Bellen met VGZ

Waarom bellen met VGZ Klantenservice?

  • Je wilt weten of een bepaalde medische behandeling - zoals bijvoorbeeld fysiotherapie - vergoed wordt.
  • Je wilt weten of een bril of lenzen vergoed worden door je polis bij VGZ.
  • Je bent je VGZ zorgpas verloren en hebt een nieuwe zorgpas nodig.
  • Je gaat op vakantie en wilt weten of je verzekerd bent in het land van bestemming.
  • Je hebt een vraag over het eigen risico van je polis.
Bel VGZ 0900 - 84 90 (Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:00 - 20:00
  • Dinsdag 08:00 - 20:00
  • Woensdag 08:00 - 20:00
  • Donderdag 08:00 - 20:00
  • Vrijdag 08:00 - 20:00
  • Zaterdag 09:00 - 13:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer VGZ: 0900 - 84 90 .
  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Ben je in het buitenland bel dan +31 24 329 76 41. Let op! Als je vanuit het buitenland belt met je mobiele telefoon dan zijn hier normaal gesproken extra kosten aan verbonden.

Neem contact op met VGZ via Twitter.

Iedere dag (dus ook in het weekend!) tussen 09:00 uur en 21:00 uur staat de VGZ klantenservice voor je klaar op Twitter om je  vragen te beantwoorden en je te voorzien van informatie.

Klik hier voor contact met VGZ via Twitter.

Neem contact op met VGZ via Facebook.

Ook op Facebook staat de VGZ klantenservice met raad en daad voor je klaar. Het is helaas niet duidelijk tijdens welke tijdstippen je de klantenservice kunt bereiken op Facebook. Wij gaan ervan uit dat de openingstijden hetzelfde zijn als op Twitter.

Klik hier voor contact met VGZ via Facebook.

Chat online met VGZ.

Start een online chat met VGZ klantenservice en krijg meteen antwoord op al je vragen. De medewerkers van VGZ zitten iedere werkdag tussen 08:30 uur en 17:00 uur voor je klaar om je met raad en daad bij te staan via de online chat.

Om een chat te starten klik je rechtsonder op de VGZ pagina op de knop "Chat met ons". Zie je geen knop? Dan zijn er geen medewerkers van VGZ beschikbaar om met je te chatten.

Start een chat met VGZ

Dien een klacht in bij VGZ.

Ben je niet tevreden over de dienstverlening van VGZ of ben je het niets eens met een beslissing van VGZ? Dan kun je hierover online een klacht indienen bij VGZ. Na het versturen van je klacht moet je wel even geduld hebben voordat je een reactie krijgt. 14 dagen geduld om precies te zijn!

Klacht indienen bij VGZ.
Rapportcijfer VGZ Klantenservice: 3.8
3.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 8 stem(men).

Beoordeel VGZ Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan VGZ Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor VGZ Klantenservice

  • Beoordeeld door Florence op 29-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Alleen te bereiken met 0900 nummer 4 minuten aan de lijn moeten hangen eer ik contact kreeg met een medewerker
Denken niet mee gaan niet op de vraag in lezen de vergoeding op
Waar mijn vraag juist overging! De vraag is dus niet beantwoord!
  • Beoordeeld door Rita op 8-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

ik vind het waardeloos dat de klantenservice niet via email te bereiken is. 2 medewerkers gesproken: de eerste zou het oplossen maar heeft niks gedaan, de tweede zou terugbellen maar belt niet meer.
  • Beoordeeld door WL van Belen van Beele op 7-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

slecht bereik
Slechte service !!!!
  • Beoordeeld door WL van Belen van Beele op 7-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

In één woord hele slechte servive !!!!
  • Beoordeeld door Wl van Belen van Beele op 7-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

heel slecht bereik lang laten wachten,jullie laten de bel kosten flink oplopen,,,hele slechte service
BEDANKT !!!☹
Jammer zo'n slechte service !!!!
  • Beoordeeld door J.E.A. van Eekelen op 30-03-2020
  • Rapportcijfer: 8

Goed en duidelijk geholpen door uw medewerker.
  • Beoordeeld door Antoinette van den hoven op 7-01-2020
  • Rapportcijfer: 9

Netjes geholpen toppie
  • Beoordeeld door Paula van de Staaij Strutz op 13-05-2019
  • Rapportcijfer: 8

Fijn om via de chat contact te hebben ik kreeg een duidelijk antwoord op mijn vragen
Bel VGZ
0900 - 84 90
(Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.