Om telefonisch contact op te nemen heb je een reserveringsnummer en 4-cijferige pincode nodig. Je kunt deze gegevens vinden in de bevestigingse-mail van Booking.com.
We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Booking.com? Laat ons je ervaringen met Booking.com weten!
Beoordeel Booking.com.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Booking.com.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Booking.com? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Gebruik je Facebook Messenger? Dan kun je contact opnemen met Booking.com via Messenger. Normaal gesproken krijg je meteen een antwoord op je vraag.
Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan Booking.com:
Volg de laatste tweets van Booking.com. Volg dit Booking.com account voor de laatste nieuwsberichten van Booking.com. Blijf op de hoogte van de nieuwste bestemmingen, reistips en inspiratie. op het twitteraccount van @bookingcom.
Klik hier voor contact met Booking.com via Twitter.Wil je alle trends lezen over de meest fijne reizen en de leukste plekjes? Van een huisje op het platteland tot een hip appartement midden in de stad. Volg Booking.com op Facebook. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de nieuwste foto's en video's en vind de beste deal voor ieder seizoen.
Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook.Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Kijk hier op het kanaal van Booking.com.
Klik hier voor contact met Booking.com via Pinterest.Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van alle geheime deals; exclusieve aanbiedingen, grote kortingen op vluchten, reizen en andere deals. Vul je email-adres in en klik op de button 'Ik meld me aan'.
Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief.Wil je je even voelen alsof je zelf op reis bent? Kijk dan op de Instagram pagina van Booking.com. Hier vind je bergen inspiratie voor jouw volgende vakantie. Ook kun je je eigen reisfoto’s insturen en kans maken op fantastische prijzen! De Instagram van Booking.com kun je hier vinden: @bookingcom.
Klik hier voor contact met Booking.com via Instagram.Rapportcijfer is gebaseerd op 270 beoordelingen.
Helemaal geen service. Onmogelijk te bereiken via telefoon en via mail krijg ik gestandaardiseerde antwoorden !
Maffia-praktijken !!!!!!!
slecht, absoluut slechte klantenservice. Booking is niet bereikbaar, niet via mail, niet via telefoon, schandalig!
wat slecht als je wil bellen. je wordt alleen te woord gestaan als je codes/nummertjes intoetst. maar die moet je dan wel hebben in je bevestigingsmail. laat die nou net nog steeds niet verstuurd zijn door Booking.com
gewoon mail contact is ook ten enen male onmogelijk. misschien werkt Booking wel voor de concurrent??
PS; ik ben wel gewoon Genius klant level 2
Moeilijk onmogelijk om te bellen. boekingsnummer etc niet herkend blijft maar herhalen. Ik ga nooit meer bij jullie boeken. nog steeds krijg ik geen contact
Tot 2x toe een reisgeboekt online en betaald en afgeschreven. Na betaling kon de boeking niet doorgaan volgens het systeem omdat de prijs aanzienlijk hoger geworden was. Toen gebeld met een klantenservice van Booking.com volgens mij kwamen we uit in india of zo.. sprak slecht engels en kon niets betekenen. erg slecht.. Zou graag gebeld willen worden door een vriendelijke nederlands persoon om dit zsm op te lossen.
mvg Sietse de Vries
1. telefoonnummer niet te vinden op de site, alleen via een zoekmachine.
2. alleen in het Engels, geen keuze mogelijk.
3. bevestigingsnummer nodig, dat is goed. maar ook een pincode die nergens op de bevestiging te vinden is.
4. de vraag om na bevestigingsnummer nog iets in te voeren is niet goed te verstaan. de # is het blijkbaar niet.
5. het lijkt alsof het melden van je probleem niets doet, want je kunt het nergens terug zien. Alle dingen die eronder staan zijn in mijn geval niet van toepassing. Het blijft van het kastje naar de muur.
6. Graag contact
Niet te bereiken!
Пребольшое спасибо ! Навещайте и
на собственный веб ресурс :) Пластиков балкон цена
Niet te bereiken.
Klantenservice: Waardeloos !
Ik bel met een telefoon nr dat niet meer in gebruik is. Krijg een 0900 nr dat mij 80 ct p/m kost ! Na 7 minuten een computer aangehoord te hebben - dus al 5.60€ kwijt heb ik opgehangen. Schande !!! Ben er helemaal klaar mee met Booking. com . Ga voortaan via een ander bedrijf reserveren.
I have booked and paid four airline tickets on 28 of January 2023 in total worth € 1156,53
got no confirmation no pin code nor flightnumbers. Please contact me
Ik heb via allerlei manieren geprobeerd een klacht in te dienen over ons verblijf in Hengelo, maar dat lukt voor geen meter. Waardeloos
vreselijke dienst.
Alle vorige commentaren zijn identiek voor wat ik hier meemaak.
Ik heb 2 keer een klacht ingediend op jullie website maar krijg er geen antwoord op. Nu bel ik en krijg in het engels te horen wat ik moet intoetsen. Ik heb de code en de pincode ingetoetst en moet daarna nog iets doen. Ik woon in Nederland en probeer van alles maar ik versta niet goed wat ik nu eigenlijk nog meer moet doen. Wel heel vervelend.
Slecht. Iknhebbeen booking gedaan en betaald, waar ikngeen bevestiging oo heb ontvangen. Hebbdus ook geen reserveringsnummer. Contact opnemen of iemand te spreken krijgen zonder dat nummer is onmogelijk. Ik drasi al de hele avond in kringetjes rond.
Telefoon 070-7703884 is niet bereikbaar voor vragen. Moet een boekingsnummer opgeven, alles in het Engels, dat heb ik niet omdat ik een vraag heb. Namelijk hoe ik aan kan geven dat ik een glutenallergie heb waar rekening mee moet worden gehouden bij het ontbijt. Wil 2 nachten (aankomst 8 maart, vertrek 10 maart) boeken in het Ibis Hotel Leiden Centraal
via de site van booking.com
Louise
Net als anderen, geen pincode in mail; email niet mogelijk en ik gebruik geen social media, dus contact onmogelijk. Onbegrijpelijk dat dit niet ondertussen al is verholpen, zo basaal!!!
Een eenvoudig mailbericht is NIET mogelijk, Telefoneren heeft geen zin, u vraagt informatie per telefoon die ik juist NIET heb, kom dan niet verder.
Veelgestelde vragen....,mijn vraag staat er niet bij.
We hadden geboekt en betaald, maar kregen geen boekingsnummer en pincode. Bij pogingen voor telefonisch contact, kregen we steeds de vraag het boekingsnummer in te toetsen. En dat hadden we juist niet! Na enig gegoogle zagen we het nummer 020-7125600. Tijdens kantooruren goed bereikbaar. Op verzoek een Nederlands sprekende man gesproken, die ons probleem super goed opgelost heeft.. Dezelfde dag het geld terug op onze rekening en ook weer opnieuw geboekt.
Er gaat van alles fout en jullie zijn telefonisch onbereikbaar
0 punten. Wij proberen te bellen, omdat we via booking.com niet kunnen reserveren. Zelfs op 3 computers. Systeem zitvast. Geen hulp te krijgen.
Het is onmogelijk in contact te komen met booking.com. Kruijg steeds automatisch opgesteld bericht om bewijs naar emailadres te sturen hetwelk begint met het bookingsnummer gevolgd door @bookiong.com. Dit werk echter niet !!
Hoe kun jhe in godsnaam aan een geldig emailadres komen ??
Zeer slecht bereikbare klantenservice
Hallo,
Wij vliegen op 2 december.
Nu moet ik de gegevens van mijn vrouw aanpassen. Dit kan alleen telefonisch.
Maar als je belt moet je begrijpelijk het referentienummer en pincode invoeren. Maar deze word niet herkend. Dus het gevolg is dat ik niemand te spreken krijg. Dit is zo frustrerend.
Gr Eddy Knuever
Ik kan niet inloggen en booking.com niet bereiken omdat ik geen boekingsnummer en code heb.
Ook geen zin om een boeking te maken en vervolgens te annuleren om ze te kunnen bellen.
Ongehoord!
Waardeloos
Onbekwaam personeel, ze doen geen enkele moeite om te helpen. Hotel geannuleerd in mei 2022. Bevestiging ontvangen. Helaas is er 350.00 van de rekening afgeschreven. Ze geven niet thuis 24/7, bereikbaar me neus. Ik vrees dat ik kan fluiten naar me centen
k zit met vrienden aan tafel en ik heb genius level 1 ik moet 493 euro betalen , mijn vriendin zit op genius leven 2 en zij moet ook 493 euro betalen . En vriendin die bijna nooit boekt op booking.com moet maar 454 betalen ?
Hoe kan dit ?
Booking.com is snel als je een reis boekt maar als er ook maar iets fout gaat houdt de klantenservice je weken lang aan het lijntje. Ze beloven je terug te betalen als je daar recht op hebt maar in werkelijkheid blijven ze steeds weer opnieuw om een betaalbewijs vragen, net zolang tot je het zat bent en er geen zin meer in hebt om door te gaan.
Voor je bij booking.com een reis boekt (wat overigens niet eens perse goedkoper is) raad ik je aan eerst eens op trustpilot te kijken hoe andere klanten over booking.com spreken.
Als host:Via mail: antwoord computerbericht terug. Via telefoon: klantenservice kan je klacht alleen naar desbetreffende afdeling sturen en vervolgens gebeurt er niets.
Vanaf mei geen betalingen meer ontvangen. Schandalig!!!
Wij zijn verhuurders en willen graag in contact komen met Booking.com. We hebben al via de site een mail gestuurd en daar wordt niet op geantwoord.
De uitbetaling laat op zich wachten.
Telefonisch zijn jullie TOTAAL niet bereikbaar.
Helpdesk Booking was telefonisch zeer slecht bereikbaar toen ik ondersteuning nodig had omdat ik voor een gesloten deur stond bij de gereserveerde accommodatie en de verhuurder niet te bereiken was. Niet de telefonisch beloofde feedback gekregen. Toen weer de helpdesk gebeld en na lang wachten een slecht Engelssprekend iemand uit SIngapore (!) aan de lijn die mij niet heeft kunnen helpen.
ik heb vragen over mijn boeking kan geen contact maken met de organisatie, maar wordt verwezen naar een nummer van bijna 1 euro per minuut, schandalig
naam spellen, niet te doen, komen er niet uit, geld afgeschreven maar geen mail ontvangen. niet geholpen door klanten service, wordt dit geld terug gestort??
Precies dezelfde ervaring als A.Lammers.
Weet echt niet hoe in contact te komen met de klantenservice.
Slechte service.....? Geen service !
Wat een boevenbende.
Heel slechte service!!!
Helaas was een nul niet mogelijk.
Ik probeer een bevestiging van een boeking te vinden, maar ik wordt hier van het kastje naar de muur gestuurd, omdat ik geen boekingsnummer enz. heb.
Ik wordt doorverwezen naar de booking.com/help site waar ik in zit, maar kan nergens mijn vraag stellen en telefonisch? Deze is zogenaamd 24 uur per dag te bereiken, maar helpt je alleen met een boekingsnummer, dat ik niet heb.
Ik wordt dus niet geholpen, maar ik kan ook niet dezelfde accommodatie opnieuw boeken , want deze is niet meer beschikbaar. Logisch wij hadden de laatste kamer.
Het verbaast mij dat ik mijn klant hier nog kwijt kan ZONDER BOEKINGSNUMMER.
eindeloos in de wacht gestaan!
Absoluut geen telefonisch contact te krijgen.
Na eerst een mail in het Nederlands, de volgende het Engels maar totaal niet oplossinggericht.
Beoordeel Booking.com Klantenservice