We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Deloox (Superwinkel)? Laat ons je ervaringen met Deloox (Superwinkel) weten!
Beoordeel Deloox (Superwinkel).
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Deloox (Superwinkel)? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je een vraag aan de klantenservice van Superwinkel? Bijvoorbeeld over een product of de levertijd ervan? Je kan 24 uur per dag een mail sturen naar: klantenservice@superwinkel.nl. Superwinkel heeft kwaliteit en service hoog in het vaandel staan en streeft ernaar hun klanten naar wens te bedienen. Je kan snel een antwoord verwachten; per mail, brief of je ontvangt een telefoontje.
Klik hier om een e-mail te sturen naar Deloox (Superwinkel)Superwinkel wil je graag van dienst te zijn. Iedere vraag kun je natuurlijk ook schriftelijk stellen. Heb je een uitgebreide vraag of opmerking aan Superwinkel, schrijf hen dan. Omschrijf je vraag zo volledig mogelijk. Je ontvangt snel een antwoord terug.
Het adres is:
Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Superwinkel? Het is mogelijk om via Facebook Messenger vragen te stellen. Tijdens hun openingstijden maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00 uur, kan je snel een antwoord verwachten op je vraag. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet.
Klik hier voor contact met Deloox (Superwinkel) via Facebook Messenger.Voor een online antwoord kan je op de website van Superwinkel per vraag klikken. Hieronder zie je voorbeelden van veelgestelde vragen:
Ben je helaas niet tevreden met de gang van zaken of is er iets mis met een product of een levering? Laat het Superwinkel weten door een mail te sturen naar klantenservice@superwinkel.nl. Een medewerker van de klantenservice zal de klacht serieus in behandeling nemen en zeer spoedig reageren.
Schrijf je voor de nieuwsbrief door je e-mailadres achter te laten en op de oranje button ‘AANMELDEN’ te klikken. Op deze manier krijg regelmatig aanbiedingen en kortingsacties van Superwinkel in je mailbox.
Meld je aan voor de Deloox (Superwinkel) nieuwsbrief.Zoek je contact met de klantenservice van Superwinkel? Het is mogelijk om hen via Facebook een bericht te sturen. Verder lees je op dit platform alles over de laatste nieuwtjes op het gebied van verzorgingsproducten. Je kan ook inspiratie opdoen op hun fb pagina, @Superwinkel · Detailhandelbedrijf.
Klik hier voor contact met Deloox (Superwinkel) via Facebook.Lees alles over je favoriete verzorgingsproducten op Twitter, @superwinkel. De nieuwste collecties, trends op het gebied van make-up en haarproducten. Je vind het er allemaal. Volg alle ontwikkelingen op de voet door het Twitter kanaal van Superwinkel te volgen.
Klik hier voor contact met Deloox (Superwinkel) via Twitter.Volg Superwinkel op hun YouTube kanaal. Daar lees je bijvoorbeeld over aangekondigde acties, aanbiedingen en de nieuwste trends op het gebied van parfums en verzorgingsproducten. Heb jij daar interesse in, klik dan op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Superwinkel’.
Ga naar het Youtube kanaal van Deloox (Superwinkel).Wil je inspiratie opdoen? Of wil je iets meer zien van het assortiment van Superwinkel? Kijk hiervoor op hun Instagram pagina, @superwinkel. Daar zie je allerlei parfums, make-up en haarproducten van alle topmerken. Je kan zelf daar ook je eigen ervaring met een product of met het bedrijf Superwinkel posten.
Klik hier voor contact met Deloox (Superwinkel) via Instagram.LinkedIn valt niet te missen als je relevant wil zijn als bedrijf op social media. Hier vinden mensen elkaar professioneel als het gaat om netwerken, op de hoogte blijven van zakelijke ontwikkelingen in een bepaald werkgebied. Ook worden op dit platform vaak meldingen geplaatst van openstaande vacatures. Bezoek de LinkedIn pagina van Superwinkel door op onderstaande link te klikken.
Klik hier voor contact met Deloox (Superwinkel) via LinkedIn.Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.
Zeer slechte ervaring. De betaalde bestelling heeft de Loox "verkeerd" geadresseerd en DHL heeft het pakket met het bestelde geretourneerd. Op mijn email is gereageerd door deloox dat men zo spoedig mogelijk zou reageren. De spoed van deLoox is zeer rekbaar, kortom de betaalde bestelling is nogsteeds in hun bezit en zo ook het betaalde bedrag.
Ik heb een zeer slechte ervaring, mijn pakketje is al een week zoek en ik hoor maar niets dus ik heb een slechte ervaring met de klanten service deze laats niets van zich horen er is een onderzoek gaande hoop dat ik geen kat in de zak heb gekocht.
Ben zeer slecht benaderd door katje. Van super winkel.nl. Ik heb alles opgenomen en ben bereid hier verder mee aan de slag te gaan. Ook wil ze me niet doorverbinden met de leidinggevende omdat ze weet dat ik een klacht tegen haar indien. Ik ben niet behandeld zoals een persoon behandeld hoort te worden. Ik denk dat ze het niet heeft met personen van een andere afkomst. Ze was heel erg bot bot!! Had geen begrip voor dat mensen teleurgesteld zijn en probeert me te comanderen. En beschuldigd me van dingen die ik niet heb gezegd. Staat in de mail dat ik heb gescholden. Dat klopt niet! Ze wil ook geen excuus aanbieden. Blijkbaar is klant een hond bij jullie
Beoordeel Deloox (Superwinkel) Klantenservice