We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Expedia? Laat ons je ervaringen met Expedia weten!
Beoordeel Expedia.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Expedia? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Begin een chat met de klantenservice van Expedia via Facebook Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09:00 - 21:00 uur en op zondag van 10:00 - 21:00 uur. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Expedia kunnen je bericht lezen.
Klik hier voor contact met Expedia via Facebook Messenger.Lees op de website van Expedia wat de meest populaire onderwerpen zijn:
Of bekijk de hulponderwerpen van de klantenservice van Expedia:
Met de Expedia App is het zeer eenvoudig om je boekingen en betaling te beheren. Voor je mobiele nummer in of maak gebruik van de QR-Code.
Klik hier om de Expedia.App te downloaden.Lees alles over exclusieve aanbiedingen, kortingsbonnen en koopjes op vluchten. Meld je aan voor de Expedia nieuwsbrief en blijf via e-mail iedere week op de hoogte. Vul de e-mailadres in en klik op de gele button Aanmelden. Je kan je op elk moment weer afmelden voor deze online Expedia nieuwsbrief.
Om dit alles te kunnen doen dien je een account aan te maken bij Expedia. Dit kan hetzij via Google of met een e-mailadres en persoonsgegevens.
Meld je aan voor de Expedia nieuwsbrief.
Bekijk de nieuwste video's van Expedia op Facebook.
Of neem contact op met de klantenservice van Expedia via Facebook.
Volg de laatste nieuwtjes en pik alle aanbiedingen mee van Expedia. Hier vind je reistips, inspiratie en de beste deals van Expedia.
Lees alle tweets van Expedia.
Klik hier voor contact met Expedia via Twitter.Meld je aan via Google, Facebook of met je e-mailadres. Klik vervolgens op de gele button 'Bevestigen'. Ook kan je op reisplan-nummer zoeken.
Klik hier om je boekingen te beheren.Inspiratie opdoen voor jouw volgende reis? Volg Expedia dan op Instagram! Zij delen hier dagelijks prachtige foto’s van de mooiste vakantiebestemmingen. Daarnaast komen ook regelmatig leuke win- en kortingsacties voorbij.
Klik hier voor contact met Expedia via Instagram.Rapportcijfer is gebaseerd op 66 beoordelingen.
Ik zit al 40 minuten in de wacht, toen ik ging boeken was dat binnen 5 minuten !! Niet normaal meer
Zeer slechte service. Ontzettend lange wachttijd (50 minuten gisteren) en de persoon die mij hielp heeft opgehangen, waarschijnlijk omdat hij het onprettig vond dat ik mijn kritiek uitte op de behandeling van mijn restitutieaanvraag.
De klantenservice van Expedia is op geen enkele manier bereikbaar, Als je belt krijg je een menu met 4 keuzes, waarbij het annuleren van een reis eigenlijk de enige optie is en waarbij ik in dat geval de hele betaalde reissom voor een geboekte reis kwijt zou zijn! Als je een mail stuurt naar het door hen zelf opgegeven mailadres krijg je meteen een reply dat het bericht niet wordt gelezen en niet wordt beantwoord. Ik heb er alle begrip voor dat in deze 'bijzondere' tijd niet meteen een reactie volgt maar zou gewoon graag een mens willen spreken of mailen voor een reactie op mijn vragen!
Zeer slecht! als ik -10 kon geven, had ik het gedaan!
SInds 13 maart bezig om een pakketreis vergoed te krijgen. Inmiddels 42 emails voor verzoek tot restitutie en meerdere telefoongesprek met minimale wachttijd van 18 minuten, zijn er voor hun administratie 5 case's aangemaakt. Personeel houdt de managementteam ook voor de gek.
Keer op keer ben ik beloof om binnen 14 dagen reactie te krijgen, weer niet gebeurd, inmiddels 11 weken bezig.
Woensdag 20 mei aangetekende brief verstuurd met reactie verzoek binnen 10 werkdagen (tot 2 juni).
Volgens Europese wetgeving, hebben we recht tot restitutie en ik zal benodigde stappen nemen.
Ik wacht nog steeds op mijn voucher van de vlucht.heb geboekt in december 2019 en alles betaald.Ik heb veel gebeld maar ik ben 14 minnuten in de wacht gezet. Ik moet van Transavia met u hier over vragen de voucher te geven met spoed.
Waardeloze service. je krijgt alleen maar standaardantwoorden.
Dat er door de covid 19 crisis is in reisland lijkt voorstelbaar, maar zich verschuilen achter vliegmaatschappij en hotel, die slechts vouchers (niet wettelijk) willen geven is een onjuiste positie. Er is geboekt bij Expedia en die zijn vlgs de eigen voorwaarden verantwoordelijk voor restitutie. Ik voel mij op het verkeerde been gezet en met de moed der wanhoop blijf ik pogen met een verantwoordelijke medewerker contact te krijgen. Tot nu toe een “dead end”. Misschien helpt deze review en heeft men de moed om terug te keren van dit zinloze geweld.
Ik ben benieuwd.
Alleen in het Engels telefonisch bereikbaar, diverse keren opnieuw uitleggen en vragen of onze trip wel door kan gaan maar steeds weer n andere medewerker aan de lijn, na wederom wachten werd verbinding verbroken wegens drukte.
Kan niet E-mailen naar een klantenservice, geen Nederlands sprekende medewerkers, geen update over je reis-status,
Weten nu niet of reis door kan gaan, of we in aanmerking komen voor een voucher of terugbetaling, weten helemaal niet waar we aan toe zijn.
Echt heel erg slecht, nooit meegemaakt
SVP direct kontakt met ons opnemen, we zouden vertrekken op 21-5
Hopelijk wordt onze noodkreet nu wel gehoord.
Waardeloze service
in oktober 2019 binnen 2 uur een vlucht geannuleerd; telefonisch werd (~ 2 uur na boeken) bevestigd dat de refund binnen een aantal weken weer op mijn bankrekening zou staan.. NOU ondanks 6 emails sindsdien, nog steeds NIKS, en ook geen enkele respons !!!!
Kortom, mijn vertrouwen in Expedia is niet toegenomen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krijg een link van jullie om de reis te annuleren, voer verschillende keren boekingsnummer in maar herkent het nummer niet!
Telefonisch en via de site kan ik geen contact krijgen.
Expedia is onbereikbaar in tijden van nood, zowel telefonisch (bandje en daarna wordt er opgehangen), als via de mail (je krijgt een automatisch bericht dat je je reisplan online kunt wijzigen: wat niet zo is). Het enige dat ik heb ontvangen is een app dat ik via een formulier mijn reis kon annuleren. Nadat ik dat heb gedaan hoor ik hier vervolgens niets meer van (geen bevestiging of iets), maar zie wel in mijn reisplan dat mijn hotel geannuleerd is en dat ik deze kosten hiervoor niet terugkrijg. Vragen kan ik hier dus niet over stellen. De geboekte vlucht moet ik zelf bij de vliegtuigmaatschappij annuleren. Van meerdere kennissen en vrienden heb ik gehoord dat Booking het wel goed, snel en netjes afhandelt en zelfs geld heeft teruggestort, ook van geboekte niet-restitutie reserveringen. Waarom kunnen zij dit wel en jullie niet? Geen goede reclame lijkt mij. Als je dit als organisatie wilt overleven en ook na de crisis weer op de rit wilt proberen te komen is een goede reputatie belangrijk - dat mensen weer bij je willen boeken. Toch?
Er is geen contact mogelijk, telefoonverbinding blokkeert bij toets 1, 2 , contact formulier werkt niet , ik moet boeking wijzigen niet annuleren , kan negens mijn vragen stellen. heel frustrerend , Slechte organisatie als je in tijden van stress dichtklapt, onprofessioneel !
Het nummer van Bel Expedia is niet in gebruik ik ben al een week aan het proberen van mijn reis informatie aan het zoeken maar niks reageert niet kunnen jullie naar mij een bestaande nummer geven waar ik wel met iemand kan spreken ...
niet te bereiken telefonisch
Al dagen probeer ik contact te krijgen, mijn vlucht vanuit de US is al dagen geleden gecancelled, geen contact mogelijk met Expedia, ONBEREIKBAAR !
Jullie telefoonnummer is niet bereikbaar. Ook helpen jullie mensen niet met het reisplan gedurende deze crisis. Mijn vluchten zijn geannuleerd door KLM en daar heb ik vouchers voor kunnen vragen. Dat heeft KLM zelf online gezet.
De hotelboeking, daarvoor moet ik eerst contact met jullie kunnen opnemen als derde partij. Het hotel zelf mag geen vouchers uitgeven zonder jullie toestemming. De hotels zijn nu eenmaal niet rechtstreeks geboekt, maar via jullie site. Zorg dan voor bereikbaarheid.
Zo vervelend dat jullie niet de tijd nemen om dot netjes te regelen in deze dagen.
Echt heel slecht.
Janou
Probeer al de hele dag te bellen .
Maar krijg geen gehoor.
Heel slecht
SUPERslecht !!
Bij het annuleren van een vliegticket (dat volgens Emirates gewoon kosteloos geannuleerd mag worden), is dit niet mogelijk via de website van Expedia of app. Alleen telefonisch is dit mogelijk, terwijl Expedia aangeeft dat je annuleren van vluchten met een paar tikken op het toetsenbord te regelen valt. Helaas ik sta nu al meer dan 45 minuten in de wacht en weet niet hoe lang dat nog gaat duren.
Prima geholpen bij het omboeken van een vakantie. Erg vriendelijk. Humor. Geduldig en kundig. Duidelijke uitleg. Kon echt niet beter, vooral omdat de bits en bytes ons af en toe in de steek lieten.
Hallo ik heb in ochtend hotel geboekt is niet bevestigen heb nu twee keer bedtaalt wat moet ik nu doen vriend groedje damon van paassen
Hotel in Nederland geboekt. Na betaling krijg je een error. Geld wel afgeschreven, maar geen boeking. Dan geeft expedia de bank de schuld hiervan. De laatste weken is ditcal heeeeeel vaak voirgekomen. Ik werk zelf bij een bank, maart ligt aan t reserveringssysteem van expedia. Een dan pas binnen 2 weken geld retour storten.. dat kan veeeeel sneller.
Ik heb n vraag over een bestaande boeking. Vooralsnog krijg ik alleen maar opties om deze te wijzigen of te annuleren. Dit is vooralsnog helemaal niet aan de orde. Ik heb alleen maar n vraag. Slecht!
Boeking hebben kunnen cancellen terwijl ik er geen recht op had. Goed geregeld expedia!
Beter is het om een cijfer onder de 1 te geven
3 mails verstuurd geen reactie, onfatsoenlijk geholpen via telefoon
Hotel geboekt en geen gebruik van kunnen maken
Zie mails viacase id: 7426044847929
Helaas moet ik nu voor het bedrag van 160,- een advocaat inschakelen?
Beoordeel Expedia Klantenservice