We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Bel je vanuit het buitenland? Dan moet je een ander nummer bellen. Hieraan zijn ook extra kosten verbonden. Kijk op deze pagina voor de telefoonnummers per land en de kosten.
Heb jij onlangs contact gehad met Transavia? Laat ons je ervaringen met Transavia weten!
Beoordeel Transavia.
Getoonde kosten (€0.90cpm) gelden ook nadat je wordt doorverbonden en voor de gehele gespreksduur.
Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij Transavia.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Transavia.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.
Ja, stuur mij een geluidsopname!
Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Transavia? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Wil je een e-mail sturen naar de klantenservice van Transavia? Stuur het naar ContactNL@transavia.com. Je kan snel een antwoord verwachten.
Klik hier om een e-mail te sturen naar TransaviaHeb je een vraag, klacht, opmerking? Meld het Transavia via hun contactformulier. Complimenten zijn ook welkom! Scroll naar beneden en vul hier het formulier in.
Neem contact op via WhatsApp.
7 dagen per week van 08:00 tot 22:00 uur.
Gebruik het volgende telefoonnummer: +31613533850
Klik hier voor contact met Transavia via WhatsApp.Bekijk de veelgestelde vragen aan Transavia:
Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:
Stel je vraag aan Transavia via Facebook Messenger.
7 dagen per week van 08.00 uur tot 22.00 uur.
Inspiratie opdoen voor je volgende vakantie? Neem dan eens een kijkje op de Facebookpagina van Transavia. Naast leuke reisideeën vind je hier ook kortingsacties en kun je terecht met al je vragen. De Facebookpagina van Transavia is hier te vinden: @transavia.nl · Luchtvaartmaatschappij.
Laat je inspireren door de Instagram feed van Transavia Foto’s van de mooiste witte stranden en prachtige natuur komen hier dagelijks voorbij. Wil je helemaal op de hoogte blijven van de mooiste vakantieplekken? Volg hen dan op Instagram, @transavia.
Neem contact op met Transavia via Twitter, @transavia.
7 dagen per week van 08:00 tot 22:00 uur.
Rapportcijfer is gebaseerd op 47 beoordelingen.
Met een belangrijke en serieuze vraag 34 minuten in de wacht staan in niet wenselijk maar ik wil graag antwoord. Er neemt gelukkig een collega op die ik begroet 'goede morgen' waarna ik de opmerking maak 'zo dat duurde wel even' wat niet onterecht is. De betreffende collega hangt hierna gelijk de telefoon op. Ik denk dat iedereen, ook de mensen die deze manier van 'service' ontworpen hebben, betere hulp van een klantenservice zou wensen als zij die nodig zijn. Er wordt hier niks mee gedaan, dat snap ik ook wel maar het is toch fijn om het even van mij af te schrijven. Laten we hopen dat wij over een paar jaar realiseren dat deze form van onpersoonlijkheid niemand verder helpt en misschien toch meer geld kost onder aan de streep.
De groeten uit Corfu.
ps.
Mijn vraag ging over een geannuleerde vlucht. Als jullie tijd hebben mag ik dan alstublieft wat vragen lieve Transavia xxx
Vandaag, hoorde ik dat mijn vlucht vanuit Preveza gecanceld was. Nu zit ik met enige tegenzin nog enkele dagen in mijn appartement in Vassiliki op Levkas.. komt bij dat ik op de dag dat we nu vertrekken jarig ben (82). Zijn jullie er zich wel bewust van wat je mensen aandoet? Mensen met een werksituatie en wellicht enkele belangrijke afspraken. Zijn de dupe van jullie besluitvorming.
Jammer,
Jan van Zorge.
Al uren probeer ik contact te nemen via WA, maar zonder resultaat, ik krijg geen antwoord. Bellen lukt ook niet. Bovendien Ik begrijp niet waarom moet ik voor bellen betalen als het over overboeking had welke veroorzaakt is door Transavia.
Langs deze weg wil ik de crew van vlucht HV 6624 hartelijk bedanken voor de geweldige service op deze vlucht vooral een stewardess en de purser,zij hebben gezorgd dat wij in Eindhoven op een veilige manier het vliegtuig en de luchthaven konden verlaten,wij hebben altijd al goede ervaring gehad met Transavia maar dit was perfect ????
Super dure telefoonlijn en ze hangen zonder verpinken op, veel geld kwijt en niets geregeld ….
Als ik vraag om betaling word het slecht uit gelegd
Nog steeds kan ik niet betalen
Probeer al 6 dagen een vertragingsclaim in te dienen maar wordt steeds geweigerd.
Krijg steeds de melding dat er iets is mis gegaan, en deze nu 6 dagen.
Totaal geen vertrouwen meer in Transavia
Wat is dit een slechte maatschappij, wil gewoon een post adres, wordt je doorverbonden , en moet je een half uur wachten op antwoord, gewoon een postadres he, walgelijk. kan iedereen aanraden om niet met deze maatschappij te vliegen. Als je een klacht indient via de formulieren op internet, wordt je gewoon geblokkeerd
Vraag op app; men zegt: ik ga t uitzoeken; komt nooit meer iemand terug. OMG, WAT een k... service, ookbij bellen!
Geen serieuze antwoorden op mijn vragen. Jammer.
Er is op papier een terugbetaling beloofd. Nu 5 weken later is er nog maar een deel betaald. Ik heb in de afgelopen weken 5, 3 emails gestuurd en gebeld. Maar het heeft allemaal geen zin. De medewerkers aan de telefoon weten van niets en roepen maar wat en op de mails wordt niet gereageerd. Het geld zou binnen 2 weken op de rekening staan. Kom je beloftes na Transavia! En zorg dat de medewerkers aan de telefoon weten waar ze over praten. Oh ja...en mails beantwoorden zou ook handig zijn.
gebeld; wachttijd van 15 minuten; na 15 minuten kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat ik optie 1 moest kiezen en ze was weg; de wachttijd begon opnieuw ; na 33 minuten werd de lijn verbroken en nu sta ik opnieuw in de wacht
Triest dat je een 020 nummer vermeldt en een 088 nummer. Het eerste wordt afgeschoten als niet bestaand????????
Het tweede is kennelijk een 'tussenpersoon' die naast de gebruikelijke belkosten 88 eurocent per belminuut binnenharkt.
Triest verdienmodel.
Waarom geen reactie op Whatsapp!?? Geef dan niet aan dat we zo onze vragen kunnen stellen!!? Slordig!! Zit in een revalidatiecentrum ( Spanje)en waarom een standaard antwoord en een telefoon nummer waar ik niks aan heb vanuit Spanje!! Schandalig dit!!
Wij boeken al jaren 1 extra stoel omdat wij met een hondje reizen. En mijn man is 2 meter. Nu dus weer gedaan. Krijgen de papieren binnen. Is de extra stoel een oaar rijen verder.
Deze terechte klacht is toch een fout van Transavia medewerker. Wij kunnen dit niet per telefoon of mail oplossen. Vind dit dus echt niet netjes. Zwak uitgedrukt! Staat er dadelijk een stoel leeg, door ons wel betaald.
Transavia reageert niet meer op WhatsApp. Soms krijg je een standaard antwoord van een bot. Om uit je vel te springen!
Informatie over benodigde check-in papieren om van oranje land naar oranje Nederland te vliegen wordt er doorverwezen naar een site van de overheid en daarna blijft het stil.
Vrienden werden n.l. ondanks vaccinatie bewijs op Alicante geweigerd en moesten per taxi naar ziekenhuis in Alicante om een snelle PCR test te ondergaan waardoor hun vlucht gemist werd.
Voor ons onzekerheid over wat wel of niet nodig is omdat de je blijkbaar aan de willekeur van de incheck baliemedewerkers bent overgeleverd.
Voor de zekerheid met spoed 2x een PCR TEST gehaald omdat wij zekerheid wilden hebben. Achteraf bleek het helemaal niet nodig te zijn. € 220 voor niets uitgegeven.
Moest vlucht omboeken. Door de Plus optie zou dat bij Transavia gratis zijn en hoefde alleen bij
te betalen als dat nieuwe vlucht duurder zou zijn.
Ze vergeten er alleen bij te vertellen dat als je bij Transavia een vlucht moet te wijzigen, je in een menu terecht komt waarin de vluchten plotseling veel duurder zijn en géén keuze vrijheid meer hebt, je moet accepteren wat er aangeboden wordt. In mijn geval was mijn gewijzigde vlucht bijna 100€ duurder, dan wanneer ik deze vlucht gewoon rechtstreeks op de site geboekt had.
Watsapp van transavia wordt al een maand geen reactie geven , vreemd !!!!!!!!
Transavia is niet bereikbaar.
Geen e-mail
Wachttijd telefoon veel te lang
In deze onzekere tijden is Transavia alles behalve flexibel. Onbegrijpelijk dat de medewerkster die ik zojuist aan de lijn had zo star reageerde. Ik heb op 9 juni een vlucht geboekt basic. 2 dagen later kwam ik er achter dat de vluchtbestemming op oranje staat en dus corona beperkingen zoals 10 dagen in quarantaine in Nederland te gaan als je terugkomt en PCR test/negatief ook al bent je gevaccineerd. Ik heb de vlucht omgeboek en flink bedrag bijbetaald. Achteraf benader ik Transavia of ik het pakket naar plus pakket met bijbehorende kosten te boeken omdat ook de gwijzigde boeken onzeker is. Transavia reageert onbeweeglijk en er werd lettelijk gezegd: als je tegen die tijd (van omboeken) weer moet wijzigen dan weer omboekingskosten bijbetalen en vervolgs weer en eindeloos dus als de situatie niet is verbeterd. Anders werd er gezegd dan niet gaan en je bent al je geld kwijk. Ik vind dit werkelijk zeer kwalijk!
Dit omdat je koffers niet meer in pakket reizen zit. Dat je hier prive extra werk doen verrichten om je koffer apart en duurder moet inboeken.
Ik denk dat het beter is TRANSAVIA dat ze eens betere service moet gaan leveren.
Dit omdat je koffers niet meer in pakket reizen zit. Dat je hier prive extra werk doen verrichten om je koffer apart en duurder moet inboeken.
wij vnden dat wij aan het lijntje gehouden worden door transavia
wij hebben geboekt voor 24 mei naar ibiza.
er wordt niets bekend gemaakt wees duidelijk. je kan wel 27-05-2021 voor 600 euro duurder
schandalig!!!!!!!!!
telefonisch geen bereik.
Wachttijd om te bellen!!! Onbegrijpelijk
Hoezo snel te woord staan?
25 februari 2021 vlucht geboekt R, dam - Bergerac 19 juni. Gisteren 9 april zag ik dat de vluchten naar Bergerac in juni verdwenen zijn. Van Transavia niets vernomen. Via WhatsApp contact gezocht, tot nu toe geen reactie gekregen, twee nummers hierbij gebruikt (een van de Transavia site en een van deze site). Geen reactie tot nu toe, vorig jaar dezelfde ervaring, veel extra moeten betalen en nul info. Om met de trein te gaan (ook niets mis mee, de reis duurt alleen erg lang sinds ze in Nederland een hogesnelheidslijn hebben aangelegd) moet er snel gehandeld worden anders betaal je de hoofdprijs. Ook een vlucht Schiphol - Bordeaux wordt, hoe langer je moet wachten steeds duurder. Transavia vergoed vast niet de meer kosten . Of moet dit aan de rechter gevraagd worden? Als ze het zo willen dan kunnen ze het krijgen.
Helaas onbereikbaar. Moet 24 april gaan vliegen op Kalamata, al geboekt. Vlucht is al ruim 10 dagen niet meer te vinden. Niets gehoord van Transavia. of de vlucht wel of niet doorgaat. Geen oog voor clienten. Jammer!!
alle mogelijkheden om jullie te bereiken worden spitsvondig verborgen gehouden of geven bewust onvolledige mogelijkheden. Geen telefoonnummers, en als ze er als zijn zijn ze niet beschikbaar. Er wordt op voorhand gezegd dat je binnen de drie maanden geen antwoord moet verwachten op een e-mail. Wazige info, en een website als een doolhof. Ongehoord!!! Schande!!!! Ondanks het schitterende product onder de vorm van prima vliegreizen, een negatief oordeel over 'klanten'-'dienst'. Jullie hebben duidelijk weinig op met jullie klanten.
gewoon geen enkele reactie op brieven, via de mail niet te bereiken, via whatsapp krijg ik geen antwoord op mijn vraag.
wat jammer van een bedrijf met goede naam, helaas verleden tijd
Waardeloos dat het onmogelijk is om met transavia in contact te komen. Bah. Survice van nix.
Onbereikbaar
Waanzinnig. Vlucht van begin juni voor 5 personen naar Palma de Mallorca geannuleerd. Tot twee keer toe 90 minuten in de wacht gezeten aan de telefoon. Toegezegde vouchers hadden in juni binnen moeten zijn. Niets gekregen. Ook niet in junkmail. Wil nu graag erg snel contact over restitutie van het betaalde bedrag!
een 1 voor het slechtbereikbaar zijn wanneer je ze nodig hebt..
We hangen voor de 2de keer al 24 minuten aan de telefoon.
wat ik ook probeer ik krijg geen contact met Transavia over mijn schadeclaim.
Service ? geen service, meer de boot afhouden door lange telefonische wachttijden, flutantwoord na 45 min. wachten en computerantwoord bij whatsapp. Nog steeds geen voucher of geld terug !
Zijn niet bereikbaar
Mijn vlucht is omgeboekt door Transavia; dit dien ik te bevestigen via een door Transavia gestuurde mail. Deze mail heb ik nooit ontvangen en als ik eindelijk het telefoonnummer van de klantenservice ergens anders heb kunnen ontdekken, blijkt dat er een wachttijd van 60 minuten is! Ik vind dit heel erg slecht. Ik weet nu niet of onze reis doorgaat en vraag me af of en wanneer ik hierachter kom met deze klanten ‘service’!
Onmogelijk om in contact te komen met jullie en als ik eindelijk contact heb in de WhatsApp , beloven jullie dat ik de voucher krijg in de mail maar nog steeds niet ontvangen! Ben al vanaf half maart bezig ! Jullie hebben de vlucht geannuleerd en we zouden een voucher krijgen !
Waar blijft die dan ! Ik blijf Whatappen, mijn mailadres geven sms’en niks helpt ! Bellen .. moet ik een uur wachten!
Daarom een 1
Zouden 28 mei op vakantie gaan helaas geannuleerd maar om dan je geld terug te krijgen dat is een punt. Eind juni werd er gezegd is alles geregeld, mooi niet.
Hang nu al bij a 2 uur aan de lijn maar krijg ze niet te pakken !!!!! Niet normaal dit hoor Transavia !!!!
In april beloofd Transavia een voucher te zenden. In juli taal nog teken gehoord. Klantenservice: het cijfer 1 is nog teveel gegeven. Dit terwijl de moedermaatschappij KLM € 3.400.000.000, zegge 3.4 miljard euro van ons belastinggeld heeft gekregen!!!. Opdoeken die hap. Toekomstige reizigers: jullie zijn gewaarschuwd!
Bijzonder slechte service. Allemaal expres zo in elkaar gezet om zo weinig mogelijk te moeten terugbetalen. Schande
Beoordeel Transavia Klantenservice