Djoser Groepsreizen Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van Djoser.

Bellen met Djoser

Waarom bellen met Djoser Groepsreizen Klantenservice?

  • Je wil een reservering die je hebt gemaakt via Djoser wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de werking van de website van Djoser.
  • Je hebt een vraag over een dienst / product dat wordt aangeboden op de website van Djoser.

Openingstijden telefonische klantenservice Djoser

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:30
  • Dinsdag 09:00 - 17:30
  • Woensdag 09:00 - 17:30
  • Donderdag 09:00 - 17:30
  • Vrijdag 09:00 - 17:30
  • Zaterdag 09:00 - 17:30
  • Zondag 09:30 - 13:30

  • Telefoonnummer Djoser: 071 512 6400

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Djoser? Laat ons je ervaringen met Djoser weten!
Beoordeel Djoser.

KvK gegevens Djoser

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 28045957
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016404874
  • Statutaire naam: Djoser BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Djoser?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Djoser? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Djoser via e-mail.

Wil je een mail sturen naar de klantenservice van Djoser Groepsreizen? Is er een vraag die wat meer aandacht behoeft? Stuur hen dan een e-mailbericht. Een deskundige medewerker geeft zo spoedig mogelijk antwoord via info@djoser.nl.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Djoser

Neem schriftelijk contact op met Djoser.

Je kunt Djoser ook schriftelijk benaderen. Schrijf hen een brief met je vraag of opmerking. Je krijgt bij hen altijd een gepast antwoord retour. Het postadres is:

  • Djoser Groepsreizen
  • Breestraat 125
  • 2311 CM Leiden

Neem contact op met Djoser via WhatsApp.

Geef je de voorkeur aan het versturen van een Whatsapp bericht? De klantenservice van Djoser staat voor je klaar. Wil je weten waar de zon schijnt? Vraag het aan de klantenservice Djoser. Klik hiervoor op onderstaande link.

Djoser is via WhatsApp bereikbaar tijdens de openingstijden van hun kantoor. Dat is van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:30 uur en op zaterdag van 09:30 - 13:30 uur.

Klik hier voor contact met Djoser via WhatsApp.

Chat online met Djoser.

Heb je op de site van Djoser zitten snuffelen en zin in een verre reis gekregen? De medewerkers van de klantenservice zitten voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Hun openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:30 uur en zaterdag van 09:30 - 13:30 uur. Klik op Live chat om met hun in contact te komen.

Start een chat met Djoser

Neem contact op met Djoser via Facebook Messenger.

Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met de klantenservice van Djoser Groepsreizen. Openingstijden zijn van maandag t/m zaterdag van 09:00 - 17:30 uur en op zondag van 09:00 - 13:30 uur. Reactietijden zijn onbekend. Wanneer je een chatbericht stuurt, zien alleen de medewerkers van de klantenservice van Djoser Groepsreizen je openbare gegevens.

Klik hier voor contact met Djoser via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Djoser.

Je kan op de website van Djoser Groepsreizen vragen betreffende de volgende categorieën aanklikken: 

  •     Administratieve zaken
  •     Reisbegeleiding
  •     Reizen met Djoser
  •     Luchtvaart algemeen
  •     Coronavirus


Vind antwoorden op de website van Djoser Groepsreizen. Voorbeelden van veelgestelde vragen aan hen zijn:

  • Als ik alleen op reis ga, dien ik hiervoor een toeslag betalen?
  • Betaal ik extra als mijn vlucht op aanvraag is?
  • Deel ik, als alleenreizende, altijd een kamer met iemand van hetzelfde geslacht?
  • Heeft Djoser over een aansprakelijkheidsverzekering?
  • Heeft mijn kind een eigen paspoort nodig voor de reis?
  • Hoe kan ik een reis boeken bij Djoser?
  • Hoe zijn de betalingsvoorwaarden van Djoser?
  • Is Djoser aangesloten bij het Calamiteitenfonds?
  • Is er meer informatie over de reizen beschikbaar dan de beschrijving in de brochure?
  • Wat kan ik van mijn reisbegeleider verwachten?
  • Gaat er naast de reisbegeleider een lokale gids mee?
  • Waar ontmoet ik mijn reisbegeleider?
  • Wie begeleidt mij op mijn reis?
  • Wat doet een campcourier?
  • Uit hoeveel personen bestaan de Djoser Family groepen?
  • Wat is ‘de andere manier van reizen’?
  • Uit hoeveel deelnemers bestaat de groep?
  • Waar overnacht je tijdens de Djoser-reizen?
  • Betaal ik als alleenreizende een toeslag?
  • Reis je met Djoser met eigen vervoer?
  • Met wie werkt Djoser samen op het gebied van vaccinaties?
  • Zijn er leeftijdsgrenzen verbonden aan de reizen?
  • Worden er eisen gesteld aan de gezondheid en de conditie van de reizigers?
  • Waarin verschilt een Familyreis van een reguliere Djoser-reis?
  • Met welke luchtvaartmaatschappij vlieg ik?
  • Er staan nog andere namen als ik mijn reservering in zie of wil inchecken, klopt dit?
  • Hoe lang is mijn ticket geldig?
  • Hoe moet ik inchecken met een e-ticket?
  • Hoe weet ik of ik ga reizen met een e-ticket?
  • Hoeveel kilo bagage mag ik op een reis meenemen?
  • Ik heb een 'frequent flyer' nummer, kan ik dat doorgeven?
  • Is een e-ticket hetzelfde als selfservice check-in?
  • Is er op Schiphol een groeps-incheck?
  • Is het mogelijk om een tussenstop onderweg te maken?
  • Is het mogelijk om eerder heen of later terug te vliegen dan de groep?
  • Is het mogelijk om twee of meerdere reizen te combineren die met dezelfde luchtvaartmaatschappij worden aangeboden?
  • Is het mogelijk om twee of meerdere reizen te combineren indien de reizen met verschillende luchtvaartmaatschappijen worden aangeboden?
  • Is het mogelijk om vanaf een andere plaats in Europa te vertrekken in plaats van vertrek vanaf Amsterdam?
  • Is ruimbagage inbegrepen?
  • Kan ik bij Djoser alleen de vluchten boeken?
  • Wat zijn de openingstijden van Djoser?
  • Hoe blijf ik op de hoogte?
  • Is Djoser aangesloten bij ANVR en SRG en wat betekent dat voor mij als reiziger?
  • Ik heb eerder dit jaar een reis geboekt. Kan ik deze nog omboeken?
  • Wat als mijn reis toch niet door kan gaan en Djoser de reis moet annuleren?
  • Mijn betalingstermijn vervalt binnenkort, moet ik dan het restant van mijn reissom betalen?
  • Wat gebeurt er als de reissom van mijn nieuwe reis lager is dan de waarde van mijn voucher?
  • Mijn reis vertrekt binnenkort, moet ik beginnen met een eventuele visumaanvraag?
Ga naar de veelgestelde vragen van Djoser

Neem contact op met Djoser via Facebook.

Djoser is ook actief op Facebook, kijk op @djoserreizen · Reisbureau. Heb je een vraag? Bijvoorbeeld: komen er nog extra kosten bij mijn reis bij? Stel deze aan de klantenservice en een medewerker komt er razendsnel op terug. Ook posten zij regelmatig aantrekkelijke reisdeals met de hoogste kortingen en de meest fantastische reizen naar verre bestemmingen en inspirerende ideeën. Meld je aan of maak een account aan.

Klik hier voor contact met Djoser via Facebook.

Youtube kanaal van Djoser.

Wil je een verre reis maken en weet je niet waar naar toe? Laat je verrassen op het YouTube kanaal van Djoser. Lees over de beste vakantie-ervaringen van voorgangers. Bekijk hun video's en foto's. Ook kan je waardevolle informatie vinden over allerlei verschillende bestemmingen.

Ga naar het Youtube kanaal van Djoser.

Brochure

Djoser heeft verschillende reisgidsen die je heel gemakkelijk online kan aanvragen middels een formulier. Zo zijn daar Wandel- en Fietsreizen, Rondreizen en Djoser Family. Vul je gegevens in en je kan heerlijk thuis in alle rust de perfecte vakantie uitkiezen.

Klik hier om een gratis brochure aan te vragen bij Djoser.

Rondreis Madagaskar en Mauritius | Djoser

Djoser Groepsreizen (adres)

Breestraat 125 Leiden 2311 CM Nederland

Beoordeel Djoser Groepsreizen Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Djoser Groepsreizen Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Djoser Groepsreizen Klantenservice

Bel Djoser
071 512 6400