Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door gamelkoorn op 3-03-2024
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Zou een bevestiging krijgen maar komt maar niet. Heb er over gebeld, maar er veranderd niets. Nog steeds niets gehoord. Zijn niet te bereiken en geven geen antwoord.
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: Plus Supermarkt Klantenservice

  • Beoordeeld door E.R. Spijker op 1-03-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Plus Supermarkt Klantenservice is: 2.6)

Afgelopen Dinsdag een doos wijn on line besteld. Afhalen bij Van Driel in Capelle aan den IJssel.

Bestelling nooit aangekomen. Winkel wist ook van niets. Geen verdere opvolging

Teleurgesteld naar huis
Lees alle beoordeling van Plus Supermarkt Klantenservice (31)

Beoordeling voor: GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door W KOOPMAN op 1-03-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GLS Nederland Klantenservice is: 1.4)

ZEER ONBETROUWBAAR NIET TE VERTROUWEN KLANTENSERVICE GLS
GEMAAKTE TOEZEGGINGEN NOOIT WAARMAKEN NOOIT NAKOMEN
MAKEN DE ELLENDEEROP GIGA GROTERV EN OOK GIGA ERGER
VERWIJT GLS KLANTENSERVICE VAN ZEEER ONZORGVULLIGIG HANDELEN
SMIJTEN DE TELEFOON EROP NEER VERBREKEN GEWOON DE VERBINDING

SCHUNNIG OP VELE TELEFOONTJES IK GEPLEEGD HEBT ZO SMERIG BEJEGENT WORDT DOOR KLANTENSERVICE GLS blijf nooit kloppende info krijgen uit gls weg in mijn mailbox ontvangen op pakketnummer
Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)

Beoordeling voor: Odido Klantenservice

  • Beoordeeld door Jos op 29-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Odido Klantenservice is: 1.9)

Klantenservice is gewoon waardeloos. Ik zit al 3 weken zonder internet. De enige van de klantenservice is: meneer uw klacht is doorgezet naar de netwerkbeheerder en daar moeten we wachten. Met andere woorden: als er iets fout is gegaan bij deze beheerder en er dus van zijn zijde geen reactie komt zal ik du nooit of te nimmer geholpen worden. 3 weken wachttijd is blijkbaar geen reden om een extra stapje te doen om de klant te helpen.
DUS HET KAN WEL DEGELIJK ANDERS.
Lees alle beoordeling van Odido Klantenservice (11)

Beoordeling voor: FedEx Klantenservice

  • Beoordeeld door ray op 29-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor FedEx Klantenservice is: 1.1)

waarderloze klanten service krijgt geen persoon lijke mederwerke te spreken dus wordt het probleen niet op gelost
chat ook waardeloos
Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Cor op 27-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Heb getracht contact met een levend persoon van Booking.com te krijgen over een frauduleuze afboeking op de creditcard met als afboekingsreden "
BKG*HOTEL AT BOOKING.C (888)850-3958 NL " . Op intgernet lees je daarna dat er al jaren op exact dezelfde manier fraude gepleegd wordt met exeact dezelfde teksten. ONMOGELIJK ze te bereiken. Je hebt immers geen reserveringsnummer en pincode!. Telefoonnummer van Booking.com nergens te vinden. Opzettelijk door Booking.com zo ingesteld. Je komt steeds weer terug in een loop met bots. Om gek van te worden.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Jos Baeten op 26-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

De klantenservice van de Volkskrant zou zich geen klantenservice mogen noemen, want behandelt mij als abonnee arrogant .
Ik heb afgelopen 2 jaar tientallen contacten gehad over verkeerde bezorging, over niet bezorging, over niet nakomen financiele toezeggingen en vooral over hun arrogante benadering van abonnees via de chat, contactformulier en telefoon. Arrogant omdat je alleen kunt communiceren aan de hand van gesloten vragen en issues. Zelfs als je iemand telefonisch spreekt, krijg je een rigide verwijzing (u kunt alleen via onze app met ons communiceren). Ze weigeren zelfs een emailadres te geven om een klacht over de klantenservice van en bij de Volkskrant in te dienen.

De inhoud en bezorging van de krant zijn prima, maar hun interpretatie van wat klantenservice is en de manier waarop ik de afgelopen jaren door klantenservice ben behandeld, hebben me doen besluiten om na 50 jaar mijn abonnement op te zeggen.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door Thijs op 24-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Expedia Klantenservice is: 1.7)

Je krijgt geen persoon aan de lijn. Met de diverse menukeuzes kom je niet verder. De hotelinformatie op de site is onvolledig. Telefonisch is er niemand die je kan/wil helpen omdat niet verder komt dan het menu.
Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)

Beoordeling voor: terStal Familiemode Klantenservice

  • Beoordeeld door M Wagensveld op 23-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor terStal Familiemode Klantenservice is: 1.3)

Belachelijk alleen pin
Lees alle beoordeling van terStal Familiemode Klantenservice (6)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeroen op 22-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Ongeloofelijk wat een slechte service, ik heb geen bevestigingsmail ontvangen dus ook geen pincode, wil je contact maken met de klantenservice en waar vraagt de automatische antwoordcomputer van Booking om, precies de gegevens van de bevestingsmail DIE IK NIET HEB ONTVANGEN, wat een organisatie en hoe slecht bereikbaar niet te doen in deze tijd!
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door W Meuwissen op 20-02-2024
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

Vanmorgen bezocht ik de Jumbo in Stramproy. Normaal doet mijn vrouw de boodschappen dus het was even wennen met het scannen. Op de groente en fruit afdeling trof ik een schaal aan met bananen en mandarijntjes. . Er stond bij voor de kleintjes en er was een smiley op getekend. Ik dacht; Leuk wat een mooi gebaar en omdat ik 2 kleinkinderen heb die uit school op bezoek kwamen nam ik van ieder 2 mee. Toen ik afgerekend had stond er bij de uitgang een 'vrouwelijke deur beambte' die plots het fruit uit mijn kar nam met de mededeling; 'die pak ik eruit want die zijn voor de kleintjes'. Ik antwoordde; ik heb 2 kleinkinderen waarop zij het antwoord gaf; Ú kunt het betalen maar de kleintjes niet' en ze liep met het fruit weg. Verbaasd verliet ik de winkel maar er blijft een naar gevoel over. Ik voel me behandeld als een dief. Jammer dat je zo aangesproken wordt. Ik kan me voorstellen dat ik verkeerd gedacht heb maar de toon waarop ik werd aangesproken was niet klant vriendelijk.
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Tim Soekkha op 20-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Ik probeer al maanden de ING app te activeren met ID: kreeg bij het maken van de foto ook een paar keer dat het gelukt was en uiteindelijk weer een bericht dat de foto toch niet goed was. Op aanraden klantenservice naar ING kantoor gegaan om mij dar verder te laten helpen. Die verwezen mij naar een servicepunt omdat het kantoor alleen op afspraak werkt. Men meldde dat mijn paspoort eerst aan hun systeem gekoppeld moest worden voordat ik de app kon activeren, dat zou kunnen bij een servicepunt dmv kopie paspoort en nog wat gegevens verstrekken. Bij het servicepunt dat laten doen door een medewerker. Ook daar lukte het niet de app te activeren (hoewel mijn ID dus nu wel in het systeem van ING staat) Thuis nog weer een paar keer geprobeerd maar met dezelfde resultaten als hierboven. Deze app is voor mij onbruikbaar en hulp van ING idem. Andere bank dus maar.
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Gemeente Geldrop-Mierlo Klantenservice

  • Beoordeeld door noud verstappen op 20-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Geldrop-Mierlo Klantenservice is: 1)

20 keer een melding gedaan voor een kapotte lantaarn paal nummer 5 in de Reinoutaan te Geldrop we zijn weken verder maar nog steeds niet gemaakt.
Wat een zooitje.
Lees alle beoordeling van Gemeente Geldrop-Mierlo Klantenservice (2)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door B.Klomp op 18-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Waardeloos! ! Weer op zaterdag geen krant, los van de andere dagelijkse krant die niet bezorg zijn.
Fijn hoor in het weekend geen krant.
Digitaal lezen lukt ook bijna niet. Altijd voor alles weer eerst inloggen. Columns zijn digitaal ook niet te lezen.

Heb het helemaal gehad met die rotkrant.
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)

Beoordeling voor: Dudok Wonen Klantenservice

  • Beoordeeld door B. de Bruin op 17-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dudok Wonen Klantenservice is: 1.5)

Reageren niet op klachten ook niet via email.
Lees alle beoordeling van Dudok Wonen Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door van Broekhoven op 16-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

het is nu vrijdag 17.00 16-02 24 EN HET KANTOOR IS GESLOTEN TEWIJL ER AANGEGEVEN STAAT DAT JULLIE TOT 21.00 BEREIKBAAR ZIJN.


wat is dit voor een bank ????

er zijn altijd problemen met de Rabo bank: ik denk er over om naar een andere bank te gaan .
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Linda op 15-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Waardeloos. Ik wil gewoon iemand spreken. Ik heb die stomme 'slimme probleemoplosser' al een paar keer geprobeerd maar het helpt niet. De modem is ook al gereset, Dat heeft ook niet geholpen. Als ik bel word ik gedwongen om weer die stomme probleemoplosser te volgen. Echt waardeloos dit! Ik wil gewoon kunnen bellen.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Noordhollands dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Mevr de Wit op 15-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Noordhollands dagblad Klantenservice is: 2.1)

Ik heb vandaag weer geen krant gehad
Lees alle beoordeling van Noordhollands dagblad Klantenservice (16)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door remerie j op 12-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Na 3 zeer langdurende gesprekken (38, 20 en 28 minuten) is het probleem, een foutje door Ziggo zelf, vanaf begin probleem, nog steeds alle zenders niet ter beschikking.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: FedEx Klantenservice

  • Beoordeeld door Jos Segers op 12-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor FedEx Klantenservice is: 1.1)

Waardeloos bedrijf wat betreft de Nederlandse situatie. Telefonisch niet bereikbaar. Tracking informatie klopt niet.
Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Femmy Koster op 10-02-2024
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Erg blij met de klantenservice van KPN. Door mijn eigen tekortkoming bij nummer behoud ( geen SMS gestuurd, na meerdere herhalingen) verviel het nummerbehoud, ze hebben echt alles opgelost en zonder problemen is mijn nummer overgegaan naar KPN op de afgesproken datum. Super geduldig bij de klantenservice.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice

  • Beoordeeld door Ellen op 9-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice is: 2.4)

Waardeloze service
Ben nu al vanaf oktober bezig met het afhandelen van een klacht vanwege dat we zelf moesten schoonmaken
( hottub)
Reageren nergens op , niet op mail, telefoon nemen ze niet op
Maar rekeningen kunnen ze wel sturen
Chat wordt ook niet beantwoord
Service kennen ze totaal niet
Lees alle beoordeling van NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice (9)

Beoordeling voor: Zilveren Kruis Klantenservice

  • Beoordeeld door Albert Drees op 9-02-2024
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zilveren Kruis Klantenservice is: 4.7)

Gisteren een leuk contact gehad met de klantenservice. (Quinty) En vandaag een leuk bloemetje in de bus!
Een lief gebaar, dankjewel!
Albert Drees
Lees alle beoordeling van Zilveren Kruis Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Luc Triekels op 8-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Ook slecht voor partners. Ik heb een project/ b&b in Senegal en ben vorig jaar begonnen met booking? Ik vraag een prijs per persoon, en alles is altijd all in. De eerste klanten ging goed en dan plots hebben klanten per kamer geboekt! dus twee personen voor de prijs van één. Na herhaaldelijk reclameren ging het weer effe goed, maar na enkele weken was het weer mis. Nu kan ik al maanden niet meer inloggen, maar ze sturen voortdurend non reply mailtjes dat ik nog 16€ verschuldigd ben, maar ik kan dit enkel betalen op hun extranet waar ik niet meer op geraak! Onvoorstelbaar! Ik zou niet liever willen dan dit afhandelen en alles stoppen op booking want dit is geen bedrijf om mee samen te werken!
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Basic Fit Klantenservice

  • Beoordeeld door Ruud Terstal op 8-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Basic Fit Klantenservice is: 1.2)

Kan de klant service niet bereiken. Geen net bericht dat je moet in spreken
Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Ina op 7-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Wacht al maanden op geld teruggave. Klantenservice is telefonisch onbereikbaar.
Op een klacht die via de mail is ingediend heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door M.W. Rees op 7-02-2024
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Kreeg geen duidelijk antwoord via telefoon en uw medewerker, die overigens erg vriendelijk en welwillend was, kon de vraag waarom kpn iTV app niet inlogt in Spanje niet beantwoorden. Jammer.
Een gemiste kans is dat er geen emailadres is te vinden van de klanten'service'
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Gemeente Geldrop-Mierlo Klantenservice

  • Beoordeeld door Janny Olieman op 6-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Geldrop-Mierlo Klantenservice is: 1)

Ik denk niet dat de dames/heren aan de telefoon er veel aan kunnen doen. Ik heb een probleem met de tenaamstelling van ons huis en het niet ontvangen van een antwoord op bezwaarschrift op WOZ. Ja, ze zijn heel druk, dat is niet zo Er wordt niet teruggebeld, ze zijn niet bereikbaar bij de BSOB, ja daar kan Geldrop ook iets aan doen.
Ik kom niet eens van het kastje naar de muur, ik krijg gewoon geen contact.
Dit is de reden dat de overheid niet serieus genomen wordt door veel mensen, wat een puin.
Terwijl ik dit schrijf heb ik contact gekregen, de puinhoop blijkt nog groter.
Lees alle beoordeling van Gemeente Geldrop-Mierlo Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Scapino Klantenservice

  • Beoordeeld door Eline op 6-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Scapino Klantenservice is: 1)

Schoenen retour gestuurd en geen bevestigingsmail van ontvangen gekregen en inmiddels nog steeds geen geld terug ontvangen. Al 2x een mail gestuurd en een week later weer en niks terug. Ik blijf het proberen maar in de toekomst koop ik niks meer bij ze..
Lees alle beoordeling van Scapino Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Vliegtickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Marcella Levie op 5-02-2024
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegtickets.nl Klantenservice is: 1.3)

Ik wil mijn ticket wijzigen, maar krijg geen contact met de klantenservice. Is er wel een klantenservice vraag ik me af. Als die er wel is dan krijgen ze van mij een nul. Via mail krijg ik links doorgestuurd die niet werken en de telefoonnummers werken niet.
Wat een waardeloos bedrijf! Nooit meer Vliegtickets voor mij.
Lees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)