PNO Zorg Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van PNO Zorg.

Bellen met PNO Zorg

Waarom bellen met PNO Zorg Klantenservice?

  • Je wilt weten of een bepaalde medische behandeling - zoals bijvoorbeeld fysiotherapie - vergoed wordt.
  • Je wilt weten of een bril of lenzen vergoed worden door je polis bij VGZ.
  • Je bent je VGZ zorgpas verloren en hebt een nieuwe zorgpas nodig.
  • Je gaat op vakantie en wilt weten of je verzekerd bent in het land van bestemming.
  • Je hebt een vraag over het eigen risico van je polis.

Openingstijden telefonische klantenservice PNO Zorg

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 18:00
  • Dinsdag 08:00 - 18:00
  • Woensdag 08:00 - 18:00
  • Donderdag 08:00 - 18:00
  • Vrijdag 08:00 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer PNO Zorg: 030 639 6262

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met PNO Zorg? Laat ons je ervaringen met PNO Zorg weten!
Beoordeel PNO Zorg.

Wil je op een andere manier contact opnemen met PNO Zorg?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met PNO Zorg? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met PNO Zorg via een contactformulier.

Heb je een vraag maar is het buiten kantooruren? Stel deze dan via het contactformulier van PNOzorg. Naar aanleiding van je vraag neemt PNOzorg telefonisch of per e-mail contact met je op. Vul je gegevens zo volledig mogelijk in. Zo kan PNOzorg je beter helpen.

Ga naar het contactformulier op de website van PNO Zorg

Neem schriftelijk contact op met PNO Zorg.

Klim je liever in de pen? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van PNOzorg. Stuur je brief of poststuk naar onderstaand adres:

  • PNOzorg
  • Postbus 459
  • 3990 GG Houten

Neem contact op met PNO Zorg via Facebook Messenger.

Begin een chat met de klantenservice van PNO Zorg via Facebook Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00 uur. Alleen de medewerkers van de klantenservice van PNO Zorg kunnen je bericht lezen. Zoek je een bedrijf of instantie en wil ernaar toe geleid worden? Hiervoor moet je de app wel toegang geven tot je locatie. Dan kun je altijd via Messenger 60 minuten lang je live locatie delen. Klik in het gesprek op het ‘+’-symbool, daarna op ‘Live Location’ en kies daarna ‘Share Live Location’.

Klik hier voor contact met PNO Zorg via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen PNO Zorg.

Je kan op de website van PNO Zorg de volgende categorieën treffen:

  • Vragen over declareren
  • Vragen over zorgpremie
  • Vragen over eigen risico
  • Vragen over PNO Buitenland
  • Vragen over overstappen
  • Overige vragen

 

Vind antwoorden op de website van PNO Zorg. Voorbeelden van veelgestelde vragen zijn hieronder te zien. Klik een vraag aan en lees direct het antwoord van PNO Zorg.

  • Hoe declareer ik medische kosten?
  • Tot wanneer kan ik nota's declareren?
  • Ik heb alleen declaratieformulieren op mijn naam. Kan ik daar ook de nota’s van mijn partner en kinderen mee declareren?
  • Hoe weet ik of mijn declaratie is vergoed?
  • Hoe lang duurt het voordat mijn declaratie wordt uitbetaald?
  • Wat gebeurt er als ik rekeningen ontvang voor behandelingen in vorige kalenderjaren?
  • Kan ik korting krijgen op de zorgpremies?
  • Ik wil mijn betalingen aan PNOzorg doen met iDEAL. Hoe werkt dat?
  • Ik heb een acceptgiro ontvangen, maar ik betaal altijd via automatische incasso. Hoe kan dit?
  • Ik heb een chronische aandoening. Gelden voor mij bijzondere regelingen?
  • Wanneer wordt de premie voor mijn zorgverzekering afgeschreven?
  • Kan ik het eigen risico op de Basisverzekering wijzigen?
  • Kan mijn eigen risico verrekend worden met declaraties die ik nog van PNOzorg betaald krijg?
  • Wanneer betaal ik het verplicht eigen risico?
  • Is het mogelijk om de nota die ik heb gekregen voor het eigen risico, gespreid te betalen?
  • Ben ik dubbel verzekerd met PNO Buitenland én een (doorlopende) reisverzekering?
  • Hoe maak ik een keuze tussen PNO Buitenland en mijn (doorlopende) reisverzekering?
  • Kan ik mijn reisverzekering opzeggen?
  • Hoe werkt het voor kinderen onder de 18 jaar?
  • Tot wanneer kan ik mijn verzekering wijzigen?
  • Krijg ik termijnkorting als ik mijn premie niet per maand betaal?
  • Ik betaal met een jaarpremie. Nu moet ik ook alvast premie betalen voor mijn zoon of dochter die gedurende het jaar 18 jaar wordt. Klopt dit?
  • Ik wil graag een aanvullende verzekering bij jullie afsluiten. Hanteren jullie wachttijden voordat ik gebruik kan maken van de dekking uit de aanvullende verzekering die ik afsluit?
  • Bij welke aanvullende verzekeringen worden er gezondheidsvragen gesteld?
  • Waarom stellen jullie gezondheidsvragen bij de aanvullende verzekeringen Optimaal, Top en Excellent?
  • Waarom stijgt de premie van de basisverzekering?
  • Als ik per 1 januari naar jullie overstap en ik bedenk mij, kan ik dan nog opzeggen?
  • Kan ik ook alleen een aanvullende verzekering afsluiten?
  • Ik heb een relatienummer en een Burger Service nummer. Welk nummer moet ik doorgeven aan het ziekenhuis, mijn zorgverlener of de apotheek?
  • Hoe vraag ik toestemming voor zorg?
  • Ben je verplicht om je te verzekeren?
  • Wat moet ik doen als ik door een ongeval/voorval medische kosten heb gehad waarvoor een derde partij aansprakelijk is?
  • Hoe kan ik het ontvangen van papieren overzichten uit zetten?
  • Wat is het rekeningnummer van PNOzorg?
  • Ik kan mijn zorgpremie of eigen risico even niet in één keer betalen? Wat moet ik doen?
  • Heeft PNOzorg een preferentiebeleid voor medicijnen?
  • Mijn zorgpas is verlopen. Wat moet ik doen?



(TIP!) Voor algemene vragen aan PNO Zorg, zie je op hun website bovenaan een zoekbalk met het vergrootglas icoontje met daarbij de tekst 'Zoeken  in website ...'. Typ een onderwerp of vraag en klik vervolgens op Enter.

Ga naar de veelgestelde vragen van PNO Zorg

Dien een klacht in bij PNO Zorg.

PNOzorg biedt transparante informatie over haar zorgverzekering. Ben je niet tevreden? Door jouw klacht bij hen te melden kan PNOzorg haar dienstverlening verbeteren.

Klacht indienen bij PNO Zorg.

Neem contact op met PNO Zorg via Facebook.

Wil je alle trends lezen over zorg in Nederland? Volg PNOzorg op Facebook. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de nieuwste foto's en video's en lees alle informatie over bijvoorbeeld besparen op je zorgkosten. Tijdens de openingstijden (maandag t/m vrijdag 8.00 t/m 21.00 uur en zaterdag en zondag 9.00 t/m 17.00 uur) krijg je binnen 1 uur reactie op je vraag.

Klik hier voor contact met PNO Zorg via Facebook.

Neem contact op met PNO Zorg via Twitter.

Wil je alle trends lezen over zorg in Nederland? Volg PNOzorg op Twitter. Bekijk de nieuwste foto's en video's en lees alle informatie over de laatste ontwikkelingen in de zorg in Nederland. Tijdens de openingstijden van de klantenservice (maandag t/m vrijdag 8.00 t/m 21.00 uur en zaterdag en zondag 9.00 t/m 17.00 uur) krijg je binnen 1 uur reactie op je vraag.

Klik hier voor contact met PNO Zorg via Twitter.

Declareren

Had je zorg nodig? Heb je daarvoor een rekening gekregen? Dan wil je deze kosten terugvragen (declareren). Hoe werkt dat? Het kan op drie manieren. Declareer gemakkelijk je zorgkosten online bij PNO Zorg.

Klik hier om je zorgkosten bij PNO Zorg te declareren.

PNOzorg - Zorg van & voor creatief Nederland

Hoofdkantoor PNO Zorg (adres)

De Molen 66 Houten 3995 AX Nederland

Beoordeel PNO Zorg Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan PNO Zorg Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor PNO Zorg Klantenservice

Er zijn nog geen beoordelingen geplaatst
Wees de eerste om PNO Zorg Klantenservice te beoordelen.

Bel PNO Zorg
030 639 6262