Lebara Klantenservice

Rapportcijfer Lebara klantenservice: 1.3 » Lees beoordelingen (56)

Bellen met Lebara

Waarom bellen met Lebara Klantenservice?

  • Je wilt een sim-kaart aanvragen.
  • Je wilt je sim-kaart blokkeren.
  • Je hebt een vraag over nummerbehoud.
  • Je wilt overstappen van provider.
  • Je wilt je sim-kaart blokkeren omdat je je telefoon verloren bent of omdat je telefoon is gestolen.

Openingstijden telefonische klantenservice Lebara

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 10:00 - 18:00
  • Dinsdag 10:00 - 18:00
  • Woensdag 10:00 - 18:00
  • Donderdag 10:00 - 18:00
  • Vrijdag 10:00 - 18:00
  • Zaterdag 10:00 - 16:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Lebara: 0900 - 4321 321

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Ben je klant van Lebara? Bel dan 1200. Bel je vanuit het buitenland bel dan +31619001200.

Heb jij onlangs contact gehad met Lebara? Laat ons je ervaringen met Lebara weten!
Beoordeel Lebara.

Controleer op storingen bij Lebara.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Lebara.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Mobiel internet.
  • Mobiel bellen.
  • Geen mobiel bereik.
  • SMS.
  • Algehele storing.
  • SMS'en.
  • Geen netwerk of bereik.
  • SMS'en.
  • Bellen.
  • Voicemail.
Controleer of er een storing is bij Lebara

KvK gegevens Lebara

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34161616
  • Vestigingsnummer (KvK): 000019823800
  • Statutaire naam: Lebara BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Lebara?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Lebara? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Lebara via een contactformulier.

Stel je vraag online via het contactformulier van Lebara. Je ontvangt 2 dagen na ontvangst een reactie van Lebara.

Ga naar het contactformulier op de website van Lebara

Neem schriftelijk contact op met Lebara.

Wil je liever een brief per post sruren naar de klantenservice van Lebara? Dat kan! Pak pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Lebara Mobile
  • Postbus 267
  • 1110 AG Diemen

Neem contact op met Lebara via Facebook Messenger.

Neem contact op met Lebara via Facebook Messenger. Via Facebook Messenger kun je een persoonlijk bericht sturen aan de Lebara klantenservice. Er worden geen reactie- en/of openingstijden vermeld op de Facebook pagina of website van Lebara.

Klik hier voor contact met Lebara via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Lebara.

Raadpleeg de meestgestelde vragen-pagina van Lebara. Je kunt daar onder andere antwoorden over de volgende onderwerpen vinden:

  • Nieuwe/vervangende simkaart
  • Niet tevreden? Geld terug!
  • Nummerbehoud
  • Abonnement/simkaart activeren
  • Factuur
  • Bundel wijzigen
  • In en naar het buitenland
  • Zakelijk abonnement afsluiten
  • Wijzigen van je rekeningnummer
Ga naar de veelgestelde vragen van Lebara

Neem contact op met Lebara via Facebook.

Stel je vraag aan Lebara via Facebook. Houd er rekening mee dat andere gebruikers je bericht ook kunnen lezen. Vermeld dus geen persoonlijke gegevens zoals bijvoorbeeld je telefoonnummer in je bericht.

Normaal gesproken krijg je binnen 24 uur een antwoord.

Klik hier voor contact met Lebara via Facebook.

Neem contact op met Lebara via Twitter.

Stel je vraag aan Lebara via Twitter. Normaal gesproken krijg je binnen 24 uur een antwoord.

Klik hier voor contact met Lebara via Twitter.

Winkelzoeker

Maak handig gebruik van de Lebara winkelzoeker. Klik hier om een verkooppunt van Lebara te vinden bij jou in de buurt.

Klik hier om een Lebara winkel te vinden bij jou in de buurt.

Inlogformulier

Hier kan je opwaarderen, je bundel wijzigen en inzicht krijgen in je saldo.

Klik hier om in te loggen bij MyLebara

Refurbished iPhone SE 2020 - Lebara Sim Only

Hoofdkantoor Lebara (adres)

10 Whitechapel High St London E1 8DX Verenigd Koninkrijk
Rapportcijfer Lebara Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 56 beoordelingen.

Beoordeel Lebara Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Lebara Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Vidya op 7-10-2019
  • Rapportcijfer: 1

Totaal niet bereikbaar. Alle nummers zijn geblokkeerd, en als je denkt eindelijk klantenservice aan de lijn te hebben, hoor je de hele tijd een bandje afgaan. Online chatten is ook niet mogelijk. Waardeloos!
  • Beoordeeld door Beckers op 7-10-2019
  • Rapportcijfer: 1

Wat een waardeloze service, Nemen gewoon niet op, chatservice en contactformulier werken niet!
  • Beoordeeld door Anna op 30-09-2019
  • Rapportcijfer: 1

Gewoon niet bereikbaar. Ik wil graag mijn nummer behouden, dus waarschijnlijk moet ik van provider weer wisselen om het te doen.
  • Beoordeeld door Levent op 30-09-2019
  • Rapportcijfer: 1

20 minuten gewachten en niemand geeft antwoord werken jullie uberhaupt of zitten jullie daar lekker koffie aan het drinken
  • Beoordeeld door patrick op 30-09-2019
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig, uren lang luisteren naar een bandje van de klantenservice, word nooit beantwoord.
  • Beoordeeld door carina merselina op 30-09-2019
  • Rapportcijfer: 1

slechte service wacht ern uur aan de telefoon met klantenservice en word alsnog niet geholpen
  • Beoordeeld door Resie op 23-09-2019
  • Rapportcijfer: 3

Abonnement werkt niet. Onbeperkt bellen en het beltegoed staat op 0,00.
Klantenservice neemt nooit op.
  • Beoordeeld door Jiayu op 20-09-2019
  • Rapportcijfer: 4

I have phoned to you 10 times, but no one answers.
  • Beoordeeld door Hart op 9-09-2019
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos!!!!! Ik probeer al 2 dagen klantenservice the bereiken. Verschillende Keren meer dan een half uur aan de telefoon. Alleen dat stomme bandje blijft ratelen. Voor mij hoef ik geen Lebara meer. Belachelijk!!!!
  • Beoordeeld door Erkan op 30-08-2019
  • Rapportcijfer: 1

Ik bel al 2 dagen uren naar jullie maar krijg jullie niet te pakken.
Bel mij aub 0645115698
  • Beoordeeld door L maes op 7-08-2019
  • Rapportcijfer: 1

Via een ander dan het aangegeven nr van de website gebeld want het opgegeven helpdesk nr is niet bereikbaar kosten 90 cent / min voor een bandje. De vraag is nog niet beantwoord.
  • Beoordeeld door H. Davids op 30-07-2019
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al sinds maandagochtend (29 juli 2019) een sim-kaart te laten blokkeren, maar de helpdesk van Lebara is totaal niet bereikbaar. Je word bedankt voor het wachten, maar hoe lang dat duren gaat, wordt niet verteld.

Moet je dan maar een brief schrijven, of zo????
  • Beoordeeld door A.M. van der Starre op 23-07-2019
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact mogelijkheden, wel lastig gevallen worden met aanbiedingen die ze niet nakomen.
  • Beoordeeld door Peters op 16-07-2019
  • Rapportcijfer: 1

Te lange wachttijden aan de telefoon, nergens geen e-mail adres te bekennen.
Contact krijgen gaat erg moeilijk, kan absoluut veel en veel beter.
  • Beoordeeld door Habets op 16-07-2019
  • Rapportcijfer: 1

SCHANDA:LIG . Al 2 x bijna een half uur in de wacht. En nu weer. Geld wel afgeschreven, maar geen code gekregen
  • Beoordeeld door Timo op 6-05-2019
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb geen zin om lang te wachten voor dat ik iemand aan de lijn krijg. Ik heb nu 3x het contactformulier ingevuld met mijn vraag een nog steeds geen antwoord, kan beter dus!!!!
Bel Lebara
0900 - 4321 321