Duinhotel Breezand Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van Duinhotel Breezand.

Bellen met Duinhotel Breezand

Waarom bellen met Duinhotel Breezand Klantenservice?

  • Is er een mogelijkheid om te parkeren? Is parkeren gratis of betaald?
  • Is het hotel rookvrij?
  • Wat zijn de incheck- en uitchecktijden?
  • Wat zijn de annuleringsvoorwaarden? Kan ik gratis annuleren of moet ik een bepaald percentage betalen?
  • Is er wifi beschikbaar in het hotel en is deze gratis?

Openingstijden telefonische klantenservice Duinhotel Breezand

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Duinhotel Breezand: 0118 593 133

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Duinhotel Breezand? Laat ons je ervaringen met Duinhotel Breezand weten!
Beoordeel Duinhotel Breezand.

KvK gegevens Duinhotel Breezand

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 64277984
  • Vestigingsnummer (KvK): 000033117055
  • Statutaire naam: Breezand Vakanties 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Duinhotel Breezand?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Duinhotel Breezand? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Duinhotel Breezand via e-mail.

De makkelijkste manier om te mailen naar dit hotel is om op onderstaande groene link te klikken. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat je een antwoord ontvangt dus wees geduldig. Mocht je een dringende vraag hebben dan kan je overwegen om te bellen naar het nummer vermeld op deze pagina.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Duinhotel Breezand

Neem contact op met Duinhotel Breezand via Facebook.

Het is mogelijk om een hotel te reserveren via Facebook maar het is meestal gemakkelijker en sneller om een hotel te reserveren via de website van het hotel of via een online reiswebsite. De meeste hotels hebben een knop op hun Facebook-pagina waarmee je direct naar hun website kan gaan om een reservering te maken. Als je niet zeker weet hoe je een reservering moet maken, kan je contact opnemen met het hotel via Facebook-chat of door te bellen naar hun receptie, zie groene elders op deze pagina en de medewerkers zullen je graag helpen. Houd er wel rekening mee dat het reserveren via Facebook vaak minder flexibel is en dat het hotel misschien niet altijd in staat is om aan jouw specifieke wensen te voldoen.

Klik hier voor contact met Duinhotel Breezand via Facebook.

Neem contact op met Duinhotel Breezand via een contactformulier.

Als je contact wilt opnemen met een hotel via een contactformulier, kan je deze via onderstaande groene link vrij gemakkelijk invullen en digitaal versturen. Dit werkt vaak het beste zowel voor de klantenservice als voor de klant aangezien alle gegevens al verstrekt zijn.

Ga naar het contactformulier op de website van Duinhotel Breezand

Veelgestelde vragen Duinhotel Breezand.

Hier zijn enkele voorbeelden van veel gestelde vragen die gasten kunnen hebben over klantenservice in hotels:

  • Ik ben geïnteresseerd in het reserveren van een kamer voor volgende week. Wat zijn de beschikbaarheid en de prijzen van de kamers op die datum?
  • Ik heb een allergie voor huisdieren. Kan ik een niet-rokenkamer met een gegarandeerd huisvrij beleid reserveren?
  • Ik heb een reservering gemaakt, maar ik moet mijn aankomstdatum verplaatsen. Kan ik mijn reservering wijzigen en hoe kan ik dit doen?
  • Ik ben geïnteresseerd in het boeken van een specifieke kamer. Kan ik een kamer met een kingsize bed of een kamer op de hoogste verdieping reserveren?
  • Ik ben geïnteresseerd in het boeken van een kamer met ontbijt inbegrepen. Zijn er opties voor vegetarische of glutenvrije maaltijden?
  • Ik heb een verzoek voor een latere uitchecktijd. Kan ik dit aanvragen en zijn hier extra kosten aan verbonden?
  • Ik ben geïnteresseerd in het boeken van een kamer met een specifiek uitzicht. Kan ik een kamer met uitzicht op zee of een bepaalde stad reserveren?
  • Ik heb mijn reservering gemaakt, maar ik moet annuleren. Wat zijn de annuleringsvoorwaarden en hoe kan ik mijn reservering annuleren?
  • Ik ben geïnteresseerd in het maken van gebruik van de spa-faciliteiten tijdens mijn verblijf. Zijn deze inbegrepen in de kamerprijs of zijn er extra kosten verbonden aan het gebruik ervan?
  • Ik heb een vraag over mijn reservering. Kan ik mijn reservering online bekijken of aanpassen?
Ga naar de veelgestelde vragen van Duinhotel Breezand

Neem contact op met Duinhotel Breezand via Instagram.

In het geval dat je ervoor kiest om pushberichten te ontvangen over updates van dit hotel, is het mogelijk om deze in te stellen in de instellingen van je Instagram-account. Zo krijg je een melding op je telefoon of tablet wanneer het hotel nieuwe updates publiceert. Klik hiervoor op onderstaande groene link.

Klik hier voor contact met Duinhotel Breezand via Instagram.

Duinhotel Breezand (adres)

Zandbank 1 Vrouwenpolder 4354 NR Nederland

Beoordeel Duinhotel Breezand Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Duinhotel Breezand Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Duinhotel Breezand Klantenservice

Bel Duinhotel Breezand
0118 593 133