Bellen met Sunweb

Waarom bellen met Sunweb Klantenservice?

  • Je hebt een vraag aan Sunweb over online inchecken.
  • Je wil weten hoe je iets kan wijzigen aan je geboekte tickets.
  • Je hebt een vraag over hand- en ruimbagage.
  • Je wil weten waarom je boekingskosten moet betalen.
  • Je hebt een klacht over Sunweb.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 20:00
  • Dinsdag 09:00 - 20:00
  • Woensdag 09:00 - 20:00
  • Donderdag 09:00 - 20:00
  • Vrijdag 09:00 - 20:00
  • Zaterdag 10:00 - 17:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Sunweb: 0900 0290

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Sunweb? Laat ons je ervaringen met Sunweb weten!
Beoordeel Sunweb.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Sunweb?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Sunweb? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Sunweb via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Sunweb? Het is mogelijk om via Facebook Messenger vragen te stellen. Tijdens hun openingstijden maandag t/m vrijdag van 09:00 - 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 17:00 uur, kan je snel een antwoord verwachten op je vraag. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet.

Klik hier voor contact met Sunweb via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Sunweb via Facebook Messenger.

Neem contact op met Sunweb via een contactformulier.

Gebruik het contactformulier van Sunweb om een vraag te stellen bijvoorbeeld over je betaling. Hier vind je een paar voorbeelden van vragen die je beantwoord zou kunnen willen krijgen. Is het mogelijk om te betalen met creditcard? Waarom wordt er een aanbetaling gevraagd? Hoe hoog is de aanbetaling van een vakantie? Wanneer moet ik mijn reis betalen? Klik op onderstaande link om het contactformulier van Sunweb te openen.

Ga naar het contactformulier op de website van Sunweb Ga naar het contactformulier op de website van Sunweb

Neem contact op met Sunweb via Facebook.

Sunweb is actief op Facebook. Heb je een vraag? Bijvoorbeeld: Is ruimbagage bij mijn reis inbegrepen? Of komen er nog extra kosten bij mijn reis bij? Stel deze aan de klantenservice en een medewerker van Sunweb komt er razendsnel op terug. Ook post Sunweb regelmatig aantrekkelijke reisdeals met de hoogste kortingen en de meest fantastische bestemmingen en inspirerende ideeën. Meld je aan of maak een account aan.

Klik hier voor contact met Sunweb via Facebook.

Neem contact op met Sunweb via Twitter.

Nog meer inspiratie opdoen voor een volgende vakantie? Volg Sunweb op Twitter. Sunweb post regelmatig over de meest geweldige bestemmingen. Ook kan je er de beste deals met de hoogste kortingen vinden.

Klik hier voor contact met Sunweb via Twitter. Klik hier voor contact met Sunweb via Twitter.

Neem contact op met Sunweb via WhatsApp.

De klantenservice van Sunweb is altijd bereid om je te helpen. Je kan hen een app sturen en tijdens de openingstijden snel een antwoord verwachten. Klik op onderstaande link om je app naar Sunweb te sturen. De openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur. Op zondag zijn zij gesloten.

Klik hier voor contact met Sunweb via WhatsApp.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Sunweb.

Altijd op de hoogte van de beste vakantie aanbiedingen? Of gewoon wat vakantietips nodig? Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Sunweb. Vul je email-adres in en klik op de rode button ‘Inschrijven’.

Meld je aan voor de Sunweb nieuwsbrief. Meld je aan voor de Sunweb nieuwsbrief.

Account maken

Wil je een account aanmaken en zelf je boekingen beheren? Dit kan bij Mijn Sunweb. Registreer je met je email-adres en verzin een wachtwoord.

Maak je eigen account bij mijn Sunweb Maak je eigen account bij mijn Sunweb

Tom Dumoulin verlengt contract bij Team Sunweb!

Rapportcijfer Sunweb Klantenservice: 1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 10 beoordelingen.

Beoordeel Sunweb Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Sunweb Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Sunweb Klantenservice

  • Beoordeeld door Joop van Gestel op 10-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos. Na 60 minuten totaal nog niemand kunnen bereiken
Reservering Roompot na 13 dg niet bevestigd ondanks betaling
  • Beoordeeld door M. Priem op 7-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Sunweb is op geen enkele manier te bereiken, 6 dagen geleden mail gestuurd, en inmiddels al 6 x gebeld zonder resultaat.
  • Beoordeeld door Dahlhaus op 28-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

Vakantie volgens instructie geannuleerd voor een voucher +10% volgens de mail.
Heb nu een bericht met een voucher zonder de kosten voor transfer ed. Ook geen 10%. Geen telefonisch contact geen reactie op apps of vragen formulier.
  • Beoordeeld door Werkman op 26-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Probeer sunweb telefonisch te bereiken na een aantal keer 5/6 a 10minuten nog geen resultaat wachttijd 10minuten of meer niet leuk.
  • Beoordeeld door ed op 11-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag 11-5 op 3 a 4 verschillende tijdstippen gebeld naar jullie klanten service nummer. Telkens het zelfde bandje. ( Op dit moment ivm lange wachttijden, kunt u op een later tijdstip terugbellen ). Dit heb ik geprobeerd 3 tot 4 keer. Maar , gewoon geen contact!


,
  • Beoordeeld door B op 14-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte klantenservice. Geen omboeking mogelijk alleen tegen absurd hoge annuleringskosten. Geen Sunweb meer.
  • Beoordeeld door Vd Polder op 31-08-2020
  • Rapportcijfer: 2

terwijl Spanje code oranje is en wij 4 oktober vertrekken zeggen ze in de mail gewoon dat er geen negatief reis advies is. Weer een mail gestuurd.. o ja sorry. Maar we krijgen geen voucher. En als we de reis willen omboeken kan je ineens maar 8 of 15 dgn boeken. Geen 12 meer zoals wij hadden. Ook alle zondagen zijn eruit gehaald. Telefonisch gewoon niet berijkbaar.
  • Beoordeeld door Martien op 25-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Laten je gewoon in de wacht staan zonder op te nemen.
Reageren belachelijk op E- mails
Snappen je klacht niet of weten niet hoe ze iets moeten oplossen.
Nooit geen Sunweb meer.
  • Beoordeeld door Wilma Burggraaf op 10-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig dat Sunweb niet telefonisch bereikbaar is voor haar klanten!!!!!
  • Beoordeeld door Soraya Lagendijk-Telkamp op 11-05-2020
  • Rapportcijfer: 3

Net voor de zoveelste keer contact gehad over onze vakantie naar Turkije, vertrek 30-5. Sunweb hoort bij Corendon, weet ik uit betrouwbare bron van uit de reisbranche. Corendon heeft al z'n vluchten naar Turkije gecanceld tot de 3e week van juni. Geen inreismogelijkheden. Daarna Komt er een " Corona vrije vakantie" kortom je zit opgesloten in je hotel. Wordt door een medewerker van Sunweb keihard gezegd dat er nog niks bekend is. Kom op zeg, wees eerlijk tegen je klanten en haal ze uit de onzekerheid. Absoluut niet tevreden hierover en dan zeg ik het netjes.
Bel Sunweb
0900 0290
(Gebruikelijke belkosten)