Algemeen Dagblad Klantenservice

Rapportcijfer Algemeen Dagblad klantenservice: 1.8 » Lees beoordelingen (232)

Bellen met Algemeen Dagblad

Waarom bellen met Algemeen Dagblad Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van het Algemeen Dagblad.
  • Je hebt een vraag over een de levering van een besteld product.
  • Je wilt een vakantie doorgeven en tijdelijk je abonnement stopzetten.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice Algemeen Dagblad

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Algemeen Dagblad: 088 – 050 5050

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Om contact op te nemen met de bezorgservice van het AD bel je het volgende telefoonnummer: 088 – 050 5055

Heb jij onlangs contact gehad met Algemeen Dagblad? Laat ons je ervaringen met Algemeen Dagblad weten!
Beoordeel Algemeen Dagblad.

Controleer op storingen bij Algemeen Dagblad.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Algemeen Dagblad.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Inloggen.
  • Website.
Controleer of er een storing is bij Algemeen Dagblad

KvK gegevens Algemeen Dagblad

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34172906
  • Vestigingsnummer (KvK): 000034260374
  • Statutaire naam: DPG Media B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Algemeen Dagblad?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Algemeen Dagblad? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via een contactformulier.

Gebruik het contactformulier van het AD om contact op te nemen. Je krijgt binnen 2 werkdagen een antwoord op je vraag. Om gebruik te maken van het contactformulier klik je op onderstaande link. Scroll daarna naar beneden tot je op de website van het AD de link naar het contactformulier ziet staan (zie afbeelding).

Ga naar het contactformulier op de website van Algemeen Dagblad

Neem schriftelijk contact op met Algemeen Dagblad.

Schrijf je liever een brief naar het AD? Pak dan je pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres. Je kunt binnen 10 werkdagen een reactie verwachten.

  • AD Klantenservice
  • Postbus 8984
  • 3009 TD
  • Rotterdam

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Facebook Messenger.

Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met het Algemeen Dagblad. Openingstijden zijn: Maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur. Reactietijden zijn onbekend. Wanneer je een chatbericht stuurt, zien alleen de medewerkers van de klantenservice van het Algemeen Dagblad je openbare gegevens.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Algemeen Dagblad.

Bekijk de veelgestelde vragen aan het Algemeen Dagblad:

  • Door het coronavirus wil ik mijn krant tijdelijk op een ander adres ontvangen. Is dat mogelijk?
  • Welke maatregelen heeft distributie (DPG Media) ondernomen tot nu toe?
  • Kan ik mijn vakantieonderbreking annuleren?
  • Kan ik het coronavirus oplopen via de krant?
  • Welke abonnementen zijn er om het AD te kunnen lezen?
  • Hoe kan ik een abonnement op het AD nemen?
  • Welke AD editie wordt in mijn regio bezorgd?
  • Wat is de startdatum van mijn abonnement?
  • Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
  • Hoe kan ik mijn verhuizing (nieuw bezorgadres) doorgeven?
  • Ik wil mijn abonnement wijzigen of opzeggen, hoe geef ik dit door?
  • Hoe werkt een abonnement via de App Store of Google Play?
  • Wanneer wordt mijn abonnementsgeld afgeschreven?
  • Ik wil graag een factuur ontvangen, kan dat?
  • Hoe laat wordt mijn krant bezorgd?
  • Hoe laat wordt de krant op de Waddeneilanden bezorgd?
  • Mijn krant is niet bezorgd. Wat kan ik nu doen?
  • Wat gebeurt er met mijn bezorgmelding?
  • Mijn bezorger heeft schade veroorzaakt. Wat kan ik nu doen?
  • Ik wil een editie uit een andere regio ontvangen. Kan dat?
  • Waarom kan ik tijdens mijn vakantie de krant niet op een camping, vakantiepark of hotel laten bezorgen?
  • Hoe kan ik mijn vakantieonderbreking annuleren?
  • Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
  • Wanneer moet ik mijn vakantieperiode doorgeven?
  • Op welke manieren kan ik het AD digtaal lezen?
  • Hoe krijg ik toegang tot de digitale producten van AD?
  • Wat zijn Premium artikelen?
  • Ik ben ingelogd, maar krijg toch geen toegang tot alle artikelen. Wat nu?
  • Waarom krijg ik nieuwsmeldingen van jullie als ik online ben?
  • Ik wil geen nieuwsmeldingen meer ontvangen. Hoe schakel ik ze uit?
  • Hoe kan ik de AD nieuwsapp downloaden op mijn smartphone?
  • Kan ik de AD Nieuwsapp ook installeren op op een tablet? (iPad of Android)
  • Hoe werkt de AD Nieuwsapp?
  • Hoe kan ik een regio toevoegen of verwijderen in de AD Nieuwsapp?
  • Ik kan mijn regio niet vinden in de app. Komen er nog regio's bij?
  • Wat is Goal Alert en hoe werkt het?
  • Hoe kan ik de Digitale krant app downloaden op mijn tablet of smartphone?
  • Kan ik alle regio-edities van het AD lezen in de Digitale krant?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Digitale krant beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Digitale krant kostenloos?
  • Wat betekent het slotje in het menu? (Alleen op iPhone en iPad)
  • Kan ik de Digitale krant automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik kranten verwijderen uit de Digitale krant app?
  • Hoe kan ik de puzzels in de Digitale krant maken?
  • Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn abonnement is gekoppeld. Wat nu?
  • Wat is het DPG Media account?
  • Ik weet niet of ik een account heb. Hoe kom ik dat te weten?
  • Hoe maak ik een account aan?
  • Ik heb al een account. Hoe koppel ik mijn abonnement hieraan?
  • Mijn abonnementsnummer of postcode wordt niet geaccepteerd in mijn account. Wat nu?
  • Ik krijg de melding ‘Abonnementsnummer is reeds in gebruik’. Wat nu?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  • Hoe kan ik een ander e-mailadres aan mijn account koppelen?
  • Kan ik op meerdere apparaten gebruik maken van mijn account?
  • Kan mijn abonnement aan meerdere accounts gekoppeld worden?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor e-mail nieuwsbrieven?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor pushberichten via de app?
  • Zijn mijn gegevens wel veilig opgeslagen binnen het account?
  • Wat is Topics en hoe krijg ik toegang?

Op welke apparaten kan ik Topics lezen?
Welke artikelen van welke kranten lees ik via Topics?
Hoe kan ik mij in- of uitschrijven voor Topics nieuwsbrief?
Hoe kom ik in contact met de redactie van het AD?
Welke edities heeft het AD?
Hoe kan ik adverteren in het AD?
Ik wil graag het AD verkopen in mijn winkel, hoe kan ik dit regelen?

Ga naar de veelgestelde vragen van Algemeen Dagblad

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Twitter.

Stel je vraag aan het AD via Twitter. Indien geopend kun je binnen een uur een reactie verwachten.

Openingstijden zijn als volgt:

  • Maandag t/m vrijdag. van 08:00 tot 17:00.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Twitter.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Pinterest.

Wat voor platform is Pinterest?
Pinterest is een social media platform waarop afbeeldingen kunnen worden gedeeld, gecategoriseerd in 'borden'. Deze boards worden door veel mensen gebruikt als een soort 'moodboard' om zelf ideeën op te verzamelen, of om ideeën uit op te doen van andermans borden. Kijk hier op het kanaal van het Algemeen Dagblad.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Pinterest.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Facebook.

Volg het Algemeen Dagblad op Facebook. Plaatst u alstublieft geen bedreigende, beledigende of anderszins kwetsende teksten en/of afbeeldingen op dit platform. Een medewerker verwijdert zulke berichten terstond. Er wordt ook nooit op zulk soort berichten gereageerd door het Algemeen Dagblad.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Facebook.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Instagram.

Bekijk de Instagram pagina van het Algemeen Dagblad. Like artikelen, foto's en video's.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Instagram.

Youtube kanaal van Algemeen Dagblad.

Op het YouTube kanaal van het Algemeen Dagblad vind je het laatste nieuws en de nieuwste foto’s en video’s. Wil je nooit achterlopen, klik dan op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Algemeen Dagblad’.

Ga naar het Youtube kanaal van Algemeen Dagblad.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via LinkedIn.

Wil jij werken bij het Algemeen Dagblad? Ben jij op zoek naar een baan in de krantenwereld? Bezoek het Algemeen Dagblad dan op LinkedIn. HET social netwerk voor professionals om aan een baan te komen. Dat is LinkedIn.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via LinkedIn.

Woordvoerder Stan Verberkt over de terreurdreiging op Rotterdam Airport

Hoofdkantoor Algemeen Dagblad (adres)

Delftseplein 27 Rotterdam 3013 AA Nederland
Rapportcijfer Algemeen Dagblad Klantenservice: 1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 232 beoordelingen.

Beoordeel Algemeen Dagblad Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Algemeen Dagblad Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeanne op 6-12-2021
  • Rapportcijfer: 4

Goede morgen,mail ontvangen,laatste bezorg dag 13 december,maat heb nog vele dagen tegoed.
Eerste maand bijna dagelijks de krant nit bezorgd,dan later ,,met de mededeling,de krant ,met 1 dag verlenging,heel vaak gebeurd,groet Jeanne
  • Beoordeeld door C Snijder op 6-12-2021
  • Rapportcijfer: 2

Cijfer 2 zeer slecht, alleen maar bandjes, geen kontakt mogelijk, vakantieservice ingeschakeld niets van terecht gekomen, vervangende adres geen krant ontvangen, waardeloos
  • Beoordeeld door P. Stumpel op 3-12-2021
  • Rapportcijfer: 3

Een dag je krant niet krijgen kan gebeuren maar twee dagen achter elkaar? (En meteen gebeld)
Dan ga je maar weer (de tweede dag) bellen en wat krijg je dan, een bandje die je gaat helpen.
Hoe dan? Mijn opmerking kan ik niet kwijt!
Dit moet anders kunnen. Kil, gevoelloos en doods zo ervaar ik het dit is geen klanten service maar een robot die niet begrijpt wat er in de mens zich afspeelt als die twee dagen op rij zijn karnt niet krijgt.
En dan nog een kleine opmerking, dit is mijn tweede proef abonnement bij de eerst ging het ook al een keer fout en werd de dag niet verlengd en nu dan twee dagen op rij! Moet ik dan wel een vast abonnement nemen?
Vertrouwen is wat men wil en niet alleen vanuit Den Haag maar ook vanuit de krant.
Ik hoop dat dit binnen komt anders moet ik het helaas hierbij laten.
  • Beoordeeld door C. Wiegman op 29-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht deze maand 6 dagen een krant gehad geen contact mogenlijk waardeloos het cijfer 1 is nog teveel
  • Beoordeeld door MJongejan op 29-11-2021
  • Rapportcijfer: 4

De bezorging is een drama in mijn wijk. Krijg de krant niet of veel te laat . Afgelopen zaterdag voor de 4 de keer geen krant gekregen en de week ervoor pas om 14.30 . Door de weeks niet voor 9.30 . Je krijgt als je belt niemand te pakken behalve als je betaalt .mijn geduld raakt op
  • Beoordeeld door Anita op 21-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mijn ouders hebben al jaren een abbonement. De krantenbezorger slaat bewust hun huis over. Klantenservice zegt al 2 weken dat ze er mee bezig zijn en toch je krijgen ze geen krant. Dit is echt belachelijk dat een krantenbezorger beslist of je wel of niet een krant krijgt. Hij krijgt er voor betaald en mijn ouders betalen voor de krant.
  • Beoordeeld door M Rijneker op 20-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

mijn beoordeling is zeer zeer slecht. mijn schoonvader krijgt al ruim 2 weken geen krant. Voor hem is dat het enige wat die nog heeft en pluist het altijd helemaal uit. Ze hebben een abonnement , maar moet naar de winkel om een krant te halen.. belachelijk voor woorden. en dan zeggen dat Ze het abonnement steeds opschrijven. dat is een grijs gebied dat niet valt te controleren. ze moeten gewoon per dag geld terug storten. moet toch elke keer een krant ergens anders halen. Is er een instantie waar ik kan klagen, bijv de rijdende rechter??? HELP.

groet
Ed
  • Beoordeeld door marinus op 18-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht , allemaal smoesje .alleen met het maand bedrag afschrijven zijn ze nooit te laat .....
  • Beoordeeld door J. Vermeulen op 15-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al ruim 1.5 jaar veel problemen met de bezorging van het AD. Altijd te laat, met grote regelmaat totaal niet bezorgd en bij regen (zoals afgelopen zaterdag) krant zo nat dat hij niet meer is te lezen. Vandaag voor de zoveelste keer geen krant ontvangen. . Wij willen een PAPIEREN krant en géén digitale.!!!!!!
  • Beoordeeld door A.J.M. Ubert op 13-11-2021
  • Rapportcijfer: 2

Al 3x in een week tijd is er geen krant ontvangen; gisteren (12-11-2021) telefonisch een klacht ingediend maar dat heeft voor vandaag (13-11-2021|) dus weer niet geholpen. Wij overwegen serieus om het abonnement-schap te beëindigen na bijna 49 jaar!
  • Beoordeeld door A. A. Struik op 6-11-2021
  • Rapportcijfer: 2

De krant wordt veel te vaak geheel niet of niet op tijd bezorgd. Al vele malen is dit aangekaart, maar geen enkele verbetering. We staan op het punt om na 45 jaar de krant op te zeggen, omdat het allemaal niets uithaalt. We willen graag een papieren krant lezen, maar worden door het AD gedwongen om ons te beperken tot de digitale versie. Die lezen we tussendoor ook wel, maar toch vinden wij het erg jammer.
  • Beoordeeld door L.J. Weberink op 4-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

We krijgen de krant al geruime tijd te laat, of helemaal niet, of beschadigd. Hier van melding maken heeft geen resultaat. Bellen leert ook niets op. We worden niet terug gebeld. Telefonisch Opzeggen lukt niet, men belt niet terug. Het onderstaande nummer is niet in gebruik. Daarom zeggen wij met ingang van direct ons abonnement op.
Niet bedankt voor niet geleverde service.
  • Beoordeeld door R. Bouwman op 4-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

De krant komt altijd te laat, rond half negen en zaterdag rond half tien. Diverse telefoonnummers van AD onbereikbaar
  • Beoordeeld door Marieke op 30-10-2021
  • Rapportcijfer: 5

Krant niet bezorgd en AD niet te bereiken. Telefonisch alleen v ma/tm vrij? Dat is toch niet v deze tijd? Inloggen lukt niet. Abonn en postcode ingevoerd maar werkt niet.
  • Beoordeeld door F.Scholten op 29-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Abonnement ging 16 oktober in.
Nog geen krant gezien.
Bellen, chatten, mailen, terugbellen etc.
Nog steeds geen krant.
Abonnement dus maar herroepen
  • Beoordeeld door N op 23-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zere slechte levering al twee weken geen krant jullie zijn niet te bereiken. Daarvoor ook al meerdere keren geen krant. Hoop dat ik de krant op mag zeggen
  • Beoordeeld door N op 23-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al twee weken geen krant nog maar net abonnement. Niet aan de telefoon te krijgen. Daarvoor al meerdere keren geen krant. Zou het graag op willen zeggen. Maar ik vind dit heel erg. Geen personeel is geen optie daarvoor betaal ik geen 25 euro in de maand. Liefst zeg ik declarant per direct op
  • Beoordeeld door Arie Cats op 19-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al 44 jaar abonnee van het Ad groene hart. Laatste tijd veel klachten. De krant is er niet of veel te laat. Onmogelijk.om telefonisch contact te krijgen met klantenservice.
.
  • Beoordeeld door Rob voorn cornelis op 16-10-2021
  • Rapportcijfer: 3

Wij krijgen de ad al twee weken veel telaat schandalig voor zo dure krant al 8 keer een klacht in gediend
  • Beoordeeld door J.H.Slot op 12-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice is zeer ontoereikend
  • Beoordeeld door Dijksman op 12-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

Het is onmogelijk om een klacht door te geven. Je wordt alleen maar door een computer "te woord gestaan". Ik krijg al enkele dagen de Telegraaf in mijn bus. Een krant waar ik een grote hekel aan heb. De bezorger is blijkbaar drukker met zijn mobieltje dan met het bezorging!
  • Beoordeeld door A.Verhoeff op 11-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

Al meerdere keren geef ik kennis van de slechte bezorging van het AD op mijn abonnement adres. Elke keer een mechanische verbinding met de zelfde oplossing. Maar er gebeurt helemaal niets. Ik heb een abonnement op het AD, voor mijn nieuwsgaring niet om om de haverklap contact te zoeken om de bezorging. Via de klantenservice wordt ik steeds door verbonden met gegevens dij mijn klacht niet opheffen. Het opheffen van mij abonnement na 30 jaar zal jullie een zorg zijn.... HOOP... ik, Of zal het jullie een zorg zijn en doen jullie er niets aan.
Graag ontvang ik een tel nummer voor een Persoonlijk contact.
  • Beoordeeld door Peter op 11-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al weken veel te late bezorging soms pas om half 10, 10 uur. En al die tijd proberen we iemand aan de lijn te krijgen om een klacht in te dienen.
  • Beoordeeld door Janien kamperman op 9-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

We krijgen nu al 2 weken geen krant (AD) bezorgd. Ik heb een klacht gemaakt hierover. Tot mijn verbazing kunnen ze de klacht niet in behandeling nemen. Tevens neemt niemand contact met ons op over een oplossing of reden.
  • Beoordeeld door A.Zijderlaan op 7-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Nieuwe bezorger in Polsbroek. Bezorging zeer slecht. Na 10 dagen slechts 4 kranten ontvangen, waarvan 1 verkeerde krant.
Doe hier iets aan of laat in ieder geval iets horen.
Geef ons een tegoedbon om krant op te halen in naburig dorp.
Losse nummers kosten een vermogen.
PS: dit ook namens vele plaatsgenoten.
  • Beoordeeld door geert op 6-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

Al meer dan 50 jr abonnee.
Tot ong 6 mnd geleden altijd de krant lekker vroeg. Tussen 5 en 6 uur. Ik kon die bezorger wel kussen en gaf n flinke beloning eind v t jaar..
Nu is er helaas zand in de motor gekomen. Dagelijks veel te laat de krant. Tussen 9 en 11.
Is mijn Gouden bezorger gestopt, of ziek?
Wat is er aan te doen? Ik heb toch liever de papieren krant dan de AD site.
  • Beoordeeld door Engelsman op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

Slechte bezorging 4dagen geen krant. Ja ja het spijt hun maar verder geen reactie .
Graag telefonisch iets horen gaat niet .
Maar wel geld innen.
En opzeggen gaat ook niet.
Geef vakantie bonnen dan halen we de krant zelf wel .
KOM EENS MET EEN REACTIE NA MEER ALS 50JAAR LID we zijn gewoon een nummer.
  • Beoordeeld door Anton Root op 4-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Sta 23 minuten in de wacht heb gestaan om een vakantie door te sturen die via de aangewezen proceduren niet lukt omdat er bij jullie iets mis gaat en dat na 5x proberen nog steeds te lezen valt PROBEER HET LATER NOG EENS
  • Beoordeeld door van der stoep30955342 op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

29 september krant ontvangen
30 september krant niet ontvangen wel gemeld
1 oktober krant niet ontvangen wel gemeld
2 oktober krant niet ontvangen wel gemeld
een bericht ontvangen u proef abonnement word met een dag verlengd
  • Beoordeeld door G.Ermers op 1-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar
  • Beoordeeld door A Zijderlaan op 1-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service wat betreft klantenservice. Geef ons een tegoedbon om krant op te halen in de winkel.
Losse exemplaren kosten ons een vermogen. Doe hier iets aan.
  • Beoordeeld door HJ Visser op 27-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat een gedoe om de klantenservice aan de lijn te krijgen. Ben al twee dagen bezig en krijg steeds hetzelfde riedeltje te horen. Veel wachtenden voor u , zie ook de site.
Ja maar mijn vraag staat er niet bij dus dat schiet niet op.
Ik wil gewoon iemand aan de lijn. Dus vraag ik nu om mij via de mail te bereiken.
  • Beoordeeld door Fred Nolles op 25-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat een kansloos verhaal dat AD. Bezorging is sinds begin juli dramatisch. Dus toch maar een keer de automatische incasso gestopt. Krijg je een flut reactie dat je binnen 7 dagen moet betalen. Wat denk je dat de losse verkoop mij kost??? Telefonisch volstrekt onbereikbaar. Ben benieuwd of er na bijna 40 jaar lidmaatschap iemand belt. Zoals al in juli beloofd. Maar ook die belofte is tot op heden niet nagekomen……
  • Beoordeeld door Verheuvel op 24-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bezorging steeds slechter. Gisteren en vandaag geen krant, Soms in het weekend ook niet. Winkels krijgen wel ruimschoots het AD iedere dag. Wat gebeurt er met de overtollige kranten aan het eind van de dag? Misschien handig om ons als abonnee een pasje te geven om bij een winkel een krant gratis op te halen als hij om 12.00 uur nog niet binnen is.
  • Beoordeeld door Leo van Twuijver op 24-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer het AD nu al twee weken te bereiken, om een adreswijziging door te geven van mijn 87 jarige vader. Op 088-0505050 lukt dat dus gewoon niet. Ook op terugbel verzoeken wordt niet gereageerd. Te bizar voor woorden.
  • Beoordeeld door Van Rooij op 21-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Jammer dat je niet minder dan een 1 kan geven.
Zijn al meer dan 5 weken aan het tobben met de bezorging.
Vaak veel te laat (vandaag pas om 9.15 uur, op zaterdag was het zelfs 10.30 uur),
helemaal niet bezorgd of gewoon half in de brievenbus gepropt.
Als je dan al weg bent weet iedereen dat je niet thuis bent of kunnen hem zo
uit de brievenbus trekken.
Regelmatig via internet een klacht doorgegeven, maar dacht vandaag ik zal eens bellen.
9 keer geprobeerd over te hele dag verspreid. De laatste keer heb ik 15 minuten in de wacht gestaan. Toen was ik het echt wel zat en heb opgehangen.
De krant gaat zeker 3 van de 5 keer ‘s avonds zo de papierkliko in.
Zonde van het geld.
Ik overweeg dan ook om het abonnement op te zeggen.
  • Beoordeeld door Gvdijk op 20-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Van af januari tot nu toe 2aal de krant niet gehad en steeds gebeld 0 resultaat alleen gelul van vervelend en begrip daar schiet ik heen donder mee op ben al 54 jr abonnee en dit moet snel stoppen anders stop ik dit abonnement eenzijdig en haal mijn geld terug ik voel me opgelicht door jullie bahh wat een organisatie
  • Beoordeeld door c.vernooij op 18-09-2021
  • Rapportcijfer: 2

slechte bezorging op zaterdag...we willen de krant iedere dag ontvangen en vooral in het weekend!
  • Beoordeeld door G.Ermers op 14-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Inmiddels 3 weken de krant om half negen door de bus.
Na melding een excuus met de belofte hierin verbetering te brengen.
Vandaag helemaal geen krant ontvangen.
Telefonisch contact opnemen lukt ook niet en kost ook nog 90 cent per minuut.
Klanten service is een lacher!!!
  • Beoordeeld door Starre op 13-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Helemaal niet telefonisch te bereiken. Wil nu iemand spreken maar alleen opties
Bel Algemeen Dagblad
088 – 050 5050