We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Ben je klant van Lebara? Bel dan 1200. Bel je vanuit het buitenland bel dan +31619001200.
Heb jij onlangs contact gehad met Lebara? Laat ons je ervaringen met Lebara weten!
Beoordeel Lebara.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Lebara.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Lebara? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Stel je vraag online via het contactformulier van Lebara. Je ontvangt 2 dagen na ontvangst een reactie van Lebara.
Ga naar het contactformulier op de website van LebaraWil je liever een brief per post sruren naar de klantenservice van Lebara? Dat kan! Pak pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:
Neem contact op met Lebara via Facebook Messenger. Via Facebook Messenger kun je een persoonlijk bericht sturen aan de Lebara klantenservice. Er worden geen reactie- en/of openingstijden vermeld op de Facebook pagina of website van Lebara.
Klik hier voor contact met Lebara via Facebook Messenger.Raadpleeg de meestgestelde vragen-pagina van Lebara. Je kunt daar onder andere antwoorden over de volgende onderwerpen vinden:
Stel je vraag aan Lebara via Facebook. Houd er rekening mee dat andere gebruikers je bericht ook kunnen lezen. Vermeld dus geen persoonlijke gegevens zoals bijvoorbeeld je telefoonnummer in je bericht.
Normaal gesproken krijg je binnen 24 uur een antwoord.
Klik hier voor contact met Lebara via Facebook.Stel je vraag aan Lebara via Twitter. Normaal gesproken krijg je binnen 24 uur een antwoord.
Klik hier voor contact met Lebara via Twitter.Maak handig gebruik van de Lebara winkelzoeker. Klik hier om een verkooppunt van Lebara te vinden bij jou in de buurt.
Klik hier om een Lebara winkel te vinden bij jou in de buurt.Hier kan je opwaarderen, je bundel wijzigen en inzicht krijgen in je saldo.
Klik hier om in te loggen bij MyLebaraRapportcijfer is gebaseerd op 56 beoordelingen.
Totaal niet bereikbaar. Alle nummers zijn geblokkeerd, en als je denkt eindelijk klantenservice aan de lijn te hebben, hoor je de hele tijd een bandje afgaan. Online chatten is ook niet mogelijk. Waardeloos!
Wat een waardeloze service, Nemen gewoon niet op, chatservice en contactformulier werken niet!
Gewoon niet bereikbaar. Ik wil graag mijn nummer behouden, dus waarschijnlijk moet ik van provider weer wisselen om het te doen.
20 minuten gewachten en niemand geeft antwoord werken jullie uberhaupt of zitten jullie daar lekker koffie aan het drinken
Schandalig, uren lang luisteren naar een bandje van de klantenservice, word nooit beantwoord.
slechte service wacht ern uur aan de telefoon met klantenservice en word alsnog niet geholpen
Abonnement werkt niet. Onbeperkt bellen en het beltegoed staat op 0,00.
Klantenservice neemt nooit op.
I have phoned to you 10 times, but no one answers.
Waardeloos!!!!! Ik probeer al 2 dagen klantenservice the bereiken. Verschillende Keren meer dan een half uur aan de telefoon. Alleen dat stomme bandje blijft ratelen. Voor mij hoef ik geen Lebara meer. Belachelijk!!!!
Ik bel al 2 dagen uren naar jullie maar krijg jullie niet te pakken.
Bel mij aub 0645115698
Via een ander dan het aangegeven nr van de website gebeld want het opgegeven helpdesk nr is niet bereikbaar kosten 90 cent / min voor een bandje. De vraag is nog niet beantwoord.
Ik probeer al sinds maandagochtend (29 juli 2019) een sim-kaart te laten blokkeren, maar de helpdesk van Lebara is totaal niet bereikbaar. Je word bedankt voor het wachten, maar hoe lang dat duren gaat, wordt niet verteld.
Moet je dan maar een brief schrijven, of zo????
Geen contact mogelijkheden, wel lastig gevallen worden met aanbiedingen die ze niet nakomen.
Te lange wachttijden aan de telefoon, nergens geen e-mail adres te bekennen.
Contact krijgen gaat erg moeilijk, kan absoluut veel en veel beter.
SCHANDA:LIG . Al 2 x bijna een half uur in de wacht. En nu weer. Geld wel afgeschreven, maar geen code gekregen
Ik heb geen zin om lang te wachten voor dat ik iemand aan de lijn krijg. Ik heb nu 3x het contactformulier ingevuld met mijn vraag een nog steeds geen antwoord, kan beter dus!!!!
Beoordeel Lebara Klantenservice