We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Bruna? Laat ons je ervaringen met Bruna weten!
Beoordeel Bruna.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Bruna? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je een vraag maar is het buiten kantoortijden? Stuur de klantenservice Bruna een mail. Je kan hiervoor het volgende adres gebruiken: klantenservice@bruna.nl. Bruna streeft ernaar om binnen twee dagen op de correspondentie te reageren.
Klik hier om een e-mail te sturen naar BrunaBruna heeft een contactformulier dat te gebruiken is voor klachten, vragen of opmerkingen. Klik op start en geef antwoord op de vragen. Een medewerker van Bruna zal binnen twee werkdagen reageren.
Ga naar het contactformulier op de website van BrunaWil je een brief sturen naar Bruna bv? Dat kan je het beste doen naar de klantenservice van hoofdkantoor in Amsterdam. Het adres is:
Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Bruna? Het is mogelijk om via Facebook Messenger vragen te stellen. Tijdens hun openingstijden maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur, kan je snel een antwoord verwachten op je vraag. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet.
Klik hier voor contact met Bruna via Facebook Messenger.Je kan op de website van Bruna vragen en antwoorden per onderwerp bekijken:
(TIP!) Voor een algemene vraag aan Bruna, zie je bovenaan een zoekbalk. Daar kan je gebruik van maken door een vraag of onderwerp te typen en vervolgens op enter te drukken.
Wil je gebruik maken van kortingsacties en bijzondere aanbiedingen? Schrijf je in voor de digitale nieuwsbrief van Bruna. Vul je voornaam, e-mailadres in. Je kan ook je geboortedatum invullen dan stuurt Bruna je op je verjaardag een kleine attentie.
Meld je aan voor de Bruna nieuwsbrief.Wil je op de hoogte blijven van de nieuwste boeken en eBooks? Of wil je weten waar een signeersessie van jouw favoriete auteur in een Bruna winkel zal plaatsvinden? Zorg dat je niets mist en volg Bruna op Facebook.
Klik hier voor contact met Bruna via Facebook.Heb je een algemene vraag en wil je snel antwoord? De medewerkers van de klantenservice van Bruna doen haar uiterste best om je via Twitter rap een antwoord te geven. Zij zijn van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur bereikbaar. Tevens kan je lezen over de laatste kortingsacties en nieuwste boeken. Of wil je misschien jouw favoriete auteur een hand geven? Alle signeersessies in Bruna winkels worden via Twitter vermeld.
Klik hier voor contact met Bruna via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 2 beoordelingen.
Vreselijk! Telefoonnummer bandje Er is iets fout gegaan met de verbinding
Winkel ! Kunnen niets doen
Mailtjes zo spoedig mogelijk beantwoorden
Besteld wel betaald voor boek maar kreeg slechts fragment!
Echt schandalig! Hoop dat ik ooit geld terugkrijg! Ga er wel achteraan!
Vandaag de Bruna aan het marsmanplein in haarlem bezocht om een pakket retour te brengen de dame die achter de balie stond bij de pakket service was bezig met twee andere klanten met het overschrijven van een motor kenteken dit lukte niet dus ging deze dame uitgebreid telefoneren met de rdw. dit duurde erg lang dus vroeg aan de blonde dame die achter de kassa stond te hangen of zij het pakket niet kon aannemen en helpen inmiddels al 7. Minuten staan wachten terwijl er verder niemand behalve 4 klanten voor de pakket service stonden te wachten de dame zei dat dat niet kon omdat haar collega bezig was die stond inmiddels al 5 minuten te bellen met rdw toen ik de opmerking gaf wat een bedrijf zeg werdt de blonde dame achter de kassa boos en schreeuwde letterlijk dat ik maar weg moest gaan en wijzend met haar arm en vinger naar de deur waarop ik vroeg of ze misschien menstrueerde aangezien haar hysterische reactie wat een vreselijk onbeschofte medewerker totaal geen animo om te helpen terwijl de dame die met de andere klanten bezig was niet eens met de computer bezig was echt schandalig en een vreselijk onbeschofte medewerker ik maakte nog de opmerking dat ik de klant ben de klant is koning nou kreeg ik weer een vreselijk onbeschoft antwoord ik vindt dit echt niet kunnen zeker in deze Corona tijd om ruim 10 minuten te moeten wachten in een winkel je wil de tijd om in een winkel bent zo kort mogelijk maken ivm Corona om een pakket wat nog geen 2 minuten werk is om dan klanten zo lang te laten wachten terwijl de balie bij de pakketten leeg was de andere dame was aan het telefoneren ik hoop dat er echt wat gedaan wordt met deze klacht en de medewerkster met blond haar hier goed op wordt aangesproken dit kan echt niet een hele onbeschofte medewerker wat geen reclame plaatje is en zeker het woord service niet begrijpt om zo behandeld te worden ik hoop dat hier wat mee gedaan wordt echt schandalig
Vr Gr ingrid Beringen
Beoordeel Bruna Klantenservice