Bruna Klantenservice

Rapportcijfer Bruna klantenservice: 1 Lees beoordelingen (1)
(Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij Bruna.)

Bellen met Bruna

Waarom bellen met Bruna Klantenservice?

  • Je wil graag weten of er een artikel op voorraad is in een Bruna winkel.
  • Je wil graag weten wat de levertijd van een bestelling is.
  • Je hebt een vraag over eBook.
  • Je hebt een vraag over de cadeaukaart van Bruna.
  • Je hebt een klacht over Bruna.
Bel Bruna 088 780 0600 (Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Bruna: 088 780 0600 .
  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Neem schriftelijk contact op met Bruna.

Wil je een brief sturen naar Bruna bv? Dat kan je het beste doen naar de klantenservice van hoofdkantoor in Amsterdam. Het adres is:

  • Bruna B.V.
  • Postbus 22075
  • 1100 CB Amsterdam
  • T.a.v. Afdeling Klantenservice

 

Neem contact op met Bruna via e-mail.

Heb je een vraag maar is het buiten kantoortijden? Stuur de klantenservice Bruna een mail. Je kan hiervoor het volgende adres gebruiken: klantenservice@bruna.nl. Bruna streeft ernaar om binnen twee dagen op de correspondentie te reageren.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Bruna

Neem contact op met Bruna via een contactformulier.

Bruna heeft een contactformulier dat te gebruiken is voor klachten, vragen of opmerkingen. Klik op start en geef antwoord op de vragen. Een medewerker van Bruna zal binnen twee werkdagen reageren.

Ga naar het contactformulier op de website van Bruna Ga naar het contactformulier op de website van Bruna

Neem contact op met Bruna via Facebook.

Wil je op de hoogte blijven van de nieuwste boeken en eBooks? Of wil je weten waar een signeersessie van jouw favoriete auteur in een Bruna winkel zal plaatsvinden? Zorg dat je niets mist en volg Bruna op Facebook.

Klik hier voor contact met Bruna via Facebook.

Neem contact op met Bruna via Twitter.

Heb je een algemene vraag en wil je snel antwoord? De medewerkers van de klantenservice van Bruna doen haar uiterste best om je via Twitter rap een antwoord te geven. Zij zijn van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur bereikbaar. Tevens kan je lezen over de laatste kortingsacties en nieuwste boeken. Of wil je misschien jouw favoriete auteur een hand geven? Alle signeersessies in Bruna winkels worden via Twitter vermeld.

Klik hier voor contact met Bruna via Twitter. Klik hier voor contact met Bruna via Twitter.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Bruna.

Wil je gebruik maken van kortingsacties en bijzondere aanbiedingen? Schrijf je in voor de digitale nieuwsbrief van Bruna. Vul je voornaam, e-mailadres in. Je kan ook je geboortedatum invullen dan stuurt Bruna je op je verjaardag een kleine attentie.

Meld je aan voor de Bruna nieuwsbrief. Meld je aan voor de Bruna nieuwsbrief.

Bruna Schoolplein 2013

Rapportcijfer Bruna Klantenservice: 1
1

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 stem(men).

Beoordeel Bruna Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Bruna Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Bruna Klantenservice

  • Beoordeeld door Ingrid beringen op 26-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag de Bruna aan het marsmanplein in haarlem bezocht om een pakket retour te brengen de dame die achter de balie stond bij de pakket service was bezig met twee andere klanten met het overschrijven van een motor kenteken dit lukte niet dus ging deze dame uitgebreid telefoneren met de rdw. dit duurde erg lang dus vroeg aan de blonde dame die achter de kassa stond te hangen of zij het pakket niet kon aannemen en helpen inmiddels al 7. Minuten staan wachten terwijl er verder niemand behalve 4 klanten voor de pakket service stonden te wachten de dame zei dat dat niet kon omdat haar collega bezig was die stond inmiddels al 5 minuten te bellen met rdw toen ik de opmerking gaf wat een bedrijf zeg werdt de blonde dame achter de kassa boos en schreeuwde letterlijk dat ik maar weg moest gaan en wijzend met haar arm en vinger naar de deur waarop ik vroeg of ze misschien menstrueerde aangezien haar hysterische reactie wat een vreselijk onbeschofte medewerker totaal geen animo om te helpen terwijl de dame die met de andere klanten bezig was niet eens met de computer bezig was echt schandalig en een vreselijk onbeschofte medewerker ik maakte nog de opmerking dat ik de klant ben de klant is koning nou kreeg ik weer een vreselijk onbeschoft antwoord ik vindt dit echt niet kunnen zeker in deze Corona tijd om ruim 10 minuten te moeten wachten in een winkel je wil de tijd om in een winkel bent zo kort mogelijk maken ivm Corona om een pakket wat nog geen 2 minuten werk is om dan klanten zo lang te laten wachten terwijl de balie bij de pakketten leeg was de andere dame was aan het telefoneren ik hoop dat er echt wat gedaan wordt met deze klacht en de medewerkster met blond haar hier goed op wordt aangesproken dit kan echt niet een hele onbeschofte medewerker wat geen reclame plaatje is en zeker het woord service niet begrijpt om zo behandeld te worden ik hoop dat hier wat mee gedaan wordt echt schandalig
Vr Gr ingrid Beringen
Bel Bruna
088 780 0600
(Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.