We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Basic Fit? Laat ons je ervaringen met Basic Fit weten!
Beoordeel Basic Fit.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Basic Fit? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Wil je een bericht sturen naar Basic Fit? Stuur een e-mailbericht naar klantenservice@basic-fit.nl. De medewerkers van de helpdeskservice reageren tijdens kantoortijden zo snel mogelijk op je bericht.
Klik hier om een e-mail te sturen naar Basic FitWil je opzeggen of heb je een klacht? Stuur Basic Fit een brief naar hun postadres.
Een medewerker van Basic Fit zal hierop zo spoedig mogelijk reageren.
Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Basic Fit? Facebook Messenger is een programma voor Facebook-gebruikers waarmee je gratis tekstberichten kunt sturen, kunt bellen en videobellen. Van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 kan je snel een reactie van Basic Fit verwachten.
Klik hier voor contact met Basic Fit via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan Basic Fit:
Je kan ook antwoorden vinden op vragen over de volgende onderwerpen:
Het is super makkelijk om je online in te schrijven bij Basic Fit. Wanneer je op onderstaande link klikt dan wordt je eerst de mogelijkheid geboden om je postcode in te voeren zodat je het dichtstbijzijnde filiaal kunt kiezen. Vervolgens is het een fluitje van een cent. Alle diensten en mogelijkheden worden je aangeboden.
Klik hier om je online in schrijven bij Basic FitLeuke workout-filmpjes zijn te vinden op de Facebookpagina van Basic Fit. Daarnaast wordt er op deze pagina ook praktische informatie gedeeld. Bijvoorbeeld over de coronamaatregelen of de openingstijden. Om niks te missen kan je hier hun Facebookpagina een ‘vind ik leuk’ geven.
Klik hier voor contact met Basic Fit via Facebook.De Twitter van Basic Fit is te bereiken voor al je vragen! Het webcare team zal zo snel mogelijk je vraag of klacht in behandeling nemen. Verder deelt Basic Fit hier ook geregeld praktische informatie, zoals wijzigingen in openingstijden, of leuke kortingsacties. Volg hen op Twitter via: @BasicFitNL.
Klik hier voor contact met Basic Fit via Twitter.Pinterest is een visuele zoekmachine voor het vinden van ideeën zoals sportprogramma's, recepten en meer. Met miljarden pins op Pinterest is er altijd wel iets waarmee je inspiratie kunt opdoen. Pins die je leuk vindt, kun je op je verschillende borden bewaren zodat je alles gemakkelijk kunt terugvinden. Bezoek de pagina van Basic Fit en klik op onderstaande link.
Klik hier voor contact met Basic Fit via Pinterest.Op het YouTubekanaal van Basic Fit kan je leuke workouts vinden om thuis te doen. Daarnaast delen zij ook regelmatig lekkere receptenvideo’s. Om van deze video’s op de hoogte te blijven kan je jezelf abonneren op het YouTubekanaal. Het Basic Fit YouTubekanaal vind je op onderstaande link.
Ga naar het Youtube kanaal van Basic Fit.Neem je een kijkje op de Instagram van Basic Fit? Hier worden een paar keer per week foto’s van activiteiten gedeeld! Bijvoorbeeld foto’s van de groepslessen of behaalde prestaties van leden. De Instagram van Basic Fit kan je hier vinden: @basicfitnl.
Klik hier voor contact met Basic Fit via Instagram.Basic Fit is ook op LinkedIn te vinden! Naast praktische informatie over bijvoorbeeld de openingstijden of de adressen van verschillende vestigingen, kan je hier ook openstaande vacatures vinden. De LinkedIn pagina van Basic Fit kun je vinden via onderstaande link.
Klik hier voor contact met Basic Fit via LinkedIn.Rapportcijfer is gebaseerd op 86 beoordelingen.
Kan niet bereikt worden geen antwoord terug!!
slecht service
Echt heel slecht. Schandalig bijna te noemen. Had ik niet verwacht na de sympathieke aanmelding bij een locatie,
Ik heb geen goed woord over, moet je veel dagen wachten meer als een week als je een verkeerde pas nummer hebt staan in mijn basicfit, ze snappen niet dat je dan heel moeilijk kan reserveren, en soms deed het helemaal niet, werd helemaal gek van alles, terwijl het niets voor stelt als je de mensen iets leert om ook te kunnen
slecht te bereiken, slechte zaak!!
Neemt nooit iemand op
Kben er niet zot van ik probeer de basic fit te belle in mijn buurt maar nergens vind ik een telefoonnummer. Ik wou mijn lidmaatschap opzeggen omdat ik het financieel niet aankan nu moet ik nog doorbetalen voor een paar maanden wa ne zever. Ik ben 17 en heb momenteel geen geld ma ik moet wel 20euro per maand neerleggen
Heel erg slecht. Slechte bereikbaarheid en geen mogelijkheid tot een fatsoenlijk antwoord op je vragen. Belabberd!
Zag dat er dubbel afgeschreven was van m'n rekening en heb de incorrecte afschrijving zelf teruggeboekt.
Afgelopen maandag 21 juni een email naar ze gestuurd met de uitleg dat er dubbel was afgeschreven en dat ik het vermoeden had dat ik ten onrechte een dubbel abonnement had. Ik zou binnen 3 werkdagen een antwoord terug krijgen. We zitten nu op donderdag en had nog geen antwoord (en was wel huiverig over alle klachten die ik heb gelezen over de slechte bereikbaarheid van de helpdesk etc),
Ik heb ze gebeld (Telefoonnummer Basic Fit: 023 8901750) en kreeg iemand aan de lijn (10 minuutjes gewacht).
Die heeft alles nagekeken en vertelde me dat er inderdaad een tweede abonnement was en dat dit door een collega de 22ste alreeds was hersteld.
Geregeld, Mooi !
Enige minpuntje is dat ze de correctie die ze uitvoerden niet aan me hadden teruggekoppeld. Het had me een telefoontje gescheeld en de medewerker aan de lijn hoefde dan dit niet (weer) voor me uit te gaan zoeken
Enige tijd geleden opgezegd bij basic fit.
Een mail gestuurd maar zij reageren gewoon niet ze halen gewoon geld van mijn rekening.
K ben niet blij met jullie en k ga iedereen te stopen omdat k kan jullie nooit kunnen bereiken en ook geld aftroggelen van mijn rekening zonder reden. K heb heel lang mijn abonnement opgezegd maar jullie blijven geld afpakken van me.heel slecht en slordig .
Nog steeds geen antwoordt gehad op mijn vraag!!
Krijg geen antwoord op mijn vraag. Klantenserves is niet te bereiken Waardeloos!!!!!!!!
Zeer slecht kan nergens vinden hoe je contact opneemt ook niet via mijn basicfit
Ronduit slecht.
Niemand die je netjes te woord staat heb me abbo jaar geleden opgezegd en krijg deurwaarder aan me deur en als ik probeer bewijzen te verzamelen voor de rechter helpt niemand je dat heet oplichting
Heel slecht. Niet te bereiken. Zo klant onvriendelijk is niet toegestaan. Klant moet altijd ter woord worden gestaan. Cijfer is 0. Ik wil gewoon mijn contract openbreken ivm blessure. Ik mag niet meer sporten. Regel dit voor mij zsm
Drama die klantenservice tot op heden. In april opgezegd al sindsdien blijf ik betalen en sommaties krijgen, zou omgekeerd moeten zijn. Vervolgens deze week door interim Rene gebeld die mij in ieder geval mijn lidnr gaf zodat ik opnieuw op kon zeggen moet nu nog een maand betalen hoe dan? Nooit meer
Slechtste sportschool die iik ooit gezien hebt. Klantenservice totaal.niet bereikbaar. Door gesnoven inbecielen die stijf staan van Pre-workout poeder. Gooien en smijten met gewichten en geen 1 moer opruimen. En nu met groepslessen erbij loopt deze gym in Purmerend helemaal vol. Ik train s.morgens vroeg met 1 leerling van me. Sommige dagen vlucht ik gewoon voor de drukte. Belachelijk voor woorden.
Je krijgt niet iemand persoonlijk te spreken. Ik kom er niet uit met 'Ruby', hele slechte service.
Drama, onbereikbaar zoals in alle beoordelingen van de laatste 2 maanden hieronder. 20 minuten in de wacht
Gaarste klantenservice ooit!! Nergens telefoonnummer te vinden. Ook geen live chat. Net een 0900 nummer gevonden. €90 cent per minuut. Heb 10 min gewacht voor niks. Niemand aan de lijn gekomen. Waardeloos!
- heb in november 2019 mail gestuurd met vragen over mijn abonnement
- nooit enige reactei gehad behalve dat het even kon duren.
- Dacht dat ook wel gestopt was met innen maar dit gister zag ik op mijn bankafschriften dat er in februari 2020 toch wel voor een heel jaar is afgeschreven.
- gister weer van alles geprobeerd om account te krijgen/ te activeren dit lukte met geen mogelijkheid
- nieuwe leden gratis en ik betaal voor nul dienstverlening. Zonder account kan ik niet reserveren.
- zie verder mijn mails van november en gister.
- heb toendertijd ook aan de balie zaken proberen te regelen maar dat ging ook niet.
Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen. Via mijn basic fit krijg ik een foutmelding. Ruby geeft alleen maar standaard antwoorden waar je niets aan hebt. Als je wil chatten is er niemand beschikbaar. Er staat geentelefoonnummer vermeld bij de vestiging van basic fit waar ik sport, dus heb ik het algemene telefoonnummer maar opgezocht en gebeld. Daar is het te druk om me te woord te staan. Met andere woorden: ik kan mijn lidmaatschap niet opzeggen! Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en krijg niemand te spreken. Beneden peil, deze zogenaamde 'klantenservice'.
* Slecht te verstaan
* Ben al even bezig om een account te resetten.??
* Email adres moet gewijzigd worden want we kunnen niet in onze gegevens
* Via de Chat/ Mail/ Telefoon kom géén stap verder
niet te bereiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Super slechte klantenservice, ik stond 8 minuten in de wacht en toen werd de verbinding ineens verbroken. De chatbot kon m’n vraag niet beantwoorden en er zijn geen live medewerkers beschikbaar.
Eerst betaal ik een tientje om in de wacht te staan bij de klantenservice. Blijkt er een 023 nummer gratis te zijn ... kom ik ook niet door: wat afschuwelijk slechte service: ik kan niet bellen met mn club om uit te vinden waarom er geen plek te reserveren is !!!!!!! Ben sl jaren klant , maar overweeg nu per ditect op te zeggen door deze slechte service
Wat een slechte bereikbaarheid: lees geen bereikbaarheid!!!
Geen antwoord via robot, geen telefonisch gehoor.
Moeten we misschien alle social media proberen om überhaupt iets voor elkaar te krijgen????
Ik ben al jaren lid en wil mijn gegevens laten aanpassen. In de Livechat was niemand beschikbaar. Aantal keer geprobeerd de klantenservice te bereiken, maar nemen niet op. Na half uur in de wacht maar opgehangen. Onbereikbaar!
Na 24 minuten in de wacht Gestaan te hebben uiteindelijk maar opgehangen!!!! Ben va Augustus al bezig om mijn geld terug te krijgen!
het klantensysteem is ontzettend slecht (telefoneren). minstens 10x gebeld maar geen gehoord. ook heb ik het kantoor proberen te bellen met hetzelfde resultaat.
Ik belde 4 keer in een uur en elke keer hing degene op zonder reden. Een persoon werd zo gefrustreerd dat ze begon te schreeuwen omdat ik een betaling niet snapte en daarna hing ze op.
Basic Fit klantenservice slaat nergens op, het is onprofessioneel en heel onvriendelijk. Ik zou niet willen dat mijn geliefden zo door een bedrijf zou worden behandeld. Als ik dit eerder had geweten, was ik nooit lid geworden.
Jullie zijn niet te bereiken, zowel in de chat niet als telefonisch. belachelijke klantenservice.
Ik probeer al dagenlang in contact te komen met de klantenservice. Dit blijkt onmogelijk te zijn. Vreselijk frustrerend!
de online aanmelding klopt niet, ik ontvang geen QR code. als ik hulp vraag bij de service duurt het 15minuten voordat ik een privechat krijg. vervolgens wordt er niet gereageerd in de privechat.
Omdat deze 2 opties al kansloos zijn, probeer ik contact op te nemen met hoofdkantoor. het nummer dat er staat, klopt niet meer of is buiten gebruik......
schandalig ben nu 45 minuten aan het bellen nog geen medewerker aan de lijn.
sta nog in de wacht onbegrijpelijk
4 keer contact opgenomen nog helemaal niks gehoord.
Geen verbinding, altijd in de wacht, chat hulp zeer slecht.
Na december niet meer te hebben gesport, kreeg ik een mailtje in de Coronatijd van jullie of ik toch wilde betalen. Heb ik netjes gedaan. Nu wil ik al vanaf mei opzeggen en na diverse mails te hebben verzonden en meerdere keren met jullie te hebben gebeld (maar na ruim 45 minuten nog niemand te hebben gesproken of als er werd opgenomen meteen de hoorn op de haak gegooid). Ik ben het dan ook helemaal zat, dus kom maar door met je deurwaarder. Ik betaal helemaal niets meer.
Demiamo
Beoordeel Basic Fit Klantenservice