Momenteel is Fit For Free telefonisch slecht bereikbaar.
We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Fit For Free? Laat ons je ervaringen met Fit For Free weten!
Beoordeel Fit For Free.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Fit For Free? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je een vraag aan de helpdeskservice van Fit For Free? Je kan 24 uur per dag een mail sturen naar het volgende adres: info@fitforfree.nl.
Klik hier om een e-mail te sturen naar Fit For FreeGa je met vakantie of wil je jouw abonnement om een andere reden tijdelijk bevriezen? Stuur deze mededeling per post naar Fit For Free. Vergeet niet je filiaal en lidmaatschapsnummer te vermelden. Je kan spoedig een reactie verwachten.
Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van FitForFree? Het is mogelijk om via Facebook Messenger vragen te stellen. Tijdens hun openingstijden kan je snel een antwoord verwachten op je vraag. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet.
Klik hier voor contact met Fit For Free via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan Fit For Free:
In onderstaande rubrieken vind je antwoorden op veelvoorkomende vragen:
Wil je iets wijzigen met je abonnement of bijvoorbeeld lestijden dan kan dat eenvoudig online met Mijn Fit for Free. Je hebt hiervoor je e-mailadres en je wachtwoord nodig. Voor eenvoudige vragen kan je hier ook terecht; zoals over tarieven, proeflessen en inschrijfgeld. Voor vragen die meer tijd in beslag kunnen nemen; zoals vragen over trainingsprogramma’s of over gezondheid gaan, ontvangt Fit For Free liever een telefoontje of een mail.
Klik hier om in te loggen bij Mijn Fit For Free.
Benieuwd naar wat Fit for Free allemaal te bieden heeft? Volg hen dan op Instagram! Er worden regelmatig leuke foto’s geplaatst van de activiteiten maar ook lekkere recepten en informatie over de openingstijden. Wil je niks missen? Volg Fit For Free dan hier: @fitforfree.
Klik hier voor contact met Fit For Free via Instagram.Ben je geïnteresseerd in een baan bij Fit For Free? Bijvoorbeeld als sportinstructeur of gastvrouw/heer? Neem dan een kijkje op LinkedIn bij Jobs. Op de LinkedInpagina van Fit For Free kun je alle openstaande vacatures vinden. Zij zien jouw sollicitatie graag tegemoet!
Klik hier voor contact met Fit For Free via LinkedIn.Ook heeft Fit For Free een wekelijkse nieuwsbrief! Hierin wordt praktische informatie gedeeld. Bijvoorbeeld wanneer er veranderingen in de openingstijden of het rooster van de groepslessen zijn. Om niks te missen kun je jezelf hier aanmelden voor de nieuwsbrief.
Meld je aan voor de Fit For Free nieuwsbrief.Wil je weten wanneer Fit For Free open is? Of hoe je lekkere gezonde recepten kunt maken om te combineren met je trainingen? Kijk dan op de Facebookpagina van Fit For Free. Hier worden praktische informatie, lekkere recepten en trainingen dagelijks gedeeld. Klik op ‘vind ik leuk’ om op de hoogte te blijven.
Klik hier voor contact met Fit For Free via Facebook.Op zoek naar gezonde recepten of leuke trainingen om thuis te volgen? Dan kunt u terecht op het YouTubekanaal van Fit For Free. Hier worden wekelijks leuke video’s gedeeld waardoor je optimaal fit kunt blijven. Bent je benieuwd? Abonneer je hier door op onderstaande link te klikken en de rode button ‘Abonneren’ te kiezen.
Ga naar het Youtube kanaal van Fit For Free.Rapportcijfer is gebaseerd op 49 beoordelingen.
Bar en bar slecht bedrijf. Fit for free.
Hebben vanaf maart 2022 dubbele contributie van mijn rekening gehaald. Geen telefonisch contact mogelijk en na 6 mails geen oplossing en ik word gewoon genegeerd!! Super super slecht!
Heel frustrerend! Nu moet ik een jurist een mail laten schrijven, diep triest!
Geen contact, als je belt krijg je een melding dat je alleen een mailtje kan sturen. Top hoor ????
Fit for Free opzeggen
1e aangetekende brief:
Op 13 december 2021 heeft Fit for Free van mij een aangetekende opzegbrief ontvangen middels ‘123opzeggen.nl’. Hierin werd tevens verzocht de automatische incasso stop te zetten
Hierop is geen enkele reactie gekomen, maar er werd wel geld afgeschreven.
2e aangetekende brief gestuurd en deze brief heb ik ongeopend retour gekregen.
3e aangetekende brief
Omdat er nog steeds geld werd afgeschreven, een 3e brief gestuurd op 3 februari 2022, waarin ik verwees naar de eerder verstuurde opzegbrief en ik nogmaals verzocht de automatische incasso stop te zetten. Hierop is ook nooit gereageerd.
Daarna heb ik toen voor de zekerheid, de incasso geblokkeerd. Bij ‘mededelingen’ van de bank was te zien dat Fit for Free daarna toch probeerde geld af te boeken, hetgeen natuurlijk niet lukte.
De enige reactie van Fit-for-Free tot nu toe is de herinnerings-E-mail (aanmaning) van 3 augustus 2022, waarin werd gesteld dat ik een bedrag van € 139,93 moest betalen.
Is er iemand in Nederland die dit slechte toneelstuk kan beëindigen?
Krijg jullie telefonisch dagen niet te pakken en dat terwijl mijn jaar contract maanden geleden was verlopen en toch elke maand abbonemtkosten van mijn rekening word gehaald .
Baal echt van je slechte service en onbereikbaarheid.
Slecht
echt te belachelijk voor woorden dat jullie geen telefoonnr hebben. Soms is er spoed of noodzaak begrijpt u dat wel. Waarom zijn jullie eigenlijk telefoonschuw?
Gauw weg hier en naar een sportschool waar mensen iets anders zijn dan een factuur.
Er is dus geen sprake van klantenservice, met je belachelijke zelf verzonnen vaak gestelde vragen.
Er is zojuist 246,87 afgeschreven van mijn rekening voor een jaarabonnement terwijl ik deze sinds Januari heb afgebroken op locatie. Ik zie nu in mijn account dat de opzegging nooit is doorgevoerd.. hoe kan dit gebeuren?? Ik sport als sinds Januari niet meer bij FFF en betaal nu weer 246,87, terwijl mij verteld is dat dit geregeld zou worden. Ik kan de klantenservice nergens bereiken omdat het 'te druk' is. Dit is kan toch niet?
Ik ben anders echt bereid juridische maatregelen te nemen en een advocaat in te schakelen
Heel slecht bereikbaar door de telefoon
Als jij iets kwiijt of vergeten bent en wou vragen.of gevonden is
Terwijl jij zit op schiphol wil vertrekken en jij wilt weten of jouw item gevonden bij de receptie is
Te absurd voor woorden!! Ik heb mijn abonnement binnen de termijn van 13 dagen opgezegd. Inmiddels is na mijn opzegging maar liefst 3 keer geld afgeschreven van mijn rekening NADAT ik mijn lidmaatschap had opgezegd. Telefonisch is fit for free niet bereikbaar, op de tientallen mails word niet gereageerd!!! Ik eis een vergoeding met terugwerkende kracht, de consumentbond zal hier ook van op de hoogte worden gesteld!
Zonder vriendelijke groet,
M.Cali
Ik heb al vele mailtjes gestuurd naar info@fotforfree.nl ik heb al vele malen gebeld, maar er is nooit iemand bereikbaar. Op een club zelf was men wel bereid om naar mij te luisteren , maar men mag geen beslissingen nemen en men wenste mij sterkte met het in contact komen met het hoofdkantoor .
klantenservice niet bereikbaar.
zogenaamd gratis inschrijven wordt gewoon van de (verkeerde) rekening afgeschreven.
klantenservice niet bereikbaar
Jullie zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op mails.
Ik kan nu al 10 dagen geen lessen boeken en ik heb geen idee hoe lang dat nog gaat duren omdat jullie niks van je laten horen.
2 of 3 dagen zou nog acceptabel zijn geweest maar 10 dagen is echt onacceptabel.
Niemand reageerd!!!!
Het is super jammer dat mijn aangetekende brief en mijn mails niet worden beantwoord.
Opzeggen van mijn lidmaatschap en dan gewoon de volgende maand het geld afschrijven van mijn rekening vind ik niet kunnen.
Aangetekend niet bereikbaar, via de mail geen antwoord en telefonisch al helemaal niet.
Dat noem ik geen klantenservice en ik ben geneigd om de consumentendienst in te schakelen.
Larry Haaksma
Slecht bereikbaar en komen de afspraken niet na!’
Op aangetekende opzegbrief wordt niet gereageerd, maar wel steeds geld van rekening afgeschreven
!3 dagen geleden al gemaild. Geen reactie. En tel niet bereikbaar. Jullie vragen erom dat klanten weggaan!!
Niet te bereiken - Pas op met automatische incasso's - Alles blokkeren
Wij wachten al 14 dagen met spinning op het beeldscherm, dit duurt toch wel lang!!
Fit4free in Helmond, waarom is er geen backup?
Slechte klantenservice; niet bereikbaarder. Kan mijn lidmaatschap ook niet eerder opzeggen dan de data die als keus worden gegeven. Mijn QR-code verloopt op 22-01-2022, waardoor ik geen toegang meer heb tot een van de filialen. Al gemaild en een aangetekende brief verstuurd, maar geen reactie. Er zit niks anders op dan de automatische incasso, via de bank, stop te zetten.
Telefoon fit For Free staat uit!Compenstieregeling is oplichting.etc
Hallo, ik heb een vraag over de betaling van een abonnement maar jullie zijn niet telefonisch bereikbaar. Dus ik verwacht ook niet dat ik later een nabetaling krijg.
Beste FFF je krijgt van mij een 2 voor klantenservice. Het is niet mogelijk doorverbonden te worden met een medewerker Wanneer je ook belt, altijd is het te druk.
Ik wil alleen het postadres en huisadres van het nieuwe hoofdkantoor in Amsterdam weten.
graag een bericht , maar dan wel snel. Ik wacht al 4 dagen
Schandalig om jullie te bereiken maar hoe zit het met het bevriezen van mij abonnement want ik doe niet mee met die qr rotzooi of beëindigen
Telefoon wordt niet opgenomen en er wordt niet gereageerd op de mail. Zo vaak geprobeerd.
Medewerkers van de balie weten niks, vreselijk.
Echt slechte service.
Nemen de telefoon niet op en reageren niet op vragen via de mail.
Herinneringen sturen lukt ze dan weer wel.
Via mail geen reactie en telefonisch ook niet .
Ik krijg geen reactie op mijn mails en aangetekende brieven en telefonisch niet meer te bereiken. Hoe is het mogelijk???
Ik probeer al zeker 1 maand om de abonnement van mijn dochter op te zeggen per mail en er wordt gewoon geen gehoor aan gegeven en er wordt nog steeds geld afgeschreven. En ik vind het schandalig dat jullie niet telefonisch te bereiken zijn.
Herhaaldelijk heb ik gebeld, met steeds verwijzing naar website of contactformulier. Contactformulier is niet beschikbaar, telefonisch contact evenmin. Wijziging van abonnement is na een week nog niet doorgevoerd. Puur slecht. Heel jammer dit.
Betaalde per maand ipv voor een jaar. In februari opgezegd en moest doorbetalen tot augustus ineens. Ik had ondertussen al een andere sportschool dus geld teruggevraagd. Nu al 3 aanmaningen gehad met de tekst 'na betaling kunt u weer beginnen met sporten' maar dat is helemaal niet mijn intentie. Al 4 keer gemaild en aantal keer gebeld. Geen enkele reactie ontvangen. Beetje slechte service dit.. had er wel wat meer van verwacht
Ik kreeg een aanmaning dat ik niet betaald had.
Een dergelijke kreeg ik ook in augustus.
Die heb ik zonder verdere controle betaald. Kreeg weer een aanmaning.
Uitleg gevraagd via 6 mails. Via Twitter.
gebeld.
Gewoon geen reactie
Jullie zijn telefonisch niet te bereiken...nooit niet...zo vaak geprobeerd! En op de e mail word niet gereageerd, schande!
Ongelooflijk onbeschoft, Geldharkende organisatie.
Onmogelijk om fatsoenlijk contact -of wanneer dat er is- of antwoord te krijgen.
Spijt dat ik ooit met ze in zee ben gegaan.
I have tried for days at many different time but cannot reach Klantenservice - ever! It's always "too busy".
I have a probelm that needs sorting out .
Why bpther to give the option of calleg?
Vreselijk, ik probeer al maanden mijn abbonement op pauze te zetten wegens zwangerschap maar telefonisch geen gehoor en via mail geen antwoord of een half antwoord waardoor ik opnieuw moet mailen. Geld wordt wel gewoon afgeschreven
Waarom kan ik jullie niet bellen om informatie te vragen. Bij de balie kunnen ze me ook niet helpen en zeggen dat ik zelf contact op moet nemen.
Mijn vraag: Nog steeds heb ik mijn compensatie lessen niet ontvangen nadat ik bij de laatste lock down mijn contributie door betaalde.
Ik heb mijn wens keurig doorgegeven en ik zou bericht krijgen. Mochten deze compensatie lessen niet gegeven kunnen dan stel ik voor dat die drie lessen financieel gecompenseerd kunnen worden.
Graag uw reactie op mijn toch redelijke vraag.
Met groet, Hank Gronheid
tot nu toe krijg ik nul respons op mijn contactpogingen met fitforfree.
telefonisch niet te bereiken, mail heel traag. balie kunnen je niet helpen. kosten geïnd tijdens corona (mag niet) ze hebben mij abbo zelf aangepast, ik heb hier geen toestemming voor gegeven
Beoordeel Fit For Free Klantenservice