Bellen met Bebsy

Waarom bellen met Bebsy Klantenservice?

  • Je wilt een reservering die je hebt gemaakt via Bebsy wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de werking van de website van Bebsy.
  • Je hebt een vraag over een dienst / product dat wordt aangeboden op de website van Bebsy.

Openingstijden telefonische klantenservice Bebsy

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 22:00
  • Dinsdag 09:00 - 22:00
  • Woensdag 09:00 - 22:00
  • Donderdag 09:00 - 22:00
  • Vrijdag 09:00 - 22:00
  • Zaterdag 09:00 - 22:00
  • Zondag 10:00 - 22:00

  • Telefoonnummer Bebsy: 020 700 9406

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Bebsy? Laat ons je ervaringen met Bebsy weten!
Beoordeel Bebsy.

KvK gegevens Bebsy

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 72708271
  • Vestigingsnummer (KvK): 000040802116
  • Statutaire naam: Bebsy 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Bebsy?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Bebsy? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Bebsy via een contactformulier.

Gebruik het contactformulier van Bebsy om een vraag te stellen bijvoorbeeld over je betaling. Hier vind je een paar voorbeelden van vragen die je beantwoord zou kunnen willen krijgen. Is het mogelijk om te betalen met creditcard? Waarom wordt er een aanbetaling gevraagd? Hoe hoog is de aanbetaling van een vakantie? Wanneer moet ik mijn reis betalen? Klik op onderstaande link en scroll naar beneden om het contactformulier van Bebsy te openen.

Ga naar het contactformulier op de website van Bebsy

Neem schriftelijk contact op met Bebsy.

Het is ook mogelijk om een brief te sturen naar Bebsy. Stuur deze naar:

  • Bebsy
  • Waarderveldweg 91
  • 2031 BK Haarlem

De klantenservice zal zo snel mogelijk op je schrijven reageren.

Neem contact op met Bebsy via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van Bebsy.nl? Dat kan ook via Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09:00 - 22:00 uur en op zondag van 10:00 - 22:00 uur. Klik hiervoor op onderstaande link. Facebook Messenger is de chatdienst van Facebook. Met honderden miljoenen actieve gebruikers is het een van de meest populaire chatdiensten van dit moment.

Klik hier voor contact met Bebsy via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Bebsy.

Je kan op de website van Bebsy vragen betreffende de volgende categorieën bekijken: 

  • Het maken, wijzigen en annuleren van een boeking
  • Praktische informatie voordat je op reis gaat
  • Je vlucht, online inchecken en bagage
  • Aankomst op je bestemming en transfers
  • Je accommodatie
  • Je huurauto
  • Verzekeringen
  • Bebsy lidmaatschap en account
  • Opmerkingen en klachten
  • Thema's
  • Corona

 
Voorbeelden van veelgestelde vragen aan Bebsy zijn:

  • Hoe maak ik een boeking?
  • Welke naam moet ik invullen bij reizigers?
  • Is Bebsy lid van het SGR?
  • Kan ik een kamertype of verzorgingstype aanpassen?
  • Als ik een reservering maak, is deze dan definitief?
  • Zijn er gezondheidsadviezen of inentingen nodig?
  • Welk reisdocument heb ik nodig?
  • Heb ik een visum nodig?
  • Kan ik reizen met een nooddocument?
  • Wat moet ik meenemen als ik met een kind reis met een andere achternaam?
  • Wat mag ik een land invoeren en uitvoeren?
  • Door wie wordt de vlucht uitgevoerd?
  • Kunnen de tijden van mijn vlucht nog veranderen?
  • Hoe kan ik online inchecken voor mijn vluchten?
  • Moet ik van te voren stoelen reserveren?
  • Wat mag ik aan handbagage meenemen?
  • Mat mag ik aan ruimbagage meenemen?
  • Mag ik vloeistoffen meenemen in mijn handbagage?
  • Mijn bagage is beschadigd of is verloren. Wat moet ik doen?
  • Ik heb een transfer bijgeboekt. Hoe werkt dat?
  • Ik kan mijn transfer niet vinden. Wat moet ik doen?
  • Ik heb geen transfer bijgeboekt. Hoe kom ik bij de accommodatie?
  • Wat moet ik doen bij vluchtvertraging als ik een transfer heb geboekt?
  • Vanaf hoe laat kan ik inchecken en moet ik uitchecken?
  • Wat moet ik doen als ik later aankom dan gepland?
  • Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van faciliteiten?
  • Zijn de accommodaties rolstoeltoegankelijk en mindervalide vriendelijk?
  • Geven de foto’s de werkelijke situatie weer in de accommodatie?
  • Hoe wordt een accommodatie geclassificeerd?
  • Welke huurauto is inbegrepen bij mijn geboekte Fly & Drive?
  • Wat is inbegrepen of meeverzekerd bij de autohuur?
  • Is het mogelijk om het eigen risico af te kopen?
  • Is een creditcard verplicht als ik een auto wil huren?
  • Moet ik een borg betalen als ik een auto wil huren?
  • Kan ik bij Bebsy een reis- en/of annuleringsverzekering afsluiten?
  • Wat houdt een annuleringsverzekering in?
  • Wat houdt een reisverzekering in?
  • Hoe kan ik een schade indienen bij de verzekeringsmaatschappij?
  • Tot wanneer kan ik een reis- en/of annuleringsverzekering afsluiten?
  • Moet ik lid worden om een reis te kunnen boeken?
  • Is lid worden gratis?
  • Hoe kan ik lid worden?
  • Welke voordelen heb ik door lid te worden?
  • Ik heb een klacht of opmerking over de vlucht. Bij wie moet ik zijn?
  • Ik heb een klacht of opmerking over de accommodatie. Bij wie moet ik zijn?
  • Waar kan ik informatie vinden over reisadviezen en inreis-voorwaarden per land?
  • Kan ik wegens corona annuleren of wijzigen?
Ga naar de veelgestelde vragen van Bebsy

Neem contact op met Bebsy via Facebook.

Wil je inspiratie opdoen? Meld je aan voor de Bebsy Facebook pagina. Hier wordt je op de hoogte gehouden van de laatste aanbiedingen. Tevens kan je geweldig inspiratie opdoen voor nieuwe reizen.

Klik hier voor contact met Bebsy via Facebook.

Neem contact op met Bebsy via Twitter.

Wil je niets missen en altijd op de hoogte worden gehouden van de beste vakantie-aanbiedingen? Of heb je een vraag voor de klantenservice? Tweet naar @bebsynl. De medewerkers zijn bereikbaar tijdens kantoortijden. Je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van Bebsy.

Klik hier voor contact met Bebsy via Twitter.

Youtube kanaal van Bebsy.

Ook heeft Bebsy een YouTube kanaal waarop wekelijks filmpjes worden geplaatst. Het kanaal staat vol met leuke filmpjes over de mooiste vakantiebestemmingen met leuke tips over wat je daar kunt beleven. Om hier niks van te missen kun je je abonneren!

Ga naar het Youtube kanaal van Bebsy.

Neem contact op met Bebsy via Instagram.

Volg Bebsy op hun Instagram pagina en geniet van foto's en video's van de meest prachtige bestemmingen. Je kan ze vinden op @bebsy.nl.

Klik hier voor contact met Bebsy via Instagram.

Neem contact op met Bebsy via LinkedIn.

Bebsy heeft daarnaast ook een LinkedIn pagina. Hier kun je informatie vinden over hen als bedrijf. Verder kun je hier soms ook openstaande vacatures vinden. Benieuwd geworden? Je kunt de LinkedIn pagina onder onderstaande link vinden.

Klik hier voor contact met Bebsy via LinkedIn.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Bebsy.

Meld je aan voor 'Mijn Bebsy' en ontvang regelmatig hun nieuwsbrief. Deze zit vol met nieuwe reistips en actuele acties! Zo blijf je altijd op de hoogte en word je in staat gesteld de meest geweldige reis te kiezen.

Meld je aan voor de Bebsy nieuwsbrief.

Refund aanvragen voucher RyanAir - Bebsy.nl

Bebsy (adres)

Waarderveldweg 91 Haarlem 2031 BK Nederland

Beoordeel Bebsy Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Bebsy Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Bebsy Klantenservice

Er zijn nog geen beoordelingen geplaatst
Wees de eerste om Bebsy Klantenservice te beoordelen.

Bel Bebsy
020 700 9406