Bellen met SUNtip

Waarom bellen met SUNtip Klantenservice?

  • Je wil een reservering die je hebt gemaakt via SUNtip wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de werking van de website van SUNtip.
  • Je hebt een vraag over een dienst / product dat wordt aangeboden op de website van SUNtip.

Openingstijden telefonische klantenservice SUNtip

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 10:00 - 17:00
  • Dinsdag 10:00 - 17:00
  • Woensdag 10:00 - 17:00
  • Donderdag 10:00 - 17:00
  • Vrijdag 10:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer SUNtip: 088 735 4545

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met SUNtip? Laat ons je ervaringen met SUNtip weten!
Beoordeel SUNtip.

KvK gegevens SUNtip

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 20054962
  • Vestigingsnummer (KvK): 000020397283
  • Statutaire naam: Reisburo Pelikaan Reizen B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met SUNtip?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met SUNtip? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met SUNtip via e-mail.

Wil je een mail naar SUNtip sturen? Het adres is contact@suntip.nl. De medewerkers van de klantenservice van SUNtip staan vijf dagen per week voor je klaar om alle mails te beantwoorden. De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur.

Klik hier om een e-mail te sturen naar SUNtip

Neem schriftelijk contact op met SUNtip.

SUNtip doet er alles aan om je van dienst te zijn. Een vraag of opmerking over een van hun vakanties kun je ook schriftelijk indienen. Het postadres is:

  • SUNtip
  • Pastoor van Kessellaan 1
  • 4761 BH Zevenbergen

De klantenservice zal zo snel mogelijk op je schrijven reageren.

Neem contact op met SUNtip via WhatsApp.

Heb je een vraag over een verre reis, een stedentrip, een zonvakantie, een lastminute of een auto-vakantie? Stel deze via een Whatsapp bericht. Je kan tijdens de openingstijden van SUNtip zeer snel een antwoord verwachten. Het nummer is 06 - 1937 4222.

Klik hier voor contact met SUNtip via WhatsApp.

Neem contact op met SUNtip via Facebook Messenger.

Krijg contact met de klantenservice van SUNtip door een chat te starten via Facebook Messenger. Zij zijn van maandag t/m vrijdag van 10:00 - 17:00 uur en je kan snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van SUNtip kunnen je bericht lezen. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met SUNtip via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen SUNtip.

Lees op de website van SUNtip de meestgestelde vragen:

  • Wie is SUNtip?
  • Welke zekerheden biedt SUNtip?
  • Welke reizen van touroperators kunnen bij SUNtip geboekt worden?
  • Met welke vliegmaatschappijen vliegt SUNtip?
  • Hoe kan ik betalen?
  • Wanneer moet ik betalen?
  • Hoe kan ik mijn vakantie boeken?
  • Hoe kan ik andere vluchttijden selecteren?
  • Kan ik een optie nemen op een reis?
  • Kan ik mijn kamertype nog wijzigen?
  • Wanneer ontvang ik de boekingsbevestiging?
  • Welke namen moet ik bij boeking invoeren?  
  • Hoe kan ik online inchecken en stoelen reserveren?
  • Ik vlieg met een baby, hoe zit dat?
  • Is 2 of 3 uur van tevoren op het vliegveld aanwezig zijn noodzakelijk?
  • Kunnen mijn vluchttijden nog wijzigen?
  • Twee vakantiedagen worden opgebruikt door ongunstige reistijden, mag dat?
  • Hoe weet ik of ik een paspoort/ID-kaart nodig heb?
  • Hoelang moet mijn paspoort nog geldig zijn?
  • Wanneer ontvang ik mijn reisbescheiden?
  • Waarom heb ik mijn reisbescheiden nog niet ontvangen?
  • Wat moet ik doen als ik bij de accommodatie aankom?
  • Waar kan ik vooraf alvast rekening mee houden?
  • Wat zijn mogelijke bijkomende kosten?
  • Hoe ziet mijn verzorging eruit in mijn geboekte accommodatie?
  • Welke kamertypes bestaan er?
  • Hoe vaak wordt er schoongemaakt in mijn kamer/appartement?
  • Hoe kan ik een SUNtip account aanmaken?
  • Waar kan ik mijn gegevens terugvinden?
  • Ik heb geen toegang tot mijn vakantie, wat nu?
Ga naar de veelgestelde vragen van SUNtip

Neem contact op met SUNtip via Facebook.

SUNtip is zeer actief op Facebook, kijk op @suntip.nl · Reisbureau. Zoek je een zonvakantie, autovakantie of stedentrip? Stel er je vraag over aan de klantenservice en een medewerker komt er razendsnel op terug. Ook posten zij regelmatig aantrekkelijke reisdeals met de hoogste kortingen en de meest fantastische reizen en inspirerende ideeën. Meld je aan of maak een account aan.

Klik hier voor contact met SUNtip via Facebook.

Neem contact op met SUNtip via Instagram.

Door de Instagram pagina van SUNtip  raak je helemaal geïnspireerd voor jouw volgende vakantie. De mooiste reisfoto’s van de meest prachtige reisbestemmingen komen hier langs. Volg hen hier om op de hoogte te blijven: @suntip.nl.

Klik hier voor contact met SUNtip via Instagram.

Een Warme SUNtip Groet Voor Jou!

SUNtip (adres)

Pastoor van Kessellaan 1 Zevenbergen 4761 BH Nederland
Rapportcijfer SUNtip Klantenservice: 1

Rapportcijfer is gebaseerd op 2 beoordelingen.

Beoordeel SUNtip Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan SUNtip Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor SUNtip Klantenservice

  • Beoordeeld door J. Lingbeek op 8-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Negatieve beoordelingen worden niet geplaatst. Triest
  • Beoordeeld door J. Lingbeek op 8-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bijzonfer slechte service. Zorgeloos nooit doen zonde van je geld. 3 dagen voor vertrek nog steeds geen tickets . Telefonisch contact heeft geen enkele zin. Zorgelijk ipv Zorgeloos. Nooit meer met Suntip.
Bel SUNtip
088 735 4545