Youfone Klantenservice

Rapportcijfer Youfone klantenservice: 1 » Lees beoordelingen (1)

Bellen met Youfone

Waarom bellen met Youfone Klantenservice?

  • Voor het blokkeren van je sim-kaart.
  • Voor vragen over mobiel Internet en de dekking van mobiel Internet.
  • Voor vragen over Internet of TV van Youfone.
  • Voor vragen over de sim-only abonnementen van Youfone.
  • Voor het melden van een gestolen of verloren smartphone.
  • Voor technische vragen.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 20:00
  • Dinsdag 09:00 - 20:00
  • Woensdag 09:00 - 20:00
  • Donderdag 09:00 - 20:00
  • Vrijdag 09:00 - 20:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Youfone: 088-222 9222

  • Belkosten: Lokaal tarief
  • Ben je klant van Youfone? Dan kun je gratis bellen naar 1200. Bel je vanuit het buitenland? Bel dan het volgende nummer: +31-612001200

Controleer op storingen bij Youfone.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Youfone.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Mobiel internet.
  • Algehele storing.
  • Mobiel bellen.
  • Geen mobiel bereik.
  • Geen netwerk of bereik.
  • Bellen.
  • Televisie.
  • Telefoon.
Controleer of er een storing is bij Youfone

Heb jij onlangs contact gehad met Youfone? Laat ons je ervaringen met Youfone weten!
Beoordeel Youfone.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Youfone?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Youfone? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Youfone via een contactformulier.

Heb je geen haast? Dan kun je het contactformulier van Youfone gebruiken. Youfone reageert binnen 3 werkdagen op je bericht. Om gebruik te maken van het contactformulier klik je op onderstaande link, daarna klik je op "Mail ons" button.

Ga naar het contactformulier op de website van Youfone Ga naar het contactformulier op de website van Youfone

Neem schriftelijk contact op met Youfone.

Geen haast? Schrijf dan een brief naar onderstaand adres om contact op te nemen met Youfone.

  • Youfone Nederland B.V.
  • Afdeling Klantenservice
  • Postbus 23441
  • 3001 KK Rotterdam

Veelgestelde vragen Youfone.

Heb je een algemene vraag? Raadpleeg dan de meestgestelde vragen van Youfone. Je kunt daar onder andere de volgende vragen vinden:

  •     Wat gebeurt er met mijn abonnement als ik niet verleng?
  •     Wat gebeurt er als mijn abonnement afloopt?
  •     Wat is het voordeel van verlengen?
  •     Kan ik ook een ander abonnement kiezen als ik ga verlengen?
  •     Betaal ik als ik mijn contract wil verlengen?
  •     Tips voor internetgebruik.
Ga naar de veelgestelde vragen van Youfone Ga naar de veelgestelde vragen van Youfone

Neem contact op met Youfone via MyYoufone

Ben je klant van Youfone? Dan kun je via MyYouFone een e-mail sturen of een support ticket openen. Je krijgt binnen 2 werkdagen een reactie.

Naar MyYoufone Naar MyYoufone
Rapportcijfer Youfone Klantenservice: 1

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordeling.

Beoordeel Youfone Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Youfone Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Youfone Klantenservice

  • Beoordeeld door Henk Driessen op 14-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice per chat niet werkzaam en telefonisch niet te bereiken ! Duurt zo verschrikkelijk lang !!! Super slecht en dan zijn wij nog niet eens klant. Ga mij direct bedenken.
Bel Youfone
088-222 9222
(Lokaal tarief)