Albert Heijn Klantenservice

Rapportcijfer Albert Heijn klantenservice: 2 » Lees beoordelingen (148)

Bellen met Albert Heijn

Waarom bellen met Albert Heijn Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over een product dat je hebt gekocht.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online hebt geplaatst.
  • Je hebt een vraag over een AH winkel bij jou in de buurt.
  • Je hebt een vraag over een spaaractie van AH.
  • Je hebt een vraag over een Bonus actie van AH.

Openingstijden telefonische klantenservice Albert Heijn

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 10:00 - 18:00
  • Dinsdag 10:00 - 18:00
  • Woensdag 10:00 - 18:00
  • Donderdag 10:00 - 18:00
  • Vrijdag 10:00 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Albert Heijn: 0800-0305

  • Belkosten: Gratis
  • Indien je een vraag over online bestellen hebt dan gelden er aangepaste, ruimere openingstijden: Maandag tot en met zaterdag 7:30 tot 23:00. Voor winkelvragen gelden de getoonde openingstijden.

Heb jij onlangs contact gehad met Albert Heijn? Laat ons je ervaringen met Albert Heijn weten!
Beoordeel Albert Heijn.

Controleer op storingen bij Albert Heijn.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Albert Heijn.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Appie.
  • SAM.ah.nl.
  • Allerhande.
  • Activeren bonuskaart.
Controleer of er een storing is bij Albert Heijn

KvK gegevens Albert Heijn

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 35012085
  • Vestigingsnummer (KvK): 000018360785
  • Statutaire naam:

Wil je op een andere manier contact opnemen met Albert Heijn?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Albert Heijn? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met Albert Heijn.

Start een online chat met een klantenservice medewerker van Albert Heijn. Klik eerst op onderstaande link en vervolgens op de "Kan ik je helpen" button rechtsonder.

Start een chat met Albert Heijn

Neem contact op met Albert Heijn via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Albert Heijn klantenservice via Facebook Messenger. Dit is een dienst van Facebook voor instant messaging. Het is opgericht op 9 augustus 2011. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en bellen via het internet. Je kan de klantenservice van Albert Heijn bereiken van maandag t/m zaterdag van 08:00 - 18:00 uur.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Facebook Messenger.

Neem contact op met Albert Heijn via WhatsApp.

Stuur via WhatsApp een bericht naar 06-83542625 . Dit kan alleen tijdens werkdagen tussen 8:00 en 21:30.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via WhatsApp.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Albert Heijn.

Wil je wekelijks op de hoogte worden gehouden van de nieuwste recepten van Allerhande en alle AH Bonusaanbiedingen
in je mailbox ontvangen? Meld je hier aan voor de nieuwsbrief van Albert Heijn. Let op! Je dient eerst in te loggen.

Meld je aan voor de Albert Heijn nieuwsbrief.

Mijn AH

Met een eigen profiel op mijn Albert Heijn kun je: boodschappenlijstjes opslaan, online boodschappen bestellen, Allerhande recepten bewaren of meedoen aan het Mijn Bonus-programma.

Klik hier om een account aan te maken bij Albert Heijn.

Neem contact op met Albert Heijn via Facebook.

Kijk op da Facebook pagina van Albert Heijn. De klantenservice zit tijdens openingstijden voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Facebook.

Neem contact op met Albert Heijn via Instagram.

Op de Instagram pagina van Albert Heijn plaatsen mensen allerlei soorten foto's: van de meest heerlijke recepten tot de mooiste kunstwerken van taarten en andere heerlijkheden. Doe er je voordeel mee en doe er inspiratie op!

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Instagram.

Neem contact op met Albert Heijn via Twitter.

Heb je vragen of een klacht. Neem contact op via Twitter. Dit kan iedere dag tussen 08:00 en 21:00, behalve op zondag!

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Twitter.

Youtube kanaal van Albert Heijn.

Bekijk video's op de YouTube pagina van Albert Heijn. Laat je informeren over onder andere de nieuwste kortingsacties.

Ga naar het Youtube kanaal van Albert Heijn.

Pinterest

Allerhande van Albert Heijn heeft op deze Pinterest pagina foto's en video's van simpele en makkelijk te bereiden recepten gepost.

Klik hier om de Pinterest pagina van Albert Heijn te openen.

Albert Heijn Allerhande

Voor receten en kookinspiratie gebruik je AH Allerhande; typ hiervoor een gerecht of een ingrediënt in de zoekbalk.

Klik hier om de pagina van Albert Heijn Allerhande te openen.

We gaan weer Hamsterééééén bij Albert Heijn!

Hoofdkantoor Albert Heijn (adres)

Provincialeweg 11 Zaandam 1506 MA Nederland
Rapportcijfer Albert Heijn Klantenservice: 2

Rapportcijfer is gebaseerd op 148 beoordelingen.

Beoordeel Albert Heijn Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Albert Heijn Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Jaap Gall op 12-01-2024
  • Rapportcijfer: 2

De klantenservice geeft vaak onjuiste informatie, komt afspraken niet na, stopt een chat zomaar en reageert niet op klachten die je alleen per mail kunt indienen.
  • Beoordeeld door Cora Bloom op 16-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik, heb een zeer ernstige klacht over de AH_winkel in de Vossenstraat in Arnhem. Vandaag overkwam het mij het ondeskundige en bizarre optreden van het Personeel dat daar werkt. Niet voor de eerste keer,maar dit keer wel heel erg bizar. Ook heb ik met mijn eigen ogen kunnen zien hoe een aantal weken geleden een ander hetzelfde overkwam, dit leidde bijna tot een erge vechtpartij,waarbij ik met alle macht de zaak kon sussen. Ook hij werd belogen en ook bij hem hebben ze misbruik van de beveiligng gemaakt De beveiliging moet op het commando van die jongens Klanten er uit gooien. Je wordt daar door jongens van 18 tot 25-jaar als een stuk oud vuil behandeld en ze maken grof machtsmisbruik en sturen je als de echte manager er niet is voor de fun de deur uit zomaar om helemaal niets.Ze staan er bij te lachen. Onze Teun en zijn collega van deze AH-winkel had er zo`n lol in om een fatsoenlijke bijna 70-jarige vrouw als een stuk oud vuil te behandelen.. Dit is ongelofelijk gewoonweg. Dit is zeker niet waar AH voor staat, dus in die winkel is het goed mis met het personeel dat daar werkt. Ik vind het ook te erg dat de Klantenservice na-genoeg nooit eens optreed, waar ze wel behoren op te treden. Hier behoren ze eens het ernstige vuil boven de tafel te brengen en er iets mee te doen. De visie van de echte AH-winkel is dat die goed is voor zijn klanten in plaats daar van mag maar al te vaak het personeel doen wat het wil en van fatsoen is geen enkele sprake. Ik heb dan ook besloten dat als de Klantenservice helemaal niets doet dat ik de directie er in zal gaan betrekken desnoods met t.v cameras,want wat dit AH/Personeel daar in die winkel doet is te bizar.
  • Beoordeeld door Trude op 16-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar. Geen mailadres, telefoon wordt niet opgenomen, en een reactie via social media vertik ik.
Rare zaak, dikke poep aan hun klanten.
  • Beoordeeld door Muijtjens op 12-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg gewoon geen antwoord op mijn vraag die ik al een week geleden aan de klantenservice heb gesteld. Belachelijk.
Jammer dat mijn geliefde Jan Linders AH wordt. Gelukkig ligt de Plus ook in de buurt.
Daaaaaag Appie
  • Beoordeeld door TrixK1 op 11-10-2023
  • Rapportcijfer: 3

De klantenservice holt achteruit. Is telefonisch zeer slecht bereikbaar. Op een berichtje op hun Facebook pagina wordt niet gereageerd. Chatten kan niet meer via Facebook. En chatten op de site kan ook niet want ik kan al de hele dag niet inloggen. Krijg dit te zien: "Acces denied". En dat is n iet de 1e keer dat ik dat te zien krijg.
Klachten op Klachtenkompas wordt ook niets mee gedaan.
Daar sta je dan als trouwe en jarenlange klant.
  • Beoordeeld door F.Erenst op 28-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

geen emailadres bekend, je kan in contact komen men AH
  • Beoordeeld door Wil op 17-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Contact is onmogelijk!
Veel contactmogelijkheden worden geboden, maar die leiden allemaal tot: u moet bellen.
Telefonisch geen contact. Of er nou 7 minuten, 3 minuten of 50 seconden wachttijd wordt genoemd, de telefoon wordt gewoon niet opgenomen.
Waardeloos!
Want ik kan zo geen boodschappen meer doen bij de AH. Zou nog wel graag mijn spaarzegels willen verzilveren voordat ik AH definitief de rug toe keer.
  • Beoordeeld door Ronald Boon op 7-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ze antwoorden gewoon niet
  • Beoordeeld door Janneke Brak op 5-07-2023
  • Rapportcijfer: 9

Fijn contact,was erg begripvol
  • Beoordeeld door Stella Blankers op 27-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice krijgt een 1. slecht te bereiken. de ingesproken boodschap is zeer onduidelijk en de muziek is keihard. Chatten is een crime. Je kunt nergens een klacht indienen. De klant is afhankelijk geworden en zich door een oerwoud waden en moet onduidelijke boodschappen aanhoren. Mag een supermarkt dit gedrag vertonen om niet optimaal bereikbaar te zijn?
Wie kan er iets aan doen. 08000305 is nauwelijks hoorbaar behalve die harde wacht muziek. Hoe onbeschoft is dit niet? en wie doet er iets aan?
  • Beoordeeld door RAM op 5-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb daarnet 55 minuten in de wacht gezeten, omdat ik iemand MOEST spreken van de AH, 55 minuten.
En daarna 3 minuten iemand gesproken.
Ik vind de AH klantenservice helemaal ruk dus. Nu wil ik deze klacht graag ergens melden, via een mailtje? Maar wat blijkt, AH heeft helemaal geen mail adres waar je naartoe kunt mailen!!! Wat een zooitje. Klaar mee!
  • Beoordeeld door AM op 5-06-2023
  • Rapportcijfer: 3

niet te bereiken de klantenservice!!!!
Via chat geprobeerd. Ten eerste lange wachttijd en daarna tot 2x toe afgebroken vanuit AH. Poging dus maar gestaakt. Gebeld…1,5 wachttijd. Dat is echt belachelijk. Mailadres nergens te achterhalen.
Waar is de service van weleer??? Daar stond AH om bekend. Ze waren wat duurder, maar ook de service was beter. Nu alleen nog maar duurder dus.
Ik wil mijn klacht toch kwijt dus ga een brief sturen. Helemaal klaar mee!
  • Beoordeeld door Iris de Jeger op 3-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ze hebben een incasso van mijn rekening gehaald terwijl het gewoon via mij mobiel is betaald bij de bezorger en nu moet ik met bewijs komen dat ik heb betaald. Alles is terug te vinden op mijn ing. maar via AH chat vinden ze het geen genoeg bewijs. Het bedrag dat ik die dag betaald heb is min statiegeld en het bedrag wat Ah gevorderd heeft is zonder statiegeld en dus kloppen de bedragen niet en geloven ze het niet te weinig bewijs. Ben nu bijna 220 euro opgelicht door AH. Ze weigeren mij een mail adres te geven van de afdeling die er over gaat. Dan kan ik alles sturen. Heb met 3 mensen chat gesprek gehad. 2 zeiden is fout als ze er toch afhalen ff via chat melden. En dat gedaan vandaag en krijg ik het antwoord wat hier boven staat. Ben zo kwaad. Wil gewoon mailen en alles sturen dit slaat nergens op.
  • Beoordeeld door J. Rij op 2-06-2023
  • Rapportcijfer: 2

Mijn vrouw en ik zijn 4 weken lang voor een paar uur per dag aan het lijntje gehouden met betrekking tot een verdwenen bezorgmoment.
De antwoorden liepen uit van "maar u hebt toch wat" tot "we gaan het onderzoeken en u krijgt een email" maar alles zonder resultaat.
Klantenservice kunnen helpen bij de bediening van de app maar ze kunnen niets doen aan aanpassingen in "het systeem". Zeg dat dan gelijk ipv ons aan het lijntje te houden met smoezen zoals 'intern onderzoek" (wat 5(!) dagen duurt) en "we sturen u (g)een email".

Waardeloos!
  • Beoordeeld door Anne Marie Wyckmans op 1-06-2023
  • Rapportcijfer: 4

Best

Ik had vandaag een bestelling gedaan bij jullie omdat ik cach wil betalen is die bezorger niet vriendelijke en smijt lin eten terug in de vrachtwagen dit kan toch niet ik wens vandaag nog opgebeld te worden
  • Beoordeeld door E.M. op 29-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Nergens op de website of hoe ik ook probeer, is AH via email te bereiken! Er is géén mailadres voor klanten beschikbaar?! Service schijnt tegenwoordig een vies woord te zijn.
Ik kan niet / noch wil ik chatten. al eens gedaan maar uitermate ontevreden over om meerdere redenen.
Mailen kan ik in eigen gekozen tijd etc doen, chat enkel in hún tijd. Schrijven kost teveel moeite i.v.m. pijnlijke handen, typen gaat prima. Bovendien biedt mail me de kans om langer na te denken over vraag en antwoord, ik kan ook herlezen, na bv telefoongesprek zit ik altijd met twijfels, vragen of anders.
Bovendien heb ik met mail iets in handen indien het niet goed uitpakt, chat/bellen is in ’t luchtledige.

Blijkbaar geeft AH enorm slechte service want waar ik ook kijk ik zie nergens iets positiefs.
  • Beoordeeld door W. Reekers op 20-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte en onvolledige reactie gekregen van Brian n.a.v. klacht over soeppakketten.
  • Beoordeeld door r wildtham op 18-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

ik deed woensdag 17-05 tussen 17,00 en 17,30 uur bij de AH in centrum van dordrecht een boodschap brood en cola ik betaal met 50 euro ,bij de meest linkse kassa . ik krijg een hand vol met briefjes van 5 die niet geteld werden maar zo in mijn hand gekwakt . en om dat er een lange rij stond, geloofde ik het wel. bij thuis komst zie ik dat ik maar 38 euro gekregen heb in plaats van 48 euro .ik heb geprobeerd via de site contact te krijgen maar niks alleen maar robot chatt .en als ik opbel hoor ik alleen maar stotterend gesprek wat niet te volgen is en dan word er opgehangen .. dus mijn vraag is hoe krijg ik mijn tien euro terug . met vriendelijke groet
  • Beoordeeld door Klazien Van Nijendaal op 10-05-2023
  • Rapportcijfer: 2

Donderdag voor Pasen liet ik mijn boodschappen aan huis bezorgen door AH. Degene die kwam reageerde zeer klantonvriendelijk en liet agressief gedrag zien nav dat ik de kratten niet wilde maar alleen de boodschappen. Hij zei daar geen tijd voor te hebben en zei opschieten! Ik heb hier geen tijd voor. Ik voeg hem mij dan te helpen omdat hij stoïcijns met de armen over elkaar bleef staan. Hij leegde de kratten op zijn kop in de gang van mijn appartement. Betalen sommeerde Hij. En hij spurde weg mij bang en geschokt achterlatend. Heb 4 x een mail gestuurd naar AH klantenservice maar krijg rare antwoorden terug en dat ik maar moet wachten tot mijn case in behandeling wordt genomen tot op heden niets vernomen.
  • Beoordeeld door Margreet Roggen op 10-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Domme niet-gerelateerde antwoorden op vragen
  • Beoordeeld door Simone op 20-01-2023
  • Rapportcijfer: 10

Helaas was de bezorger vergeten 2 kratjes en een plastic zakje te Verrekenen.
Heb online gechat met Justin, binnen no time was alles geregeld en wordt alles verrekend bij mijn volgende bestelling.
Ben erg tevreden met de snelle handeling.
  • Beoordeeld door Stockl op 17-01-2023
  • Rapportcijfer: 2

Ik probeer de klantenservice te bereiken over een online bestelling. Ruimere openingstijden vanaf 07:30 uur maar niemand neemt de telefoon op.
Ik heb een dringende mededeling.
  • Beoordeeld door G.J.C de Jonge op 27-12-2022
  • Rapportcijfer: 10

De dame die ik aan de telefoon was zeer correct, helaas kon de dame mij niet door verbinden met de inkoop AGF. Daar heb ik een ontzettende kwaliteit klacht aan gemeld. De inkoop Spaanse Salustiana laat zeer te wensen over het formaat 140/70/100/ enz gezamenlijk in een net dit is niet zoals het hoort. De eind controle bij inkoop AGF voor dat deze in de winkels komen zal toch beter moeten. Jaren ( 35 ) groente en fruit zaken geleid en uitgebaat te hebben is dit een kwaliteit onwaardig.

Wens de inkoop AGF veel wijsheid ,
  • Beoordeeld door Mw T de Leeuw den Bouter op 25-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Na eindeloos gezoek om een klacht in te dienen over een product wat onze Kerst redelijk heeft verpest vond ik de mogelijk om dit via een app te doen. Heel verhaal 'gedicht" en na het versturen verschijnt er doodleuk de melding dat AH gestopt is met het contact via what's app. Nou daar zakt de spreekwoordelijke broek je toch van de ... Zo heel anders als ik zelfs de plaatselijke Plus super wil benaderen is dat gewoon mogelijk via de mail en krijg je ook nog snel een fatsoenlijke reactie. Ik weet niet of dat hierop komt maar dat zou toch wel het minste kunnen zijn.
  • Beoordeeld door Laura Ouwens op 22-12-2022
  • Rapportcijfer: 2

Wat een slechte zaak geworden ! In de krant staat al dat wij 100% meer betalen bij AH dan de Belgen en dat wij Nederlanders het mogen betalen, een Schande.
Ik kocht vandaag 500 gram ossenhaas met port en chocolade saus voor 15 euro en 14 cent !!! Ik voelde het vlees en dacht , dat is nooit geen 500 gram, inderdaad, het woog 386 gram !!!! Als je het zakje saus en de chocolade erbij doet weeft het 500 gram, wat een oplichters zijn dit !!!!!!!!!!!!! Walgelijk gewoon hoe zij meedoen aan de verrijking van zichzelf ten koste van de gewone Medemens !!!Je laat mensen het geld betalen voor ossenhaas en zij krijgen een zakje saus met chocoladevlokken??? Is dit echt ? Helaas wel.
  • Beoordeeld door San op 21-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht,
Bezorger vergeet vries spullen , nodig voor kerst, kan niet naar de winkel ivm been in het gips.
Extra voor bezorging betaald omdat het vlak voor kerst is.
Klantenservice: sorry we kunnen niets doen.
  • Beoordeeld door Monika Hausner op 20-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een slechte service, online bestelling werd bezorgd, zie ik samen met de bezorger dat de helft van mijn bestelling niet voor mij is.
Wel al 144 euro betaald. Ja sorry word hier overspannen van zei de bezorger hallo en ik dan ???
Telefonisch maar tot 16.00 uur te bereiken.
Wat een ellende
  • Beoordeeld door karel op 20-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

wat een kut zaak echt waar je kan niet eens een klacht indienen krijg je een chatbot die niks snapt waardeloos
  • Beoordeeld door Thilde Vermeesch op 18-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geachte,

Ik heb een klacht aangaande de leidinggevende(David Van Borger) directie van het filiaal te Veurne België maar aangezien dat ik met deze klacht alleen in het filiaal zelf terecht kan dan spreekt het voor zichzelf dat die klacht niet verder doorstroomd.
Dus kan de onkunde en raar beleid van deze verantwoordelijke niet gemeld worden en blijft deze heer en meester.
Heel jammer

Hoogachtend
  • Beoordeeld door Fred Heemstede op 17-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Probeer gratis bezorgbundel stop te zetten maar kan op geen enkele manier contact met ah krijgen
  • Beoordeeld door Mieneke Kok op 9-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onlangs gebruik gemaakt van de gratis premium maand. Keurig voor het aflopen opgezegd. Maar hij loopt gewoon door. 3 medewerkers gesproken. Die moeilijk te verstaan waren. Er werd zelfs gedreigd met een incassobureau Vindt het een schande.
  • Beoordeeld door P.A.Blokker op 27-10-2022
  • Rapportcijfer: 5

ik zie de reclame op tv van jullie waar een mevrouw een muntje dat vast geplakt zit mee neemt met tegel en al, dat daar een blinde of een oudere in een rolstoel over kan struikelen maakt jullie niks uit? vind dat deze reclame niet kan dus weg halen, hoop dat er nu nog niemand over gestruikeld is
m.v.g
P.A.Blokker
  • Beoordeeld door Brandarie op 26-10-2022
  • Rapportcijfer: 5

Ik wilde 2 zegelboekjes verzilveren maar dat kon niet volgens eerst een verkoopster en daarna gevraagd aan de baas van de Ginnekenweg Breda deze heeft geen moeite gedaan om met mij naar de kas te lopen
AH is de service die ze vroeger gaven niet meer de vinden ook vind ik van sommige !! verkoopsters ver te zoeken
  • Beoordeeld door Ine Abbink op 24-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Bonuskaart is losgekoppeld van AH-app. In winkel kan ik niet worden geholpen,doorverbonden naar klantenlijn.
Mijn bonuskaart kan ik niet vast koppelen Aan de app. Als antwoord is dan dat er al een bestaand account is en ik wat anders invullen.
Ja,dat account is van mij,met spaarzegels en koopzegels.

Bij bellen wachten en dan opnieuw doorverbonden worden.
Kosten hieraan verbonden vind ik een slechte slecht.


MVG mevr.I Abbink
  • Beoordeeld door Carla de Munck op 19-10-2022
  • Rapportcijfer: 7

Ik kan nergens op de website vinden of ik bij AH ook de kratten van de Jumbo kan inleveren. Ik kan nl. bij Jumbo wel de AH kratten meegeven.
Slim, Zo krijgen zij makkelijk AH klanten erbij!
Vriendelijke groet, Carla de Munck
  • Beoordeeld door Joop op 12-10-2022
  • Rapportcijfer: 4

De digitale klachten afhandeling verloopt te ingewikkeld . Dat kan en moet eenvoudiger.
Ook de antwoorden op de klacht ontbreken meestal / altijd. Zeker voor ouderen is het te gecompliceerd.
Ook In mijn geval krijg ik geen goed antwoord. Het klachten telefoonnummer is geopend van 10.00 tot 16.00 uur. Op deze site staat nog steeds tot 18.00 uur. Wél een email ontvangen maar daar kan ik niets mee.
  • Beoordeeld door Joop op 11-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Klantenservice van 10.00 tot 18.00 uur beschikbaar .(0800-0305) helaas verneem tot 16.00 uur op dit nummer.
  • Beoordeeld door mevrouw topman op 4-10-2022
  • Rapportcijfer: 9

Ik ben goed geholpen door deze meneer. Sorry ik weet zijn naam niet meer. Beter dan als ik het aan medewerkers in de winkel vraag. Daar was het antwoord "" kan alleen online betalen". vriendelijke groeten.
  • Beoordeeld door Romkes op 29-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Beste Romkes,
Je hebt onlangs op onze website meteencontact.nl Albert Heijn Klantenservice beoordeeld.
Jouw beoordeling is goedgekeurd en geplaatst op onze website. Je kunt de beoordeling hier bekijken.
Bedankt voor je beoordeling,
Paul Mulder (meteencontact.nl)

Kreeg bovenstaande antwoord.
Beoordeling is op de site nergens terug te vinden.
AH belazerd de boel gewoon
  • Beoordeeld door Romkes op 28-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Aanbiedingen niet aanwezig, geen bloemkool, geen 2stk verpakkingen haring. AH bedonderd de boel gewoon
Bel Albert Heijn
0800-0305