home24 Klantenservice

Rapportcijfer home24 klantenservice: 1.7 » Lees beoordelingen (7)

Bellen met home24

Waarom bellen met home24 Klantenservice?

  • Voor alle vragen over het assortiment van home24.
  • Je hebt een vraag over de cadeaubon of klantenkaart van home24.
  • Voor vragen over een product op de website van home24.
  • Je wil weten of je bij home24 online kan bestellen.
  • Je wil weten of je een artikel kan ruilen of retourneren.

Openingstijden telefonische klantenservice home24

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer home24: 070 3114146

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met home24? Laat ons je ervaringen met home24 weten!
Beoordeel home24.

KvK gegevens home24

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 55326528
  • Vestigingsnummer (KvK): 000024989649
  • Statutaire naam: home24 SE 

Wil je op een andere manier contact opnemen met home24?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met home24? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met home24 via e-mail.

Wil je een artikel retourneren of heb je een vraag over een product? De medewerkers van de klantenservice van home24 helpen je graag op weg. Het e-mailadres is service@home24.nl.

Klik hier om een e-mail te sturen naar home24

Neem schriftelijk contact op met home24.

Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van home24. Stuur je brief naar onderstaand adres:

  • home24
  • Nassauplein 30
  • 2585 EC Den Haag

Neem contact op met home24 via een contactformulier.

Je hebt hier de mogelijkheid om je vraag via onderstaand formulier te stellen. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord van home24 op het door jouw opgegeven e-mailadres. Vul het formulier zo volledig mogelijk in dan kan home24 je het beste helpen.

Ga naar het contactformulier op de website van home24

Neem contact op met home24 via Facebook Messenger.

Krijg contact met de klantenservice van home24 door een chat te starten via Facebook Messenger. Zij zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur en je kan snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van home24 kunnen je bericht lezen. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met home24 via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen home24.

Lees op de website van home24 de meestgestelde vragen:

  • Waarom wordt de bestelling ondanks ontvangen verzendbevestiging niet geleverd?
  • Kan ik mijn bestelling op een gewenste datum ontvangen?
  • Wat te doen wanneer ik ondanks betaling betalingsherinneringen van iDeal blijf ontvangen?
  • Waarom heb ik geen factuur ontvangen?
  • Wat doe ik als ik een verkeerde factuur ontvangen?
  • Hoe kan ik een artikel terugzenden?
  • Op welke manier maak ik aanspraak op garantie op defecte artikelen?
  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?


Je kan op de website van home24 vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken:

  • Algemene vragen
  • Lopende bestellingen
  • Betaling / Terugbetaling
  • Klachten / Retour / Herroeping
  • Veiligheid en algemene voorwaarden
  • Corona
Ga naar de veelgestelde vragen van home24

Aanmelden voor de nieuwsbrief van home24.

Wil je op de hoogte gehouden worden over extra kortingen, acties en de laatste nieuwtjes van home24? Meld je aan voor de home24 Nieuwsbrief. Scroll naar beneden, laat je e-mailadres achter en klik op ‘Aanmelden’.

Meld je aan voor de home24 nieuwsbrief.

Neem contact op met home24 via Facebook.

Wil je alle trends lezen over onvergetelijke deals voor jouw huis? Volg home24 op Facebook, @home24.nederland · Meubels. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk het nieuwste assortiment en lees alle informatie over bijvoorbeeld de nieuwste bankstellen. Je kan ook contact zoeken met de klantenservice middels een chatbericht.

Klik hier voor contact met home24 via Facebook.

Neem contact op met home24 via Twitter.

Lees over de laatste nieuwtjes van home24 op Twitter, @home24_nl. Bijvoorbeeld over nieuwe meubels, product-nieuwtjes en woontrend en stijlen ter inspiratie. Ook kan je vragen beantwoord krijgen. Stel je vraag en een medewerker van de klantenservice komt er zo snel mogelijk op terug. Ook posten zij regelmatig informatie over de nieuwste artikelen voor je huis. Lees en deel alle tweets van home24.

Klik hier voor contact met home24 via Twitter.

Youtube kanaal van home24.

Op zoek naar inspiratie voor je huis? Dan kan je terecht op het YouTubekanaal van home24. Hier worden wekelijks leuke video’s gepost over de nieuwste woonstijlen en trends. Ben je benieuwd? Abonneer je hier door op onderstaande link te klikken en de rode button ‘Abonneren’ te kiezen. De filmpjes op het YouTube kanaal van home24 zijn in de Engelse en de Duitse taal.

Ga naar het Youtube kanaal van home24.

Neem contact op met home24 via Instagram.

Benieuwd naar wat home24 allemaal te bieden heeft? Volg hen dan op Instagram! Er worden regelmatig leuke foto’s geplaatst van het nieuwste assortiment. Wil je niks missen? Volg home24 dan hier: @home24.nl.

Klik hier voor contact met home24 via Instagram.

home24 TV-Spot 2018 | Happy Homes

home24 (adres)

Nassauplein 30 Den Haag 2585 EC Nederland
Rapportcijfer home24 Klantenservice: 1.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 7 beoordelingen.

Beoordeel home24 Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan home24 Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor home24 Klantenservice

  • Beoordeeld door Nj van veen op 17-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact te krijgen en contactformulier werkt ook niet.
  • Beoordeeld door Prashant op 17-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

SCAMMERS !!!. Ordered 4 set of chairs but they delivered only 2. And the there is no way of contacting the company except there written contact form, which they never reply to. Customer care number doesn't work, and the social media pages are all dead for years now. No idea what to do now.
  • Beoordeeld door Yente op 16-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

GEWOON SCHANDALIG!
Ik bestel en betaal op 1-12-2021 een bureautafel. Er werd beloofd dat deze op 5 januari 2022 zou worden geleverd. Dan plots krijg ik melding dat ze pas geleverd wordt op 15 januari. Dan na een tijd wordt hrt pas geleverd op 02 februari. En nu krijg ik dit nieuws!:

Helaas hebben onze leveringspartners nog steeds te maken met logistieke problemen (bijv. Covid-19-gerelateerde sluitingen, problemen met bevoorrading of overzeese vracht), waardoor je bestelling 1010780503 van 01.12.2021 opnieuw is vertraagd. Naar verwachting zal deze nu worden geleverd op 18.02.2022.

Ze liegen zelfs al van tevoren. Want ze weten dat het voorlopig pas in maart leveren. Dit staat op hun site.

Bureau Genayveiligheidsglas/roestvrij staal - transparant glas/zilverkleurig
€ 519,99Incl. btw.
Klaar voor verzending in 3-4 weken 

Levering: ca. 3 mrt. ‑ 9 mrt. 

Met andere woorden. Een en al bedrag!

Yente
  • Beoordeeld door Yente op 16-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Levering wordt reeds maanden uitgesteld.
  • Beoordeeld door Joke Gerdez op 19-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos bedrijf, in januari besteld en keer op keer wordt er medegedeeld dat je bestelling vertraging heeft. Je wordt bedonderd en besodemieterd. 1 Grote rotzooi en ik verwacht niet eens mijn geld terug nadat ik de bestelling heb geannuleerd. Strijk lekker het geld op en wees trots op het bedrijf. Schaam jullie helemaal kapot zou ik zeggen maar ook dit zullen jullie wel naast jullie leggen. Slaap lekker.
  • Beoordeeld door Y op 15-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat een kut bedrijf. In januari een kast ontvangen waarvan onderdelen stuk, direct contact gelegd wat al haast onmogelijk is, vervangende onderdelen zouden begin maart geleverd worden. Op leverdag zelf krijg ik een bericht van post nl dat de onderdelen stuk binnengekomen zijn en niet geleverd zullen worden en dat home 24 contact legt. Je raadt het al, home 24 heeft nooit contact gelegd. Uiteindelijk een paar keer gemaild en nog steeds geen bericht terug, noch de kast onderdelen ontvangen. We zijn nu 4 maanden verder en wij zitten nog steeds met een nieuwe, kapotte kast.

Nergens kan je een klacht indienen want die optie linkt je gewoon weer door naar de hoofdpagina van je bestellingen (maw, werkt niet) en een telefoonnummer hebben ze niet.

Wat een schimmig bedrijf. Absoluut niet voor herhaling vatbaar!
  • Beoordeeld door A. Schaaij op 15-04-2021
  • Rapportcijfer: 6

Mooie collecties en goede prijskwaliteit. Moeilijk of niet telefonisch bereikbaar.
Bel home24
070 3114146