We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb je vragen over het Corona virus? Kijk dan op op de website van GGD Amsterdam met uitgebreide info over het Corona virus.
Heb je na het bezoeken van de website toch nog vragen? Bel dan met het nummer van de Rijksoverheid 0800-1351.
Heb jij onlangs contact gehad met GGD Amsterdam? Laat ons je ervaringen met GGD Amsterdam weten!
Beoordeel GGD Amsterdam.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met GGD Amsterdam? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je een vraag aan de GGD en wil je deze digitaal aan hen stellen? Dit doe je door hun contactformulier in te vullen. Het is tevens mogelijk om een bijlage te uploaden en toe te voegen. Klik op onderstaande link.
Ga naar het contactformulier op de website van GGD AmsterdamGGD Amsterdam deelt regelmatig interessante artikelen over gezondheid en bijvoorbeeld vaccinaties via Facebook.
Daarnaast kan je hier ook handige informatie over GGD Amsterdam zelf vinden en de meest recente video's bekijken. Ben je benieuwd geworden? Neem hier dan een kijkje op het Facebook account van GGD Amsterdam.
Wat houdt het in als je GGD Amsterdam volgt op Twitter?
om
Dat betekent dat je je abonneert op de Twitter-updates van GGD Amsterdam. Wanneer je hen volgt, verschijnen hun berichten in de tijdlijn op je eigen Twitter-startpagina. Klik hiervoor op onderstaande link.
Klik hier voor contact met GGD Amsterdam via Twitter.Volg GGD Amsterdam op LinkedIn. Hier lees je alles over recente vacatures, de nieuwste statistieken. Ook kan je onlangs geplaatste video's bekijken. Klik op onderstaande link om op deze pagina te komen.
Klik hier voor contact met GGD Amsterdam via LinkedIn.Blijf op de hoogte blijven van het laatste nieuws van GGD Amsterdam. Abonneer je op hun nieuwsbrief. Op deze manier ontvang je regelmatig nieuws en tips automatisch per mail.
Meld je aan voor de GGD Amsterdam nieuwsbrief.Rapportcijfer is gebaseerd op 2 beoordelingen.
mag eindelijk voor de booster gaan en dan krijg je een bandje ,dat het via pc moet voor een afspraak!
O zo simpel(zeggen ze!)heb ik eerst alles moeten invullen en dan:krijg de app(??????????) dan DiGiD
invoeren en word gezegd dat die niet klopt!!!Ook geen idee waar je nu naartoe moet voor de booster!
HEEL ERG BEDANKT!!!Het is een klotezooi bij jullie!
Vr.Gr.
Ik ben nu 2 x gevacineerd en bij de 2e keer in de RAI kon mijn registratiekaart niet ingevuld worden omdat het apparaat kapot was. Er is mij toen beloofd om de volledig ingevulde registratie kaart binnen 14 dagen naar mij toe te sturen. We zijn nu een maand verder en sinds 2 weken ben ik elke dag met jullie aan het bellen om mijn registratie kaart volledig te krijgen maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd en krijg ook elke keer een telefoon nummer waar ik naar toe kan bellen. Een van de nummers was het telefoon nummer van het Leger des Heils. Sorry maar k vind het schandalig zoals ik door de klanten service behandeld wordt! Ik ben ernstig gehandicapt en wordt nu door de niet volledig ingevulde kaart nog meer belemmerd. Ik kan niet op vakantie of andere bepaalde reizen maken. en niemand is echt bij jullie geintresserd daarin
Beoordeel GGD Amsterdam Klantenservice