We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met home24? Laat ons je ervaringen met home24 weten!
Beoordeel home24.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met home24? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Wil je een artikel retourneren of heb je een vraag over een product? De medewerkers van de klantenservice van home24 helpen je graag op weg. Het e-mailadres is service@home24.nl.
Klik hier om een e-mail te sturen naar home24Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van home24. Stuur je brief naar onderstaand adres:
Je hebt hier de mogelijkheid om je vraag via onderstaand formulier te stellen. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord van home24 op het door jouw opgegeven e-mailadres. Vul het formulier zo volledig mogelijk in dan kan home24 je het beste helpen.
Ga naar het contactformulier op de website van home24Krijg contact met de klantenservice van home24 door een chat te starten via Facebook Messenger. Zij zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur en je kan snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van home24 kunnen je bericht lezen. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).
Klik hier voor contact met home24 via Facebook Messenger.Lees op de website van home24 de meestgestelde vragen:
Je kan op de website van home24 vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken:
Wil je op de hoogte gehouden worden over extra kortingen, acties en de laatste nieuwtjes van home24? Meld je aan voor de home24 Nieuwsbrief. Scroll naar beneden, laat je e-mailadres achter en klik op ‘Aanmelden’.
Meld je aan voor de home24 nieuwsbrief.Wil je alle trends lezen over onvergetelijke deals voor jouw huis? Volg home24 op Facebook, @home24.nederland · Meubels. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk het nieuwste assortiment en lees alle informatie over bijvoorbeeld de nieuwste bankstellen. Je kan ook contact zoeken met de klantenservice middels een chatbericht.
Klik hier voor contact met home24 via Facebook.Lees over de laatste nieuwtjes van home24 op Twitter, @home24_nl. Bijvoorbeeld over nieuwe meubels, product-nieuwtjes en woontrend en stijlen ter inspiratie. Ook kan je vragen beantwoord krijgen. Stel je vraag en een medewerker van de klantenservice komt er zo snel mogelijk op terug. Ook posten zij regelmatig informatie over de nieuwste artikelen voor je huis. Lees en deel alle tweets van home24.
Klik hier voor contact met home24 via Twitter.Op zoek naar inspiratie voor je huis? Dan kan je terecht op het YouTubekanaal van home24. Hier worden wekelijks leuke video’s gepost over de nieuwste woonstijlen en trends. Ben je benieuwd? Abonneer je hier door op onderstaande link te klikken en de rode button ‘Abonneren’ te kiezen. De filmpjes op het YouTube kanaal van home24 zijn in de Engelse en de Duitse taal.
Ga naar het Youtube kanaal van home24.Benieuwd naar wat home24 allemaal te bieden heeft? Volg hen dan op Instagram! Er worden regelmatig leuke foto’s geplaatst van het nieuwste assortiment. Wil je niks missen? Volg home24 dan hier: @home24.nl.
Klik hier voor contact met home24 via Instagram.Rapportcijfer is gebaseerd op 7 beoordelingen.
Geen contact te krijgen en contactformulier werkt ook niet.
SCAMMERS !!!. Ordered 4 set of chairs but they delivered only 2. And the there is no way of contacting the company except there written contact form, which they never reply to. Customer care number doesn't work, and the social media pages are all dead for years now. No idea what to do now.
GEWOON SCHANDALIG!
Ik bestel en betaal op 1-12-2021 een bureautafel. Er werd beloofd dat deze op 5 januari 2022 zou worden geleverd. Dan plots krijg ik melding dat ze pas geleverd wordt op 15 januari. Dan na een tijd wordt hrt pas geleverd op 02 februari. En nu krijg ik dit nieuws!:
Helaas hebben onze leveringspartners nog steeds te maken met logistieke problemen (bijv. Covid-19-gerelateerde sluitingen, problemen met bevoorrading of overzeese vracht), waardoor je bestelling 1010780503 van 01.12.2021 opnieuw is vertraagd. Naar verwachting zal deze nu worden geleverd op 18.02.2022.
Ze liegen zelfs al van tevoren. Want ze weten dat het voorlopig pas in maart leveren. Dit staat op hun site.
Bureau Genayveiligheidsglas/roestvrij staal - transparant glas/zilverkleurig
€ 519,99Incl. btw.
Klaar voor verzending in 3-4 weken
Levering: ca. 3 mrt. ‑ 9 mrt.
Met andere woorden. Een en al bedrag!
Yente
Levering wordt reeds maanden uitgesteld.
Waardeloos bedrijf, in januari besteld en keer op keer wordt er medegedeeld dat je bestelling vertraging heeft. Je wordt bedonderd en besodemieterd. 1 Grote rotzooi en ik verwacht niet eens mijn geld terug nadat ik de bestelling heb geannuleerd. Strijk lekker het geld op en wees trots op het bedrijf. Schaam jullie helemaal kapot zou ik zeggen maar ook dit zullen jullie wel naast jullie leggen. Slaap lekker.
Wat een kut bedrijf. In januari een kast ontvangen waarvan onderdelen stuk, direct contact gelegd wat al haast onmogelijk is, vervangende onderdelen zouden begin maart geleverd worden. Op leverdag zelf krijg ik een bericht van post nl dat de onderdelen stuk binnengekomen zijn en niet geleverd zullen worden en dat home 24 contact legt. Je raadt het al, home 24 heeft nooit contact gelegd. Uiteindelijk een paar keer gemaild en nog steeds geen bericht terug, noch de kast onderdelen ontvangen. We zijn nu 4 maanden verder en wij zitten nog steeds met een nieuwe, kapotte kast.
Nergens kan je een klacht indienen want die optie linkt je gewoon weer door naar de hoofdpagina van je bestellingen (maw, werkt niet) en een telefoonnummer hebben ze niet.
Wat een schimmig bedrijf. Absoluut niet voor herhaling vatbaar!
Mooie collecties en goede prijskwaliteit. Moeilijk of niet telefonisch bereikbaar.
Beoordeel home24 Klantenservice