DHL Parcel Klantenservice

Rapportcijfer DHL Parcel klantenservice: 1.3 » Lees beoordelingen (126)

Bellen met DHL Parcel

Waarom bellen met DHL Parcel Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een zending.
  • Je hebt een vraag over een dienst of product van DHL Parcel

Openingstijden telefonische klantenservice DHL Parcel

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 19:00
  • Dinsdag 08:00 - 19:00
  • Woensdag 08:00 - 19:00
  • Donderdag 08:00 - 19:00
  • Vrijdag 08:00 - 19:00
  • Zaterdag 09:00 - 16:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer DHL Parcel: 0900 222 21 20

  • Belkosten: €1,- per gesprek (plus gebruikelijke gesprekskosten)

Heb jij onlangs contact gehad met DHL Parcel? Laat ons je ervaringen met DHL Parcel weten!
Beoordeel DHL Parcel.

Controleer op storingen bij DHL Parcel.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van DHL Parcel.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Inloggen.
  • Pakket volgen.
  • Website.
Controleer of er een storing is bij DHL Parcel

KvK gegevens DHL Parcel

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 30076845
  • Vestigingsnummer (KvK): 000040765741
  • Statutaire naam: DHL Parcel (Netherlands) BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met DHL Parcel?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met DHL Parcel? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met DHL Parcel via Facebook Messenger.

Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met de klantenservice van DHL Parcel. Openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 19:00 en op zaterdag van 09:00 - 16:00. Reactietijden zijn onbekend. Wanneer je een chatbericht stuurt, zien alleen de medewerkers van de klantenservice van DHL Parcel je openbare gegevens.

Klik hier voor contact met DHL Parcel via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen DHL Parcel.

Bekijk de veelgestelde vragen aan DHL Parcel:

  • Hoe snel bezorgt DHL mijn pakket?
  • Waar vind ik het dichtstbijzijnde afleverpunt?
  • Hoe weet ik wanneer mijn pakket wordt bezorgd?
  • Moet de ontvanger invoerrechten betalen over mijn pakket?
  • Ik heb de locker gesloten, maar mijn pakket ligt er nog in. Wat moet ik doen?
  • Kan ik een zakelijke zending naar het buitenland versturen?
  • Waarmee kan ik lege ruimtes in een verzenddoos het beste opvullen?
  • Stel dat er iets misgaat, waar kan ik dan op rekenen?
  • Ik heb geen verzendlabel ontvangen, wat kan ik doen?
  • Waar kan ik mijn pakket afgeven?
  • Waarom moet ik het e-mailadres van de ontvanger invullen?
  • Is er een overzicht van mijn verstuurde pakketten?
  • Kan ik een pakket versturen naar een postbus- of antwoordnummer?
  • Kan ik enveloppen versturen?
  • Hoe weet de ontvanger dat het pakket is bezorgd bij een DHL punt?
  • Wat is de status van mijn retourzending?
  • Hoe kan ik mijn internationale pakket volgen?
  • Wanneer wordt het bedrag van het pakketlabel afgeschreven als ik betaal met creditcard?
  • Ik verstuur mijn pakketten klimaatneutraal. Wat betekent dat?
  • Kost klimaatneutraal versturen mij geld?
  • Verstuur ik alle pakjes klimaatneutraal met DHL?
  • Wat moet ik doen als mijn zending vertraagd of zoek is?
  • Mijn zending is bezorgd in een DHL Locker. Hoe haal ik ‘m op?
  • Hoe lang wordt mijn pakket bewaard bij een DHL ServicePoint?
  • Wat gebeurt er als ik mijn pakket laat bezorgen bij een DHL Locker?
  • Hoe lang is mijn bezorgcode geldig?
  • Kan iemand anders dan ik het pakket bij het DHL ServicePoint ophalen?
  • Waar kan ik een klacht indienen over de bezorging van mijn pakket?
  • Mijn pakket is teruggestuurd naar de afzender. Wat kan ik doen?
  • Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen?
  • Ik heb geen zendingsnummer ontvangen. Wat nu?
  • Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
  • Wat gebeurt er als het pakket niet kan worden afgeleverd?

 

Ga naar de veelgestelde vragen van DHL Parcel

Neem contact op met DHL Parcel via Facebook.

Stuur via Facebook een bericht aan DHL Parcel. Openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 22:00.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 17:00.
  • Zondag: Gesloten
Klik hier voor contact met DHL Parcel via Facebook.

Neem contact op met DHL Parcel via Twitter.

Neem contact op met DHL Parcel via Twitter. Onderstaand de openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 22:00 uur.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met DHL Parcel via Twitter.

DHL opent duurzame CityHubs

Hoofdkantoor DHL Parcel Nederland (adres)

Reactorweg 25 Utrecht 3504 AA Nederland
Rapportcijfer DHL Parcel Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 126 beoordelingen.

Beoordeel DHL Parcel Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan DHL Parcel Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Annemarie Scholte op 3-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Krijg te horen dat ik automatisch 3 dagen aaneen in de ochtend een melding krijg dat pakket bezorgd wordt terwijl dit niet zo is.
Die app van DHL stelt dus niks voor, staat vol met informatie die niet klopt.
Grote pakketten laten bezorgen door DHL is altijd een probleem, vorige pakket nooit aangekomen. Laatste bestelling al week te laat. Meest vervelend, niet duidelijk waneer t komt en ik moet er voor thuis zijn.
Zeer ontevreden.
  • Beoordeeld door Wilma bekkers op 31-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch zeeeeeeeer lang in de wacht en dan wordt uiteindelijk na lang wachten verbinding verbroken.
Verder rijden ze je adres gewoon voorbij. Thuis wachten meerdere keren en wat denk je niks. Worden de spullen retour naar winkel gedaan. En het echt bizarre dit geldt voor heel de straat??????
Ben er zo klaar mee
  • Beoordeeld door K. van Hall op 28-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

ongelofelijk slecht bereikbaar. wordt van het kastje naar de muur gestuurd. wachtlijn veel te lang. chatbot werkt niet.
pakje niet bezorgd. staat op 'bezorgd'.
vorige keer bij een pakje is het op een ander punt op een oudpapierbak gegooid. een aardige bewoner kwam het brengen.
WAARDELOOS !
  • Beoordeeld door M. Zwaneveld op 14-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Als ik een - 10 kon geven is dat nog veel. Deze week 2 keer hommeles, ze zetten de pakketten in de hal bij de liften waar honderden mensen langslopen ????
  • Beoordeeld door Looper op 13-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Pakket bezorgd wat niet voor ons is, woon in appartement is in lift gelegd. Kan alleen tel.contact krijgen met een track en trace nummer wat ik natuurlijk niet heb omdat het niet voor ons is. Hoe nu verder?
  • Beoordeeld door Madeleine op 10-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

DHL rijdt ons adres gewoon voorbij, ze zeggen dat ze er om 16.43 uur geweest zijn, maar we hebben camera's plus het bedrijf was gewoon open. En dan sturen ze het pakket gewoon weer terug naar de afzender. Dit gebeurd nu vaker en klantenservice is niet te bereiken van DHL. Wij zijn denk laatste op de rit en daar heeft de bezorger geen zin is. Meerdere malen al klachten over ingediend, dan gaat weer even goed en dan begint de ellende weer opnieuw.
  • Beoordeeld door Mine op 26-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Al voor de tweede keer is een pakket via DHL kwijtgeraakt. Voor het eerste zoekgeraakte pakket kreeg ik een vergoeding van €8,50. Dat was de helft van wat het heeft gekost. Ik had ze een tweede kans gegeven. En ja hoor, dit pakket met de waarde van €80 is ook zoek! Ze verlengen het onderzoek steeds verder. Ze hebben het heel druk, schrijven ze. Ja, druk met alle zoekgeraakte pakketten!
  • Beoordeeld door george bookelman op 8-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Pakketten worden bijna altijd niet bezorgd. Vandaag verwacht ik weer een pakket en dat vermoedelijk ook weer niet worden bezorgd door luie bezorgers.
  • Beoordeeld door Ben Kelder op 8-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Pakket via marktplaats betaald en is verstuurd. Niet verder gekomen dan “sorteren”, want teruggestuurd naar verkoper. Opnieuw verzendkosten betaald! En opnieuw bij dhl aangeboden ( mdp53pxxe7d) .Weer een paar dagen wachten, 0900 gebeld. ‘Ja, ik zie het! Stuur een formulier per mail’…wacht nog steeds op een mail. DHL Huizen zegt dat iemand in Zaltbommel/Utrecht zit te slapen. Net maar weer gebeld: na 20 min “ we zijn met elkaar in gesprek” is mijn ogenblik geduld ten einde.
  • Beoordeeld door Conny Karnaat op 5-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

In een woord : BAGGER!
  • Beoordeeld door Mevrouw Mandy op 30-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Verschrikkelijk slechte en incapabele klantenservice. Door ene mehmet word ik steeds aangesproken met ‘mevrouw Mandy’. Zogenaamd respectvol met klanten omgaan terwijl het ze (3 medewerkers op rij) niet lukt om het antwoord te geven op mijn vraag. Het is dat het een van de grootste pakketbezorgers zijn en dat je de keuze niet altijd zelf in de hand hebt, maar het liefst nam ik nooit meer hun diensten af.
Als ik zeg dat ik geen enkele mail van dhl meer ontvang, maar alle medewerkers voorstellen om mij nog eens de mail door te sturen, luisteren zij dan slecht of ben ik gewoon gek?
  • Beoordeeld door Cuypers op 11-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Bezorging zeer slecht en telefonische bereikbaarheid eveneens zeer slecht. Had graag mondeling willen doorgeven waar het mis gaat maar ook dat is niet mogelijk.
  • Beoordeeld door Sagt Patrick op 6-05-2023
  • Rapportcijfer: 3

Er is hier helemaal niemand aan de deur geweest!!!!!En dan zou het volgens jullie bezorger ong, 21hr zijn terwijl berichtje rond dacht 19:30 kwam.Leven jullie allang in tegenwoordige tijd??Meestal wel iets en ga dit nu overal openbaar maken, dit omdat hier nu een verbouwing zeker 3dagen vertraging oploopt waarvoor jullie aansprakelijk worden gesteld!!!
Patrick
  • Beoordeeld door Berry aalberts op 26-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Kut kut en nog eens kut geen goed woord over vuile oplichters
  • Beoordeeld door Adi Amit op 25-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

I'm already two weeks waiting for my delivery, it was suppose to take one to two days
there's no way to contact!!!!!!
  • Beoordeeld door Jan van Dijk op 13-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Fout gemaakt bij aanmaken verzendlabel. Wel voor betaald.
Klantenservice onbereikbaar om dit op te lossen.
  • Beoordeeld door Scharroo op 4-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Pakket afgeleverd bij de buren terwijl ik gewoon thuis was, heeft bij mij niet aangebeld, is al vaker gebeurt, heel slecht bedrijf
  • Beoordeeld door Jeroen op 30-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heb een klacht over de bezorging en krijg te maken met de digitale chat. Echt waardeloos. Vervolgens doorgestuurd, ho maar. Contact verbroken. Kosten €1,-. Dus nogmaals bellen, weer €1,-. Complete onzin. DHL is niet bereikbaar voor klanten.
  • Beoordeeld door Wim op 28-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Bezorgmoment:
Klant heeft gevraagd de zending achter te houden zodat deze kan worden opgehaald. Haal je pakket op wanneer deze beschikbaar is.
EEN GROTE LEUGEN !!!!!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door yvonne op 20-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

IK had een pakket dat naar prinstezaak zaak in putte moest zijn
en de vervoerder bracht het naar kooiweg 3 in hoogerheide
dit is wel 6 km verder en geen meldig van gemaakt ,moest zelf uit zoeken waar het pakketje was
Heb lego gebeld waar het pakketje was
Dit is heel slordig vind dit niet kunnen
hij doet maar wat hem uit komt ,de pakket dienst
Dit kan niet
  • Beoordeeld door Pierre Voorbij op 10-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Mijn Klacht
Op 10 maart 2023 / 12:15 Rijd een DHL bezorger met een idiote snelheid over een eigen weg (bospad). Voor de duidelijkheid de weg is van de huiseigenaren en wie hier gebruik van maakt is op basis van overpad waarbij stapvoets rijden en respectvol rijgedrag een gebod is.
Ik spreek, na een flinke sprint, de jongeman boos aan omdat totaal niet getuigd van enig bewust rijgedrag en direct komt met een onzin excuus over wegzakken in een nat wegdek. Dat het inmiddels een weg is geworden met kuilen komt juist door dat te hard rijden. Er kwam totaal geen excuus maar eerder een nonchalante zelfs arrogante houding en niet de beleefdheid hebben om te blijven staan maar weg te lopen. Gezegd dat hij voortaan rustig over de weg dient te rijden en dat ik hierover klachten ga indienen omdat het de zoveelste (wisselende ) chauffeur is die onachtzaam en onprofessioneel zijn werk uitvoert.

Gewenste Oplossing
Chauffeur bewust maken dat hard rijden, en vooral op terrein dat van eigenaren is, ernstige gevolgen kan hebben voor de veiligheid van de bewoners. Iedereen zich veilig en gerespecteerd wil voelen en het een zeer slechte reclame is voor DHL. En hoe hij respectvol kan omgaan met boze mensen die hem aanspreken op zijn gedrag.
Video als bewijs gemaakt.

Extra informatie
Datum incident: 10-03-2023 / 12:15 op locatie Stameren 12 R21
  • Beoordeeld door Blokzijl op 9-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Pakketje afgeleverd volgens DHL terwijl wij niet thuis waren en het ligt niet op de plek waar het met de hand op een kaartje is geschreven. Tevens is er geen toestemming gegeven het pakketje achter te laten op een bepaalde plek. Tot slot kom ik niet verder tijdens het bellen omdat ik geen track en tracé nummer heb.
Kortom erg gefrustreerd.
  • Beoordeeld door Putmans Pascale op 24-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Teleurstellend meerkost betalen voor levering 3 dg en na 4 dg nog steeds niets ontvangen,nu verandert de leveringstermijn ook nog is! Jullie zijn NERGENS bereikbaar!! Hoe schandalig is dit niet, uw telefoonnummer KLOPT niet!!!
  • Beoordeeld door Joke op 22-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Altijd je pakketje bij de buren of een straat verder bezorgd, ben met DHL helemaal klaar zijn gewoon thuis ze komen gewoon niet aan de deur, of je meld dat ze met een bus van dhl je poort er uit rijden en vervolgens hoor je niets mooi onbeschoft
  • Beoordeeld door M VAN RHEENEN VAN MAURIK op 25-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

WE hebben al 7 klachten in gediend. Wird onbeschoft behandeld bij de klantendienst, krijg geen supervisor aan de telefoon en we hebben al enorme belkosten op gelopen. Met de klacht word niks gedaan waardeloos bedrijf
  • Beoordeeld door Nico Postma op 20-01-2023
  • Rapportcijfer: 2

Goedemorgen,
Ik ben wars van sociale media maar op een andere wijze is het lastig om in contact te komen met jullie.
Telefonisch nu al 3x geprobeerd maar na het invoeren van de laatste 4 cijfers van mijn zendingsnummer blijft het stil.
Per email schijnt niet mogelijk te zijn.
Mijn vraag gaat ook niet over een specifieke zending maar over de aflevering in het algemeen.
Ik heb 4 afhaalpunten in mijn directe omgeving maar als ik "iets anders wil afspreken" over de levering krijg ik alleen de keuze uit ophaalpunten die ver verwijderd zijn van mijn woning.
  • Beoordeeld door A Idzes op 20-12-2022
  • Rapportcijfer: 3

Wordt niet aan de deur bezorgt
Ik ben DHL moe
Klachten worden niets meegedaan
  • Beoordeeld door U op 17-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het word aangegeven dat niemand thuis war.

Dit klopt niet!
Ik was de hele tijd thuis!

Slechte service!
  • Beoordeeld door Jan Verhaaf op 14-12-2022
  • Rapportcijfer: 2

Afgelopen week twee pakketten niet bezorgd. Bij het eerste pakket kreeg ik eerste de melding "Bezorging verhinderd, bezorgdatum gewijzigd" en de volgende dag de melding "We hebben elkaar gemist, je pakket gaat retour naar de verzender". Op dat moment was ik echter gewoon thuis! Bij het tweede niet geleverde pakket volgde de melding "Adresgegevens onjuist, retour naar afzender". De vermelde adresgegevens zijn volkomen juist, ik woon hier al ruim 40 jaar! Contact opgenomen met de klantenservice, maar die leggen het probleem bij mij neer: Neem maar contact op met de verzender, misschien kunnen zij het pakket opnieuw verzenden. Wij kunnen niets voor u doen. Het is waarschijnlijk een fout van de bezorger. Waardeloze service dus!!
  • Beoordeeld door N. van der Velden op 14-12-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ongeorganiseerde bende in Delftse vestiging! Ik heb de bezorgers niet meer thuis laten afleveren omdat er van de tijdskaders die gemaild worden niets klopt of bij niet thuis zijn mijn bestelde telefoon 6 verdiepingen lager afgegeven werd, onder het mom van dit zijn ook je buren. Dus op de Laan van Meerdervoort in Den Haag op nr. 1 iemand niet thuis is kan hij zijn pakket ophalen op nr. 1033 want dat zijn ook buren. Mijn pakket is nog steeds onderweg op 14 december?????
Onderweg
Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging
10 DEC. 11:59
Onderweg met de bezorger
9 DEC. 10:54
Sorteren
Je pakket bezorgen we bij een DHL ServicePoint
9 DEC. 08:47
Aangekomen in jouw regio
9 DEC. 08:21
Verwerkt in het sorteercentrum
8 DEC. 22:26
Verwerkt in het sorteercentrum
8 DEC. 22:26
Aangemeld
Zending nog niet ontvangen of verwerkt
8 DEC. 08:4
Gisteren 13 december:JJD000090254000020738989 van AMAZON EU SARL. Komt het niet goed uit? Maak dan eenvoudig een nieuwe bezorgafspraak.

Verwacht bezorgmoment

Dinsdag 13 december

Tussen 18.20 - 20.10 uur Ik heb in de hal van de flat van 19.45 tot 2030 gewacht om zelf het pakket in ontvangst te nemen, hoeft de bezorger niet met de lift naar de 14e etage te komen, Maar geen bezorger gezien, terwijl er in het overzicht staat dat hij mij niet thuis trof om 20.13 uur?????? Nu maar weer door laten sturen naar pakketautomaat hopende dat het daar wel aankomt. Dit verhaal stuur ik ook naar de afzenders zodat zij weten hoe er met hun klanten wordt omgegaan.
  • Beoordeeld door Frans Brugman op 2-12-2022
  • Rapportcijfer: 3

Slecht, omdat ik al een paar keer gebeld heb met u bedrijf, maar ze zijn doof geloof ik, want alle pakketten verdwijnen hier in de algemene ruimten zodat iedereen het mee neemt, en ik wil een DHL Bezorg adres in de buurt hebben
Kan dat ? Graag hoor ik van u, Frans Brugman Emmeloord
  • Beoordeeld door M.Km op 24-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Website gaf aan dat pakket bezorgt was.
Terwijl ik gewoon thuis was heb ik niks ontvangen.
Geen notificatie in brievenbus bij welk adres het geleverd is of waar het pakket ook is.
Verschillende pakketjes van buren lagen gewoon in de tuin in de regen.
mijn pakket is nog niet terecht,
DHL moet duidelijk zijn chauffeurs/personeel beter screenen.
Dit is te belachelijk voor woorden.
DHL legt probleem bij leverancier neer terwijl die er niets aan kan doen dat DHL slechte bezorgers in dienst heeft.
  • Beoordeeld door r metselaar op 23-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

hallo

ik wil graag melding doen over de bezorger die vandaag woensdag 23-11-2022
mijn pakket met nr:3SBCS17975932 zou bezorgen tussen 20:35 uur en 21:30 uur
ben hele dag thuis geweest en krijg om 20:47 uur via een mail van DHL de mededeling dat ik niet thuis was er is niet aan gebeld en heb ook geen bus zien of horen rijden want was gewoon thuis

en nu dus morgen naar een DHL afhaal punt mag

ben zelf niet al te goed ter been en heb alleen beschikking over een fiets maar zal wel heen moeten maar vind dit niet de normale gang van zaken en hoop toch echt dat de desbetreffende bezorger hier op aan gesproken word

ik heb ook contact gehad met de afzender en ook die vind dit niet zo het hoort

want ik zit niet voor niks een hele dag binnen omdat het eerste mailtje een tijd had wat de hele dag betrof dus hou ik de hele dag er rekening mee

ik hoop dat DHL hier iets mee gaat doen
  • Beoordeeld door Kropman op 23-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wel thuis.deur geopend er stond niemand waarschijnlijk geen tijd om te wachten
  • Beoordeeld door Veenman op 20-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waarom geen e-mail adres ?Waar blijft het pakket dat is afgegeven 11 nov.2022 bij het dhl punt de vlotkampweg 24 nijmegen het was verstuurd naar l withoos bis.herinsstraat 20 5701 XH HELMOND degene die mij in nijmegen heeft geholpen heeft geen adreslabel gemaakt met QR code wel mijn adres ingevoerd ik heb niks betaald het was goed zo zei hij ik ben div.keren naar het dhl punt geweest die zeiden dat het pakket bij het sorteercentrum lag en dat het terug kwam maar ik zie het nog steeds niet ik ben al ruim 1 week bezig waar is is het pakket ik hoop dat jullie het eens een keer oplossen gr.theo veenman
geho
  • Beoordeeld door A.Lie op 19-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Je kunt klagen wat je wilt, er verandert niets, bezorgers zijn onbeschoft, pleuren je pakjes in de centrale hal terwijl ze je niet eens bellen en ook geen email sturen , gebeurt structureel hier in mijn flat . We vinden zelfs pakketjes van omliggende flats, tussen de onze en heel soms wordt een pakket ook gewoon buiten neergezet tegen de gevel..Bezorger had zeker een vermoeide vinger die dag . Al met al ik zou me rot schamen als bedrijf als ik zo wanpresteerde. Waarop wachten ze, dat er weer een bezorger naar beneden gegooid wordt ??Hoorde dat hettoen een bezorger van D'Hell betrof , verbaast me trouwens niet onbeschofteriken ertussen ongelooflijk!!
  • Beoordeeld door zittersteijn op 5-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

superslechte service, op zaterdag geen klantenservice.
pakketten worden te vroeg opgehaald bij de servicepunten, pakket daardoor 3 dagen te laat bij klant.
belofte aan klant wordt mij aangerekend, bedankt DHL
sinds kort kom ik er achter dat de negatieve strikes in mijn winkel bij Bol.com worden veroorzaakt door de slechte service van DHL waardoor mijn winkel bij Bol.com bedreigd wordt met sluiting wegens het niet behalen van de nodige inlevertijden van 93%van de pakketten bij een servicepunt om 16:00 uur. worden wel op tijd afgeleverd maar de chauffeur is dan al geweest, dus registratie van verzending 1 dag later dan de inlevertijd. pakketten bij post.nl worden tijdig geregistreerd voor verzending, bij DHL dus duidelijk niet wegens te vroege afhaaltijden van de chauffeurs. ver voor 16:00 uur.
ga dus nu niet meer via DHL sturen, ongeveer 30 pakketten per week.
  • Beoordeeld door Janine op 2-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

De chat functie is waardeloos. Je moet je scherm openhouden en het duurt behoorlijk lang om uberhaupt iemand te spreken te krijgen. Als je het scherm meyt.dd chat per ongeluk sluit moet je weer helemaal opnieuw starten met je verhaal bij waarschijnlijk een andere medewerker. Andere bedrijven hebben meestal een chat programma dat onthoud waar je was in jr verhaal. Stel gewoon een email adres ipv alleen chat.
Ook de optoes boj levering woren vaak niet nagekomen. Zo zire ik bijna nooit een dhl bezorger aan mijn voordeur. Ik woon in een flatgebouw en heb een slechte gezondheid en loop ook heel slecht. Ik bestel juist online omdat ik zo sllecht loop en slecht kan staan. Maarvde dhl bezorger belt niet altijd aan om het gebouw binnen te komen en 9 van de 10 keer, vooral bij bezorging na 4 uur smiddags, nemen ze niet de moeite om het pakket aan de deur te leveren maar laten ze het achter in de opnbare hal. Ik ben nog te kort zo slecht ter been om al eenhulpmiddel a0behalve een rollator te hebben. Dus ik ben meerdere keren naar de hal gehinkt met rollaotor en weer terug naar mijn appartement, en was ik uitgeput daarna en al mijn energie was op.
Ik heb een pakjet liggen bij een afhaalpunt van dhl. Ik weiger dat pakket en heb het daarom expres bij een dhl afhaalpunt laten bezorgen, want de afzender kan een bestelling nietbmeer annuleren als die eenmaal is gedaan. Op dag 5 of 6 dat het daar lag kreeg ik een email dat die middag een pakket bezorgd zou worden bij mij! Vsn dhl. Ik heb daar niet om gevraagd, dhl besloot dat gewoon te gaan bezitgen. Ik zag in opties bij.bezorgoptie geen mogelijkheid om het pakket te weigeren, dus stelde ik als optie in om het pakket dan weer te bezorgen op hetzelfde afhaalpunt waar het al 5 of 6 dagen had gelegen. Vandaag 4x geprobeerd te chatten met een medewerker. Telkens lang wachten en als he dab webmaal verbonden was aan een medewerker en standaardantwoordrn als weiger het pakjet en dan neemt de bezirger het weer mee en wordt het door dhl teruggestuurd aan de afzender. Maar dat gaat moeilijk als je nog niet eens weet dat de bezorger al in ons flatgebouw is geweest en het gewoon in de algemene hal is gezet of weigert het naar boven te brengen omdat ie anders in enorme tijdnood komt. Vanwege het tekort aan personeel. Waarom kun je niet gewoon bij de keuze opties voor het bezorgen aangeven dat je het pakket weigert zodat het teruggaat nasr de afzender?
  • Beoordeeld door peter boot op 27-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

lange wachttijden probleem wordt niet op gelost ondanks belofte mijn pakket is al twee maal verkeerd bezorgd morgen komt er weer een pakket vrees grote vrezen
  • Beoordeeld door belle op 17-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Pakket 3spsl0002256354 is nog steeds niet bezorgd, als het adres de oorzaak is, hier het volgende: 7546AL 1 = SESAMSTRAAT 1 !!!!!!!!!!!
Bel DHL Parcel
0900 222 21 20