Bellen met Booking.com

Om telefonisch contact op te nemen heb je een reserveringsnummer en 4-cijferige pincode nodig. Je kunt deze gegevens vinden in de bevestigingse-mail van Booking.com.

Waarom bellen met Booking.com Klantenservice?

  • Je wilt een reservering die je hebt gemaakt via Booking.com wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de werking van de website van Booking.com.
  • Je hebt een vraag over een dienst / product dat wordt aangeboden op de website van Booking.com.

Openingstijden telefonische klantenservice Booking.com

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Booking.com: 070-7703884

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten.

Heb jij onlangs contact gehad met Booking.com? Laat ons je ervaringen met Booking.com weten!
Beoordeel Booking.com.

Controleer op storingen bij Booking.com.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Booking.com.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Betalen.
Controleer of er een storing is bij Booking.com

KvK gegevens Booking.com

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 31047344
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017630428
  • Statutaire naam: Booking.com BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Booking.com?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Booking.com? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Booking.com via Facebook Messenger.

Gebruik je Facebook Messenger? Dan kun je contact opnemen met Booking.com via Messenger. Normaal gesproken krijg je meteen een antwoord op je vraag.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Booking.com.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Booking.com:

  • Wat is een Partneraanbieding?
  • Hoe beschermen jullie mijn persoonsgegevens als jullie met partnerbedrijven samenwerken?
  • Hoe kan ik een factuur aanvragen?
  • Er is een verkeerd bedrag in rekening gebracht. Wat moet ik doen?
  • Waar vind ik de bevestiging dat ik voor mijn boeking heb betaald?
  • Waar vind ik de betalingsvoorwaarden voor mijn boeking?
  • Er is geld bij me in rekening gebracht. Moet ik nog iets doen?
  • Moet ik bij aankomst nog iets betalen?
  • Hoe voeg ik mijn boeking toe aan mijn account?
  • Zijn er maaltijden bij mijn boeking inbegrepen?
  • Bij aankomst kwam de toegewezen kamer/accomodatie niet overeen met wat ik had geboekt. Wat moet ik doen?
  • Mijn boeking is geannuleerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
  • Kan ik mijn boeking annuleren?
  • Mag ik mijn boeking wijzigen?
  • Mijn boeking is geannuleerd of geweigerd. Wat moet ik doen?
  • Als ik mijn boeking annuleer, moet ik daar dan voor betalen?
  • Hoe weet ik of mijn boeking is geannuleerd?
  • Waar kan ik de annuleringsvoorwaarden vinden?
  • Kan ik een actiecode of een promotielink gebruiken om deze boeking te maken?
  • Kan ik deze boeking gebruiken voor mijn Genius Level of lidmaatschap?
  • Komt deze boeking in aanmerking voor 'Wij matchen de prijs'?
  • Kan ik tegoed gebruiken om deze boeking te maken?
  • Ik heb mijn boeking betaald maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik nu doen?
  • Kunnen jullie mijn bevestigingsmail op nieuw verzenden?
  • Ik kan mijn bevestigingsmail niet meer vinden. Wat kan ik doen?
  • Waarom en hoe lang moet ik wachten voordat mijn boeking wordt bevestigd?
  • Mijn boeking is nog steeds niet bevestigd. Wat kan ik doen?
  • Hoe kan ik de status van mijn boeking bekijken?
  • Mijn bevestigingsnummer werkt niet als ik de klantenservice bel. Wat moet ik nu doen?
  • De accomodatie is overboekt en/of ik kan mijn boeking niet vinden. Wat moet ik doen?
  • Hoe kan ik een extra verzoek bij de accomodatie indienen?
  • Hoe kan ik vroeg inchecken/laat uitchecken aanvragen?
  • Waar kan ik meer info vinden over de accomodatie- of kamerfaciliteiten?
  • Kan ik de naam van de gast op deze boeking wijzigen?
  • Kan ik een extra bed of kinderbedje krijgen?
  • Ik kan mijn accomodatie niet vinden in mijn account. Wat moet ik nu doen?
  • Hoe voeg ik mijn boeking toe aan mijn account?
  • Zijn er maaltijden bij mijn boeking inbegrepen?
  • Bij aankomst kwam de toegewezen kamer/accomodatie niet overeen met wat ik had geboekt. Wat moet ik doen?
Ga naar de veelgestelde vragen van Booking.com

Neem contact op met Booking.com via Twitter.

Volg de laatste tweets van Booking.com. Volg dit Booking.com account voor de laatste nieuwsberichten van Booking.com. Blijf op de hoogte van de nieuwste bestemmingen, reistips en inspiratie. op het twitteraccount van @bookingcom.

Klik hier voor contact met Booking.com via Twitter.

Neem contact op met Booking.com via Facebook.

Wil je alle trends lezen over de meest fijne reizen en de leukste plekjes? Van een huisje op het platteland tot een hip appartement midden in de stad. Volg Booking.com op Facebook. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de nieuwste foto's en video's en vind de beste deal voor ieder seizoen.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook.

Neem contact op met Booking.com via Pinterest.

Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Kijk hier op het kanaal van Booking.com.

Klik hier voor contact met Booking.com via Pinterest.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Booking.com.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van alle geheime deals; exclusieve aanbiedingen, grote kortingen op vluchten, reizen en andere deals. Vul je email-adres in en klik op de button 'Ik meld me aan'.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief.

Neem contact op met Booking.com via Instagram.

Wil je je even voelen alsof je zelf op reis bent? Kijk dan op de Instagram pagina van Booking.com. Hier vind je bergen inspiratie voor jouw volgende vakantie. Ook kun je je eigen reisfoto’s insturen en kans maken op fantastische prijzen! De Instagram van Booking.com kun je hier vinden: @bookingcom.

Klik hier voor contact met Booking.com via Instagram.

Discover the Tastes of Victoria, Australia with Simon Toohey | Booking.com

Hoofdkantoor Booking.com Amsterdam (adres)

Piet Heinkade 95a Amsterdam 1019 GZ Nederland
Rapportcijfer Booking.com Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 270 beoordelingen.

Beoordeel Booking.com Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Booking.com Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Cor op 27-02-2024
  • Rapportcijfer: 1

Heb getracht contact met een levend persoon van Booking.com te krijgen over een frauduleuze afboeking op de creditcard met als afboekingsreden "
BKG*HOTEL AT BOOKING.C (888)850-3958 NL " . Op intgernet lees je daarna dat er al jaren op exact dezelfde manier fraude gepleegd wordt met exeact dezelfde teksten. ONMOGELIJK ze te bereiken. Je hebt immers geen reserveringsnummer en pincode!. Telefoonnummer van Booking.com nergens te vinden. Opzettelijk door Booking.com zo ingesteld. Je komt steeds weer terug in een loop met bots. Om gek van te worden.
  • Beoordeeld door Jeroen op 22-02-2024
  • Rapportcijfer: 1

Ongeloofelijk wat een slechte service, ik heb geen bevestigingsmail ontvangen dus ook geen pincode, wil je contact maken met de klantenservice en waar vraagt de automatische antwoordcomputer van Booking om, precies de gegevens van de bevestingsmail DIE IK NIET HEB ONTVANGEN, wat een organisatie en hoe slecht bereikbaar niet te doen in deze tijd!
  • Beoordeeld door Luc Triekels op 8-02-2024
  • Rapportcijfer: 1

Ook slecht voor partners. Ik heb een project/ b&b in Senegal en ben vorig jaar begonnen met booking? Ik vraag een prijs per persoon, en alles is altijd all in. De eerste klanten ging goed en dan plots hebben klanten per kamer geboekt! dus twee personen voor de prijs van één. Na herhaaldelijk reclameren ging het weer effe goed, maar na enkele weken was het weer mis. Nu kan ik al maanden niet meer inloggen, maar ze sturen voortdurend non reply mailtjes dat ik nog 16€ verschuldigd ben, maar ik kan dit enkel betalen op hun extranet waar ik niet meer op geraak! Onvoorstelbaar! Ik zou niet liever willen dan dit afhandelen en alles stoppen op booking want dit is geen bedrijf om mee samen te werken!
  • Beoordeeld door Diemeijer op 19-01-2024
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben nu al uren bezig om jullie te pakken te krijgen. Gisteren 15 minuten gewacht, ik zu steeds door verbonden worden. Maar helaas, het was 17.00 ur en de lijn werd eruit gegooid. Leuk, 15 minuten x 70 ct om te wachten. Gevraagd of ik teruggebeld kan worden. Gebeurt ook niet.
  • Beoordeeld door I v.d.Dries op 2-01-2024
  • Rapportcijfer: 1

Heb gewoon een algemene vraag,maar kan die nergens kwijt.
Ik zit niet op sociale media.
Wil gewoon een mailadres van de klantenservice,hoe moeilijk kan het zijn.
  • Beoordeeld door Dietmar Jaschusch op 14-12-2023
  • Rapportcijfer: 1

Als je geen messenger of instagram of twitter hebt en ook niet wil hebben is het onmogelijk om met booking.com in contact te komen - een reserveringsnummer kreeg ik niet maar een referentie - daarmee kom je niet door het bij de telefoon voor geschakelde systeem door...
Een ramp dit.
  • Beoordeeld door hanni op 8-12-2023
  • Rapportcijfer: 1

wat een irritatie dat er geen contact mogelijk via bellen of mail !!!! ik heb gecheckt bij de accommodatie dat ik heb geboekt, echter zonder bevestiging te hebben gekregen ( of kwijt)... nu heb ik wel een reserveringsnummer ( via de accommodatie) maar geen pincode.... geen idee hoe ik nu verder moet. Meer dan frustrerend !!! echt waarde loos !! en ook knap waardeloos dat veel klachten hieronder over hetzelfde gaan.. waar ogenschijnlijk niet mee wordt gedaan.
  • Beoordeeld door frank van erp op 23-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Anderen lijken in te willen breken om mijn account, ik ben enkel gebruiker geen verhuurder maar word als verhuurder aangesproken. Als je dit wilt melden bij booking is dit klaarblijkelijk onmogelijk danwel onwenselijk, problemen of klachtenprocedures zijn niet te vinden.
Gelukkig zijn er nog alternatieven maar als jullie geintresseerd zijn om je platform veilig te houden lijkt het me raadzaam een kanaal in te rechten waar mensen zich kunnen melden
  • Beoordeeld door Harry op 14-11-2023
  • Rapportcijfer: 3

Hallo,
Het blijkt onmogelijk om op een normale menselijke manier digitaal of telefonisch contact met jullie op te nemen met een vraag die afwijkt van de standaard vragen, een zeer arrogante houding van Booking.com
Mijn vraag gaat over de mogelijkheid om te filteren voor het laden van een elektrisch voertuig (EV) op het overnachtingsadres dat lijkt nu niet mogelijk. Zijn er plannen omdat toe te voegen? Zo ja wanneer?
Ben zeer benieuwd of hier antwoord op komt.
Mvg
Harry
  • Beoordeeld door R.J Bignell op 1-11-2023
  • Rapportcijfer: 2

Ben al drie maanden bezig om als verhuurder een niet aan mij betaald bedrag te krijgen en wordt bij elk schriftelijk contact het bos in gestuurd met de mededeling dat mijn berichten zijn door gestuurd naar de desbetreffend afdeling. Vervolgens het zinnetje U hoeft niets te doen wij nemen contact met u op, dat is nu 3 maanden geleden maar van contact geen sprake..
Van klantenservice is in ieder geval erg te merken
RB
  • Beoordeeld door TJAARDA MEES op 26-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wat is dit voor klantenservice die niet eens een email-adres heeft waar je een klacht kunt indienen die niet te maken heeft met een boeking.
Alles is zo afgeschermd dat je niks verder komt. Na 20 jaar beging in mijn buik vol te krijgen van booking.com.
Dit zal ook wel niet helpen. Jammer.
  • Beoordeeld door Jacques van Leeuwen op 17-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

Contact booking.com is alleen mogelijk met reservering nummer , Ik heb geen reservering nummer ontvangen dus geen mogelijkheid???
Hoe nu verder?
  • Beoordeeld door nicole horz op 29-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht.
Gisteren hotel gereserveerd, 1968 euro via Ideal gestort om hotel meteen af te rekenen. (url was secured), maar geen bevestigingsmail ontvangen.
Doordat wij geen bevestingsmail met code hebben ontvangen krijgen wij NIEMAND aan de telefoon!
24 uurs klantenservice is niet waar, er is niemand die reageert op email.
Zijn wij slachtoffer geworden van een scam?
Dat is nu wat wij graag willen weten van Booking,com.
  • Beoordeeld door Heer E.A. van Vugt op 19-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik kreeg wel 30 boekingen door. Lastig. Ik wilde dat melden aan booking,com. Maar daar moet je eerst boeken en dan krijg je bericht. Voor berichten zonder dat je geboekt hebt, hebben ze echt geen tijd.

Ik denk, dat service op zeer laag pijl staat.
  • Beoordeeld door A.Schreuder op 17-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice is niet toegankelijk als je geen bevestigingsnummer en pincode hebt. Bij het boeken van een hotel is geen reservering gemaakt maar de betaling wel aan Booking.com overgemaakt. Contact via telefoon gaat niet, een van de twee nummers is niet actief. Via email wordt steeds hetzelfde gevraagd, maar nooit gereageerd op de opgestuurde documenten. Er is geen contact met een medewerker mogelijk. Kennelijk is het bij Booking.com het normaal dat je betaald zonder reserveringsbevestiging en dat je dan je geld kwijt bent. Er is geen enkele mogelijkheid om je probleem voor te geen en daar een adequate reactie op te krijgen.
  • Beoordeeld door Eric Flinterman op 8-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Je krijgt never nooit iemand te spreken
  • Beoordeeld door Gerbranda op 8-07-2023
  • Rapportcijfer: 2

Ik ben al een uur bezig om met jullie contact te krijgen
De mail komt terug met de melding die beantwoorden wij niet meer
Telefonisch is het antwoord: Wij hebben geen Nederlandse bemanning op dit moment
Dit noem ik zeer klant onvriendelijk
Mijn vraag zou zijn
Ik schrijf een eerlijke niet zo'n positieve review over een hotel waarom wordt deze toch redelijk snel verwijderd
Nu vraag ik mij af wat reviews voor waarde hebben
E Gerbranda
  • Beoordeeld door Marie-Louise Kouwenhoven op 30-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Totaal geen aansluiting om booking. Com te bereiken. Nog slechter dan slecht.
  • Beoordeeld door Letitia op 29-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Het is al de 3e keer dat ik bij booking.com. reserveert voor het buitenland en bij aankomst blijkt dat er niets is gereserveerd.
  • Beoordeeld door Hans van Leeuwen op 26-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

DE SLECHTSTE OOIT!!
Ik wil lekke band met huurauto en de kosten daarvan melden maar:
1. Website doet het niet, ik kan niet verder en geen documenten uploaden MAAR IK KAN OOK NIEMAND TELEFONISCH BEREIKEN
2. Autohuur blijkt via ander onderdeel van Booking te lopen, maar zelfde probleem: IK KAN OOK NIEMAND TELEFONISCH BEREIKEN
3. Ik heb het hierboven vermelde telefoonnummer gebeld maar een bevestiging van autohuur heeft geen pincode (accomodaties wel).
4. Met goede boekingsnummer en pincode van een accomodatie word ik niet herkend (omdat het verblijf al heeft plaatsgevonden???
  • Beoordeeld door E.H. El Muhandiz op 23-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

klantenservice medewerkers die je ipv van helpen op het verkeerde pad zetten, leugens en onjuiste informatie vertellen. Telefonisch word je niet geholpen wel beloven ze je terug te bellen met een antwoord/oplossing maar dat doen ze niet en je geld ben je gewoon kwijt.
SLECHTE SERVICE
  • Beoordeeld door Michel Burger op 21-06-2023
  • Rapportcijfer: 8

Het is vervelend dat je eerst een boeking nummer en pincode moet invoeren als je contact wilt krijgen, maar daarna werd ik heel vriendelijk en efficiënt geholpen.

Michel Burger
  • Beoordeeld door Hans Bogerd op 14-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Vliegtickets geboekt bij Booking.com Bij het boeken van de tickets heeft Booking een eigen fancy email adres gebruikt in plaats van mijn eigen email adres. De tickets zijn geregistreerd op dit email adres. Het is hierdoor onmogelijk op de website van de luchtvaartmaatschappij te komen, deze vraagt om in te loggen en zendt een bevestiging naar het fancy booking email adres. Dit fancy adres is niet door mij te benaderen. Na heel veel moeite en vele mails het verzoek gekregen met het boekingskantoor in Londen te bellen (Nederland bestaat blijkbaar niet). Daar stelt men: je moet zelf maar met de airline bellen om e.e.a. te regelen. Dit is de policy van Booking. Sorry Sir!!!! Booking.com ontloopt elke vorm van aansprakelijkheid en neemt geen enkele actie. Wat als je een wasmachine koopt die bij aankomst niet werkt en de leverancier stelt: sorry maar je moet hem zelf maar repareren. Wat een K.. tent!!!!!
  • Beoordeeld door Angela op 13-06-2023
  • Rapportcijfer: 2

Ik kan als ik een voorreswrvering heb gedaan geen contact met jullie opnemen omdat ik nog geen boeking heb afgerond.
Belachelijk dat je geen contact kan opnemen
  • Beoordeeld door Hans Bogerd op 10-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

product niet correct, doet geen moeite eea te corrigeren
  • Beoordeeld door Simons liliane op 3-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Het slechtste boekingsysteem ooit!!!
2x geld van rekening voor 1 boeking en heb nog geen!! Klantendienst nergens bereikbaar!!!!
  • Beoordeeld door R.Schoot op 28-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik kan op geen enkele manier contact me Booking maken. Ik heb direct hulp nodig.
  • Beoordeeld door van Grieken op 23-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch niet bereikbaar, berichten worden niet beantwoord. Ben nu al sinds september 2022 bezig om een vergoeding terug te krijgen van een hotel wat niet bestond. Dit noem ik geen klanten"service"!!!
  • Beoordeeld door Gerrit Van den Bon op 22-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer reeds urenlang contact te leggen met Booking, maar het lukt mij niet. Telefonisch krijg ik géén antwoord, wegens gesloten, en via email moet ik eerst een boekingsnummer ingeven, maar die heb ik nog niet gekregen van hen. Onder dit bericht moet ik eerst bevestigen dat ik géén robot ben ,maar ik ben zeker van dat ik dat niet ben want ik heb er een vreselijke koppijn van gekregen.
  • Beoordeeld door Hubert op 20-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wij zijn vandaag gestuit op een scamadvertentie in booking.com. Het gaat om een appartement op 9 rue de Henri Bocquillon in Parijs. Booking.com meldt dat je dit appartement alleen voorlopig kunt boeken en dat je daarna van de host hoort of deze de aanvraag honoreert. De klant wordt via de website van booking.com verzocht via whatsapp contact te leggen met de host, na dit contact krijg je via booking.com de betalingsgegevens. Gelukkig belde de bank bij het ingang zetten van de betaling dat het adres waar ik naar over wilde boeken oplichting betrof! Tot zover gered dus.
Het probleem is nu dat je dergelijke malafide advertenties niet direct kunt melden aan booking.com. Geen emailadres aanwezig. Voor telefonisch contact en bericht sturen voor heb je een boekingsnummer en pincode nodig, Maar die heb je natuurlijk niet want je hebt terecht niet geboekt. Hopeloos. Inmiddels blijft de advertentie maar staan op de site en worden mogelijk andere mensen slachtoffer. Ik vind dat bezoekers van de site toch op zijn minst fraude moeten kunnen melden! Ik vind dat booking.com. hierin zeer ernstig tekort schiet., Ik weet niet of hier een autoriteit op toeziet, maar je zo afschermen dat je niet contact op kunt nemen in geval van bewezen fraude zou verboden moeten worden!
  • Beoordeeld door Henk op 19-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik wilde een boeking annuleren maar wat ik ook probeer jullie zijn niet te bereiken telefoonnummer is niet te bereiken ook het mailadres werk niet dus stuur mij een goed werkend en begrijpelijk mailadres van jullie dit is wel mijn laatste boeking bij jullie
  • Beoordeeld door Manon op 18-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken!
  • Beoordeeld door Tamara Vannieuwenhuyse op 15-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Niet bereikbaar telefonisch,
Nooit geen booking meer via jullie. Kan gewoon niets meer wijzigen, er komt een extra gast bij en kan jullie aan geen kanten bereiken. Echt nooit meer!
  • Beoordeeld door Myrna Hemmerle op 10-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een vraag over mijn niet goedwerkende account.
Ik kan niemand bellen en ook nergens mijn vraag stellen...en NEE ik heb GEEN pincode of reserveringsnummer........
Via messenger kan de robot ook niets doen....
Dussssss weinig klantvriendelijk!
Daarentegen wel een goede ervaring in buitenland twee weken geleden..gehad met annulering van boeking.
  • Beoordeeld door Yvon Lam op 1-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een heel ander soort vraag, maar kan dan dus niemand bereiken. Het gat namelijk over de betaling bij een reservering, dit lukt namelijk telkens niet, heb afgeslopen 2 maanden 2x iets willen boeken, maar dit lukt daardoor niet
  • Beoordeeld door Bennie op 1-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wat een slechte (bedrijf)*****
Doordat wij helaas wegens familie omstandigheden onze eerder geboekte reis moesten annuleren (geld kwijt dus) probeerde wij alsnog te boeken. Twee keer geprobeerd bij booking.com, twee keer betaald en dan na lang wachten de boodschap krijgen...helaas wegens omstandigheden kan uw reis niet doorgaan!!!!! Kijken we nu op de site en wat denk je.voor een veel groter bedrag kun je gewoon boeken. Dit ruikt naar oplichting en zal dit dan ook doorspelen naar de consumenten bond .

!!!!!¡ Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.!!!!!!
Wat een lachertje dit, ze zorgen er wel voor dat mensen niet kunnen communiceren met elkaar.
Ik ben er zoooooooo...klaar mee en uiteraard boos dat ik op iedere denkbare manier de media zal opzoeken, jullie zijn nog niet klaar met mij...oplichters. (waarschijnlijk zal deze beoordeling wel niet geplaatst worden maar zoals gezegd, ik zoek de media wel op.
  • Beoordeeld door Ilse van Opdorp op 26-04-2023
  • Rapportcijfer: 2

Onmogelijk om op juiste wijze contact te leggen. Een zeer snel engels talige dame raffet een boodschap af. Je pinnummer intoetsen en afsluiten met # wordt niet doorgegeven en de dame blijft maar roe pen dat je het nummer in moet toetsen.
Wasrschijnlijk doe ik iets niets juist. Maar waarom geen taal keuze aan het begin van het telefoongesprek ?
Al met diep on tevreden . Ik kan mijn nieuwe boeking niet voltooien alleen omdat ik in mijn gegevens een telefoonnummer wil wijzigen. Ik hebb die nodige wijziging al 2 X doorgegeven bij een boeking maar definitieve wijziging lukt niet
  • Beoordeeld door Rob Conradi op 23-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Jullie nemen niet op. Als ik mijn bevestiging nummer invoer en afsluit met een hekje. blijft jullie robot zeggen dat ik het nummer moet invoeren. Waardeloos
  • Beoordeeld door Ilona op 17-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Mogelijk wordt ik opgelicht voor een fors bedrag. Je zou denken dat Booking.com dit wil weten. Maar ik kan niet bellen (want ik heb geen boekingsnummer). Verder geen enkele mogelijkheid om te chatten of het per email te melden. Slecht!
  • Beoordeeld door M.H. Kamerbeek op 16-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

kan geen contact krijgen niet per mail of telefoon
Bel Booking.com
070-7703884