We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Landal Greenparks? Laat ons je ervaringen met Landal Greenparks weten!
Beoordeel Landal Greenparks.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Landal Greenparks? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Zoek contact met een medewerker van Landal Greenparks klantenservice via Facebook Messenger. Je kan de klantenservice van Landal Greenparks bereiken van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 20:00 uur en op zaterdag en zondag van 10:00 - 15:00 uur. Messenger is een dienst van Facebook voor instant messaging. Het is opgericht op 9 augustus 2011. Het ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en bellen via het internet.
Klik hier voor contact met Landal Greenparks via Facebook Messenger.Lees op de website van Landal GreenParks wat de meest populaire vragen zijn:
Wil lekker weg in eigen land en wil je en inspiratie opdoen? Meld je aan voor de Landal Greenparks Facebook pagina, @Landalnl · Vakantiehuizenverhuur. Hier wordt je op de hoogte gehouden van de laatste tips. Tevens kan je geweldig ideeën vinden voor de nieuwste vakanties.
Klik hier voor contact met Landal Greenparks via Facebook.Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Kijk hier op het kanaal van Landal Greenparks.
Klik hier voor contact met Landal Greenparks via Pinterest.Ben je op zoek naar het adres of telefoonnummer van een specifiek Landal Bungalowpark? Klik in het overzicht van Landal parken op het park van jou keuze en klik op de knop "Contactgegevens"
Zoek een adres of telefoonnummerRapportcijfer is gebaseerd op 26 beoordelingen.
Van ellende vertrokken uit wirftall ivm snachts geen verlichting,geen water bij de camping,meters hoge brandnetels los liggende tegels en slechte schoonmaak.we mochten naar een beter landal park.namelijk Warsberg.hygiene hier ook ranzig.max 2 x per dag schoonmaak en slecht..aantal keren ook geen wc papier.gemeld aan landal geen reactie retour dat we ook hier wilden vertrekken....schandalig gewoon.
Het vinden van het telefoonnummer van de klantenservice om reservering te maken, is zeer slecht te vinden.
Ik heb het via Google gevonden! Ik belde om om 19:50 uur en ik kreeg al het bandje dat ze gesloten zijn. Dit klopt toch niet?
Voor mijn ouders giftcards besteld, maar geen activeringscodes ontvangen.
Na 4 keer bellen en drie beloftes om teruggebeld te worden nog steeds geen antwoord ????
Als je met klantenservice belt, mag je er toch vanuit gaan dat je geholpen wordt, maar er zijn zoveel lagen waar je doorheen moet dat zelfs de klantenservice niet weet hoe en wat… erg slecht
Telefonisch onbereikbaar en geen enkele reactie op de mail het is onmogelijk om in contact te treden met Landal! Dit was voor ons de laatste reservering bij deze organisatie!
Contact met de klantenservice is bedroevend slecht. 3x per middag werd na een half uur de verbinding verbroken. Terwijl ik een annulering moest doorgeven voor de volgende dag.
De annuleringsvergoeding heb ik nog steeds niet, na twee maanden, ontvangen. Er is geen contact te krijgen. Nooit meer naar Landal!
Schandalig slecht!!
Geven geen antwoord
L.S,
Verschillende keren geprobeerd om telefonisch contact te krijgen met uw contactcentrum via 0900 8842. Dit is, ondanks extreem lange wachttijden van zelfs een uur, niet één keer gelukt. Wat een buitengewoon slechte klantenservice voor zo’n grote, professionele organisatie, Het lijkt wel een ontmoedigingsbeleid voor direct contact met Landal.
Binnen 3 dagen 2 verschillende prijzen opgegeven via de website voor dezelfde locatie. Opgegeven emailadres beantwoord vragen niet meer bellen via 0900 betaal telefoon. SERVICE VAN DE HOOGSTE ORDE. WAARDELOIS
Telefonisch niet te bereiken en email hebben ze niet
Klantenservice? GEEN klantenservice. Op het gebruikelijke nummer niet te bereiken en ik mag blijkbaar ook geen gebruikmaken van het 0906 nummer. Je kunt niet chatten, je kunt ze niet mailen. Wat een achterhaalde toestand dit! Je krijgt nog steeds vrolijke welkom mailtjes. En ow ja op het eind wordt nog iets genoemd over de faciliteiten die dicht zijn. Maar niets over compensatie of geen compensatie mogelijkheid omdat….? Wij komen al jaren op Landal parken. Nooit hebben wij de klantenservice nodig gehad. Maar heb je ze wel nodig…. dan kun je wachten tot je een ons weegt. Dan stel ik onze vraag wel op het park maandag aan een receptionist(e) die zeer waarschijnlijk van niks weet en ons doorstuurt naar het service nummer. Wat slecht wat slecht dit. Het kan zo simpel zijn….
Als je geld terug moet krijgen duurt dit langer als drie weken. Maar als je bespreekt. Moet je gelijk een aanbetaling doen. Ga al meer als tien jaar naar één van de parken. Maar vanaf nu nooit meer. Graag sneller overmaken
Heb ruim een uur in de wacht gestaan en toen werd de verbinding verbroken. Heel vervelend, maar geen contact met Landal te krijgen vandaag. :(
slecht te bereiken geen mailadres waar je iets kan vragen
en alleen telefoonnummer wat prijzig is, als je b.v ook nog is in de wacht wordt gezet
In 2020 een boeking gedaan. Deze is i.v.m. corona "tijdelijk"geparkeerd in overeenstemming met een collega van u aan de telefoon naar een datum in maart 2021. Inmiddels, ondanks de Corona situatie hebben wij besloten om een boeking in Juni te willen maken. Op geen enkele manier krijg ik via het door Landal bedoelde telefoon nummer , geen enkele werknemer aan de telefoon. En serieus ik ben al 4 weken bezig op meerdere momenten van de dag. Ook op een service e-mail van u, waar ik dan wel op kon reageren, krijg ik geen antwoord.
Graag zou ik benaderd willen worden om de omboeking alsnog voor elkaar te krijgen. Gr..A de Jong
wat een droevige klantenservice , zit er alllen maar iemand daar op kantoor ????? tijden wachten aan de lijn en dan doen ze ook niet wat je vraagt wat een ellende
Waarom kan ik niet per mail een vraag stellen?
Telefonisch sta je minimaal 10 min is wacht, als je vraag niet voorkomt in veelgestelde vragen/ bij de onderwerpen??!?
Hallo
Ik probeer jullie al een hele week te bereiken maar geen gehoor. Ik heb een omboeking gedaan en ik die niet kan betalen daar ik al 4 weken wacht op de voucher en die ik nb zou ontvangen binnen de 2 weken volgens jullie!
Graag vlug antwoord aub ,ik moet voor 16/02 betalen
Constant gebeld krijg melding we hebben het druk inverband met coron wordt meteen erna verbinding word verbroken heb wel 12 keer gebeld vind het een schande hoe er met klanten om gegaan word kost mij extra geld naar 0900 te bellen en dan horen niet berijkbaar
Word niet opgenomen
Telefonische slecht bereikbaar.
En per mail onpersoonlijk, zakelijk, niet begripvol en niet mee willen denken.
Spijtig. Landal zullen wij niet meer bezoeken en aanraden.
Heel vaak gebeld en geen contact mee te krijgen.
Ik geef een 1 ,omdat ik een paar keer gebeld heb en meer dan 20min in de wacht heb gestaan, wanneer ik mijn geld terug krijgt na mijn annulering.
Goedemiddag,
Vorige week vrijdagavond, na heel lang in de wacht te hebben gestaan, eindelijk contact over een reservering waarna Landal Veluwemeer mij een nieuwe reservering zou sturen met het nieuwe verschuldigde bedrag (veel minder i.v.m. inwisselen van een voucher) nog niets gehoord. Nu weer geprobeerd contact op te nemen (2 keer 20 min. in de wacht gestaan), zonder resultaat. Wanneer bent u wel te bereiken!!!????
Al 5 weken bezig om met Landal afspraken te maken mbt onze boeking. Ze zouden ons al 3 keer terug bellen. Zelf maar weer gebeld. Tot op heden nog nooit terug gebeld door landal. Helaas kon ik geen 0 geven.
ik werd na 20 minuten wachten geholpen,telefonisch en werd ik in de wacht gezet ,en plots geen verbinding meer ,,erg slecht ,sorry
Beoordeel Landal Greenparks Klantenservice