We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met De Gelderlander? Laat ons je ervaringen met De Gelderlander weten!
Beoordeel De Gelderlander.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met De Gelderlander? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Klik op de button "Chat". Chatbot Charlie is 24/7 bereikbaar, medewerkers van de klantenservice van De Gelderlander zitten van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:00 uur voor je klaar.
Start een chat met De GelderlanderSchrijf je liever een brief? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:
Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met het De Gelderlander. Openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 07:00 - 17:00 uur en op zaterdag van 08:00 - 12:00 uur. Reactietijden zijn onbekend. Wanneer je een chatbericht stuurt, zien alleen de medewerkers van de klantenservice van De Gelderlander je openbare gegevens.
Klik hier voor contact met De Gelderlander via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan De Gelderlander:
Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:
Neem contact op met De Gelderlander via Twitter. De klantenservice is iedere dag tussen 08:00 en 17:00 voor je klaar. Je kunt binnen een uur een reactie verwachten. @DeGelderlander
Klik hier voor contact met De Gelderlander via Twitter.Een groot deel van de content van De Gelderlander kan je vinden op Facebook. Foto’s en video’s, artikelen en nieuwsberichten, je vind het er allemaal in een oogopslag terug. Blijf bij en like de Facebookpagina van De Gelderlander.
Klik hier voor contact met De Gelderlander via Facebook.Pinterest is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk hier op het kanaal van de Gelderlander. Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via de snelste en leukste nieuwssite van Nederland, 24 uur per dag en 7 dagen in de week.
Klik hier voor contact met De Gelderlander via Pinterest.Ben jij geïnteresseerd in een abonnement op De Gelderlander? Dan is hun YouTube kanaal een goede manier om een indruk te krijgen. Het meest recente nieuws staat voor je klaar. Dus klik: ‘Ga naar het YouTube kanaal van De Gelderlander’.
Ga naar het Youtube kanaal van De Gelderlander.Het laatste nieuws van De Gelderlander wordt altijd gepost op Instagram. Het meest recente nieuws overal vandaan vind je ook hier. Het Instagram account vind je door te klikken op: @de_gelderlander.
Klik hier voor contact met De Gelderlander via Instagram.Ga je met vakantie en wil je niet dat je brievenbus uitpuilt bij terugkomst? Maak gebruik van de vakantie service van De Gelderlander. Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Maar je kan er ook voor kiezen om de krant naar je Nederlandse vakantie adres of bij vrienden te laten bezorgen. Gemak dient de mens!
Klik hier om gebruik te maken van de vakantie service van De Gelderlander.Rapportcijfer is gebaseerd op 153 beoordelingen.
Balen! Zaterdag de krant niet nabezorgd en vandaag woensdag al weer niet bezorgd . Wat is dat voor een bedrijf, vraag ik me af?
Er wordt gewoon niet gereageerd op de gestuurde mail omtrent het niet ontvangen van de krant.
De
Ik ben kritisch, maar behoor niet tot de voorhoede van de klagers. Maar j.l. zaterdag brak alles. Ik kreeg via mail een bon toegestuurd waarmee ik naar een verkooppunt kon gaan. Het eerste verkooppunt (een tankstation 3 km) accepteerde de bon niet. Reden: dG betaalt hem niet de € 3,95 waarvoor die daar verkocht wordt, maar mijn deel van het abonnementsgeld. Vervolgens onze plaatselijke super..... uitverkocht! Tenslotte naar een super in Gennep (4 km) .... daar kreeg ik de krant uiteindelijk mee. De Gelderlander wentelt de ongemakken af op de verkooppunten en blijft in gebreke als het gaat om hen de normale prijs te betalen. Tenslotte: waarom geen mogelijkheid om via het belmenu persoonlijk iemand te spreken te krijgen? Je mag wel klant zijn, maar je mag nergens zeuren.
Nu de Zaterdag krant weer niet gehad en wel gemeld ‘s ochtends.
Slechte service! Waarom niet nagebracht op deze zaterdag.
Al 14 dagen de krant heel laat in de brievenbus, Zaterdag pas na de middag. Klantenservicebellen heeft geen enkele zin. Schandalig om zo met abonnees om te gaan.
Absoluut onvermogen om mee te denken voor een bezorgprobleem dat al maanden duurt. Absoluut een schande. Zeer ontevreden
Al 2 maanden, vanaf augustus 2021, wordt de wekelijkse papieren krant te laat/niet bezorgd. En op zaterdag, vandaag weer eens niet bezorgd Bellen heeft zin, maar mijn geduld raakt op na dagelijks en in het weekend een student aan de telefoon te krijgen die hetzelfde verteld als elke dag/zaterdag.
Ze kunnen geen bezorgers vinden? Stond van de week ook in de krant. Dat is uw probleem. Dupeer hierin niet uw abonnees,
Slechte zaak en service van De Gelderlander.. En overweeg nu echt om mijn lidmaatschap te beëindigen met daarin de vele dagen niet bezorgt terug te ontvangen.
Na 46 jaar abonnnee te zijn worden we de afgelopen maanden geconfronteerd met een slechte bezorging. Regelmatig geen krant, zoals ook vandaag. Contact, ook vandaag, telefonisch met de bezorgdienst levert niets op. De toezegging dat ik een e-mail krijg waarmee ik alsnog de krant kan halen is nog nooit ingevuld. Die e-mail heb ik nog nooit gekregen. Een vriendelijk telefonisch gesprek met een medewerker van de klantenservice heeft geen effect gehad.
Ik begin het goed zat te worden en dat is jammer na 46 jaar. Mijn laatste redmiddel is het opwachten van de bezorger rond het bezorgtijd en hem/haar uitleggen dat ik recht heb op mijn krant. Van de kant van de klantenservice kan helaas niets verwacht worden wat een slechte zaak is.
Ik realiseer me dat dit soort mailtjes niets uithalen, maar ik moet mijn gram kwijt.
Vriendelijke groet,
Bert Rebergen
Vandaag voor de 4e keer in de maand oktober geen krant gekregen.Klantenservice niet te bereiken of zeer slecht. Nog nooit een voucher gezien, zoals was beloofd. Heel vervelend allemaal.zo te zien zijn we niet de enige, heb het idee dat er niks mee wordt gedaan.
Zeer slecht krant wordt de laatste maanden zeker 2 dagen per week veel te laat geleverd en op zaterdag is het helemaal knudde
Telefonisch niemand te bereiken alleen computer die je een voucher beloofd maar ook die ontvangen we nooit
Ik wil een papieren krant en niet digitaal zoals voorgesteld
Zijn al meer dan 30 jaar abonnee zo ga je niet met klanten om en teruggaven van niet of te laat geleverde kranten gebeurt ook niet
Wat een slechte service. We hebben toch een contract daar betalen we voor en volgens mij moet je dan leveren als afgesproken maar het blijkt voor de gelderlander niet te gelden
Zeeeeer slechte service
Regelmatig wordt de krant te laat geleverd, de laatste 2 weken is de krant geen enkele dag op tijd bezorgd. Ik heb alleen 's morgens tot 7.30 uur tijd heb om de krant door te lezen i.v.m. mijn werk, ik heb dus niets aan de krant als deze te laat geleverd wordt. Als abonnee is de enige mogelijkheid om online een bezorgmelding door te geven, dat heb ik de laatste 2 weken dan ook trouw gedaan, al hoor je daar vervolgens niets meer van. Echter tot mijn stomme verbazing zag ik gisteravond dat op de (te laat geleverde} krant. handmatig de volgende test was geschreven:
HIER IS UW KRANT, WILT U NIET MEER ONTERECHT BELLEN ! DANK U !
Wie is hier nou in gebreke gebleven, ik dacht toch echt De Gelderlander. Klantenservice.is alleen gericht en ook als zodanig afgeschermd ter bescherming van de eigen organisatie, maar is absoluut geen uitkomst voor de klant
Hier helpt maar 1 ding.... z.s.m. opzeggen !!!
Jammer, want met de opzet en inhoud van de krant ben ik verder zeer tevreden.
Al sinds corona wordt de krant door de weeks rond 8.00 uur en op zaterdag zelfs na 9.00 uur bezorgd. We hebben hier eerst niets op uit gedaan, maar aangezien het aan blijft houden, en het steeds later bezorgd wordt nu sinds een paar weken wel melding gemaakt, maar krijgen geen reactie terug. We betalen er veel geld voor, en juist in de ochtend is er even de tijd om de krant te lezen, en dan graag in papier vorm.. Vervelend dat je niet iemand persoonlijk aan de lijn krijgt bij een klacht, zo heb je echt het idee dat er totaal niets met de klacht gedaan wordt. We gaan nu maar iedere dag om 7.00 uur bellen dat de krant niet bezorgd is..ben benieuwd..
Had een proefabonnement opde digitale krant genomen, per maand opzegbaar. Omdat ik niet toe kwam aam lezen, daar ik ook al de papieren
telegraaf heb, opgezecht. Blijf toch maar aanmaningen ontvangen met een onjuist maand bedrag. Diverse keren telefonisch contact gehad en via inloggen proberen op te zeggen. Blijkt ook nog dat er een krant wordt bezorgd op en adres waar ik al 12 jaar niet meer woon en de rekening naar mijn huidige adres wordt verzonden. De admi. bij de Gelderlander is ewen puinhoop.
Bedankt voor de service.
Sinds wanneer werkt de klantenservice niet meer op Zaterdag?.
Op Google staat nog steeds (OP ZATERDAG GEOPEND VAN 0900 _1200 uur.).
Dit noemen jullie service.
IK bij deze mijn abonnment op 1 November.
Gelderlander wordt al een week lang bezorgd rond 10:00 uur. Moet zijn voor 7:00 uur.
Reeds meerdere meldingen hiervan gedaan, maar helaas nog geen verbetering. Ga abonnement opzeggen. Wat een slechte service voor iemand die al 40 jaar abonnement heeft.
proefabonnement voor een maand genomen en echt geen 1 krant ontvangen! Continu bezorgklacht gemeld en klantenservice gebeld; "ze hadden geen bezorger in onze wijk meer" Vervolgens wel steeds de rekening sturen voor een dienst die nooit geleverd is. Elke keer zouden ze het oplossen en vervolgens lag er een incasso brief op de mat. Mijn mond staat werkelijk open van verbazing hoe dit bedrijf met haar klanten omgaat
proefabonnement voor een maand genomen en echt geen 1 krant ontvangen! Continu bezorgklacht gemeld en klantenservice gebeld; "ze hadden geen bezorger in onze wijk meer" Vervolgens wel steeds de rekening sturen voor een dienst die nooit geleverd is. Elke keer zouden ze het oplossen en vervolgens lag er een incasso brief op de mat. Mijn mond staat werkelijk open van verbazing hoe dit bedrijf met haar klanten omgaat
Voor de zoveelste keer geen krant, gisteren niet vandaag niet, maand geleden vrij- zat en ma niet.
Ben een uur bezig om het te melden , maar de mail gaat niet weg, of adres en plaats is niet in te vullen.
In 4 maanden tijd al wel de 8e keer.
Ik wil van mijn abbonement af.
Kan ik maandag pas bellen.
Zeer slechte service.
Niet te pakken te krijgen bij geen bezorging
Schandalig dat je op deze manier melding moet doen dat je geen krant hebt ontvangen.
Momenteel zeer regelmatig geen krant ontvangen of te laat. Bon voor niet ontvangen zaterdagdagkrant nergens in te leveren in onze woonplaats. Supermarkt die de krant wel verkoopt accepteert de bon niet. Kortom veel ergenis . Lees dat wij niet de enige zijn die dit zo ervaren. Hoop dat er snel verbetering zal komen. Lijkt wel of men van de bezorging af wil en iedereen zo richting digitaal lezen wil sturen.
Al voor de zoveelste keer de krant op zaterdag niet ontvangen. Iedere zaterdag is het in spanning afwachten: “komt hij wel of komt hij niet.?”
Meestal komt hij niet.
Aan een voucher voor de krant heb ik niet veel, want die kan ik in Lunteren niet inleveren. Moet dan op de fiets naar Ede!!!
Echt ongelooflijk slecht.
Geen krant al 3 dagen, contact met bezorgservice niet mogelijk.
Bel je klantenservice dan krijg je standaard de opmerking dat het op dat moment erg druk is en komt de hele riedel hoe jullie digitaal te benaderen zijn.
Ik lees nu met dan dertig jaar de Gelderlander. De bezorging is op dit moment knudde, of de krant wordt niet bezorgd of hij valt uren te laat in de brievenbus. Ik ben er helemaal klaar mee. We hebben een overeenkomst met elkaar waarbij de krant voor het vastgestelde tijdstip in de brievenbus ligt en ik betaal daarvoor een aanzienlijke abonnementsprijs.
Omdat u uw verplichtingen niet nakomt ben ik van plan, als er op korte termijn geen verandering komt, het eerst volgende abonnementsgeld te storneren en over te stappen naar een andere krant. Tip: wordt eens wat vriendelijker voor uw abonnees en zorg dat je telefonisch te bereiken bent.
Groet, Ton Rutten
Twee dagen geen papieren krant ontvangen.
Wel doorgegeven, maar niemand persoonlijk kunnen spreken.
Wij willen geen digitale krant lezen!
Graag een snelle oplossing.
hele week geen krant ontvangen, Gelderlander niet te bereiken, slechte service
Deze week al 4x geen krant ontvangen. Krijg geen contact met een medewerker.
Zowel telefonisch als via de chat krijg ik niemand te pakken, ben meer dan een uur bezig geweest , maar helaas
Zeer slecht eerst 90cent voor meteen contact dan na wachten klantenservice gesloten krijgen al weken de krant veel te laat
Al 2 weken geen krant op tijd. En je krijgt wanneer je belt ook niemand aan de telefoon
heel erg dat je de klantenservice niet telefonisch kunt bereiken.
heb 2 oudere buurvrouwen van 90 die hebben geen computer
vind dit heel triest
Bezorger met vakantie. Vanaf dat moment geen krant ontvangen. Steeds gemeld bij klantenservice via keuzemenu. Hier heb ik eigenlijk niets aan. Ik wil gewoon de krant ontvangen. Ook een tegoedbon voor een zaterdageditie duurt uren voordat je die binnenkrijgt. Gevolg hiervan is dat je nergens meer een zaterdageditie kan vinden omdat die uitverkocht zijn.
Ik wil gewoon iemand aan de lijn hebben en mijn verhaal kwijt. Dat er al dagen geen krant bezorgd wordt moet toch iemand tot actie bewegen.
Een automatische telefoniste is waardeloos. Ik kan de vragen die ik wil stellen niet kwijt. Op het moment is de bezorging van de krant waardeloos. Vandaag zaterdag 24 juli 2021 om 10,30 uur nog geen krant. Ik kan mijn abonnement beter opzeggen. En als het zo doorgaat doe ik dat.
Gaarne reactie.
Ina Vinkenvleugel.
Al dagen geen krant bezorgt.
Elke keer zegt een medewerker..we geven het door aan leidinggevende en morgen krijgt u de krant.
Helaas weer geen krant
Wat een mentaliteit vd bezorgers ,op bezorgdepot liggen alle kranten en worden niet bezorgd, ze krijgen wel hun loon.
Als enkele dagen de krant erg laat en hedenochtend geen krant.
Telefonisch zijn ze moeilijk te bereiken,,,
Klacht wordt niet serieus behandeld , ook niet via de mail
Wil geen digitale krant lezen.
Al 2 dagen geen krant ontvangen, klacht doorgegeven. Wordt blijkbaar niet doorgegeven aan de distributie. Wil geen digitale krant. Ook geen kostenmindering daarvoor hebben wij geen abonnement. Ditmaal ook bon welke men kan uitdraaien. Slecht slecht gr fam Ruud fam dieren
zou graag iemand aan de lijn hebben krant wordt laatste tijd iedere keer te laat of niet voor 7 uur bezorgd lekke band zegt bezorger of het regend voorheen altijd op tijd maar laatste tijd gedoe overweeg opzegging als dit zo blijft
Vanaf 21 juni krijg ik de Gelderlander niet meer bezorgd, ook niet na contact met de klachtenlijn voor bezorging
Vanaf die datum is onze vaste bezorgster uitgevallen door medische problemen daarvoor ruim 17 jaar geen enkele klacht gehad.
Ik houd ook niet van de metalen computerstem en wil graag direct menselijk contact,
vanaf 21 juni ontvang ik de Gelderlander niet meer, ook niet na een telefonische melding (klachtenlijn).
Waardeloos ik heb een klacht. Tweemaal krant niet bezorgd zowel op maandag als vandaag. Ik weet zelfs niet wie mijnbezorger is, dan zou ik de krant kunnen ophalen en praten tegen een computer is helemaal vervelend.
Geachte heer/ mevrouw,
Helaas zojuist mijn abonnement opgezegd.
Het afgelopen jaar is mijn krant vele malen niet voor 7.00 uur bezorgd.
Momenteel heb ik 50 % kans dat hij op tijd zal zijn.
Op mijn vraag wanneer ik kan en mag verwachten dat hij weer op tijd zal komen, werd gezegd dat dit niet kon worden aangegeven.
Er zijn geen bezorgers. Dus ik kan niet aangeven wanneer de krant weer op tijd bezorgd zal worden.
Heel jammer want ik lees de krant heel graag.
Met vriendelijke groet, J
Ik heb bij De Gelderlander een abonnement genomen, 5 weken voor 5 euro.
Zaterdag jl 28 mei heb ik geen krant ontvangen en vandaag maandag 31 mei voor de tweede opeen volgende dag wéér geen krant!
Ik vind dit zelfs voor een proefabonnement een zeer slechte service, te meer omdat er bij mijn buren wel de krant bezorgd wordt.
U begrijpt wel dat ik een vast abonnement dan ook zeer zeker NIET zal nemen!
Ik ben zéér teleurgesteld in de Gelderlander!
Beoordeel De Gelderlander Klantenservice