We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Bel je vanuit het buitenland? Dan moet je een ander nummer bellen. Hieraan zijn ook extra kosten verbonden. Kijk op deze pagina voor de telefoonnummers per land en de kosten.
Heb jij onlangs contact gehad met Transavia? Laat ons je ervaringen met Transavia weten!
Beoordeel Transavia.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Transavia.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Transavia? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Wil je een e-mail sturen naar de klantenservice van Transavia? Stuur het naar ContactNL@transavia.com. Je kan snel een antwoord verwachten.
Klik hier om een e-mail te sturen naar TransaviaHeb je een vraag, klacht, opmerking? Meld het Transavia via hun contactformulier. Complimenten zijn ook welkom! Scroll naar beneden en vul hier het formulier in.
Ga naar het contactformulier op de website van TransaviaNeem contact op via WhatsApp.
7 dagen per week van 08:00 tot 22:00 uur.
Gebruik het volgende telefoonnummer: +31613533850
Klik hier voor contact met Transavia via WhatsApp.Bekijk de veelgestelde vragen aan Transavia:
Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:
Pinterest is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes of inspiratie voor mooie reizen op te doen. Kijk hier op het kanaal van Transavia.
Klik hier voor contact met Transavia via Pinterest.Stel je vraag aan Transavia via Facebook Messenger.
7 dagen per week van 08.00 uur tot 22.00 uur.
Klik hier voor contact met Transavia via Facebook Messenger.Inspiratie opdoen voor je volgende vakantie? Neem dan eens een kijkje op de Facebookpagina van Transavia. Naast leuke reisideeën vind je hier ook kortingsacties en kun je terecht met al je vragen. De Facebookpagina van Transavia is hier te vinden: @transavia.nl · Luchtvaartmaatschappij.
Klik hier voor contact met Transavia via Facebook.Laat je inspireren door de Instagram feed van Transavia Foto’s van de mooiste witte stranden en prachtige natuur komen hier dagelijks voorbij. Wil je helemaal op de hoogte blijven van de mooiste vakantieplekken? Volg hen dan op Instagram, @transavia.
Klik hier voor contact met Transavia via Instagram.Neem contact op met Transavia via Twitter, @transavia.
7 dagen per week van 08:00 tot 22:00 uur.
Rapportcijfer is gebaseerd op 62 beoordelingen.
Helaas onbereikbaar. Moet 24 april gaan vliegen op Kalamata, al geboekt. Vlucht is al ruim 10 dagen niet meer te vinden. Niets gehoord van Transavia. of de vlucht wel of niet doorgaat. Geen oog voor clienten. Jammer!!
alle mogelijkheden om jullie te bereiken worden spitsvondig verborgen gehouden of geven bewust onvolledige mogelijkheden. Geen telefoonnummers, en als ze er als zijn zijn ze niet beschikbaar. Er wordt op voorhand gezegd dat je binnen de drie maanden geen antwoord moet verwachten op een e-mail. Wazige info, en een website als een doolhof. Ongehoord!!! Schande!!!! Ondanks het schitterende product onder de vorm van prima vliegreizen, een negatief oordeel over 'klanten'-'dienst'. Jullie hebben duidelijk weinig op met jullie klanten.
gewoon geen enkele reactie op brieven, via de mail niet te bereiken, via whatsapp krijg ik geen antwoord op mijn vraag.
wat jammer van een bedrijf met goede naam, helaas verleden tijd
Waardeloos dat het onmogelijk is om met transavia in contact te komen. Bah. Survice van nix.
Onbereikbaar
Waanzinnig. Vlucht van begin juni voor 5 personen naar Palma de Mallorca geannuleerd. Tot twee keer toe 90 minuten in de wacht gezeten aan de telefoon. Toegezegde vouchers hadden in juni binnen moeten zijn. Niets gekregen. Ook niet in junkmail. Wil nu graag erg snel contact over restitutie van het betaalde bedrag!
een 1 voor het slechtbereikbaar zijn wanneer je ze nodig hebt..
We hangen voor de 2de keer al 24 minuten aan de telefoon.
wat ik ook probeer ik krijg geen contact met Transavia over mijn schadeclaim.
Service ? geen service, meer de boot afhouden door lange telefonische wachttijden, flutantwoord na 45 min. wachten en computerantwoord bij whatsapp. Nog steeds geen voucher of geld terug !
Zijn niet bereikbaar
Mijn vlucht is omgeboekt door Transavia; dit dien ik te bevestigen via een door Transavia gestuurde mail. Deze mail heb ik nooit ontvangen en als ik eindelijk het telefoonnummer van de klantenservice ergens anders heb kunnen ontdekken, blijkt dat er een wachttijd van 60 minuten is! Ik vind dit heel erg slecht. Ik weet nu niet of onze reis doorgaat en vraag me af of en wanneer ik hierachter kom met deze klanten ‘service’!
Onmogelijk om in contact te komen met jullie en als ik eindelijk contact heb in de WhatsApp , beloven jullie dat ik de voucher krijg in de mail maar nog steeds niet ontvangen! Ben al vanaf half maart bezig ! Jullie hebben de vlucht geannuleerd en we zouden een voucher krijgen !
Waar blijft die dan ! Ik blijf Whatappen, mijn mailadres geven sms’en niks helpt ! Bellen .. moet ik een uur wachten!
Daarom een 1
Zouden 28 mei op vakantie gaan helaas geannuleerd maar om dan je geld terug te krijgen dat is een punt. Eind juni werd er gezegd is alles geregeld, mooi niet.
Hang nu al bij a 2 uur aan de lijn maar krijg ze niet te pakken !!!!! Niet normaal dit hoor Transavia !!!!
In april beloofd Transavia een voucher te zenden. In juli taal nog teken gehoord. Klantenservice: het cijfer 1 is nog teveel gegeven. Dit terwijl de moedermaatschappij KLM € 3.400.000.000, zegge 3.4 miljard euro van ons belastinggeld heeft gekregen!!!. Opdoeken die hap. Toekomstige reizigers: jullie zijn gewaarschuwd!
Bijzonder slechte service. Allemaal expres zo in elkaar gezet om zo weinig mogelijk te moeten terugbetalen. Schande
Over mijn vlucht van 11 juli a.s. hoor ik maar niks, krijg ook geen antwoord via whatsapp. Over mijn vlucht van 23 augustus heb ik NU al een mail met 2 keuzes, of ik ga akkoord met de gewijzigde tijd ( een kwartier eerder ???) Of ik boek de vlucht om ( voor 31 maart en naar dezelfde bestemming ). Dat is erg slim van transavia want als ik nu akkoord ga met de gewijzigde tijd kan ik dus niks meer. Normaal kan ik tot 72 uur tevoren omboeken en kan dus rustig afwachten wat er gebeurd de komende tijd in het buitenland. Dit ga ik dus ook doen, geen reactie op de vroege mail, maar ik wacht het rustig af ! Slimme zet Transavia, want ik kan jullie ook op geen enkele manier bereiken hierover, niet via whatssapp en niet via de telefoon !
ben meer dan 3 uur bezig geweest om contact te zoeken en krijg dan te horen dat men gesloten is terwijl er op de site wordt aangegeven dat men van 8,00 tot 22.00 open is????
Helaas gaat de cijferbalk niet naar de min want dan zou jullie daar hoog in scoren
Geen contact mogelijk met Transavia. Geannuleerde vlucht verplaats naar andere datum. Daarna een mailtje gekregen met gewijzigde vluchttijden, maar inmiddels zijn deze vluchten uit de boekingsmodule verdwenen. Contact met Transavia niet mogelijk. Wat een klant onvriendelijke opstelling.
Ik probeer jullie al dagen te bereiken op elke manier maar geen resultaat.
Mijn vraag staat niet op jullie site, dus moet ik het service center bellen!!!!!!
doe er wat aan!!
Kan ze niet bereiken op geen enkele manier..zo slecht..baal er enorm van.
Twee geannuleerde vluchten. 3 keer verbinding verbroken en uiteindelijk 3 kwartier in de wacht. Persoon aan de telefoon wist ons alleen maar te vertellen dat we op ons zelf waren aangewezen. Nooit meer Transavia!!!!
Nog nooit zo'n slechte klantendienst gekend.
Verschrikkelijk gewoon, alsof er niemand werkt. Na meer dan een uur naar een deuntje te luisteren, krijg je nog niemand aan de lijn.
Ik zou het niemand aanraden, je voelt je opgelicht.
Beoordeel Transavia Klantenservice