DHL Parcel Klantenservice

Rapportcijfer DHL Parcel klantenservice: 1.3 » Lees beoordelingen (85)

Bellen met DHL Parcel

Waarom bellen met DHL Parcel Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een zending.
  • Je hebt een vraag over een dienst of product van DHL Parcel

Openingstijden telefonische klantenservice DHL Parcel

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 19:00
  • Dinsdag 08:00 - 19:00
  • Woensdag 08:00 - 19:00
  • Donderdag 08:00 - 19:00
  • Vrijdag 08:00 - 19:00
  • Zaterdag 09:00 - 16:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer DHL Parcel: 0900 222 21 20

  • Belkosten: €1,- per gesprek (plus gebruikelijke gesprekskosten)

Heb jij onlangs contact gehad met DHL Parcel? Laat ons je ervaringen met DHL Parcel weten!
Beoordeel DHL Parcel.

Controleer op storingen bij DHL Parcel.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van DHL Parcel.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Inloggen.
  • Pakket volgen.
  • Website.
Controleer of er een storing is bij DHL Parcel

KvK gegevens DHL Parcel

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 30076845
  • Vestigingsnummer (KvK): 000040765741
  • Statutaire naam: DHL Parcel (Netherlands) BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met DHL Parcel?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met DHL Parcel? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met DHL Parcel via Facebook Messenger.

Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met de klantenservice van DHL Parcel. Openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 19:00 en op zaterdag van 09:00 - 16:00. Reactietijden zijn onbekend. Wanneer je een chatbericht stuurt, zien alleen de medewerkers van de klantenservice van DHL Parcel je openbare gegevens.

Klik hier voor contact met DHL Parcel via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met DHL Parcel via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen DHL Parcel.

Bekijk de veelgestelde vragen aan DHL Parcel:

  • Hoe snel bezorgt DHL mijn pakket?
  • Waar vind ik het dichtstbijzijnde afleverpunt?
  • Hoe weet ik wanneer mijn pakket wordt bezorgd?
  • Moet de ontvanger invoerrechten betalen over mijn pakket?
  • Ik heb de locker gesloten, maar mijn pakket ligt er nog in. Wat moet ik doen?
  • Kan ik een zakelijke zending naar het buitenland versturen?
  • Waarmee kan ik lege ruimtes in een verzenddoos het beste opvullen?
  • Stel dat er iets misgaat, waar kan ik dan op rekenen?
  • Ik heb geen verzendlabel ontvangen, wat kan ik doen?
  • Waar kan ik mijn pakket afgeven?
  • Waarom moet ik het e-mailadres van de ontvanger invullen?
  • Is er een overzicht van mijn verstuurde pakketten?
  • Kan ik een pakket versturen naar een postbus- of antwoordnummer?
  • Kan ik enveloppen versturen?
  • Hoe weet de ontvanger dat het pakket is bezorgd bij een DHL punt?
  • Wat is de status van mijn retourzending?
  • Hoe kan ik mijn internationale pakket volgen?
  • Wanneer wordt het bedrag van het pakketlabel afgeschreven als ik betaal met creditcard?
  • Ik verstuur mijn pakketten klimaatneutraal. Wat betekent dat?
  • Kost klimaatneutraal versturen mij geld?
  • Verstuur ik alle pakjes klimaatneutraal met DHL?
  • Wat moet ik doen als mijn zending vertraagd of zoek is?
  • Mijn zending is bezorgd in een DHL Locker. Hoe haal ik ‘m op?
  • Hoe lang wordt mijn pakket bewaard bij een DHL ServicePoint?
  • Wat gebeurt er als ik mijn pakket laat bezorgen bij een DHL Locker?
  • Hoe lang is mijn bezorgcode geldig?
  • Kan iemand anders dan ik het pakket bij het DHL ServicePoint ophalen?
  • Waar kan ik een klacht indienen over de bezorging van mijn pakket?
  • Mijn pakket is teruggestuurd naar de afzender. Wat kan ik doen?
  • Kan ik mijn pakket op een ander adres laten bezorgen?
  • Ik heb geen zendingsnummer ontvangen. Wat nu?
  • Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
  • Wat gebeurt er als het pakket niet kan worden afgeleverd?

 

Ga naar de veelgestelde vragen van DHL Parcel Ga naar de veelgestelde vragen van DHL Parcel

Neem contact op met DHL Parcel via Facebook.

Stuur via Facebook een bericht aan DHL Parcel. Openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 22:00.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 17:00.
  • Zondag: Gesloten
Klik hier voor contact met DHL Parcel via Facebook.

Neem contact op met DHL Parcel via Twitter.

Neem contact op met DHL Parcel via Twitter. Onderstaand de openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 22:00 uur.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met DHL Parcel via Twitter. Klik hier voor contact met DHL Parcel via Twitter.

DHL opent duurzame CityHubs

Rapportcijfer DHL Parcel Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 85 beoordelingen.

Beoordeel DHL Parcel Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan DHL Parcel Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Caroline op 17-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Beste, ik ontvang 2 minuten geleden een berichtje dat mijn pakket is bezorgd. Ik zit thuis kan alles aannemen. Echter ik heb geen pakket ontvangen, niemand gezien en zie ook geen mogelijkheid om jullie te bereiken. Kunt u mij dit uitleggen. Heel bizar!! Wanneer dit de eerste keer zou zijn zou ik dit bericht niet sturen. Graag hoor ik gratis uw reactie. Voor uw "goede" service en dienstverlening ga ik niet betalen.

Caroline
  • Beoordeeld door Abel Luining op 6-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht
Betaal 1 euro en dan kan ik ook nog geen keuze invoeren. Hoop dat pakket boven water komt.
Voor mij geen DHL weer
  • Beoordeeld door Marc op 3-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het is te belachelijk voor woorden dat DHL €1,- per gesprek rekent voor het telefonisch benaderen van de klantenservice.
Als DHL een fout maakt moet de klant hiervoor betalen om te horen hoe het er mee staat.
Alle andere mogelijke contactmethoden zijn in principe natuurlijk ook handig, maar een heel verhaal typen op je telefoon is toch niet heel erg handig.

Tijd om deze kosten dus voor rekening van DHL te laten komen en niet voor rekening van de klant. DHL zou toch service hoog in het vaandel moeten hebben staan.

M.vr.gr,
Marc
  • Beoordeeld door Pharmalabel op 1-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gesprek wordt zonder contact beëindigd, je mag wel een beoordeling ingeven. Daarom 1, maar liefst -10.
  • Beoordeeld door JJA Tegelaar op 29-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onbehoorlijker c.q. slechter kan niet .
  • Beoordeeld door Ingrid op 28-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik was gewoon thuis terwijl het pakket bezorgd werd, deed de deur open maar bezorger was al vertrokken. Probeer te bellen, maar word gewoon niet opgenomen. Dit noemt zich klantenservice
  • Beoordeeld door Robert op 23-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Afspraken worden niet nagekomen
  • Beoordeeld door van ingen op 20-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

UITERST slecht en onbetrouwbaar pakketjes liggen dagenlang in distributie centrum, voor informatie moet je urenlang aan de telefoon wachten op antwoord en nog 1 euro betalen ook. UPS is 10 x beter wil geen pakketjes meer via DHL ontvangen
  • Beoordeeld door R.Cloos op 2-07-2021
  • Rapportcijfer: 3

Reeds 4 x bestelling bij hunkemuler gedaan en alle 4 nooit ontvangen, maar door chauffeur weer retour gezonden, zelfs geen kaartje in de bus ontvangen.
Ook een paketje voor iemand die in Amerika woont, is er een sticker op geplakt met ons adres, over het adres van de Amerikaanse klant.
Zelf paket weer naar de DHL aflevering gebracht.
Dus ook dat is een hele rare zaak.
Het is een héél slecht bezorg dienst.
  • Beoordeeld door Broekhoven Van op 21-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geachte.

Ik heb vandaag contact gehad via de chat,ik ben om ongeveer tegen 14.00 uur begonnen met chatte.
Ik heb mijn vehaal gedaan na 3 kwartier werd er gezegd ik zal u mijn collega geven n ogenblikje.
Nou ik denk dat ze die collega in turkye is gaan halen want op dit moment 22.35 is die collega er nog niet
Maar al ik jully was zou ik personeel aan nemen die wel kunnen lezen,en NIET de pakketjes/pakketten voor de deur weg pleuren.
En t zijn allemaal buitenlanders die dat doen,en ze rijen als gekken door de straat,en als je er wat van zeg dan kan je n klap in je gezicht krijgen.
Want de laaste tijd is t raak met kwijt geraakte pakketten.
En vadaag hadden ze een verkeerd pakket geleverd en moeten wij dat zelf oplossen nou ik dacht het niet.
Dus zorg voor normaal/goed personeel die kunnen lezen en auto kunnen rijden
  • Beoordeeld door etf bakker op 19-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht er zijn nu op dit moment 2 paketen verdwenenop 6 mei zo genaamdt bezorgt wel af gevinkt maar nooitg eleverd dus gestolen waarschijnelijk doorde vervoeder zelf ! het derde paketdat is ook pleite hetstaat ergens in soesteen foutje bij het sceanenzegen ze maar dat betwijfel ik zezijn erg goed in om leugens op te hangen of om je afteschepen met een smoes de eerste 2paketen zijn a 118 euro nooit aan gekomen het derde pakket is 66 euro dus voor 184 euro genaait door DHL
  • Beoordeeld door Marianne op 3-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

Zeer slechte bezorging of eigenlijk helemaal geen bezorging.
Op 24 april zou mijn pakket bij een DHL depot worden afgeleverd.
Daarna later op de dag zie ik dat het niet is gebeurd.
Denk: dan zal het maandag wel worden. Geen pakket bij het depot
Ook nu een week later nog steeds geen pakket.
Wel maandags een bericht dat het pakket retour afzender is gegaan
WAAROM, HOE DAN????
De afzender heb ik bijna dagelijks aan de telefoon, niemand weet waar mijn pakket is.
Zit er al ruim een week op te wachten.
Baal dus ontzettend.
Geef mij maar Post.nl dat werkt tenminste
Dit hoor ik van DHL vaker in mijn omgeving.
Ik snap niet dat bedrijven nog met hun (DHL) willen werken
  • Beoordeeld door Bertus op 30-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Dat elite bedrijf heeft eerst jarenlang veel transport bedrijven overgekocht en leeg geroofd, Nu een monopoly met een paar andere globalisten spelers en normaal contact per telefoon is niet meer mogelijk. Pakketten voor bedrijven worden in de avond en weekend aan een deur gebracht, waar natuurlijk niemand is op zulke tijdstippen, en dan hop, direct gedumpt bij een afhaalcentrum waar je dan als ontvangende partij weer helemaal heen moet onder werktijd. DHL, kijk eens wat beter naar de adressen en breng pakketten voor bedrijven gewoon zoals het altijd was onder werktijden naar ons toe.
  • Beoordeeld door C. Vijber op 2-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mijn dochter heeft mij gemachtigd om haar pakje op te halen bij een dhl punt. Kom ik daar leg ik uit dat ik een pakje van mijn dochter kom ophalen, ik heb mijn ID mee, en
mijn dochter heeft netjes een machtiging gemaakt, haar ID naar mij geappt. Maar ik krijg te horen dat ik het pakje niet mee krijgt en wordt zo de deur voor mijn neus dicht gegooid, dit is toch niet klant vriendelijk!! Hor komt oarcell aan zulke asociale mensen als DHL punt???
  • Beoordeeld door Ghislain op 11-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service en kunnen niks behalve het niet oplossen van het probleem
  • Beoordeeld door van Horck op 13-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bezorgcode D1CM6037QG van 12.01.2020
Bij niet thuis nemen normaal onze overburen onze pakjes aan; alle pakketbezorgers van andere diensten weten dat en doen dat ook en laten kaartje in de bus achter op welk huisnummer. Uw bezorger laat kaartje achter dat hij volgende werkdag terugkomt; kan voor mij problemen geven omdat ik het pakje snel nodig heb.
Volgende dag klopt iemand op mijn raam, terwijl ik een goed werkende deurbel heb. Op mijn stoep ligt een pakje en terwijl ik de deur open rijdt de bezorger al weg. Geen manieren van uw personeel. Kan dit zeker niet waarderen en zal de informatie over deze negatieve benadering van klanten zeker verspreiden onder mijn eigen klanten.
gegroet J. van Horck
  • Beoordeeld door Els op 8-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht....ik begrijp dat pakjes in Corona tijd en de feestdagen etc. vertraging kunnen hebben. Maar...krijg eerst de 28e December bericht dat pakket wordt bezorgd tussen 14.00 & 18.00 uur. Dan de 29 e daarna de 30 e en toen bleef het stil. Alleen de mededeling dat het pakket 1 a 2 dagen vertraging had. Het is nu 8 Januari en nog steeds heb ik mijn pakket niet. De afzender moest een onderzoek laten instellen naar wat er aan de hand was, dit verzoek heeft hij verzonden per mail naar het door een medewerkster van de klantenservice opgegeven mailadres. Deze mail heeft hij cc naar mij gestuurd, echter wanneer ik met dit mailadres probeer de klantenservice een bericht te sturen krijg ik het als onbestelbaar terug. Ook op het door mij meerdere malen ingevulde contactformulier krijg ik geen reactie laat staan binnen 1 werkdag. Mijn pakket SCHIJNT nog in het sorteercentrum in Groningen te liggen met een, zoals ze mij telefonisch vertellen, label probleem. Wel...ze hebben al mijn gegevens en die van de afzender dus ......NIEUW label maken misschien??? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen om mijn pakket bezorgd te krijgen, wat ik wel weet is dat ik iedereen afraad pakketjes te versturen met DHL. En nee...dit is niet onze 1e slechte ervaring met DHL.
  • Beoordeeld door lenie op 7-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik vind het verschrikkelijk dat DHL geen enkele actie onderneemt terwijl het pakje bij hun ergens rond hangt.
Mijn pakketje zou Ik af kunnen halen vanaf 23 december op een afhaal punt.Maar tot op de dag van vandaag heb ik mijn pakje nog steeds niet. Bij DHL zeggen ze dat ik het bij de verzender moet melden.Dan kunnen ze een onderzoek instellen.Maar de verzender is op geen enkele manier te bereiken.En de medewerkster van de klantenservice heeft mij in de chat medegedeeld dat het pakje wel bij hun is aangemeld en ontvangen.Maar zij niet weet waar het pakje nu is .Dus nogmaals melden bij de verzender,anders kunnen ze niets voor mij doen.Volgens mij ligt het hier niet aan de verzender maar aan DHL..Op mijn vraag of ze mij in contact kon brengen met de manager van de klantenservice ,gaf ze aan dat ze die niet hadden. Raar beleid waar
medewerksters van een klantenservice hun eigen baas zijn.. Kortom ik ben mijn pakje en geld kwijt omdat de DHL niets wil doen.En de verzender spoorloos is.Ik heb zelf al informatie ingewonnen en bij het ophaalpunt waar ik de pakjes ophaal vertelde ze dat daar 30 pakjes gewoon zoek waren.Het is voor mij nu een principe kwestie geworden want zo ga je niet met mensen om..Volgende week heb ik een afspraak om aangifte te doen. en ik heb mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld..Ook ik wil geen pakketjes meer die door DHL bezorgd worden.
  • Beoordeeld door Marion Terpstra op 2-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer ontevreden over de bezorger.heeft het pakketje in de tuin gelegd toen ik thuis kwam was het pakketje weg.
Tweede keer weer toen lag het pakketje er wel. Gelukkig regende het niet..

U begrijpt natuurlijk wel dat het pakketje wat weggenomen is vergoed moet worden.
Het bedrag is 39,95
Dank U
Marion terpstra
  • Beoordeeld door W. van Schaik op 24-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het is December en Coronatijd en pakjes kunnen niet altijd op tijd worden afgeleverd...alle begrip en niemand kan daar wat aan doen. Ik bel voor een ander afleverpunt (Hoofddorp i.p.v Heerlen) en er wordt botweg gezegd dat dat niet kan...inmiddels ben ik 30 minuten verder en €1,- armer. Hoezo kan dat niet in deze tijd als het pakketje nog in een distributiepunt ligt. Beste mensen van DHL het wordt tijd om over deze mogelijkheid eens serieus na te gaan denken. Een kreet die uit mijn verleden naar bovenschiet: THERE IS ALWAYS ROOM FOR IMPROVEMENT. Ik zou zeggen doe je best en verdien in de toekomst een beter cijfer hierdoor.
  • Beoordeeld door J.Mulder op 19-12-2020
  • Rapportcijfer: 7

Het enige wat betrouwbaar overkomt is het telefonisch contact als ik een van mijn klachten doorgeef.
De bezorgingen zijn nooit goed er is altijd wat,
Kunnen het adres niet vinden
Treffen ons niet thuis, terwijl we gewoon thuis zijn en zij dus niet zijn geweest.
Niet aan de deur geweest en wel terugsturen naar depot waar ik het dan weg kan halen ( 80 km verderop)
En als klap op de vuurpijl melden dat het pakket is afgeleverd terwijl er niemand is geweest.
We hebben geen vertrouwen meer in DHL het gaat zelfs zover dat wanneer wij iets willen bestellen en we zien dat DHL het moet bezorgen gaan we op zoek naar een andere leverancier met wel een betrouwbare bezorgdienst.
  • Beoordeeld door Polat op 5-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Hele slechte service pakket woensdag. Besteld nig niks ontvangen ben al sinds gister aan het wachten
  • Beoordeeld door Ray op 21-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

DHL komt leveringsafspraken niet na. Wijzigt zelfstandig gemaakte afspraken.
Kan nooit. Als ik avond levering aangeef dan mag ik ook verwachten dat deze word nagekomen. Als ik dan zie dat deze niet juist is en er ook geen bezorging plaats vind. En ik neem contact op met de klantenservice met de Chat en ik geef aan wat ik afgesproken mag ik ook aannemen dat deze medewerker juist in het systeem kijkt. Op het moment dat ik met de medewerker spreek in de CHAT is er al sprake dat het pakket al maandag geleverd word en niet zaterdag op afgesproken.

U heeft al een robot in dienst die geen antwoord kan geven en de ander medewerker in de chat is een aap . Stuur die gelijk weer terug naar de dierentuin
Geen enkel begrip voor deze wijze van handelen \

Overweeg dan ook u officieel in aansprakelijk te stellen voor niet juist bezorgen van het pakket, Ik ben juist door dat ik zelf aangeeft dat het bezorg moet worden ook de opdracht gever voor die bezorging daarom hoef ik ook niet mijn klacht en claim via de verzender te spelen want ik ben dan de opdracht gever vooor die bezorging
  • Beoordeeld door Nellie op 15-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het cijfer 0 stond er niet bij, Dhl neemt de klachten niet zo serieus , als je op de dag zelf je pakketten verwacht en er brand licht en de deur staat open , zelfs zijn er mensen zichtbaar aanwezig, worden de pakketten niet eens uit de bus gehaald en wordt er vermeld niet aanwezig, vervolgens zouden pakketten dan volgens de koerier en dhl afgeleverd zijn bij een servicepoint, als ontvanger hebben wij daar nooit een melding van gekregen, wij zijn naar dat point geweest en er is geen koerier geweest om het daar af te geven, sterker nog, de koerier beweert dat er afleveringsscan zijn gemaakt, de beste man van het point snapt er ook niets van. En om het nog het nog vreemder te maken er komen zelfs mensen uit andere woonplaatsen daar hun spullen halen. Als je bij DHL op de site kijkt voor de dichtbij zijnde servicepunten, dan wordt er een lijst uitgespuugd, ja ga nou maar eens kijken waar dan eventueel jou pakket is neer gedumpt.
DHL moet normaal gesproken zelfs de andere dag de pakketten aanbieden, zelfs 4 keer , het heeft de 1 nog niet eens gehaald.
Contact met dhl verloopt zeer moeizaam, zoekgeraakte pakketten? Nee, zegt DHL daar kunnen wij niets aan doen, u moet dan contact opnemen met de verzender, alsof de verzender hier iets aan kan doen, vreemd de verzender geeft opdracht, betaald er voor en de koerier moet het pakket bezorgen, dus dan lijkt mij dat de verzender het in goed vertrouwen mee geeft aan DHL? en al het pakket verschwunden ist, wie is dan de verantwoordelijke daarvoor? Nee, niet DHL , maar de verzender.....hoe krom is dat?
De verantwoordelijke koerier hier voor en zoals ik lees honderden klachten over het bezorgen nemen niet hun verantwoording...... De verzender wordt ook verantwoordelijk gehouden voor eventuele schade , wie bezorgt er uiteindelijk, niet de beste man zelf toch?
DHL neemt geen verantwoording voor wat dan ook , indd, zou Radar hier een programma aan moeten wijden, of het helpt is een tweede...
Of we ooit onze spullen in bezit krijgen , we kijken in de toekomst waar we online bestellen of er sprake is dat de spullen mee worden gegeven aan DHL of niet, zo ja dan weigeren wij dat en kijken verder....
Meerder malen hebben wij slechte ervaringen met DHL, wat een slecht bedrijf en een slecht beleid......
  • Beoordeeld door Rob van Willigen op 15-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

4 pakketten vanuit duitsland spoorloos verdwenen. Volgens de website Track&Trace zijn ze nog onderweg. Volgens de klantenservice van DHL zijn ze afgeleverd bij het service punt want ze hebben een afleverscan. Maar het bewuste service punt heeft niets en een ander in de buurt ook niet.
4 pakketten in rook op gegaan?
Als je simpel vraagt of e kunnen vertellen bij welk service punt ze dan wel afgeleverd zijn is het antwoord dat ze de gegevens van de afleverscan niet mogen verstrekken.
En nu ???????
Dan moet de verzender een onderzoek starten bij DHL, juist..... dan maar een mailtje naar Duitsland, fijn in het weekend alles natuurlijk dicht. Zijn we een week verder voordat we MISSCHIEN wat te weten komen.
Als ik de volgende keer iets via internet bestel, eerst kijken welke vervoerder ze gebruiken, en anders contact opnemen op ze alsjeblieft geen DHL willen gebruiken. En als het niet kan, helaas dan kopen we daar maar niet.
  • Beoordeeld door Janet op 6-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

pakketten verdwijnen en ze liegen over de bezorging.Heel slecht zowel voor onze klanten als voor ons bedrijf!
  • Beoordeeld door Joop Koning op 26-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Gooien het pakje in de achtertuin, vermelden dat op het formuliertje.
Verwijzen bij problemen, zoals het pakje onvindbaar, naar de verzender als verantwoordelijke. Weigeren deze te vermelden er zijn meerdere pakjes onderweg en hun volgsysteem kent het verzendnummer niet. Verder geen enkele medewerking.
  • Beoordeeld door H.M. Maartense-S. op 13-10-2020
  • Rapportcijfer: 8

prettig bedrijf en snelle verzending/bezorging . problemen worden snel opgelost als je maar de goede weg bewandeld.
waar gewerkt wordt vallen snippers, zo ook bij andere pakketdiensten.
  • Beoordeeld door Marleen op 23-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Dhl neemt de moeite niet aan de deur te komen. Elke keer als ik iets op mijn adres laat bezorgen krijg ik een melding dat ik niet thuis was terwijl ik dat zeker weten wel was. De deurbel werkt goed en de deur wordt in de gaten gehouden wanneer er een pakketje wordt verwacht.
Laatste bezorging ging om een brievenbus pakkentje en ik kreeg een melding dat ik niet thuis was, wat ik wel was, en dat de postbode het pakketje niet onbewaakt wou achterlaten. Het was een BRIEVENBUS pakketje. Wij zijn heel slecht te spreken over deze slechte service van dhl.

Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.
  • Beoordeeld door Couvee op 8-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het zijn gewoon eikels met een grote bek en hij meent dat hij met een vuist op mijn voordeur slaan het kenteken van deze bezorgen is VP-233-N daarbij heeft hij geschreeuwd dat hij de pakketjes hier niet meer afleverd en dat hij het volgende keer gewoon bij een servicepunt afleverde.
Op het moment dat ik het kenteken opschreef of ik artelijke wel het nummer goed heb opgeschreven en dat met het logo van DHL op het voertuig dit een goede reclame
  • Beoordeeld door w van der Mark op 6-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vele malen gebeld over leveringen die niet worden afgeleverd terwijl gewoon thuis bent en dan kan je alsnog naar een service point toe ,is gewoon klopte personeel wat jullie hebben.
  • Beoordeeld door Esra op 1-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Super slecht!!! Ze hebben gewoon mijn pakket kwijtgeraakt. En doen geen moeite om het te vinden. Klacht ingediend vervolgens over 2 dagen een mail ontvangen dat ze het niet kunnen vinden en ik een claim kan indienen. Wat geloofwaardig dit allemaal. Ze doen niet eens moeite om mn pakket te vinden. Medewerkers zijn onbeleefd. Bel elke x (1euro per gesprek ook nog) medewerker zei tegen mij : " moest je maar je pakket verzekeren!" Slordig gewoon. Ze hebben schijt aan je probleem en denken makkelijk van af te komen.
  • Beoordeeld door Barend op 10-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Eerst was de track en trace code onbekend en kon ik mijn pakket niet volgen...
Daarna wel te volgen na gebeld te hebben en zou vandaag 10-7-2020 afgeleverd worden..
Nu weer 1 a 2 dagen vertraging....
Een bedrijf met een bak ellende aan boord....lees de reviews maar eens bij trustpilot...om te janken gewoon.
Weet de directie wel wat er gaande is op de werkvloer of zitten die allen maar hun geld te tellen....
Mijn mening ?....kies voor een andere pakketdienst.
  • Beoordeeld door Netty corel op 18-06-2020
  • Rapportcijfer: 4

Heel slecht geholpen. Mijn pakket zou zijn afgeleverd (niet dus) nen dan moeg je met de verkoper contact opnemen. Maar helaas de verkoper is onberrikbaar. DHL doet niets. Moet toch niet zo moeilijk zijn om hit te zoekenwelke bezorger bij mjj moest komen en wat hij meg het pakket heeft gedaan.
  • Beoordeeld door Peters op 16-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ongelooflijk, wat een slecht bedrijf: Afgelopen 6 maanden 5x een pakket voor de deur gezet (een keer zelfs bij de buren) Een pakket was zelfs kletsnat van de regen. De laatste keer is een pakket niet afgeleverd. Bij navraag kreeg ik te horen dat er, door de bezorger, een kaartje in de bus was gedaan. NIET DUS. Pakket verdwenen en DHL wijst alle verantwoordelijkheid af. Als je contact opneemt dan krijg je te horen dat de bezorger hierop aangesproken wordt. Maar dit wordt niet gedaan want de pakketten worden nog steeds voor de deur gezet. (door iedereen mee te nemen) Bij mijn neef is een zending, waarvoor getekend moest worden, door de bezorger zelf afgetekend en bij de buren afgeleverd. Roep hier iedereen op om contact op te nemen met het programma Radar om dit waardeloos bedrijf eens ter verantwoording te roepen.
  • Beoordeeld door at.mettes op 10-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze organisatie zijn jullie. De bezorgers komen niet eens aan de deur,

Zed doen zomaar wat. Heel slecht.
  • Beoordeeld door Lisette Stam op 25-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ongelooflijk slecht. Same day delivery.......Pakje zou vrijdagavond bezorgd worden, toen werd het zaterdag en nu is het maandag.
Ik bel de klantenservice, hang 8 minuten te wachten, krijg een medewerker, die gaat het uitzoeken dus opnieuw in de wacht en vervolgens krijg ik het bandje of ik tevreden ben over de klantenservice en wordt de verbinding verbroken. Wat ongelooflijk slecht!!
  • Beoordeeld door B.R.Bolt op 13-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Er is een pakket naar mij verzonden met verzendcode 0030970005. Niet aangekomen. Volgens DHL komt deze code niet voor terwijl die code door dhl is toegekend. Tel. wordt niet gereageerd. Op mail wordt niet gereageerd. En nu ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????
  • Beoordeeld door Moulijn op 9-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

status bezorgd op 9.5 om19.13 uur maar niets ontvangen. zending nr JJD000030001000000018342119
  • Beoordeeld door Tomvandrunen op 18-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht doorverbonden
Worden naar een gesloten afdeling
Bel DHL Parcel
0900 222 21 20
(€1,- per gesprek (plus gebruikelijke gesprekskosten))