PEARLE Opticiens Klantenservice

Rapportcijfer PEARLE Optiek klantenservice: 3 » Lees beoordelingen (4)

Bellen met PEARLE Optiek

Waarom bellen met PEARLE Opticiens Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over Pearle.
  • Je hebt een vraag over een product dat je gekocht hebt of wilt kopen bij Pearle.
  • Je wilt een product retourneren.
  • Je wilt een afspraak voor een oogmeting maken bij Pearle.

Openingstijden telefonische klantenservice PEARLE Optiek

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 18:00
  • Dinsdag 09:00 - 18:00
  • Woensdag 09:00 - 18:00
  • Donderdag 09:00 - 18:00
  • Vrijdag 09:00 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer PEARLE Optiek: 033 7505798

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met PEARLE Optiek? Laat ons je ervaringen met PEARLE Optiek weten!
Beoordeel PEARLE Optiek.

KvK gegevens PEARLE Optiek

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 31047357
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017739985
  • Statutaire naam: Brilmij Groep BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met PEARLE Optiek?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met PEARLE Optiek? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met PEARLE Optiek via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Pearle via een contactformulier. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van Pearle.

Ga naar het contactformulier op de website van PEARLE Optiek

Neem schriftelijk contact op met PEARLE Optiek.

Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van Pearle. Stuur je brief naar onderstaand adres:

Pearle Opticiens Klantenservice
Antwoordnummer 3004
3760 VD Soesterberg

Veelgestelde vragen PEARLE Optiek.

Je kan op de website van Pearle Optiek vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken:

  • Brillen
  • Glazen
  • Contactlenzen
  • Zonnebrillen
  • Webshop
  • Zorgverzekering
  • Kosten producten en services
  • Persoonsgegevens


Voor een algemene vraag aan Pearle Optiek, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk. Deze tref je op hun site, rechtsboven.

Voorbeelden van veelgestelde vragen aan Pearle Optiek zijn of gaan over de volgende onderwerpen:

  • Krijg je een brillenkoker bij aankoop van een bril?
  • Hoe worden jullie brillen gemaakt?
  • Zijn jullie brillen in verschillende maten beschikbaar?
  • Van welk materiaal worden jullie monturen gemaakt?
  • Wat is de kwaliteit van jullie brillen?
  • Welke bril past bij mijn gezicht?
  • Ik heb al een mooie bril. Kunnen jullie daar mooie glazen inzetten?
  • Wat is mijn brilmaat?
  • Wat is het verschil tussen een kunststofbril en een acetaat bril?
  • Wat is het verschil tussen een varifocale en multifocale glazen?
  • Wat zijn multifocale glazen?
  • Wat zijn roadview glazen?
  • Wat zijn bifocale glazen?
  • Wat zijn nightview glazen?
  • Hoe moet ik contactlenzen goed indoen?
  • Hoe kan ik contactlenzen goed uithalen?
  • Mijn brilglazen zijn bekrast. Kan ik ze laten maken?
  • Hoe moet ik mijn contactlenzen schoonmaken?
  • Hoe weet ik of mijn contactlenzen binnenstebuiten zitten?
  • Zijn er lenzen voor extreem droge ogen?
  • Kan ik zwemmen met lenzen in?
  • Hoe lang kan ik mijn lenzen dragen?
  • Kan ik een zonnebril combineren met lenzen?
  • Hoe vaak moet ik een lenscontrole doen?
  • Wanneer kan ik (geen) lenzen dragen?
  • Ik krijg mijn lenzen niet uit. Wat nu?
  • Contactlens laten vallen. Wat nu?
  • Lens kwijt in oog. Wat nu?
  • Hoe vaak moet ik een oogmeting doen?
  • Wat kosten harde lenzen?
  • Wat kosten zachte lenzen?
  • Wat kosten nachtlenzen?
  • Ik wil mijn lenzen bestellen, maar weet niet hoe ik mijn recept moet lezen.
  • Welke producten kunnen oline besteld worden?
  • Hoe kan ik een online bestelling plaatsen?
  • Hoe kan ik mijn online bestelling betalen?
  • Wat is de levertijd van mijn online bestelling?
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Kan ik de verzending van mijn betselling volgen?
  • Kan ik kiezen voor een ander afleveradres?
  • Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?
  • Kan ik mijn online bestelling annuleren?
  • Hoe stuur ik een online besteld product terug?
  • Mijn bestelling is niet bezorgd. Wat nu?
  • Ik wil mijn lenzen bestellen, maar ik kan deze niet vinden in de webshop. Wat nu?
  • Wordt mijn nieuwe bril van Pearle Optiek vergoed?
  • Wordt mijn nieuwe bril door Pearle Optiek gedeclareerd bij mijn zorgverzekeraar?
  • Wat kost een oogmeting?
  • Wat kost een oogmeting voor lenzen?
  • Wat kost een bril?
  • Wat kosten glazen?
  • Wat kosten lenzen?
  • Wat kost lenzenvloeistof?
  • Wat kost een zonnebril met of zonder sterkte?
  • Hoe verwijder ik mijn persoonsgegevens van Pearle Optiek (Recht op vergetelheid)?
  • Hoe krijg ik inzage in mijn gegevens bij Pearle Optiek?
  • Hoe vraag ik mijn oogmeetgegevens op bij Pearle Optiek?
Ga naar de veelgestelde vragen van PEARLE Optiek

MK SS22 Optical US 1920x1080 10mbps

Hoofdkantoor Pearle (GrandVision Benelux) (adres)

Amersfoortsestraat 84 Soesterberg 3769 AM Nederland
Rapportcijfer PEARLE Optiek Klantenservice: 3

Rapportcijfer is gebaseerd op 4 beoordelingen.

Beoordeel PEARLE Opticiens Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan PEARLE Opticiens Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor PEARLE Opticiens Klantenservice

  • Beoordeeld door I van Mackelenberg op 23-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Na onbeschoft te zijn vehandeld in de pearle winkel in centrum deventer, heb ik geprobeert een klacht in te dienen bij de klantenservice. Deze afdeling in net zo onbeschoft als in de winkel he Rutger ? Zeggen dat ze het gaan uitzoeken en terug bellen. Nu 2 dagen later nog steeds niet gebeld ondank 3x een terug bel verzoek.
  • Beoordeeld door E. Kops op 16-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ben van nature een heel makkelijk mens. Maar Corona beleid op de Frederikhendriklaan vindt ik echt één grote belediging. Kom met mijn vrouw voor oogmeting, werkt daar bij jullie een één of andere gast en vraagt mij om mondkap op te doen. Maar zijn vrouwelijke collega loop daar zonder mondkap iemand te helpen en loopt gewoon door de winkel. Ik kreeg eerst het idee om dat ik getint ben en in een kakbuurt ben maar woon zelf ook in de kakbuurt. Misschien kunnen jullie dat bekijken op de beveiliging camera’s. Ben ook gelijk weg gegaan uit dat kut filiaal van jullie. Sprak trouwens ook die collega aan maar kreeg respons. Heb spijt dat ik het niet gefilmd heb en het op insta heb gezet. Volgende x als er iemand daar komt die ik ken
  • Beoordeeld door H Sietat op 12-08-2021
  • Rapportcijfer: 9

Grote waardering voor mw. Kerima van Pearl Voorschoten. Zij is een toonbeeld van deskundigheid en zeker ook klantvriendelijkheid! Een “parel” voor Pearl! Met dank voor alle service en adviezen. H. Sierat.
  • Beoordeeld door mr. M. Kievits op 23-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer onbeschofte en klantonvriendelijke klachtafhandeling door Mariska en door personeel van het filiaal in Leidsche Rijn Centrum
Bel PEARLE Optiek
033 7505798