AVIS Autoverhuur Klantenservice

Rapportcijfer AVIS Autoverhuur klantenservice: 2.5 » Lees beoordelingen (2)

Bellen met AVIS Autoverhuur

Waarom bellen met AVIS Autoverhuur Klantenservice?

  • Je wil weten of je een creditcard nodig hebt om een auto te huren bij AVIS.
  • Je wil weten wat te doen in geval van bestaande schade.
  • Je hebt een vraag over hoe je een reservering kan wijzigen bij AVIS.
  • Je hebt een vraag over de verschillende af te sluiten verzekeringen.
  • Je hebt een klacht over AVIS.

Openingstijden telefonische klantenservice AVIS Autoverhuur

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 21:00
  • Dinsdag 08:00 - 21:00
  • Woensdag 08:00 - 21:00
  • Donderdag 08:00 - 21:00
  • Vrijdag 08:00 - 21:00
  • Zaterdag 08:00 - 21:00
  • Zondag 08:00 - 21:00

  • Telefoonnummer AVIS Autoverhuur: 088 2847 000

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met AVIS Autoverhuur? Laat ons je ervaringen met AVIS Autoverhuur weten!
Beoordeel AVIS Autoverhuur.

KvK gegevens AVIS Autoverhuur

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 33129079
  • Vestigingsnummer (KvK): 000003937089
  • Statutaire naam: Avis Autoverhuur 

Wil je op een andere manier contact opnemen met AVIS Autoverhuur?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met AVIS Autoverhuur? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met AVIS Autoverhuur via e-mail.

De klantenservice van AVIS Autoverhuur is iedere dag online bereikbaar. Wil je een mail sturen naar een van de medewerkers? Doe dat. Stel die vraag via NL.reservations@abg.com en je krijgt tussen 08:00 uur en 21:00 uur zo snel mogelijk een antwoord terug.

Klik hier om een e-mail te sturen naar AVIS Autoverhuur

Neem contact op met AVIS Autoverhuur via een contactformulier.

Stel je vraag aan autoverhuurbedrijf AVIS Autoverhuur door middel van hun contactformulier. Vul het formulier volledig in en je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie. Er wordt om een reserverings- en klantnummer gevraagd, houdt deze bij de hand.

Ga naar het contactformulier op de website van AVIS Autoverhuur

Neem schriftelijk contact op met AVIS Autoverhuur.

Je kan AVIS Autoverhuur natuurlijk ook een ouderwetse brief sturen. In deze digitale wereld beantwoorden zij een schriftelijke vraag of klacht, altijd serieus en correct. Vermeld in je brief altijd duidelijk je persoonsgegevens. Hun adres is:

  • AVIS Autoverhuur
  • Kruisweg 387-391
  • 1437 CH Rozenburg NH

Neem contact op met AVIS Autoverhuur via Facebook Messenger.

Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan AVIS Autoverhuur. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m zondag van 08:00 - 21:00 uur. Messenger is DE chatdienst van Facebook. Met honderden miljoenen actieve gebruikers is het een van de meest populaire chatdiensten van dit moment, net zoals WhatsApp.

Klik hier voor contact met AVIS Autoverhuur via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen AVIS Autoverhuur.

Lees hieronder antwoorden op de veelgestelde vragen aan Avis. Je kunt daar onder andere de volgende vragen vinden:

  • Hoe ver mag ik met mijn huurauto rijden?
  • Mag ik met mijn huurauto naar een festival?
  • Ik ben slechtziend. Kan ik een auto huren?
  • Als er twee tassen in een huurauto passen, van welke maat tas gaan jullie dan uit?
  • Wat gebeurt er als ik mijn voucher vergeet mee te nemen?
  • Waar is de Congestion Charge-zone in Londen?
  • Ik heb iets in mijn huurauto laten liggen. Hebben jullie een afdeling Gevonden Voorwerpen?
  • Ik heb een boete gekregen voor fout parkeren of voor een verkeersovertreding. Hoe wordt dit betaald?
  • Mag ik mijn auto inleveren bij een andere verhuurlocatie?
  • Ik wil alleen auto’s bekijken die bij mijn wensen passen, zoals automaten en peoplecarriers. Hoe kan ik mijn zoekopdracht verfijnen?
  • Welke kortingen op huurauto's bieden jullie aan?
  • Hoe en waar kan ik mijn vouchers inwisselen?
  • Kan ik online een offerte krijgen voordat ik reserveer?
  • Mag ik een extra bestuurder meenemen?
  • Kan ik een extra bestuurder toevoegen nadat ik mijn huurauto heb opgehaald?
  • Waarom wordt er op de website een extra bedrag voor de extra bestuurder weergegeven terwijl dit soms gratis is?
  • Hoe hoog is de toeslag voor jonge bestuurders?
  • Komen er nog extra kosten boven op de standaard huurprijs?
  • Wat zijn voertuigregistratiekosten?
  • Moet ik betalen op tolwegen als ik in een auto van Avis rijd?
  • Welke extra kosten kan ik verwachten als ik mijn huurauto weer inlever?
  • Brengen jullie schoonmaakkosten in rekening als mijn huurauto vies wordt?
  • Kan ik meerdere auto’s tegelijk huren?
  • Wat is een AWD-nummer?
  • Kan ik een auto voor iemand anders reserveren?
  • Hoe wordt mijn reservering bevestigd?
  • Wat houdt de reserveringsstatus 'op aanvraag' in?
  • Kan ik met contant geld betalen?
Ga naar de veelgestelde vragen van AVIS Autoverhuur

Youtube kanaal van AVIS Autoverhuur.

Op het YouTube kanaal van AVIS Autoverhuur vind je  foto’s, video’s en zelfs verhalen. Alle over auto’s huren, hoe het bij hun bedrijf werkt en zelfs hun geschiedenis vind je hier. Ben je daarin geïnteresseerd , klik dan op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van AVIS Autoverhuur’.

Ga naar het Youtube kanaal van AVIS Autoverhuur.

Neem contact op met AVIS Autoverhuur via Twitter.

Volg AVIS Autoverhuur ook op Twitter. Als er nieuws is wordt die info hier meestal als eerst geplaatst. Zo blijf je altijd up-to-date. Dat kan best van pas komen in deze Corona tijden. Wil je niks missen, volg hen dan hier.  De hashtag is: #AvisNederland. Hun pagina bezoeken kan ook via @AvisNederland.

Klik hier voor contact met AVIS Autoverhuur via Twitter.

Neem contact op met AVIS Autoverhuur via Facebook.

Ook AVIS Autoverhuur is actief op Facebook. Snel een auto huren of direct contact met een medewerker? Doe het op Facebook en Like de pagina van AVIS Autoverhuur!

Klik hier voor contact met AVIS Autoverhuur via Facebook.

Avis Car Sales - Great cars looking for great owners

AVIS Autoverhuur Hoofdkantoor (adres)

Kruisweg 387-391 Rozenburg NH 1437 CH Nederland
Rapportcijfer AVIS Autoverhuur Klantenservice: 2.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 2 beoordelingen.

Beoordeel AVIS Autoverhuur Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan AVIS Autoverhuur Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor AVIS Autoverhuur Klantenservice

  • Beoordeeld door Willem Bosman op 25-04-2023
  • Rapportcijfer: 3

De gehuurde auto was prima, zelfs een categorie hoger dan geboekt. Maar de gereserveerde borg blijft na 3½ week nog steeds geblokkeerd / gereserveerd staan op de creditcard. En dan is het bereiken van en het contact met avis erg moeizaam. Als je er überhaupt doorkomt en niet na lang in de wacht staan de verbinding verbroken wordt (meerdere keren). Ook het uploaden van je bericht met bijlage via de website-> contact. lukte niet. En eindelijk iemand aan de lijn die bevestigt dat het gereserveerd blijven van de borg "niet gebruikelijk is en niet zou moeten voorkomen" en het gaat doorgeven aan customer services want die moeten dit beëindigen. Maar tnt . niet gebeurt. Binnenkort is het meer dan een maand en zou de reservering "vanzelf" moeten stoppen......?? Moet het nog zien. In ieder geval een serieus verbeterpunt voor avis
  • Beoordeeld door Rudi Assink op 2-05-2022
  • Rapportcijfer: 2

Je wordt in de wacht geplaatst net zolang tot een Engelse dame (voicemail) aangeeft dat de verbinding wordt verbroken, Dit is me 3x achter elkaar overkomen.
Ook de mevrouw van service lijn voor AVIS preferred gaf aan dat ze me niet kon helpen en dat ik maar een email moest sturen naar een (achteraf niet bestaand) e-mail adres. Mijn dringende probleem is dus nog steeds niet opgelost.
Bel AVIS Autoverhuur
088 2847 000