We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.
Heb jij onlangs contact gehad met Greenchoice ? Laat ons je ervaringen met Greenchoice weten!
Beoordeel Greenchoice .
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Greenchoice .
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Greenchoice ? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Wil je zelf je zaken regelen bij Greenchoice? Bijvoorbeeld om:
Klik op onderstaande link om in te loggen of zo nodig een account aan te maken.
Klik hier om te kunnen Inloggen of Account aan te maken bij Greenchoice.Zoek contact met een medewerker van Greenchoice via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier op maandag t/m zaterdag van 08:30 - 17:30 uur bereiken voor al je vragen en opmerkingen. Je kunt beeldbellen via Facebook Messenger als je een facebook account hebt. Je moet het bedrijf of instantie waarmee je wilt beeldbellen als vriend toegevoegd hebben aan je facebook account.
Klik hier voor contact met Greenchoice via Facebook Messenger.Heb je een vraag voor Greenchoice? Stel deze dan via Twitter, @Greenchoice. Binnen een uur kun je een reactie verwachten van Greenchoice. De openingstijden op Twitter zijn:
Klik hier voor contact met Greenchoice via Twitter.
Rapportcijfer is gebaseerd op 41 beoordelingen.
Nauwelijks contact met jullie te krijgen.
Ook via de robot die de normale vraag niet kan beantwoorden! Heel storend!.
Mijn contract heb ik niet aan aan genomen dus herroept brieven gestuurd met de mededeling dat ik geengebruik maak van hun diensten Maar blijf steeds weer bericht krijgen van hun Krijg ook geen contact via de mail
Eerst 32 min laten wachten en daarna mij als aanstaande klant er uit gooien is voor ij de druppel gebruik te maken van het recht direct de aanstaande overeenkomst te beeindigen.
Geen contact formulier te vinden en telefonisch zeer slecht te bereiken .
Ik wil geen vast contract
ik wil mijn variabele contract handhaven
ik wil niet gebeld worden door jullie, ik heb een adres en een e-mail.
ik heb hier vorige week ook over geklaagd en excuses gekregen
gisteren ben ik gebeld door 0103180941, ik heb netjes teruggebeld en 8 minuten in de wacht gehangen.
ging het weer over dat vaste contract. STOPPEN !!
Er is geen directe reactie mogelijk op een mail van Greenchoice.
Er blijkt helemaal geen mailadres te zijn!
Het vragen stellen via facebook, zoals door Greenchoice wordt voorgesteld, is onmogelijk omdat het versturen telkens mislukt.
Dan maar bellen. Maar hoewel aangegeven wordt dat de wachttijd 10 minuten is, heb ik na 11 minuten nog steeds niemand aan de lijn. Aangezien ik hieronder in de ene na de andere beoordeling lees dat het ook na lang wachten vaak niet lukt om telefonisch contact te krijgen, heb ik het maar opgegeven na die 11 minuten...
Maar wat is dit voor service??? Het begon al niet zo fijn: toen ik overstapte, bleek Greenchoice met het laten ingaan van het contract niet te hebben gewacht totdat mijn oude contract afliep, waardoor ik een fikse boete moest betalen. Dat vond ik niet bepaald netjes!!!
Met al deze slechte beoordelingen bekruipt me een onaangenaam gevoel. Greenchoice, kom op, dit moet veel beter kunnen!!!
ik geef een cijfer van -10 aan Greenchoice kantenservice!
Omdat mail niet beantwoord wordt....wacht al meer dan week .
Geen mail adres beschikbaar. Wel wettelijk verplicht. Niet bereikbaar. Chatbot werkt niet. App nooit binnen 24 uur. En is de duurste van alle energie maatschappijen. Jaar afrekening moet ik nog krijgen omdat ik 50% minder hebt verbruikt. Maar ze gaan weer een truukje toepassen net als de vorige keren. Dus ga overstappen als ik geld terug krijgt. Dan gaat het truukje niet door.
We zijn al circa 10 dagen bezig met het annuleren van onze aanvraag bij Greenchoice. We willen gebruik maken van de bedenktermijn (14 dagen), echter krijgen we op geen enkele manier een respons. Telefoons worden helaas opgehangen (na 1,5 uur aan de lijn te wachten) en e-mails worden niet beantwoord. Hetzelfde geldt voor de briefpost. We hebben alles geprobeerd. Wellicht dat het helpt met deze review.
Jullie gaan meer dan schandalig om met jullie klanten, die jullie notabene gewoon betalen door over te maken! Maar niet hoeveel jullie willen!
Jullie zijn totaal niet telefonisch bereikbaar! Beantwoorden geen E-mails! Geen contact formulieren beantwoording!
Jullie gaan meer dan schandalig om met jullie klanten, die jullie notabene gewoon betalen door over te maken! Maar niet hoeveel jullie willen!
Jullie zijn totaal niet telefonisch bereikbaar! Beantwoorden geen E-mails! Geen contact formulieren beantwoording!
Zeer slechte klantenservice. Alleen open tussen 08:30 - 14:00 en in die tijd volstrekt onbereikbaar. Uren in de wacht en nog niemand die i kan spreken. Geen emailadres, alleen een contactformulier waar niet op gereageerd wordt en een nutteloze chatbot die zegt dat je moet bellen. Ik wil mijn nieuwe contract opzeggen vanwege deze klantenservice en een absurde prijsstijging. Absolute afrader deze leverancier.
Je kan op geen enkele wijze contact met greenchoice krijgen!,,
Als klant kan ik niet inloggen.... vraag om een nieuw inloggegevens..... krijgen niet eens een mail.
We kunnen niet in onze facturen en kunnen niet zien wat we verbruiken.
Wel wordt het maandbedrag van je rekening gehaald.... dat kunnen ze wel!!!
Zelfs een 1 is nog te veel voor Greenchoice. Klantenservice nauwelijks te bereiken (heel erg lang wachten), reageert niet op vragen via de mail, via app geen behoorlijk antwoord, de chatbot geeft op simpele vragen (wat is mailadres) geen antwoord enz. Enorme verhoging energieprijzen, veel meer dan andere energiemaatschappijen zonder enige uitleg.
Torenhoge voorschot termijnen die niet omlaag te krijgen zijn. Wat is hier aan de hand, gaat Greenchoice cashen om daarna failliet te gaan?
Wij stappen over, bij die boevenbende die we 14 jaar gesteund hebben willen we niet meer horen.
Dagen heb ik geprobeerd contact te krijgen om een tarief aanpassing te realiseren. Greechoise is op geen enkele manier te bereiken. Heb een leegstand tarief en verbruik niets. Saldo is zelfs positief. Toch verhoging van € 25,00 per maand naar € 600,00 per maand. Is verhoging van 2400%
Wachttijd zou 10 minuten zijn, na 22 minuten nog geen contact
Telefonisch niet te bereiken en mailadres niet te vinden. Via vragen@greenchoice.nl lukt verzenden ook niet.
Ik wil klacht indienen over termijn tariefswijziging.
waanzin, zelfs een mailadres durven ze niet op de site te zetten...
Ondanks alle isolatie maatregelen waardoor mijn woning van e label G naar B is gegaan wil greenchoise mijn termijn bedrag niet verlagen de klantenservice doet niet anders dan verwijzen naar hun site en na vele ergernissen blijkt dat je niets kan het laagste termijn bedrag heeft greenchoise al vastgezet dus er valt niets zelf te kiezen
Men gokt erop dat je niet weer 70 min en meer wilt wachten verder zijn ze onbereikbaar.
Mijn energie rek is vanaf 20 sep van 400 euro ( maart nog 197 euro ) naar 800 euro gegaan 400 % in 7 mnd
9 dagen voordat mijn contract afliep krijg je een zeer hoge energie aanbieding. helaas doordat dit 9 dagen van te voren komt en je dus een opzegtermijn hebt van een maand kun je hier niet meer vanaf.
na jaren goede contracten te hebben gehad is dit nu voorbij. contact opnemen kan niet telefonisch want er neemt niemand op. Via de mail kan ook niet, dus dan maar een aangetekende brief. Jullie kunnen het niet maken om zo kort van te voren nieuwe tarieven te geven maar niet de mogelijkheid te hebben om een andere energieleverancier te vinden. Ziggo verhoogt zijn tarieven en dan is er in ieder geval de mogelijkheid om te switchen.
Bijzonder beroerd. Het bedrijf haalt 'bij vergissing' onterecht geld van de rekening en is nu 5 weken later nog steeds niet in staat om dit terug te storten.
Wat een boevenbende!!!
Greenchoice doet alle mogelijke moeite om niet bereikbaar te zijn voor haar klanten. Contactgegevens, zoekt u rustig verder. Email sturen ho maar.
Ik wil graag bezwaar indienen tegen de voorgenomen tariefverhoging per 1 oktober, maar telefonisch is Greenchoice door drukte niet te bereiken en een email adres wordt niet gegeven. Geen idee, waar ik met mijn klacht terecht kan. Het gaat daarom een aangetekende brief naar het hoofdkantoor worden, maar dat kost onnodig tijd.
Geen contact via email mogelijk.
Ik heb een aantal keren contact gehad met de klantenservice via WhatsApp. De antwoorden hielden meestasl nauwelijks verband met mijn vraag, Altijd werd er om de kern van mijn vraag heen gepraat, Ook werd er gewoon gelopgen over de financiële positie van Greenchoice.
Ook werd mij in het geheel niet duidelijk gemaakt waarom mijn tarief met 600% zou moeten stijgen.
Daarnaast werd er in niets rekening gehouden met de nieuwe toezeggingen vanuit de overheid.
Het nieuwe tarief is veel te hoog voor ons verbruik en staat niet in verhouding tot de prijswijziging van stroom en gas. Ook daar werd omheen gepraat.
Daarnaast is Greenchoice alleen bereikbaar op zo'n manier dat er geen 'paper trail' is. Niet erg vertrouwen wekkend.
En wat is het emailadres waarop Greenchoice te bereiken is? Niet bekend.
Ook word er nergens op de site een adres getoond. Gelukkig heeft de kamer van koophandel dat adres wel.
Kortom: rookgordijnen en onbereikbaarheid zijn troef. Ook in 2020 word al aangeveven dat het druk is op de afdeling klantenservice. Het is duidelijk dat dit voor Grenchoice geen prioriteit is. Een slechte zaak. En daarme is Greenchoice een slechte zaak. Gelukkig hebben jullie de hoogste tarieven, dus het risico ligt geheel bij ons. En bedankt.
geen mogelijkheid om via de klantenservice een mededeling te vermelden over niet acceptatie van het door u
opgedrongen verhoogde termijnbedrag; wijziging van mijn e-mailadres; bij de jaarnota geen rekening houden
met vaste contract-termijn tot 1 april 2022.; stop zetten mijnerzijds van automatische maandafschrijving.!!!
Ik zou heel graag een mailadres willen om iets te mailen ... en die is niet te vinden helaas
Ondermaats. Geen sprake van klantenservice. De chatbot geeft louter voorgeprogrammeerde antwoorden op vragen die je niet hebt gesteld. Nooit een antwoord op de vraag die je daadwerkelijk hebt.
Feit dat je 38!! minuten in de wacht staat en dan nog steeds geen contact hebt zegt genoeg over de service.
Kan me niet voorstellen dat een bedrijf dit als normaal beschouwd.
En kom je alstublieft niet aan met: het is druk of we kunnen geen personeel vinden want eerlijk gezegd denk ik dat t staand beleid is van uw bedrijf (net als vele andere). Helaas.
En nee, ik ben geen robot....
Jullie zijn telefonisch onbereikbaar. IK kan jullie ook geen email sturen.
Vorige week hebben wij de afspraak met greenchoice gemaakt om zonnepanelen te komen instaleren. Er zijn twee mannen geweest die een steiger hebben neergezet maar na een paar uur weer alles hebben ingeladen omdat ze de dakpannen niet los konden krijgen. Een vreemd verhaal... omdat bij vele huizen bij ons in de wijk, met dezelfde dakpannen ook zonnepanelen zijn geplaatst en dat allemaal prima is gegaan zonder moeite.
We zouden terug gebeld worden door greenchoice, maar helaas, en wanneer we bellen krijgen we een receptie te spreken die niets voor ons kan doen, alleen een terugbel verzoek. Maar van drie verzoeken in de de afgelopen weken is er nog niet terug gebeld.
1 uur in de wacht voor klantenservice!!! Vind ik geen klantenservice
Telefonisch volledig onbereikbaar ,diverse malen een poging gedaan om te bellen. Vandaag 35 minuten in de wacht gehangen, daarna heb ik het opgegeven.
Totaal onbereikbaar, telefonisch en Whats app
Telefoonterreur callcenter na overstappen.
Klantenservice biedt geen oplossing.
Ik sta al jaren in belmeniet ..
Mag het ophouden?
Na afsluiten van mijn nieuwe contract zijn de tarieven ineens verhoogd als ik mijn gegevens bekijk in mijn greenchoice. Ik heb hier gelukkig een print screen van gemaakt. Ik probeer jullie telefonisch te bereiken en krijg alleen “ dit nummer bestaat niet”. Heb gereageerd via Whatsappje en krijg ook geen reactie. Dit voelt absoluut niet goed
Na afsluiten van mijn nieuwe contract zijn de tarieven ineens verhoogd als ik mijn gegevens bekijk in mijn greenchoice. Ik heb hier gelukkig een print screen van gemaakt. Ik probeer jullie telefonisch te bereiken en krijg alleen “ dit nummer bestaat niet”. Heb gereageerd via Whatsappje en krijg ook geen reactie. Dit voelt absoluut niet goed
Telefonisch onbereikbaar: na lang wachten "weggedrukt". Opnieuw geprobeerd, nummer nu helemaal niet bereikbaar, aldus een engelse mannenstem.
En dit niet eenmaal, maar meerdere malen op verschillende dagen
Regelmatig geprobeerd contact met u te zoeken via e-mail en contactformulier.
Tot nu toe niet altijd een respons terug gekregen.
Antwoord wel eens gehad via uw mail info@greenchoise.nl maar geen mogelijkheid om zelf naar u toe te mailen.
Mailen is in het zakelijk en privé sfeer gebruikelijk jammer dat dit bij u niet mogelijk is?
Duidelijke website
Beoordeel Greenchoice Klantenservice