We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Let op! De telefonische klantenservice is Engelstalig. Spreek je geen Engels? Gebruik dan de mogelijkheid om online te chatten in het Nederlands.
Heb jij onlangs contact gehad met Ryanair? Laat ons je ervaringen met Ryanair weten!
Beoordeel Ryanair.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Ryanair.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Ryanair? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van Ryanair. Stuur je brief naar onderstaand adres:
Je kunt binnen 15 werkdagen een reactie verwachten.
Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Ryanair via een contactformulier. Het is onbekend hoe lang het duurt voordat je een reactie op je vraag van Ryanair krijgt.
Ga naar het contactformulier op de website van RyanairNadat je op onderstaande link hebt geklikt, scroll je helemaal naar beneden om te kunnen chatte met Ryanair.
Let op! Je chat gesprek begint met een chatbot. Mocht de chatbot je vragen niet kunnen beantwoorden dan krijg je een medewerker van de Ryanair klantenservice te spreken.
*De chatbot is 24/7 beschikbaar om vragen aan te stellen.
Start een chat met RyanairBegin een chat met de klantenservice van Ryanair via Facebook Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 19:00 uur en op zaterdag en zondag van 10:00 - 18:00 uur. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Ryanair kunnen je bericht lezen.
Klik hier voor contact met Ryanair via Facebook Messenger.Pinterest is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk hier voor reis-inspiratie op het kanaal van Ryanair.
Klik hier voor contact met Ryanair via Pinterest.Bekijk de veelgestelde vragen aan Ryanair. Je kan kiezen uit de volgende vier categorieën:
Voorbeelden van veelgestelde zijn:
Wil je op reis en inspiratie opdoen? Meld je aan voor de Ryanair Facebook pagina, @ryanair · Luchtvaartmaatschappij. Hier wordt je op de hoogte gehouden van de laatste tips. Tevens kan je geweldig ideeën vinden voor de nieuwste vakanties.
Klik hier voor contact met Ryanair via Facebook.Rapportcijfer is gebaseerd op 78 beoordelingen.
Very very bad. No way to get in contact. Not by phone an live chat.
Waardeloos... telefoonnummer op de site klopt niet. Bel je via "meteen contact" krijgt je eerste een minutenlang bandje (a 90 cent per minuut) om daarna te horen te krijgen dat je terug moet bellen.
Via Chat krijg je een geautomatiseerd antwoord waar je niks aan hebt...
slecht
Ik probeer al drie dagen via chatt en telefoon contact te krijgen om een vlucht aan te passen.
Krijg niemand te spreken. En de chatt is een Robot????
Klantenservice is mensenwerk, daar horen geen robots bij. Contact is onmogelijk. Ik wil de vlucht annuleren dit kan niet. Voor de verzekering heb ik een annulerings bewijs nodig. Blijkbaar snapt ryanair dit niet.
Zeer slecht. Wachten al 1.5 jaar op terugbetaling. Zeer onbeschoft te woord gestaan. In februari de belofte dat het binnen 28 werkdagen op de rekening zou staan. We wachten nog steeds. Lange werkdagen zeker in Ierland.
De klantenservice is onbereikbaar, telefoonnummers zijn niet correct ! Chatbot geeft alleen standaard antwoorden. Waardeloze service
Je krijgt gewoon geen contact.
via de chat een robot die die snapt wat je wilt.
Heel slechte service
Krijg geen contact....... Ik word hier zeer verdrietig van.
If I could, I would give a -10! I have tried several times to contact someone at Ryanair and on various telephone numbers, but no one answers. Why put a phone number on your site if they do not answer?
We have a big problem, we booked directly and we are left to our fate.
For us it is not only about the flight, but also about our rental car, hotel reservations, a meeting with friends and a concert ...
Just changing our booking for two days without any form of communication, I find this unacceptable!
Krijg geen contact
Ik krijg geen contact.
I only give a 1 because I can not give a 0. I'm trying to contact for one month now, and still can't.
Zeer slechte service, krijgt geen contact, ook niet na 7 uur wachten op de chat support, vlucht geboekt maar geen e-mail bevestiging, wel betaald!!!
Geen contact te krijgen. Service NUL!
Diep diep triest....niet te bereiken en nooit meer ryanair!!!
Waardeloos
Telefonisch niet bereikbaar staat eindeloos in de wacht
Waardeloos wacht al een half jaar geld
Heb één advies voor reizigers boek nooit bij Ryanair.
Heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt.
Bij de inceck balie is het personeel niet op de hoogte van de reisvoorwaarden naar Spanje in deze Covid-19 tijd.
Zeer slecht. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd om geld terug te krijgen waar ikrecht op heb. Nu weer een cheque ontvangendie niet geind kan worden.
Zoals vele, is onze vlucht geannuleerd, nog geen geld terug. Zeer slechte communicatie, inderdaad lastig als je geen goed Engels spreekt. Het is schandalig, om zo lang genieten wachten, straks gaan ze failliet, en dan kan je naar je geld fluiten. Al zeer veel moeite moeten doen...... Ik heb geen vertrouwen in Ryanair.
Ik word genegeerd op e-mail, terwijl het over een teruggave bedrag van meer dan 300€ gaat waar ik al een ruime maand op zit te wachten. Ronduit schandalig, ik zit te denken aan aangifte
Wat een puinhoop. Vlucht geboekt in februari, vluchttijden 3 maal gewijzigd, vluchtmaatschappij gewijzigd. Na 2u17 min. telefonisch binnen geraakt, met hoge kosten verbonden, informatie gekregen die niet klopt, oktober 2020 nog steeds geen geld terug.
Geen juiste info. Kom er niet doorheen.
Wat een kutzooi
een 0 geven kan niet ,spijtig. Wachten nog altijd op teruggave van onze vlucht.Het kon een tijdje duren, oké geen probleem , maar 8 maanden ?! Contact via de e-mail werd zelfs geblokkeerd.
Bedankt Ryanair
restitutie aangevraagd voor vlucht van 26 mei naar Alicante voor 3 personen nooit niets gehoord chatten en bellen lukt ook niet zeer slechte maatschappij en vooral voor oudere mensen die niet goed Engels kunnen want het is alleen maar in het engels
dieptriest organisatie! Vlucht al in februari 2020 geannuleerd en nog geen restitutie, geen bericht, geen antwoord, geen duidelijkheid, geen vereiste!! Zo onprofessioneel!
Andere maatschappijen bel ik en word zo geholpen!!
Geachte,
Ik zit helaas nog steeds te wachten op restitutie van mijn reis met vlucht reserveringsnummer M177XL voor de vluchten FR6524 en FR6523. Uw organisatie heeft een nogal vreemde wijziging doorgevoerd waarop ik op 30 juli 2020 heb gevraagd om restitutie van het door mij betaalde geld.
Ik zit echter nog steeds te wachten op dit geld. Ik begrijp ook niet dat ik op jullie website niet kan terugvinden wanneer restitutie zal plaatsvinden. E.e.a. lijkt mij niet te moeilijk en is klantvriendelijk.
De bereikbaarheid van Ryanair is bedroevend. Ook nadat ik telefonisch contact heb opgenomen kon ik geen antwoord krijgen. Ik kreeg een in moeilijk verstaanbaar Engels (Iers??) bandje te horen dat er een achter stand is.
Vreemd trouwens dat Nederlandse klanten alleen in het Engels te woord worden gesteld. Indien je überhaupt iemand van deze organisatie kan bereiken.
Het is werkelijk bedroevend hoe Ryanair communiceert of juist niet.
Niet te bereiken en we krijgen nog steeds geld van een geannuleerde vlucht
Kan niemand bereiken. Restitutie aangevraagd op 1 mei, krijg geen informatie over status of bevestiging. Wanneer komt mijn geld terug voor een vlucht die 23 mei is geannuleerd!!!
Beoordeling-1,
Reageren nergens op.
Na 4 uur in de wacht voor live chat maar opgegeven.
Zwaar kut.
Waardeloze afhandeling van geannuleerde vlucht voor 4 personen
Ryanair is onbereikbaar, wij wachten al sinds mei op refund van onze niet gemaakte vluchten. Net na een half uur in de wacht te hebben gestaan is weer de verbinding verbroken....
Inchecken lukt niet ik kan op geen enkel manier nederlands contact opnemen!!!!!
Vlucht zomaar geannuleerd zonder iets te melden. Accountgegevens gewijzigd zodat wij er niks meer op kunnen doen en jullie zijn niet bereikbaar. Heel slecht!!!
Beoordeel Ryanair Klantenservice