Lyca Mobile klantenservice

Rapportcijfer LycaMobile klantenservice: 3.3 Lees beoordelingen (6)
(Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij LycaMobile.)

Bellen met LycaMobile

Waarom bellen met Lyca Mobile klantenservice?

  • Gratis een LycaMobile sim-kaart aanvragen.
  • Navraag doen over de status van je nummerbehoud.
  • Je wil je sim-kaart laten blokkeren.
  • Je hebt een vraag over de Internet instellingen van LycaMobile.
  • Je hebt een vraag over de tarieven van LycaMobile.
Bel LycaMobile 020 754 3030 (Lokale kosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 9:30 - 18:30
  • Dinsdag 9:30 - 18:30
  • Woensdag 9:30 - 18:30
  • Donderdag 9:30 - 18:30
  • Vrijdag 9:30 - 18:30
  • Zaterdag 9:30 - 18:30
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer LycaMobile: 020 754 3030 .
  • Belkosten: Lokale kosten
  • Bel je vanuit het buitenland? bel dan +31 20 754 3030. Ben je al klant Lyca? Bel dan gratis 1200 voor contact met de klantenservice van LycaMobile.

Neem contact op met LycaMobile via e-mail.

Neem contact op met LycaMobile via e-mail. Stuur je e-mail naar cs@lycamobile.nl. Of klik op onderstaande link en vul het contactformulier in. Let op! Je moet wel klant van LycaMobile zijn mocht je gebruik willen maken van het contactformulier.

Klik hier om een e-mail te sturen naar LycaMobile

Neem contact op met LycaMobile via een contactformulier.

Heb je geen haast? Gebruik dan het contactformulier van LycaMobile. Klik op onderstaande link en scroll naar beneden voor het contactformulier.

Ga naar het contactformulier op de website van LycaMobile Ga naar het contactformulier op de website van LycaMobile

Neem contact op met LycaMobile via Facebook Messenger.

LycaMobile maakt gebruik van Facebook Messenger. Openingstijden en reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met LycaMobile via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met LycaMobile via Facebook Messenger.

Dien een klacht in bij LycaMobile

Heb je een klacht over LycaMobile en wil je een klacht indienen? Dat kan uiteraard door het telefonische klantenservice nummer van LycaMobile te bellen maar ook door een e-mail te sturen. Gebruik het volgende e-mailadres: complaints@lycamobile.nl. Vergeet niet je klantnummer en/of telefoonnummer in de email te vermelden.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van LycaMobile.

Meld je aan voor de LycaMobile nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van alle aanbiedingen. Vul je gegevens in en klik op de groene button Verzenden.

Meld je aan voor de LycaMobile nieuwsbrief. Meld je aan voor de LycaMobile nieuwsbrief.
Rapportcijfer LycaMobile Klantenservice: 3.3
3.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 6 stem(men).

Beoordeel Lyca Mobile klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Lyca Mobile klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Lyca Mobile klantenservice

  • Beoordeeld door Sandra op 24-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Beste mensen,

Ik probeer op allerlei manieren contact met Lycamobile op te nemen en kan echter GEEN verbinden krijgen noch geen reactie op e-mail/facebook bericht dat ik al 2 dagen gestuurd heb.

Vriendelijke groet,

Sandra Menez
  • Beoordeeld door Muayyad op 18-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Worst ever. If the employee tells me a system error happened .then he says I have to pay more to fix the system error .and he refuses to let me talk to a supervisor and hangs up the line .the worst ever
  • Beoordeeld door Carla op 7-03-2020
  • Rapportcijfer: 2

Wat een zooi. Ik bel en mijn verbinding wordt steeds verbroken. Kan mijn telefoon niet opwaarderen. Via de e-mail een code gekregen maar lukt niet om op te waarderen.

Ik zal blij zijn als ik van Lycatel af ben. Wat een zooitje.
  • Beoordeeld door H.E. Kemper op 23-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht, zeer en zeer zeer slecht, Geen woorden en cijfer er voor. Gewoon je mobiele nummer blokkeren, Klantenservice laat je te lang telefonisch in de wacht omdat er betaald moet worden voor het gebruik. Service telefoonmedewerker (Marokkaanse Afkomst) die niet netjes te woord staan, en die het gesprek afbreekt en vervolgens ophangt.

Vier dagen na ge sms't te hebben privé werd mijn nummer onbereikbaar gemaakt. Een paar dagen later opgewaardeerd met 10 euro. lyca weiger informatie te verstrekken omdat hun in het systeem ik niet of geen gegevens hebben van mij persoon en telefoonnummer.
  • Beoordeeld door Martijn Bijes op 2-07-2019
  • Rapportcijfer: 6

Voor 10 euro per maand onbeperkt bellen binnen nl en sms plus 5gb data. Internet is 4g zeggen ze maar vindt het niet erg snel, wel acceptabel. Ontvangst is soms niet 100 procent. Ben tevreden
  • Beoordeeld door Joran op 8-01-2019
  • Rapportcijfer: 9

Ik was mijn telefoon verloren en dus ook mijn simkaart met telefoonnummer dat ik al jaren had en ik wou graag dit nummer behouden. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en ze hebben me meteen geholpen. Ik kon een nieuwe simkaart halen in een winkel en ze meteen mijn oude nummer overgezet op de nieuwe sim kaart. TOP!
Bel LycaMobile
020 754 3030
(Lokale kosten)
We verbinden je meteen door.