Bungalow.Net Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van Bungalow.Net .

Bellen met Bungalow.Net

Waarom bellen met Bungalow.Net Klantenservice?

  • Je wil een reservering die je hebt gemaakt via Bungalow.Net wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de werking van de website van Bungalow.Net.
  • Je hebt een vraag over een dienst / product dat wordt aangeboden op de website van Bungalow.Net.

Openingstijden telefonische klantenservice Bungalow.Net

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 18:00
  • Dinsdag 08:30 - 18:00
  • Woensdag 08:30 - 18:00
  • Donderdag 08:30 - 18:00
  • Vrijdag 08:30 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Bungalow.Net : 038 333 0101

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Bungalow.Net ? Laat ons je ervaringen met Bungalow.Net weten!
Beoordeel Bungalow.Net .

KvK gegevens Bungalow.Net

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 05086461
  • Vestigingsnummer (KvK): 000006847129
  • Statutaire naam: BungalowNet Group BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Bungalow.Net ?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Bungalow.Net ? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met Bungalow.Net .

Het is mogelijk om een brief te sturen naar Bungalow.Net. Stuur deze naar:

  • Bungalow.Net
  • Hanzelaan 351
  • 8017 JM Zwolle

Neem contact op met Bungalow.Net via een contactformulier.

Gebruik het contactformulier van Bungalow.Net om hun klantenservice een vraag te stellen. Bijvoorbeeld als je administratieve of algemene vragen hebt of je wil meer weten over hun bungalows en appartementen. Je krijgt zo snel mogelijk antwoord van de klantenservice.

Ga naar het contactformulier op de website van Bungalow.Net

Chat online met Bungalow.Net .

Wil je direct antwoord van de klantenservice, wil je overleggen, begrijp je iets niet? Open de link van online chat service van Bungalow.Net. Er zitten zeer goed geïnformeerde medewerkers voor je klaar om je te helpen.

Start een chat met Bungalow.Net

Neem contact op met Bungalow.Net via Facebook Messenger.

Krijg contact met de klantenservice van Bungalow.Net door een chat te starten via Facebook Messenger. Op maandag t/m vrijdag van 08:30 - 18:00 uur je kan snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van Bungalow.Net kunnen je bericht lezen. Facebook Messenger is een app waarmee je chatberichten naar elkaar kunt sturen in Facebook.  De app moet geïnstalleerd worden op je mobiele telefoon. Het is mogelijk berichten te kunnen lezen zonder dat je Facebook daadwerkelijk opent. De Messenger app zorgt ervoor dat bijvoorbeeld de klantenservice van een bedrijf sneller bereikt kan worden. Men ziet meteen wanneer er een chatbericht is ontvangen.

Klik hier voor contact met Bungalow.Net via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Bungalow.Net .

Je kan op de website van Bungalow.Net vragen betreffende de volgende categorieën aanklikken: 

  • Zoeken en beschikbaarheid
  • Informatie tijdens het boekingsproces
  • Onze services
  • Verzekeringen
  • Het maken van een reservering
  • Proces na het maken van een reservering
  • Wijzigen van een reservering
  • Betalingen
  • Ervaringen / Klachten


Vind antwoorden op de website van Bungalow.Net. Voorbeelden van veelgestelde vragen aan hen zijn:

  • Hoe kan ik zien of een woning nog beschikbaar is?
  • Kan ik ook direct naar een gewenste woning zoeken?
  • Hoe vind ik een woning waar ik mijn huisdier mee kan nemen?
  • Wat betekent het op aanvraag zijn van een huisdier?
  • Is er meer informatie over de omgeving of afstanden aanwezig?
  • Kan ik zoeken naar wintersportaccommodaties?
  • Hoe komen de zoekresultaten die ik te zien krijg tot stand?
  • Waarom kan ik de accommodatie niet boeken met huisdier?
  • Waarom komen er nog kosten bovenop de huurprijs?
  • Waarom vragen jullie reserveringskosten?
  • Telt een baby als meereizend persoon, of bovenop het aantal (volwassen) personen?
  • Heb ik nog bedenktijd voor mijn boeking?
  • Wat houdt het Flexpakket in?
  • Kan ik een gids toegestuurd krijgen?
  • Ik heb schade aangericht in het vakantiehuis, wat kan ik doen?
  • Waarom ben ik verplicht een schadeverzekering af te sluiten?
  • Wat is de dekking van de annuleringsverzekering?
  • Wat zijn de redenen om een reisverzekering af te sluiten?
  • Ik heb al geboekt, kan ik alsnog een verzekering afsluiten?
  • Hoe maak ik een boeking?
  • Wanneer ik op de website een reservering maak, weet ik dan zeker dat mijn reservering gelukt is?
  • Kan ik ook telefonisch een reservering maken?
  • Is het mogelijk mijn reservering op de site te bekijken?
  • Krijg ik een reserveringsbevestiging per post toegestuurd?
  • Hoe kan ik mijn optie omzetten in een boeking?
  • Kan ik mijn reservering wijzigen?
  • Kan ik ook de datum van mijn reservering wijzigen naar een afwijkende periode?
  • Hoe kan ik mijn boeking annuleren?
  • Hoe kan ik betalen?
  • Moet ik, als ik met Credit Card betaal, ook extra kosten betalen?
  • Kunnen wij onze reservering ook ter plaatse betalen?
  • Wanneer moet de aanbetaling gedaan worden?  
  • Wat moet ik doen in geval van een klacht?
  • Kan ik ook een opmerking/ verbetering doorgeven over mijn vakantiewoning?
  • Kan ik ook ervaringen van andere huurders terugvinden op de site?
Ga naar de veelgestelde vragen van Bungalow.Net

Neem contact op met Bungalow.Net via Facebook.

Wil je inspiratie opdoen? Meld je aan voor de Bungalow.Net  Facebook pagina. Hier wordt je op de hoogte gehouden van de laatste tips. Tevens kan je geweldig inspiratie opdoen voor nieuwe vakanties.

Klik hier voor contact met Bungalow.Net via Facebook.

Neem contact op met Bungalow.Net via Twitter.

Houd Twitter in de gaten voor het laatste nieuws in de reisbranche. Zijn er nieuwe bestemmingen te bezoeken? Je vindt ze op de Twitter pagina van Bungalow.Net, @BungalowNet.

Klik hier voor contact met Bungalow.Net via Twitter.

Youtube kanaal van Bungalow.Net .

Ben je op zoek naar inspiratie voor jouw volgende vakantie? Kijk dan eens op het YouTube kanaal van Bungalow.Net. Laat je verrassen en verwonderen.

Ga naar het Youtube kanaal van Bungalow.Net .

Neem contact op met Bungalow.Net via Instagram.

Door de Instagram pagina van Bungalow.Net raak je helemaal geïnspireerd voor jouw volgende vakantie. De mooiste foto’s van vakantiehuizen, bungalows en appartementen komen hier langs. Volg hen hier om op de hoogte te blijven: @bungalow_net.

Klik hier voor contact met Bungalow.Net via Instagram.

Neem contact op met Bungalow.Net via LinkedIn.

Op de LinkedIn van Bungalow.Net is praktische bedrijfsinformatie te vinden maar af en toe ook openstaande vacatures. Op zoek naar een nieuwe baan? Volg de LinkedIn pagina dan om geen nieuwe vacatures te missen!

Klik hier voor contact met Bungalow.Net via LinkedIn.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Bungalow.Net .

Vul je e-mailadres in om geen enkele aanbieding te missen. Je ontvangt de meest actuele aanbiedingen met de hoogste kortingen periodiek in je mailbox van Bungalow.Net. Klik op onderstaande link en scroll helemaal naar beneden en klik vervolgens op de oranje button ‘Aanmelden’.

Meld je aan voor de Bungalow.Net nieuwsbrief.

Domaine La Sapinière - Vakantiepark in Luxemburg

Bungalow.Net (adres)

Hanzelaan 351 Zwolle 8017 JM Nederland

Beoordeel Bungalow.Net Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Bungalow.Net Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Bungalow.Net Klantenservice

Er zijn nog geen beoordelingen geplaatst
Wees de eerste om Bungalow.Net Klantenservice te beoordelen.

Bel Bungalow.Net
038 333 0101