantenservice omdat wij de krant weer niet hadden ontvangen. Er werd mij (net als de vorige keer) verzekerd dat we de krant in de nabestelling zouden ontvangen..Dus ....kregen we weer NIETS. De reden van mijn late reactie is dan ook dat ik zo kwaad werd dat mijn vrouw op haar 90ste verjaardag geen krant ontving dat ik mogelijk erg vervelende taal zou gaan gebruiken. Uw service is ,waar het ook aan mag liggen, waardeloos.Onze vaste bezorger had zeer duidelijk zijn vrije dag aan het RAYONHOOFD doorgegeven.Wij wensen u veel sterke met de bedrijfsvoering.
Wim Schingenga Beeldend kunstenaar.
Vanmorgen heb ik gechat met de LC.
Onze krant was niet bezorgd. Na het chatten ( rond 9 uur) , zou er tussen 12 en 14 uur een kant bezorgd worden.
Dat is niet gebeurd.
Super slecht dus. En er waren ook meerdere buren van ons die geen krant gekregen hebben.
En u leveren jullie niets meer en zijn jullie niet eens meer bereikbaar!
Heb 30 minuten aan de telefoon gezeten en men laat je gewoon wachten, belachelijk. Geen service !!!
Zeer slecht.
Wordt al weken aan het lijntje gehouden over na bezorging van de krant. Die niet wordt bezorgd.
Er wordt wel verwacht dat ik betaal.
Maar een krant ontvangen, ho maar.
Die er eens wat aan. Inmiddels heb ik al 7 x geen krant ontvangen de laatste maanden.
Na weken lang problemen te hebben gehad met de bezorging ging het dan eindelijk goed. Echter vandaag weer geen krant, zaterdag 22.01.22. Ook niet nabezorgd gekregen. Dus dit weekend kan ik geen krant lezen. Grrrrr. Wel meteen vragen of ik mijn abonnement wil verlengen.....moet er hard over nadenken
In het verleden (juni j.l.)heb ik enige negatieve commentaren geschreven over het niet bezorgen van de courant, Nadrukkelijk heb ik daar bij aangegeven dat de slechte bezorging niet ligt aan de bezorgers maar wel aan jullie organisatie van de bezorging. (dat is in een telefoongesprek ook toegegeven)
ik krijg er geen reactie op. nu snap ik wel dat de courant niet op iedere klacht kan reageren maar een reactie op dezelfde soort reactie zou wel klantvriendelijk zijn.
Ik wilde nu de krant opzeggen maar dat zou mij geld kosten..
dit gaat mij enigszins te ver.
Der halve zeg ik de courant per 31 december a.s. op.
Ik vertrouw erop dat ik de krant tot die datum min of meer regelmatig ontvang.
Met de meest vriendelijke groet,
N Bekius
Bezorging is ronduit slecht. Krant te laat of helemaal niet. Nabezorging wordt ook niet gedaan.
Slechte bezorging en contact. Krant is wederom niet bezorgd, maar zal tussen 12 en 14 uur alsnog afgeleverd worden.
Helaas heb ik de krant nog niet mogen ontvangen. Telefonisch contact is niet meer mogelijk.
Slechte bezorging en contact. Krant is wederom niet bezorgd, maar zal tussen 12 en 14 uur alsnog afgeleverd worden.
Helaas heb ik de krant nog niet mogen ontvangen. Telefonisch contact is niet meer mogelijk.
Slechte bezorging en contact.
Wederom geen LC mogen ontvangen. Na telefonische melding, wordt aangegeven dat de krant tussen 12 en 14 uur nabezorgd wordt.
Om 14.25 uur nog geen krant ontvangen. Telefonisch contact is nu niet meer mogelijk
Zeer slechte bezorging!!! Hier wordt niks aan gedaan.. niet nabezorgd. Service is er niet van de LC. Compensatie b.v. in mindering brengen de niet bezorgde kranten, doen ze niet aan....mails wordt niet meer op gereageerd. Zeer spijtig dat ons abonnement nog loopt tot maart. Na maart gooien we met vlag en wimpel de LC de deur uit!!!
zeer slechte bezorging en contact
Wij hebben sinds zaterdag 2 oktober de lc. Alleen op zaterdag. Vorige week zaterdag heb ik een klacht ingediend omdat hij pas na 12 uur geleverd werd. Van morgen was hij er weer niet. Weer telefonisch contact gehad. Hij komt er aan mevrouw. Het is nu 14.41 en hij is er nog steeds niet. En ik krijg niemand van de lc te pakken. Erg slecht dit!
Kloten al 4 dagen geen krant en om klanten service te bellen kost je 1,- p/min
Is dat klantenservice voor mensen die al jaren deze krant lezen????
Deze week dinsdag, 6-7-2021, geen krant ontvangen. Nabezorging gevraagd, maar niet uitgevoerd.om 13.30 uur weer gebeld, maar nabezorging kon niet meer.
De rest van de week steeds gebeld dat de krant er niet voor 07.00 uur was, maar na 09.00 uur vond ik de krant in de brievenbus.
Voordat ik dit kon melden heb ik ca 10 minuten per keer moeten wachten voordat ik iemand aan de telefoon kreeg die me te woord stond.
Ik kom dus op ongeveer 40 minuten telefoonkosten. Dat ben ik er naast het kranten abonnement ook nog aan kwijt en een hoop ergernis dat de krant er niet is wat in de voorwaarden van de bezorging staat. Gezien het bovenstaande heb je geen leesplezier van de krant, maar is het een bron van ergernis geworden.
Ik reken erop dat de krant met onmiddellijke ingang weer volgens afspraak voor 07.00 uur wordt bezorgd.
Dat jullie de bezorging anders h.ebben geregeld mag nooit het probleem van de abonnees worden. Ook reken ik op een tegemoetkoming in de door mij gemaakte telefoonkosten.
Klantvriendelijkheid van de kant van klantenservice is ver te zoeken
Voorlopig nog met vriendelijke groet
18 min in de wacht en verbinding verbroken!!!!!!!!!!!!!
Account aanmaken en wachtwoord pakt het niet zelfs niet bij klotekrant=2021
Reageert niet op mail, zegt terug zullen bellen maar doet dat niet, zet zomaar een abonnement stop, regelt vakantie regeling slecht zodat er geen krant is op vakantie adres, op de vakantie plaats waar ik zit zijn hierover vele klachten, bellen helpt niet men trekt zich er totaal niets van aan !
Reageert niet op mail, zegt terug zullen bellen maar doet dat niet, zet zomaar een abonnement stop, regelt vakantie regeling slecht zodat er geen krant is op vakantie adres, op de vakantie plaats waar ik zit zijn hierover vele klachten, bellen helpt niet men trekt zich er totaal niets van aan !
Wij ontvangen de krant bijna nooit voor 8 uur. Zaterdags nooit voor 9 uur.
Heb al vaak gebeld, naar weinig response.
Gr. H. Hiemstra
De klantenservice is uitstekend. Maar na mijn klacht over de niet bezorging van de krant van 16 juni (die ik deed om 10.30 en waarvan het mij bekend is dat die klacht is binnengekomen) en waar mij werd gezegd dat de krant zou worden na bezorgd wacht ik nog steeds op die nabezorging . Het is nu 20.16.
Ter verdere informatie:
Ik betaal per jaar voor een abonnement 410 euro. Ben zeker langer dan 3 jaar abonnee.
Bij naleziing van jullie informatie zie ik dat de abonnementskosten van een compleet abonnement 420 euro kost. Dit zou gelden als je nu een abonnent neemt.
Nu bleek dat ik geen digitale toegang heb op de krant. Vreemd maar geen probleem bij ontvangst van de papieren krant. Ik lees immers de Lc niet digitaal.
Dit moet bekend zijn bij de krant. Ik kreeg echter niet het aanbod om digitaal in te loggen op 16 juni.
nogmaals ik heb de klantenservice als zeer prettignervarennennde dagelijkse bezorging treft (wat mij betreft ook geen enkele blaam) maar er klopt iets niet bij de LC.;
Te veel artikelen overgenomen van de telegraaf (die les ik niet maar ik herken wel de schrivers.
Enkele (goede ) artikelen uit de NRC((die krant lees ik wel)
Veel plaatselijk nieuws die ik ook in e AD kan lezen.
Dit alles verwijt ik de Lc zeker niet.
Wel maak ik een rekensommetje( (voor mezelf dan):
Is het me 410 euro waard om voor de steun aan de provinciale pers (wat ik erg belangrijk vind)) ?
Ik weet nog niet het antwoord op die vraag.
Vreemd wat het niet bezorgen van een krant voor vragen en overwegingen kan kan leiden.
Met de meeste hoogachting
N Bekius
?
Ik heb meer dan 3 jaar een abonnement op de LC.
Mij is na mijn klacht over de bezorging niet het aanbod gedaan de LC van 16 juni digitaal te leze,
Ruim vijf weken komt de ochtend krant erg laat binnen, geprobeerd contact te leggen met u, maar dat lukt niet.bijzonder jammer dat u niet de telefoon niet opneemt.alleen als u een abonnement wilt verkopen, kunnen jullie tot laat in de avond bellen!!
kunt u mij aangeven wanneer dit onderhand wordt opgelost, ik bedoel het is ook geen krant van een paar tientjes per jaar.
als u stopt met de krant drukken, kunt u dit beter aangeven, dan stop ik per direct de betalingen.
met vriendelijke groet.
Vanmorgen zelf maar even contact opgenomen met de LC met de vraag hoe het stond met de zaak welke ons is aangedaan door de LC. Een meneer aan de lijn en die uitleg gegeven van waarom ik belde. Jammer iemand met weinig gevoel.
Gistermorgen uitleg gegeven over wat ons is aangedaan door de LC. De mevrouw die ik aan de lijn had heeft keurig mijn verhaal aangehoord.
Vanmorgen zelf maar even opgenomen met de Lc over hoe het met de zaak er voor stond. Een meneer aan de lijn die zich totaal niet kon verplaatsen wat ons is aangedaan door de LC.
Beoordeel Leeuwarder Courant klantenservice