Bellen met KLM

Waarom bellen met KLM Klantenservice?

  • Je wilt hulp bij het gebruik van de KLM website.
  • Je wilt een KLM ticket kopen.
  • Je wilt een vlucht wijzigen.
  • Je hebt vragen over het Flying Blue programma of Award tickets.
  • Je wilt een klacht indienen bij KLM.
  • Je wilt weten wat de status van een eerder ingediende klacht is.

Openingstijden telefonische klantenservice KLM

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer KLM: 020-4747747

  • Belkosten: Lokaal tarief

Heb jij onlangs contact gehad met KLM? Laat ons je ervaringen met KLM weten!
Beoordeel KLM.

Controleer op storingen bij KLM.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van KLM.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • online inchecken.
  • vlucht boeken.
  • flying blue.
  • Vlucht boeken.
  • Inchecken.
  • Flying Blue.
Controleer of er een storing is bij KLM

KvK gegevens KLM

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 33014286
  • Vestigingsnummer (KvK): 000013977822
  • Statutaire naam: Koninklijke Luchtvaart Maatschappij N.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met KLM?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met KLM? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met KLM via Facebook Messenger.

Via Messenger kun je 7 dagen per week en 24 uur per dag je vraag stellen aan de KLM Klantenservice. Daarnaast kun je er voor kiezen om je boardingpass en alle vluchtinfo over je vlucht te ontvangen via Facebookv Messenger.

Klik hier voor contact met KLM via Facebook Messenger.

Neem contact op met KLM via WhatsApp.

Heb je een algemene vraag of een vraag over een boeking aan de KLM klantenservice dan kun je i.p.v bellen ook je vraag stellen via WhatsApp. Dit kan 7 dagen per week en 24 uur per dag. Het is helaas niet duidelijk hoe lang het duurt voordat je een antwoord krijgt.

Stuur je vraag aan het volgende telefoonnummer: +31 20 6490787

Klik hier voor contact met KLM via WhatsApp.

Veelgestelde vragen KLM.

Heb je een vraag aan KLM? Je kan onder andere antwoorden vinden op vragen over de volgende onderwerpen:

  • Een reis plannen en een vlucht boeken
  • Mijn boeking beheren en inchecken
  • Bagage
  • Coranovirus (COVID-19)
  • Teruggave van kosten, klachten en suggesties
  • Vertraagde of geannuleerde vlucht
  • KLM, Flying Blue of zakelijk reisaccount
Ga naar de veelgestelde vragen van KLM

Neem contact op met KLM via Twitter.

Via Twitter kun je 7 dagen per week en 24 uur per dag je vraag stellen aan de KLM Klantenservice, @KLM.

Klik hier voor contact met KLM via Twitter.

Neem contact op met KLM via Pinterest.

Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Wil je inspiratie opdoen. Kik op het kanaal van KLM.

Klik hier voor contact met KLM via Pinterest.

Neem contact op met KLM via Facebook.

Via Facebook kun je 7 dagen per week en 24 uur per dag je vraag stellen aan de KLM Klantenservice, @KLM.

Klik hier voor contact met KLM via Facebook.

Neem contact op met KLM via Instagram.

Door de Instagram pagina van KLM raak je helemaal geïnspireerd voor jouw volgende vakantie. De mooiste reisfoto’s komen hier langs. Daarnaast kan je ook zelf je reisfoto’s insturen en kans maken op een leuke prijs! Volg KLM hier om op de hoogte te blijven: @klm.

Klik hier voor contact met KLM via Instagram.

Youtube kanaal van KLM.

KLM deelt op YouTube wekelijks leuke filmpjes met informatie over mooie vakantiebestemmingen. Wil je je laten inspireren, of informatie opdoen over jouw volgende reisbestemming? Abonneer je dan op het YouTube kanaal van KLM!

Ga naar het Youtube kanaal van KLM.

Een veilige en comfortabele reis met KLM

Neem contact op met KLM via LinkedIn.

Ben je geïnteresseerd in een baan bij KLM? Kijk dan eens op hun LinkedIn pagina. Hier worden regelmatig vacatures gedeeld, bijvoorbeeld een baan bij de HR afdeling. Daarnaast vind je hier ook meer informatie over KLM als bedrijf.

Klik hier voor contact met KLM via LinkedIn.

Intern On A mission - Becoming a pilot!

KLM Hoofdkantoor (adres)

Amsterdamseweg 55 Amstelveen 1182 GP Nederland
Rapportcijfer KLM Klantenservice: 1.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 262 beoordelingen.

Beoordeel KLM Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan KLM Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Frits Van Loon op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

slecht, alleen bereikbaar via omwegen. Waar is de mogelijkheid voor directe communicatie over het probleem dat voor handen is.
Niet. Onduidelijke regels of de KLM houdt zich niet aan zijn eigen regels.
  • Beoordeeld door L v scheijndel op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heb meerdere malen gebeld en wordt telkens door verwezen. Door geschakeld en dannhangen ze op!
Meerderekeren gehad En telkens tja ik ga daar niet over ik verbind u door!
Heb drie vouchers die door dit gelijk bijna verlopen zijn. Jullie hebben twee Van deze vernoemd zoals jullie dat zeggen en nu kan jullie deze niet meer vinden.
En wie is de lul ik , weg 2200 euro .
Gaan jullie altijd zo met klanten om.
Het is carona en dan alstublieft helpen met vouchers, nu is het stervend druk en kunnen jullie het niet aan. En rest kan stikken, de gene die geholpen hebben.
Lekker bedrijfs voering klm schaam je diep.
  • Beoordeeld door jacobsjaa@hotmail.comJozef Jacobs op 19-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

.Ik heb een gewijzigde booking.
Amsterdaml - Bangkok Van 13 September 22 KL 803 verplaatst naar 04 Oktober 22
Bangkok - Amsterdam Van 05 Oktober 22 KL 804 verplaatst naar 27 Otober 22
Oorsprokelijk heb ik zitjes gekozen en betaald 129.60€ en 120.96 € , graag zou ik willen genieten van deze service op mijn gewijzigde booking
Het is onmogelijk iemand te bereiken om dit te regelen.
  • Beoordeeld door Ad Kelders op 20-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Na 2 maanden!!!!! een antwoord via Whatsapp waar je helemaal niets aan hebt.
KLM verdient geen 1 maar een NUL!!! Super, super slecht!!!!!!
  • Beoordeeld door Charlton de windt op 13-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ben als sinds oktober bezig om een voucher verzilverd te krijgen. Niemand neemt op of stuur een bericht terug.
Super slecht!
  • Beoordeeld door Vandeweert op 12-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al drie dagen probeer ik contact te maken met de klantendienst, zowel met messenger, whathapp, berichten sturen, email en telefonisch: geen mogelijkheid om contact te krijgen. Wat een service??????
  • Beoordeeld door Ad Kelders op 10-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slechter dan slecht! Een 1 is echt véél te hoog. Totaal onbereikbaar! Zelfs via Whatsapp na 3 weken nog steeds geen antwoord. Handel mijn claim C-4983696 af! Het schijnt dat jullie verplicht zijn binnen 2 MAANDEN te reageren, DIE ZIJN OM!
Zo ga je niet met mensen om!
  • Beoordeeld door Linck op 8-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken
  • Beoordeeld door Rene van Rij op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ben al uren in de weer om contact te krijgen met de Platinum service lijn zowel in het Nederlands als in het Engels.
sta al uren in de wacht. dit is werkelijk de slechtste ervaring met een service lijn ooit.
En , nee ik kan het niet zelf regelen op de website.
  • Beoordeeld door N.M. Pijnacker op 6-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zo slecht bedrijf. Waarom kan ik niet communiceren per e-mail ???? Wat is het e-mailadres van de KLM. Ik heb al die zooi zoals Facebook en twitter niet !!!
  • Beoordeeld door L E op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Back in October 2021 I booked a flight trip via KLM for myself and my three young adult children for the holiday of a lifetime to the US to commence in July 2022.

When managing my flights with KLM agents I have experienced significant issues - the root cause - service agents not speaking or being able to understand english and demonstrate, what I can only assess as maliciousness, which resulted in the huge error of total cancellation of all my flights, a subsequent refund - which means KLM customer care will not rectify this error. There is no possibility of immediate redress to rectify issues and no complaint process for bad practices and mistakes only a compensation process which takes up to 60 days. In addition, everything is channeled through one phone number which has horrendous wait times. Impossible situation.

Context - to ensure I got the best possible service for my trip I booked via KLM fully flexible/refundable flights - Comfort+ provided by the KLM partner Delta. I received multiple time alterations to the flights from Delta but combined with the notification that I could change the flights if these alterations did not suit. On 22nd April I called the KLM service desk to adjust my flights due to the time alterations made by Delta being unsuitable for my plans. All permissible within my ticket type. However, the service agent did not speak good english or was a poor operator of the KLM systems or behaved maliciously - probably all three.

My objective was to change the timings of the flights and to remove one leg of the multi leg flights. This appeared to go ok and the adjusted times etc were confirmed with fresh email notifications of my new schedule. What I didn't know was the agent in parallel requested a full refund for my flight which meant this successful flight change meant nothing as he simultaneously cancelled all my flights and he requested a refund made to my bank account! I had only requested a refund for the single leg I no longer needed but apparently KLM does not issue refunds for single legs. This was not stated in my conversation with the agent. He cancelled everything despite having rebooked all the flights the way I wanted and sending email confirmation of this refreshed schedule. How he could possibly have thought I wanted to then cancel them I cannot imagine.

On seeing this refund enter my bank account in shock I phoned KLM customer service on 11 May - I was informed that as I had received a full refund all my flights had been cancelled. I explained I only wanted to change timings and to cancel one leg of the multi flight booking and the agent on 22 April did not act to my wishes to devastating impact. KLM customer service informed me that they cannot help me as the refund was made and I cannot have my original flights back. I can make a request for compensation which will take 60 days due to flight cancellation. The thing is the flights are not cancelled and I still want to take them!

I was on the phone for two hours - 30 mins waiting and an hour and a half trying to get appropriate assistance. The agent stated they would speak to an expert to see if any other actions could be taken and then hung up on me.

I am now faced with making a fresh booking at enormously increased prices, lower class level/comfort level never mind experiencing horrendous stress over this whole incident. Due to the extra flight costs of 1554 euros I no longer have enough money for my holiday. The shock and subsequent anger I experienced has made me ill. All due to a careless and malicious KLM customer care agent. Apparently I will receive a response within 60 days from the Complaints team. This is not excellence.

KLM if you read this please reach out to me to sort this maddening issue and reinstate my flights as was before cancellation by this rogue agent.
  • Beoordeeld door Donna van der Steeg op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 2

Echt een service van niets, slechte communicatie van de KLM voor de zoveelste keer,. Ik heb op 2 mei een boeking gedaan en op 12 mei nog steeds geen e ticket. Reservering-bericht ontvangen en daarna gebeurt er niets. Ook via messenger kom ik niet verder.
  • Beoordeeld door e op 9-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een vraag die ik nergens op de site kan terugvinden, maar ik krijg via WA geen antwoord en via de telefoon ook niet. WAARDELOOS!
  • Beoordeeld door Monk op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 2

Klm claimt 24/7 bereikbaar te zijn. Ja, wel als je een standaardappje genoeg vindt.
De rollator van mijn moeder is zwaar beschadigd uit het vliegtuig gekomen waardoor het niet meer bruikbaar is. Gevolg, mijn moeder is aan huis gekluisterd. KLM ziet daar totaal de urgentie niet van in en weigert maatwerk te verlenen en de melding op korte termijn te behandelen. Mijn moeder kan gewoon achter de 200+ wachtenden aansluiten.
Menswaardig omgaan met de ouderen? Niet de KLM!
Baggerservice!!
  • Beoordeeld door Fred Berkhout op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Extreem slechte - zeg maar geen - communicatie
  • Beoordeeld door Robert op 23-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Hang uren in de wacht, medewerkers verbinden door, maar verbreken de verbinding en via WhatsApp bereik je al helemaal niets behalve standaard antwoorden waar je niets aan hebt.
Een 1 is nog te hoog.
  • Beoordeeld door Annemiek Blokzijl op 11-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Uitermate slecht. Ik heb in 2020 via de VenVn 2 vliegtickets gewonnen. Was een actie voor verpleegkundigen in de covid periode. Ben nu al bijna 1 jaar bezig om een vakantie te boeken, krijg echter nul hulp. Al paar keer gevraagd via de mail of iemand mij kan bellen. Want via de mail lukt het niet om een datum en bestemming rond te krijgen. Uiteindelijk na maanden mailen heb ik kunnen boeken. Echter kwam ik er sinds 3 weken achter dat het vluchtschema is aangepast. Per toeval, want had geen mail ontvangen. Zag het in de klm app. Nu hebben wij op de heen weg een tussenstop van ongeveer 7 uur. Is ook niet overlegd of wij dit willen. Nu heb ik 2 weken geleden gebeld om te kijken of we naar andere bestemming kunnen omboeken. Heb uren geprobeerd te bellen en ben steeds van kastje naar de muur gestuurd. Heb ook een mail gestuurd. Maar nog geen respons. Ik vind het echt heel erg dat er totaal geen hulp is geboden bij het zoeken en boeken van de tickets. Alsof jullie er geen zin in hebben ofzo. Ik zie al dat ik mijn patienten zo behandel....
Kortom, zeer slechte service. En daarnaast zijn jullie telefonisch niet bereikbaar.
Ken je dat gezegde ? : iemand blij maken met een dooie mus.....
  • Beoordeeld door M. Versluis op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

2x Verbinding verbroken na lange wachttijd om iemand te spreken om een vlucht te wijzigen. De verbinding werd vanuit KLM verbroken.
  • Beoordeeld door Johan Peeters op 3-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

De 203 beoordelingen voor mij waren uiterst negatief. (Op een heer Diepstraeten na die als iemand met een beperking zeer goed geholpen werd, gelukkig voor hem). Mocht ook het cijfer 0 kunnen aangevinkt worden dan was de gemiddelde score niet 1,5 maar 0,5 op TIEN.
En het toppunt van al, reeds verschillende maanden krijgt KLM dergelijke laagste scores op haar bord EN DAAR TREKKEN ZIJ GEEN LESSEN UIT. DE CONSUMENT BLIJFT MAAR IN DE KOU STAAN ZONDER ENIG MEDEDOGEN VAN KLM. HET KAN HEN DUIDELIJK HELEMAAL GEEN REET ( excuseer voor dit woord) SCHELEN.
Mijn verhaal is identiek aan vele andere verhalen, éën dag voor de vlucht op de hoogte gebracht dat een gedeelte van de vlucht geannuleerd werd EN NOOIT IEMAND AAN DE TELEFOON TE KRIJGEN !!!!
  • Beoordeeld door monique van gessel op 1-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geen enkele reactie, nooit op geen enkel medium. Ook geen enkele reactie op klachtbrief ontvangen,
  • Beoordeeld door ludo Bijnens op 30-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

dikke zero
  • Beoordeeld door Lex Heij op 28-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

4 keer bellen vandaag om een vlucht om te boeken, die door jullie is aangepast. 4 maal bericht dat het langer duurt dan 45 minuten en de verbinding is weer verbroken. Gewoon niet goed
  • Beoordeeld door Fam Mos op 24-03-2022
  • Rapportcijfer: 10

Fijn telefonisch gesprek gehad met een hele lieve mevrouw.
Ons probleem (een annulering) perfect, goed en snel opgelost .
Heel erg bedankt!
  • Beoordeeld door Joris op 23-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

tickets geboekt in 2020 voor €7500,- vluchten werden niet voltooid i.v.m. Covid 19, maar geen nood u verliest uw geld niet en kan dit wederom gebruiken, nou nee onlangs geprobeerd nieuwe tickets te boeken maar werd mij verteld uw tickets zijn verlopen :-( maar deze zouden toch nooit verlopen, jaja meneertje dan had u wel actie moeten ondernemen, hoezo heb jezelf de KLM wel eens geprobeerd te contacten en waarom tickets verlopen toch niet en blijven geldig toch, in mijn boek gewoon diefstal
  • Beoordeeld door Carla Niemeijer op 22-03-2022
  • Rapportcijfer: 10

Prima gesprek gehad met Diana. Wel heel jammer vond ik dat ze me niet kon helpen. Wij hebben ieder meer dan 10.000 miles en met een gedeelte daarvan wilden we en 'ticket' kopen voor de lounge vd KLM, maar dat kan dus niet omdat we met Transavia vliegen, die geen lid is van de Alliance is.
  • Beoordeeld door Janneke op 11-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Sinds 28 februari probeer ik de KLM te bereiken over een boeking die op de 24e februari is gedaan. Telefonisch gaat niet, de wachttijden zijn langer dan 2 uur en dus wordt de verbinding verbroken. Diverse keren via Whatsapp - maar geen reactie. Het bedrag van ruim € 2100,- is betaald, de complete booking is verdwenen, dus ik kan niets zelf online oplossen. Ik wordt er echt helemaal gek van. Nergens contact te krijgen!!
  • Beoordeeld door MARK BEERS op 7-03-2022
  • Rapportcijfer: 3

Nergens te vinden waar ik een klacht kan indienen. Wt is het (mail)adres van de klantenservice?
  • Beoordeeld door F.H. Verschoof op 3-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb het algemene info nr. gebeld van de KLM
Mijn vraag was:
Ik heb een ticket geboekt voor Amerika en moet i nu een Esta of een Visum hebben.
Antwoord: Ik noest daarvoor de Amerikaanse ambassade bellen.
Volgende vraag:
als ik het vliegtuig instap, moet ik mij daan vooraf nog laten testen
Antwoord: Dit is de KLM waar u mee spreekt, u moet maar naar de rijksoverheid gaan.
  • Beoordeeld door Jeltje van luipen op 26-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kan geen contakt krijgen met klm.
Heb nog steeds mijn bagage niet.
  • Beoordeeld door Wim van Boekel op 20-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil ruimte bagage achteraf inboeken, normaliter kan dat online via: Mijn Reis. Nu echter niet mogelijk online, de vlucht wordt door een andere maatschappij uitgevoerd krijg ik als antwoord.
Vreemd want mijn ticket vermeld KLM als vluchtmaatschappij. Het inchecken van ruim-bagage kan enkel op het vliegveld geschieden. Prima echter over de extra kosten, terwijl die heel hoog op kunnen lopen, kom ik niets aan de weet. Via Whatsapp of rechtstreeks bellen wordt ik evenmin wijzer. Ik lees iets over grote drukte, ik wordt enkel in de wachtstand gezet, of ontvang een automatisch antwoord van een computer, waar ik helemaal niets mee kan.
Het is werkelijk een aanfluiting, amateurisme ten top.
Ik heb al aardig wat gereisd in mijn leven, echter een slechtere servicedesk als deze, ik heb het nog nimmer meegemaakt.
Een schaamteloze vertoning.
Ik ga een ingezonden artikel aan enkele landelijke kranten schrijven over deze materie. Het is echt ongelooflijk dat dit mogelijk is, in een land zoals Nederland.
Ik hoop dat ze het artikel willen publiceren.
  • Beoordeeld door Leen swinnen op 19-02-2022
  • Rapportcijfer: 4

Alle begrip voor overwerk door stormweer vr 18feb. Na 6 eerdere pogingen via B en NL lijnen had ik eindelijk een engekstalige dame vast. Ramozalig: zij begreep niet dat ik vlucht wou wijzigen, vond resanr ni terug, vond gn goede alternayieve vlucjten. Na 40min knoeien door een medewerker die haar job ni kende, hebik het opgegeven. Ik probeer vandaag opnieuw..
  • Beoordeeld door Pieter op 18-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Helaas een dramatisch slechte bereikbaarheid van de KLM, een maatschappij die met onze belastingcenten overeind is gehouden. Is het nou zo moeilijk om op een vraag te reageren.
  • Beoordeeld door Maurits op 17-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Tijdens het boeken moet je aangeven of je gebruik maakt van een rolstoel. Niet aanvinken!!!! Je krijgt keurig een bericht dat ze binnen 72 uur contact met mij zullen opnemen wat niet gebeurt. Het heeft geen zin om hen te benaderen via Facebook of whatsapp, je krijgt toch geen antwoord. Waardeloze service
  • Beoordeeld door Cees rijke op 17-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb nu al verschillende male. Mijn klacht ingediend via messenger
Krijg constant. Bericht terug met excuses dat het zo druk is ,!
En dat ze later zullen reageren !,,,,,,,
Maar ik hoor niets !
Ik zat 5 januari met dronken mensen uit ierland ! In het vliegtuig ! Ik had een speciale plaats gekocht !
Ik zou graag een reaktie willen hebben ik heb het bewijs meegestuurd en fotos gemaakt !
Maar u de k l m laat niets horen !
Ik vind dat zeer zeer slecht !
  • Beoordeeld door Jeanne van Veghel op 11-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Boekingsnummer PC7AEK

Meest waardeloze ervaring aller tijden. Na het plotselinge overlijden van mijn man en een dochter die op curaçao woont wil ik af en toe naar haar toe. Ik heb een spierziekte dus ik vlieg business class vanwege het kunnen strekken van mijn benen. Ik kijk naar de acties en ik had er een gevonden voor de prijs die ik normaal ook betaal voor het ticket. Optie genomen en overleg gepleegd met mijn dochter ivm accommodatie boeken en geboekt. Nu blijkt door een systeemfout dat ik terug economy vlieg en heen business. Dat is een probleem vanwege de benen en ik heb KLM gebeld dat ik het ticket wil omruilen dat ook de terugreis business is en ook voor de prijs die ze hebben aangeboden die ook vermeld staat op de optie alvorens ik dan permanent boekte. De optie kostte me ook 15 euro om die prijs vast te houden en
omdat ik vaker die prijs heb betaald kon ik er toch van uitgaan dat hij klopte.
De dame wilde niets doen en al zeker geen leidinggevende aan de telefoon roepen, terwijl ik dat 3x heb aangegeven dat ik die even wilde spreken.
Dat ze een fout hebben in het systeem bij het boeken daar kan ik niets aan doen en als ik kan aantonen dat ik mijn tickets altijd voor die prijs boek (dat had de dame gezien) moeten ze mijn verzoek gewoon inwilligen en mij voor de aangeboden optie prijs laten reizen op 25-3-2022 heen en terug op 13-04-2022 voor de afgesproken prijs van 1667,64 euro zoals er werd bevestigd. Op het uiteindelijke ticket stond business heen en economy terug, maar de dame die ik gisteren sprak zei 3x dat is de fout van KLM en niet die van u, maar helaas doet KLM niets en mag ik honderden euro’s bijbetalen tw ca 700 euro om alsnog die datum naar mijn dochter te kunnen gaan. Accommodatie is geboekt, maar als ik dat had geweten dat er zo’n fout werd gemaakt door KLM had ik dat nooit gedaan. Gewoon waardeloos dat ze de verantwoording niet nemen voor hun eigen fouten. KLM kan nakijken dat ik altijd business reis voor ca die prijs, omdat ik altijd wacht op een gunstige prijs voor mij. Ik had nooit gedacht dat KLM zijn klanten zo in de steek zou laten als er nb bij KLM fouten worden gemaakt krijgt de klant de rekening gepresenteerd.
Ik heb mijn reis helaas moeten afzeggen nu met dank aan KLM voor de mensvriendelijkheid en het nemen van hun verantwoording als er bij KLM iets fout gaat in hun systemen. Daar kan men dan geen vertrouwen in hebben als er een reis geboekt moet worden.
  • Beoordeeld door De Deene Driss op 8-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ronduit slecht, ongeloofelijk amateuristisch. Ik zal iedereen aanraden om met andere vliegtuigmaatschappij te reizen.
  • Beoordeeld door De Deene Driss op 8-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ronduit slecht, ongeloofelijk amateuristisch. Ik zal iedereen aanraden om met andere vliegtuigmaatschappij te reizen.
  • Beoordeeld door Anja op 6-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

De medewerkers van de klantenservice zijn altijd bijzonder vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. De berikbaarheid is echter een ramp! Telefonisch begin ik niet meer aan (heb meer te doen dan uren tevergeefs in de wacht staan). Via Messenger (23/1) en Whatsapp (2/2) krijg ik geen reactie. Ja, na drie dagen een automatisch bericht met de vraag of het probleem inmiddels opgelost is en zo niet dan word je verwezen naar de website bij veelgestelde vragen. Dat is olie op een inmiddels gefrustreerd vuur gooien! Op de terugvlucht van Curacao naar A'dam was mijn stoel met extra beenruimte ineens toegewezen aan iemand anders en ben ik op een staandaardstoel aan het raam geplaatst. Gelukkig dat mijn man met zijn 1.95 mtr. nog wel zijn stoel met extra beenruimte heeft. De door mij betaalde stoel naast mijn man staat sinds een paar dagen ineens weer als beschikbaar, maar tot mijn grote irritatie kan ik mijn stoel niet meer wijzigen. Gek genoeg kan mijn man wel wisselen naar deze stoel. Ik kan mijn geld voor deze duurdere stoel terugkrijgen, maar dat wil ik niet. Ik wil de door mij betaalde stoel terug!
  • Beoordeeld door Wil lawerman op 28-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heb voor bijna 10.000 euro tickets geboekt van amsterdam naar Mauritius voor 8 personen met ruim 3 uur overstaptijd in Parijs en dan wordt zomaar onze reis door u geannuleerd en op een dag eerder gezet met slechts 1,5 uur overstaptijd, hetgeen wij veel te kort vinden in onze situatie met kleine kinderen. En als we straks aankomen in Mauritius worden we door jullie op extra kosten gejaagd, omdat we daar nu een dag extra moeten boeken voor een extra hotelovernachting. En als ik daarover met u van gedachten wil wisselen hoe we dit probleem moeten oplossen bent u voor ons volkomen onbereikbaar. We hebben u de hele middag en avond geprobeerd te bellen, maar komen er niet door. Uiteindelijk kom ik in een wacht stand terecht waar alleen nog maar Engels gesproken kan worden. Schande! Zo ga je niet met je klanten om.
  • Beoordeeld door Ann op 25-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Na 50 dagen proberen te bellen: niemand aan de lijn.
Chatten en WhatsApp wordt gewoon niet beantwoord.
De vouchers van de door Klm geannuleerde reizen ( 2x800€) worden niet terug betaald. Er wordt zelfs niet gereageerd..
Bel KLM
020-4747747