KPN Klantenservice

Rapportcijfer KPN klantenservice: 1.9 » Lees beoordelingen (205)

Bellen met KPN

Waarom bellen met KPN Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over "Mijn KPN".
  • Je wilt weten of er een storing bij KPN is.
  • Voor vragen over een factuur of betaling
  • Voor vragen over je KPN abonnement.
  • Voor vragen over wifi instellingen.
  • Algemene vragen over Internet.
  • Wat je moet doen als je smartphone is gestolen of verloren.
  • Voor het blokkeren van je sim-kaart.
  • Je wilt de status van een reparatie weten.
  • Je hebt een vraag over Interactieve TV van KPN
  • Voor technische vragen.

Openingstijden telefonische klantenservice KPN

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer KPN: 0800-0402

  • Belkosten: Gratis
  • De telefonische klantenservice van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor al je vragen.

    Wil je contact opnemen met KPN klantenservice vanuit het buitenland dan kun je het volgende telefoonnummer bellen: +31 6 12001200.

Heb jij onlangs contact gehad met KPN? Laat ons je ervaringen met KPN weten!
Beoordeel KPN.

Controleer op storingen bij KPN.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van KPN.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Vast Internet.
  • Vast TV.
  • Mobiel internet.
  • Mobiel bellen.
  • TV.
  • Algehele storing.
  • Vast internet.
  • Vaste telefoon.
  • Bellen.
  • E-mail.
Controleer of er een storing is bij KPN

KvK gegevens KPN

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 27124701
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016430794
  • Statutaire naam: Koninklijke KPN NV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met KPN?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met KPN? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met KPN.

Chat online met de digitale assistent van KPN. Mocht de digitale assistent er niet uitkomen dan zal een medewerker je proberen te helpen met je probleem.

Start een chat met KPN

Neem contact op met KPN via Facebook Messenger.

Je kunt 24/7 via Facebook Messenger contact opnemen met KPN. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met KPN via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen KPN.

Heb je een vraag aan KPN? Dan kun je het antwoord vaak vinden bij antwoorden op veelgestelde vragen.
Bijvoorbeeld over de volgende onderwerpen:

  • Bestellen & betalen
  • Levering & installatie
  • Verhuizen
  • Interactieve TV
  • Internet
  • Bellen
  • Voordelen voor vaste klanten
Ga naar de veelgestelde vragen van KPN

Neem contact op met KPN via Twitter.

Volg KPN op Twitter om op de hoogte te blijven van actuele storingen in het KPN netwerk.

Klik hier voor contact met KPN via Twitter.

Stel je vraag op de KPN community.

Op het KPN forum kun je vragen stellen aan andere KPN gebruikers maar ook vragen beantwoorden van KPN gebruikers. Het is de plek waar iedereen elkaar helpt. Op het forum kun je terecht met vragen over:

  • Internet
  • Thuisnetwerken
  • E-mailinstellingen
  • Interactieve TV
  • Digitenne
  • Vast, Mobiel en prepaid bellen
  • Android en Apple devices
  • Reperaties en diefstal
Bezoek de website van de KPN community

Pinterest

Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Het is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk hier op het kanaal van KPN.

Klik hier om naar de Pinterest pagina's te gaan van KPN

Mijn KPN

Met MijnKPN kun je alle abonnementen die je hebt bij KPN beheren en aanpassen. Check online je facturen met Mijn KPN, pas je persoonlijke gegevens aan of wijzig de snelheid van je Internetabonnement, het kan allemaal. Wil je weten of er sprake is van een storing bij KPN? Ook dat kun je online checken met MijnKPN.

Naar Mijn KPN

Winkelzoeker

Er is altijd een KPN winkel in de buurt. Wil je weten waar? Het is heel eenvoudig; je hoeft alleen je plaatsnaam of postcode in te toetsen. Je eventueel ook nog een extra keuze maken, bijvoorbeeld: gratis parkeren voor de deur, open op zondag, KPN smartlife of online afspraak maken.

Klik hier om een KPN winkel te vinden in jouw buurt.

Neem contact op met KPN via Facebook.

Op de Facebook pagina van KPN ontdek je het laatste nieuws en handige tips rondom (mobiel) bellen, internetten en tv-kijken. Daarnaast kun je op de Facebook pagina van KPN 24 uur per dag terecht met al je vragen. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met KPN via Facebook.

KPN | Loud and Proud | Nothing can mute Pride | Shamsa |

KPN Hoofdkantoor (adres)

Wilhelminakade 123 Rotterdam, Noord Holland 3072 AP Nederland
Rapportcijfer KPN Klantenservice: 1.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 205 beoordelingen.

Beoordeel KPN Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan KPN Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Linda op 15-02-2024
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos. Ik wil gewoon iemand spreken. Ik heb die stomme 'slimme probleemoplosser' al een paar keer geprobeerd maar het helpt niet. De modem is ook al gereset, Dat heeft ook niet geholpen. Als ik bel word ik gedwongen om weer die stomme probleemoplosser te volgen. Echt waardeloos dit! Ik wil gewoon kunnen bellen.
  • Beoordeeld door Femmy Koster op 10-02-2024
  • Rapportcijfer: 10

Erg blij met de klantenservice van KPN. Door mijn eigen tekortkoming bij nummer behoud ( geen SMS gestuurd, na meerdere herhalingen) verviel het nummerbehoud, ze hebben echt alles opgelost en zonder problemen is mijn nummer overgegaan naar KPN op de afgesproken datum. Super geduldig bij de klantenservice.
  • Beoordeeld door M.W. Rees op 7-02-2024
  • Rapportcijfer: 3

Kreeg geen duidelijk antwoord via telefoon en uw medewerker, die overigens erg vriendelijk en welwillend was, kon de vraag waarom kpn iTV app niet inlogt in Spanje niet beantwoorden. Jammer.
Een gemiste kans is dat er geen emailadres is te vinden van de klanten'service'
  • Beoordeeld door Martin op 25-01-2024
  • Rapportcijfer: 2

mijn mail krijg ik niet mijn mobiele telefoon ingesteld ondanks alle info op de KPN site. Op het eind van bij controle instellingen staat er: Geen wachtwoord opgegeven voor KPNMail
Waar en wat voor ww ik moet invoeren kom ik niet achter.
GrM
  • Beoordeeld door Tim Frenken op 12-12-2023
  • Rapportcijfer: 2

Alleen maar doorverbonden worden, lange wachttijden, niet geholpen worden en na anderhalve maand nog steeds geen uitzicht op een werkende glasvezelverbinding!
  • Beoordeeld door Carla Lodowika op 22-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Geachte heer, mevrouw,

Gisteren heb ik met een medewerker afgesproken dat ik een nieuw ‘opname kastje’ zou krijgen. De afspraak was dat ik het kon ophalen bij Siegers en Meijers in Oosterbeek.
Tot mijn stomme verbazing merkte ik toen ik er stond dat het kastje naar een adres in Arnhem is gestuurd.
Deze mijnheer wist dat ik grotendeels bedlegerig ben en dat ik met moeite naar Siegers en Meijers kon, maar ik zou het doen. Sowieso vond ik het belachelijk dat het niet thuis werd bezorgd. Ik had al geen goed gevoel bij deze mijnheer en mijn gevoel werd bewaarheid. Toen ik zei dat ik terug zou bellen als ik er niet uitkwam, werd ik naar een website verwezen. Zo ga je niet met oude, zieke mensen om.
Gelukkig heb ik andere ervaringen met medewerkers van KPN. Tot twee keer toe heb ik verteld dat ik een paar weken geleden door een super geduldige en vriendelijke Technische Dienst man ben geholpen met o.a. Hetzelfde euvel. Met een kleine moeite had hij ruggespraak kunnen houden ipv prutswerk te leveren. Alles wordt toch bijgehouden door de KPN?
Tot slot: ik ben niet van plan om het kastje in Arnhem op te halen. Ik heb vanwege een tumor in mijn rug en lever veel pijn en ben niet van plan mezelf meer ongemak te bezorgen dan nodig is.

Ik hoor graag van u of en wat u mij aanbiedt.

Met vriendelijke groet,

Carla Lodowika
  • Beoordeeld door M. Dolphijn op 13-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

ik wil via de e-mail contact en niet chatten
  • Beoordeeld door RL op 6-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al 2 dagen mijn nieuwe simkaart te activeren. Dit binnen de gestelde termijn. KPN geeft iedere keer aan dat dit niet meer mogelijk is, terwijl ik nog 3 dagen de tijd heb. Vervolgens kan ik alleen maar contact krijgen met een computer. Ergerlijke service !!!
  • Beoordeeld door gerda bedet op 27-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

al drie keer gebeld met de klantenservice kpn. En al drie keer als ik aan de beurt ben wordt de verbinding verbroken!
  • Beoordeeld door n.gubbels-wagemans op 9-10-2023
  • Rapportcijfer: 9

zondag j.l. geweldig geholpen door een mevrouw toen onze tv geen geluid had.
  • Beoordeeld door Harry Rothengatter op 13-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

sta nu al 40 minuten in de wacht bij de klantenservice,echt waardeloos
  • Beoordeeld door Joost op 10-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

Jullie zijn helemaal niet 24 uur per dag bereikbaar! Het feit dat een keuzemenu opneemt staat niet gelijk aan bereikbaar zijn. Ik kom in een keuzemenu vanwege mijn probleem met een wegvallende internetverbinding in het kastje tussen glasvezel en modem. Uiteindelijk krijg ik te horen dat ik maandagochtend pas hiermee geholpen kan worden en wordt de verbinding verbroken. Het gaat hier om een 1GBit zakelijk abonnement waarover ik vandaag storingsdienst voor mijn klant probeer te doen. Qua kosten kan ik beter terugvallen op consumenten-level en dan een Ziggo aansluiting er bij nemen als fall-back. Zeer teleurstellend en not amused :-(
  • Beoordeeld door D.M. Iseli op 4-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice zei vandaag 4-8-2023 dat mijn abonnementsbedrag van €62,99 (Compleet) naar €42,50 (Internet Only) pas verandert als ik glasvezelaansluiting heb op mijn adres. Ik heb sinds 26-6-2023 geen vaste telefoonaansluiting en tv, ik heb mijn tv-ontvanger al geretourneerd. Ik lijk dus voor onvoorspelbare termijn €62,99 te blijven betalen voor Compleet minus 2 producten, wat ik onterecht vind. Volgens de ontvangen brief van Reggefiber van 2016 is glasvezelaansluiting niet mogelijk op mijn adres wegens risico's in verband met bestaande kabels en leidingen onder het gebouw waar ik woon, daarna geen update meer ontvangen. Ik heb geen glasvezelaansluiting aangevraagd, maar ik geef er wel toestemming voor. De afspraak van de monteur wordt steeds uitgesteld (vakantie, personeelstekort en drukte enz.). Ik ben al lang klant (ben 65 jaar), maar ik ben de laatste twee jaren om goede redenen steeds minder tevreden over KPN. Ik let nu bewust op de contracttermijnen van de twee abonnementen die nog lopen (ook Sim Only). KPN lijkt niet bang te zijn om klanten te verliezen. Ik hoef geen voorkeursbehandeling. KPN hoort te doen wat hij belooft (waaronder correcte bedragen incasseren), duidelijk te communiceren en niet alleen geld te incasseren.
  • Beoordeeld door Marc Handels op 3-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wat een slecht bedrijf het hele KPN

Reeds 3 maanden geleden is de kabel van KPN bij werkzaamheden in onze straat geraakt en hebben wij sindsdien geen internet en tv meer. De reparatie is nog steeds niet uitgevoerd omdat, zo zegt KPN, de grond in onze straat zwaar vervuild is waardoor KPN niet mag graven zonder eerst een vergunning te hebben van de gemeente. Apart dit verhaal want delta heeft reeds graafwerkzaamheden uitgevoerd t.b.v de glasvezelkabel en volgens de gemeente is de grond niet vervuild. Ten tweede; iedere keer als ik het nummer 0800 0402 bel, de klantenservice van KPN, moet ik een vraag inspreken en word vervolgens de verbinding verbroken zonder dat ik iemand gesproken heb. Wij gaan dus ook overstappen want wij worden als klant totaal niet gehoord en geholpen.
  • Beoordeeld door Jurgen op 1-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Kpn stuurt mij bericht om nieuwe modum te vervangen. Moet deze zelf bij hen bestellen. Na ca. Maand krijg ik schriftelijk de vraag oude in te leveren. Maar heb nieuwe niet ontvangen. Dan maar bellen. Duurt ca. 30 min om te horen dat de modum niet is opgestuurd. Zou alsnog gebeuren. Na 3 weken nog niets ons angen. Weer bellen. Ca. 25 min om te horen dat deze onderweg zou zijn. Ik kan het trek en trase nummer krijgen om met post.nl uit te gaan zoeken eat er met het door kpn verzenden paket gebeurt zou zijn. Ik dacht het niet! Dat is probleem van kpn. Maar er wordt mij niets anders aangeboden. Ook geeft tijds termijn wanneer kpn wel zijn verantwoordelijkheid zou nemen. Mij is duidelijk na 40 jaar trouwe klant zal ik op zoek gaan naar een andere leverancier. Wat een slechte rechts kennis!
  • Beoordeeld door M op 31-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Onterechte afschrijving van pre paid op 31 juli 2023.. Geen duidelijk telefoonnummer voor contact. Om 13,14 uur afschrijving van 3,49 euro. Lag toen te slapen…!!
  • Beoordeeld door Leijten op 31-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik zou terug gebeld worden nat van een gesprek klacht afgelopen donderdag. Alles doorgelopen en betrokken medewerker bood me aan om 1100 vandaag terug te bellen….u raadt het al: niets gehoord vandaag.

Dit is de 2 e keer op de klacht geen goed beeld TV, waardeloos steed s storing
  • Beoordeeld door G.DIEPHUIS op 26-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Als het probleem waar je over belde te complexe ,hangt KPN de haak er op, geen zin aan.
  • Beoordeeld door a jongenelen op 25-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

telefonisch niet bereikbaar
  • Beoordeeld door Bleijenberg op 22-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

absoluut onvoldoende, nee gewoon slecht... laatste malen , maar opgehangen omdat wachttijd langer als 15 was, je leest over een online klachtenformulier maar dat is onvindbaar, zelfs de chatbot heeft er nog nooit van gehoord, de zoekfunctie geeft diverse mogelijkheden maar verhinderd eigenlijk dat je vind wat je zoekt.... ik wil niet met robots communiceren, en zet maar gewoon zwart op wit in een antwoord waarom de internet verbinding voor mijn i phone XR niet meer werkt in het centrum van Alkmaar.. het werkt overal maar niet daar... opnieuw opstarten werkt niet.. mijn parkeeracties in Alkmaar moet ik thuis stoppen in Den Helder, want dan werkt de mobiel weer als vanouds... Waarom alleen in Alkmaar... wat is daar aan de hand? En wanneer is het opgelost?
  • Beoordeeld door Bleijenberg op 22-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

absoluut onvoldoende, nee gewoon slecht
  • Beoordeeld door Pieter Grendel op 19-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

contact 0,0
  • Beoordeeld door Anthoney op 19-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Slecht bereikbaar. Uiteindelijk een dame gesproken via een 0900 nummer, kost €0,80 pm. En dan vind ze het gek dat ik het raar vind waarom ze allemaal privé vragen stelt.
  • Beoordeeld door JM op 17-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht bereikbaar.
  • Beoordeeld door Wilma Vereijken op 14-07-2023
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb drie kwartier gebeld omdat wij een storing hebben. Na een werkzaamheid van jullie kant.
Willen melden .
Maar ik krijg geen contact
  • Beoordeeld door MS op 12-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Grappig moet mijn e-mailadres invullen terwijl KPN zelf niet te benaderen is via email, alléén daarom al een vette onvoldoende.

Zocht op de site informatie om over te stappen van andere provider, maar begrijp dat ik dat niet simpel wordt als men de muren optrekt en vragen niet gesteld mogen worden.

slecht geregeld KPN groeten mosmarius
  • Beoordeeld door dick scherpenzeel op 4-07-2023
  • Rapportcijfer: 2

bellen met kpn voor technische vragen? je mag alles zelf uitzoeken. ze verwijzen je direct door naar de site. er is helemaal geen technische kennis!
  • Beoordeeld door David Doolaard op 30-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zoals uw weet, zitten we al een paar dagen zonder tv/internet enz. U doet niets in de buurt dus geeft u aan dat er storing is. Niet waar. Geen storing dienst werksaam in de omgeving.... Leg het maar uit!
  • Beoordeeld door M Kruijssen op 14-06-2023
  • Rapportcijfer: 4

Bij oversluiten abonnement krijgen we een nieuw kastje. Naar bij aansluiting blijkt dat de muziek van de radio niet kan worden afgespeeld nemen we contact op. Er zal een extra snoertje worden opgestuurd.
Na een week nog niks ontvangen en er is ook helemaal geen snoertje verstuurd zien we bij de verzendingen. Telefonisch contact lukt niet. Vraag wordt niet herkend.
  • Beoordeeld door R op 29-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wat een ontzettend slecht systeem. Heb nou 5 keer gebeld en het enige wat ik wil is een medewerker spreken. Dit lukt me na 5 x bellen nog niet omdat het automatische antwoord apparaat mijn vraag niet herkent ???
  • Beoordeeld door A. Appeldoorn op 23-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos kring bandje zonder oplossingen. Dit is de oplossing als het wat anders hebt heb je pech. Andere problemen zijn er niet dit is het. Totaal geen klantenservice dus want klanten moet je alleen maar geld afhandig maken bellen en contact hebben ermee volledig automatisch zodat we daar totaal geen last van hebben
  • Beoordeeld door Heukensfeldt Jansen op 17-05-2023
  • Rapportcijfer: 2

Hoewel jullie aangeven dat er 7/24 klantenservice is krijg ik de melding dat ik tussen 9-17 moet bellen…… dat is dus geen service!!
  • Beoordeeld door Wil van den Dungen op 12-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze klantenservice. Dat was vroeger wel anders. Kennelijk kunnen ze zich dit veroorloven.
  • Beoordeeld door Letschert op 7-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik geef jullie klantenservice een 1, maar dat is nog veel te hoog.
Er staat op jullie site dat de klantenservice 24 uur per dag en 7 dagen per week geopend is, maar in werkelijkheid zijn dit gewone kantoor uren. Terwijl ik jullie in het weekend nodig heb.
WAARDELOZE klantenrevice
  • Beoordeeld door Ilm op 2-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik zou terug vergoeding krijgen omdat kpn bij het overnemen beloofd had mijn oude profider op te zeggen. Dit is niet gebeurd en heb het zelf moeten doen, maar heb wel dubbel abonnement kosten hierdoor moeten betalen. Kpn zegt dit te vergoeden zodra de facturen van ziggo binnen zijn. Ik heb ze gebeld omdat er geen mailadres meer is van kpn on de facturaties te mailen. Zij hebben mij onderling drie keer doorgestuurd via de telefoon. Uiteindelijk hebben ze gezegd dat de collega die dit mij heeft beloofd terug zal bellen en het is nu 12 dagen geleden en niemand heeft terug gebeld. Het gaat om kosten van ong €74. Ik raap ze ook niet van de grond en is een fout van kpn. Ik wil dat ze dit vergoeden. Als dit langer duurt dan schrijf ik een bezwaarbrief, want klachten kan je ook niet zomaar indienen omdat je elke keer om de site doorverwezen wordt alleen om de verbiendingdiensten en geen klantenservice. Het wordt gekker ik kan geen mens bereiken. We moeten het met de robots doen.
  • Beoordeeld door Martien Verbruggen op 25-04-2023
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb een verhuizing doorgegeven. Status van verhuizing zegt kabel ligt al binnen, maar niet correct. Het is onmogelijk om de KPN te bereiken om hierover te praten. Vorige week heb ik een chat gevonden op de website, en werd teruggebeld. Vandaag kan ik niks meer gevonden krijgen. Je wordt gewoon rondgeleid in een kringetje op de website die je nooit helpt je probleem op te lossen.

Waarom is het zo ontzettend moeilijk om met een persoon te chatten of spreken bij de KPN. Echt heel erg onvriendelijk.
  • Beoordeeld door As Lakebrink op 24-04-2023
  • Rapportcijfer: 3

Slechte service bij stopzetten abonnement agv emigratie.
Ben nu half jaar bezig en het is nog niet gelukt
Met aantal medewerkers meegemaakt dat je in de wacht wordt gezet en na ca 10 minuten verbinding wordt verbroken
  • Beoordeeld door Cillekens op 9-04-2023
  • Rapportcijfer: 2

krijg ze gewoon niet te pakken en de vragen waar ik antwoord op wil staan er niet bij en word ook nog eens verwezen naar posities die niet zichtbaar zijn
  • Beoordeeld door Jo-Elle op 4-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Na een aantal keer contact te hebben gehad nog steeds geen duidelijkheid en meer dan 10 minuten in de wacht worden gezet.. belachelijk!
  • Beoordeeld door Alie Kruijmel op 1-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Jullie kunnen echt helemaal niks,kan niet eens in mijn kpn kijken,omdat t nr van mijn overleden man die mobiel ook overleden is
KPN bereikbaar 24 uur per dag, zelfs dat maken jullie niet waar,spreek ik duidelijk iets in, zeg kpn wij verstonden dat u buitenlands eten wilt bestellen
Is toch geenpannenkoeken huis wat ik bel
KPN is echt diep droevig en zoals jullie omgaan met jullie klanten is in 1 woord VERSCHRIKKELIJK
Spijt als haren op mijn hoofd,stel ellendelingen
Bel KPN
0800-0402