Bol.com Klantenservice

Rapportcijfer Bol.com klantenservice: 2.5 » Lees beoordelingen (78)

Bellen met Bol.com

Waarom bellen met Bol.com Klantenservice?

  • Voor vragen over een geplaatste bestelling.
  • Voor vragen over retourzendingen.
  • Voor vragen over je Bol.com account.
  • Voor vragen over E-readers.
  • Voor informatie over een product.

Openingstijden telefonische klantenservice Bol.com

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Bol.com: 030-3104999

  • Belkosten: Lokaal tarief

Heb jij onlangs contact gehad met Bol.com? Laat ons je ervaringen met Bol.com weten!
Beoordeel Bol.com.

Controleer op storingen bij Bol.com.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Bol.com.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Inloggen.
  • Betalen.
Controleer of er een storing is bij Bol.com

KvK gegevens Bol.com

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 32147382
  • Vestigingsnummer (KvK): 000015977951
  • Statutaire naam: bol.com BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Bol.com?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Bol.com? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Bol.com via een contactformulier.

E-mailen met Bol.com kan via een contact formulier op de website van Bol.com. Je moet wel eerst uitvoerig aangeven waarover je een vraag wilt stellen daarnaast is het handig bestelnummer en/of factuurnummer bij de hand hebt.

Ga naar het contactformulier op de website van Bol.com

Chat online met Bol.com.

Bij Bol.com kun je online chatten met een medewerker. Het is niet geheel duidelijk wat de openingstijden van de chat zijn. Wil je met een Bol.com mederwerker chatten? Klik dan op onderstaande link en vervolgens op de "Start een live chat" link.

Start een chat met Bol.com

Neem contact op met Bol.com via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Bol.com klantenservice via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier alle dagen van de week, 24 uur per dag bereiken voor al je vragen en opmerkingen.

Klik hier voor contact met Bol.com via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Bol.com.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Bol.com:

  • Waar is mijn pakketje?
  • Ik wil iets retourneren
  • Ik wil met cadeaubon betalen
  • Wat is de status van mijn retourzending?
  • Ik heb een bescadigd artikel. Wat moet ik doen?


Je kan ook antwoord vinden op vragen over de volgende onderwerpen:

  • Retouren & annuleren
  • Betalen
  • Bestellen
  • Bezorgen
  • Garantie & reparatie
  • Cadeaubon
  • E-readers & E-books
  • Zelf verkopen
  • Account & Voorwaarden
  • Bedrijfsgegevens
Ga naar de veelgestelde vragen van Bol.com

Dien een klacht in bij Bol.com.

Bol.com geeft zelf het advies om te bellen als je een klacht hebt. Maar je kunt ook een brief schrijven als je hieraan de voorkeur geeft. Stuur je brief naar het volgende adres:

  • Bol.com BV
  • T.a.v. Afdeling Klachten
  • Postbus 8080
  • 3503 RB Utrecht
  • Nederland

Bol.com vraagt ook om de volgende gegevens te vermelden:

  • Naam
  • Adres
  • Woonplaats
  • Bestelnummer
  • Casenummer*

*Let op! Op de website van Bol.com staat dat je een zogenaamd "casenummer" moet vermelden. Dit is een nummer dat je krijgt toegewezen nadat je contact hebt gehad met de klantenservice van Bol.com. Indien je dus nog geen contact hebt gehad met Bol.com dan beschik niet over een casenummer. In dit geval is het niet geheel duidelijk of je klacht in behandeling zal worden genomen.

Neem contact op met Bol.com via Pinterest.

Wat voor platform is Pinterest?
Pinterest is een social media platform waarop afbeeldingen kunnen worden gedeeld, gecategoriseerd in 'borden'. Deze boards worden door veel mensen gebruikt als een soort 'moodboard' om zelf ideeën op te verzamelen, of om ideeën uit op te doen van andermans borden. Kijk hier op het kanaal van Bol.com.

Klik hier voor contact met Bol.com via Pinterest.

Neem contact op met Bol.com via Facebook.

Via de Facebook pagina van Bol.com kun je ook een vraag stellen aan de klantenservice. De klantenservice is iedere dag bereikbaar tussen 08:00 en 23:00.

Klik hier voor contact met Bol.com via Facebook.

Neem contact op met Bol.com via Twitter.

Via de Twitter pagina van Bol.com kun je ook een vraag stellen aan de klantenservice. De klantenservice is iedere dag bereikbaar tussen 08:00 en 23:00. @bol_com

Klik hier voor contact met Bol.com via Twitter.

De winkel van mode om in te leven (NL)

Hoofdkantoor Bol.com (adres)

Papendorpseweg 96 Utrecht, Zuid Holland 3528 BJ Nederland
Rapportcijfer Bol.com Klantenservice: 2.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 78 beoordelingen.

Beoordeel Bol.com Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Bol.com Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door daniel claeys op 9-11-2023
  • Rapportcijfer: 4

heb toch wel liever dat je hun een mail kunt sturen
inplaats van die billie ze zegen hij weet veel denk je ? heb dat ooit gedaan is een echte ramp wat hij vraagt steeds maar het zelfde gaat het om een bestelling en zo verder maar als je iets anders vraagt weet hij gewoon niet wat het is dat is zoals telefoneren maar niet echt een mens maar een computer en dat is wat billie is . ook raar vest brandit jaket
xxl prijs 139.99 maar een maat m -m65 kost meer? waarom maat m meer dan deze xxl
  • Beoordeeld door Arnoud op 16-09-2023
  • Rapportcijfer: 9

Zeer snel telefonisch contact Met de klantenservice . en een vriendelijke medewerkster dacht met mij mee voor een oplossing.
  • Beoordeeld door J hijnen op 14-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Chatbox leest niet eerst waar het over gaat en tiepen zo maar wat in plus ik moet eerst hoop vragen beantwoorden voor ze mijn verder wil helpen
  • Beoordeeld door A Haferkamp op 22-06-2023
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb nu al een aantal spullen besteld en jullie adverteren deugd van geen kant vandaag besteld morgen in huis of het wordt helemaal niet afgeleverd of ik mag het zelf bij een ophaalpunt afhalen omdat de transporteur te beroerd is om naar de deur te lopen. Nu zit ik op een artikel te wachten wat ik Woensdag al in huis behoorde te hebben en morgen is het dus al vrijdag en ik heb nog steeds niets mogen ontvangen.
Oh en op de website staat dat de klantenservice 24 uur per dag beschikbaar is onder nr 030-3104999 ook dat is dus niet waar heb meerdere malen gebeld. Dus ja ik ben niet echt gecharmeerd van jullie service
  • Beoordeeld door corine den bakker op 20-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Helaas, ik kan de klantenservice al dagen niet bereiken niet bereiken. er wordt mij gesommeerd een betaling e doen van een artikel dat ik 3 juni al heb teruggestuurd. heb geschat maar helaas Billie heeft ook weinig intelligentie. hopelijk krijg ik geen problemen omdat ik natuurlijk niet ga betalen voor een geretouneerd artikel.
  • Beoordeeld door Istvan op 9-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Betaal 500 euro voor product word niet eens geleverd
  • Beoordeeld door Willem c Barendregt op 24-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

0.0 !!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door Roy op 24-05-2023
  • Rapportcijfer: 10

Probleem gehad met toevoegen van tegoed cadeaukaart bij een bestelling. Roos heeft ons zeer vriendelijk en adequaat geholpen. Top!!
  • Beoordeeld door Hertzberger op 18-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Twee maal een e-mail gestuurd, tweemaal een e-mail dat binnen ze binnen 48 uur wat zich zullen laten horen. De eerste e-mail is nu een week oud, de tweede 3 dagen geleden. Ongelofelijk als ze zouden beseffen dat het bovendien in hun eigen belang is.
  • Beoordeeld door Lia op 16-05-2023
  • Rapportcijfer: 10

Prima geregeld door klantenservice nadat het pakketje gisteren niet bezorgd is terwijl het volgens DHL gisteren wel bezorgd zou moeten zijn
  • Beoordeeld door h.m . op 28-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ebook gekocht en betaald.
Niet te downloaden.
2x doorverbonden.
Ligt aan hoofdkantoor u hoort nog wel v ons.

Tuut tuut tuut

Dat is makkelijk afhandelen.
Wel 12,99€ betaald en zo afgescheept worden als trouwe klant.

Bol zakt al verder af.
  • Beoordeeld door Ricardo Martins op 13-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

I had a problem with a delivery - the driver kept calling me on my old phone number, although I have updated the contact details in my account page at bol.com. So I contacted bol.com via their live chat. I spoke with Chaimae, who simply ignored my request, said that couldn't fix my problem, and ended the live chat without any explanation.
Dears, I also work as a customer service, and this is one of the worst services I have ever experienced. I will book this delivery 100 times if needed, until the problem is fixed.
Sorry, but there are plenty of places to order online, so bol.com never again.
  • Beoordeeld door Tiny op 5-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Een aantal mails gestuurd, en geprobeerd wachtwoord te resetten. lukt allemaal niet. Krijg mensen aan de lijn die absoluut niet weten waar ze mee bezig zijn.
  • Beoordeeld door Ann op 4-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Bol.com heeft producten in rekening gebracht die nooit geleverd zijn. Vervolgens meerdere rekeningen gestuurd en een incassobureau ingeschakeld. Nu weigeren ze dit probleem op te lossen. Incassobureau verwijst naar bol.com en andersom.
  • Beoordeeld door Rita op 2-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

24/7 bereikbaar staat er, maar nu even niet.
Wacht al dagen op antwoord.....
Probleem nog niet opgelost.
  • Beoordeeld door bert op 27-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
  • Beoordeeld door Sjef op 17-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

4 uur in de rij gestaan tot 's nachts 2 uur om bestelling te annuleren
  • Beoordeeld door Ineke op 23-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

De '24/7 bereikbare' klantenservice was vanavond niet bereikbaar. Slechte beurt.
  • Beoordeeld door Frederieke op 1-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeggen dat ze 24/7 telefonisch bereikbaar zijn maar dat klopt helemaal niet s'avonds helemaal niet bereikbaar baar.
  • Beoordeeld door Crossheart op 1-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bol.com weigert tv retour te nemen terwijl ze erop gewezen zijn dat er een verkeerde tv is geleverd. Vanaf 26 oktober ben ik bezig om de verkeerd geleverde tv in te leveren. Zij zijn al vanaf 23 december 2021 op de hoogte dat deze partner Flampoyant buitenlandse tv's verkoopt aan klanten die niet overeen komen met de modelcode op de factuur. Wij zijn hier achter gekomen omdat de tv begon te storen en wij achterop hebben gekeken naar de stekkers en erachter kwamen de de modelcode niet overeen kwam. Na aanmelding van de problemen met de tv werden wij direct doorgestuurd naar Samsung omdat de verkopende partij ineens niet meer actief was op bol.com Samsung heeft duidelijk aangegeven via de app dat het om een buitenlandse tv gaat (hier heb ik een printscreen van) en dat de monteur kan aangeven dat hij deze tv niet gaat repareren voor ons omdat de modelcode niet overeen komt. Dit heb ik gemeld bij Bol.com en via klachtenkompas zie ik dat zij ee ntv dienen terug te nemen binnen 6 maanden na aankoop en minimaal 2 maanden na ontdekking. Zij geven zelf als reactie het volgende aan: Buitenlandse tv’s:
Als de tv een typenummer heeft dat aangeeft dat het toestel geproduceerd is voor de Hongaarse markt (of welke buitenlandse markt dan ook), moet dat dan vermeld worden in een advertentie of niet?

'Nee, dat hoeft niet. Wat wel van belang is, is dat een klant altijd een artikel met een type/model nummer ontvangt die hij of zij heeft gekocht. Als dat niet het geval is, geldt dit als een non-conforme aankoop en mag de klant kosteloos dit artikel retourneren binnen 6 maanden na aankoop en minimaal 2 maanden na ontdekking. Welke landcode daarbij hoort, is irrelevant omdat het feitelijk hetzelfde model is. Omdat we alleen relevante informatie willen weergeven (het type/model nummer), staat alleen dat bij het artikel.
Dit artikel heb ik met bol.com gedeeld maar zij weigeren nu de tv retour te nemen. Zij blijven volhouden dat zij de tv willen repareren maar wij willen ons geld terug of de tv geleverd krijgen die besteld is.
  • Beoordeeld door j muller op 22-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb jarenlang besteld bij bol.com waarbij ik de optie achteraf betalen gebruikte,dit is sinds enkele weken niet meer mogelijk. Ik heb via email contact gehad met klantenservices daar wordt beweerd dat het systeem beslist of het artikel in aanmerking komt voor achteraf betalen.
Zij geven een lijstje met enkele redenen die mij allang bekend waren.Van fietslampje van 2,95 euro tot een boek van 23 euro ik kan niets meer achteraf betalen. Verder wordt er dan gezegd dat ze niets meer voor mij kunnen betekenen.
Ik krijg ook het idee dat ze dit helemaal niet onderzoeken gezien de snelheid van antwoorden. Ik heb de suggestie gedaan dat er misschien een softwarefout in hun systeem zit (door een update)of dat er iets verkeerd staat in mij account. Maar ze blijven zich verschuilen achter het systeem. Ik krijg het idee dat ze me een vervelende sufferd vinden zoals ze de vraag van mij behandelen
  • Beoordeeld door Gj op 10-10-2022
  • Rapportcijfer: 3

-3
  • Beoordeeld door Ron van Pelt op 31-08-2022
  • Rapportcijfer: 10

Hallo,
Kort geleden mijn nieuwe samsung galaxy telefoon ter reparatie aangeboden.
Had mijn gerepareerde telefoon weer snel terug en werd helemaal goed op de hoogte gehouden door ' reparatie volgen'......bedankt voor de topservice...
  • Beoordeeld door Anne Hofman op 29-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Een 1 waardeloos
  • Beoordeeld door Radha op 22-08-2022
  • Rapportcijfer: 5

Belachelijk ik sta langer dan half uur te wachten aan de telefoon ik heb probelemen met een gasfornuis dynalostic heeft geen zin om hun werk te doen en laten mij achter met een kapote gasfornuis die eigenlijk nieuw is en jullie nemen niet op ik ga hier werk van maken als er niks gebeurt
  • Beoordeeld door Yvonne op 22-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een slechte ervaring! Al weken aan het chatten, meerdere afspraken NIET NAGEKOMEN. Ik zou een vergoeding krijgen voor een kapot artikel. Toen toch niet, ik zou daarna een cadeaupapier krijgen, toch niet, chat wordt gewoon afgesloten. Kan geen leidinggevende spreken, niets!
  • Beoordeeld door Hofman op 30-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil de reden geven dat ik account gesloten heb.ik heb persoonlijk vete met DHL.een bezorger kent mij persoonlijk en is aan de deur geweest in zijn vrije tijd mij te komen bedreigen.daarom kan ik niet zelf meer kopen bij bol maar gebruik ik account van vriendin.al7x schrijft hij de smoes dat ik niet thuis was.ik zit te wachten op de tijd dat men zou komen.maar er komt niemand.bol kon mij niet garanderen dat uitsluitend Postnl mijn bestelling bezorgd
  • Beoordeeld door Ida Ruigrok Peeters op 20-07-2022
  • Rapportcijfer: 6

slecht te bereiken
  • Beoordeeld door Brandtner op 28-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wordt niet gereageerd op mailtje met klacht. Ook niet na telefonisch contact.
  • Beoordeeld door Harmina Koopmans op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 10

Snel en prima geholpen
  • Beoordeeld door Ali op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 10

Jullie zijn goed dat jullie mij helpen
  • Beoordeeld door Massa carine op 10-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik word niet geholpen met een probleem.... Ik word gewoon aan t lijntje gehouden ondanks heel veel bestelling en gedaan in het verleden...
  • Beoordeeld door Piet de Waard op 10-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zit vanaf 14 januari met een kapotte inductiekookplaat. Na heel veel telefonisch contact en allerlei loze beloftes en beloofde reparatie. Die iedere keer uitgesteld wordt omdat het onderdeel niet binnen is. Krijg ik het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden. Kortom wat een ontzettend slechte services van bol.com
  • Beoordeeld door Jo Rubens op 6-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Een Nespresso koffiezet besteld: Dit toestel aangemeld omdat er regelmatig een plas leidingwater onder het toestel lag.

Oplossing Bol.com reparateur Zes Goes: Oorzaak probleem niet gevonden/vastgesteld maar ligt buiten de garantie (???)

Oplossing: =Apparaat blijft bij reparateur > Apparaat kwijt / geld weg.
Of: Ik betaal € 20,= en krijg het apparaat ongerepareerd (!) terug.

Beste Bol.com, dàt gaan we dus zo niet doen.

Ik heb het apparaat opgestuurd omdat het defect was/is, dus NIET voor mijn plezier.

Dat jullie reparateur in Goes (Ik heb ze even gegoogled, ze hebben veel 1 ster recensies dus dat zegt al iets) niet in staat is om een defect te repareren is één zaak.

Dat zij stellen dat dit defect (een defect dat ze dus naar eigen zeggen niet hebben vastgesteld!) buiten garantie valt snap ik niet.

Ik heb niks met de reparateur van Bol.com te maken, de verkoper is Bol.com. En =zeg het me als ik iets gemist heb= bij Bol.com geldt de wettelijke garantie termijn van 2 jaar.

Dit apparaat valt binnen de garantietermijn van 2 jaar.
Dus:

= Repareren of -als dat te ingewikkeld blijkt te zijn dan wil ik een commerciële oplossing: Geld terug of een tegoedbon zodat ik =bij Bol.com= een ander apparaat kan bestellen.
De voorgestelde öplossing" die er op neer komt "Bekijk het maar"is Bol.com onwaardig. Ik ben er jarenlange klant maar dit accepteer ik niet.
  • Beoordeeld door Buta Maria Cecilia op 18-12-2021
  • Rapportcijfer: 5

Beste,

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen?

Mvg.
  • Beoordeeld door Véronique De Visscher op 9-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niemand aan de lijn te krijgen voor een klacht!
  • Beoordeeld door Ben Knipping op 17-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Nieuwe Medion laptop gekocht oktober 2020, met Windows, bij Bol.com.
Laptop heeft tot op heden niet gewerkt, en staat in doos op zolder.
Tot 3 maal toe Microsoft gebeld en mijn computer laten onderzoeken, via Remote, nadat hij het weer deed.
Conclusie Microsoft na 2 dagen van ongeveer 3 uur onderzoek, opnieuw installeren enz.
Computer heeft geen geldige licentie, of er moet bij eerdere reparatie veel hardware zijn veranderd.
Laptop werd geleverd met kras in het scherm, was van een Duitse klant, geen Windows geïnstalleerd, en geen licentie.
Inmiddels zitten we in november 2021, dus heb nog “verlengde garantie” van Bol.com van ongeveer 10 maanden.
Zowel Bol.com als Medion/Lenovo (Chinees) hebben totaal geen garantiebeleid.
Zowel negeren ze de fabrieksgarantie als ook de wettelijke garantie.
Via mijn advocaat tot 2 maal toe aanmaningen verstuurd, geen enkele reactie, wat ik al verwacht had.
Zeer onbeschofte behandeling, telkens van kastje naar muur gestuurd.
Goede samenwerking tussen Bol.com en Medion/Lenovo,
Krijgen met hun beleid, GELD voor hun waar, ipv waar voor MIJN geld. Ga door op jullie ingeslagen weg!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door Ben Knipping op 15-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb 14 maanden geleden Medion laptop gekocht bij Bol.com
Tot op heden heeft hij nog niet gewerkt.
Na lange tijd van reageren, heb ik advocaat ingeschakeld.
Bol.com wenste geen contact meer met mij, omdat ik had advocaat ingeschakeld.
Tot 2 maal toe aanmaningen gestuurd, ook naar Medion
Totaal geen reactie van beide bedrijven, (advocaat, zeer ontdaan)
Nu is de laptop, welke ik een ontbinding voor vroeg, alsnog stukje gerepareerd.
Echter wel met kras in scherm en zonder Windows 10 met licentie.
Microsoft is 2 middagen met mij bezig geweest. (Namen laptop over, Remote)
Resultaat: geen licentie, moest nieuwe licentie kopen of er was teveel veranderd.
  • Beoordeeld door joop Martinali op 12-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Op t moment ik iets bestelde verscheen net voor afrekenen of het pakket naar ander adres moest dan opdrachtgever. Ja dat heb ik duidelijk ingevuld. Docht toen de betaling had plaatsgevonden stond er doodleuk we leveren het morgen af op mijn betaaladres. U kunt nu niets meer wijzigen. Maar in de site stond ook de leverancier en daar heb ik nog het adres kunnen wijzigen die heeft dat bevestigd. Nu echter de post.nl bezorgen wou vond die mijn niet thuis met bericht in bus wordt afgegeven morgen om 1500 u bij primera de Bus te Helmond. Ja en toen kookte ik over. Daarom deze klact maar ook dat jullie verwijzen naar n robot die niets snapt en daarna naar .n chat met Naoul die mij niet kan helpen en mij verwijst naar leverancier maar ik vind dat jullie dat moeten verzorgen Ik heb alleen met BOL temaken dus regel het maar want dit is hutspot
  • Beoordeeld door Harm scholten op 10-11-2021
  • Rapportcijfer: 4

de klanten service was zeer slecht voor mij te bereiken
Bel Bol.com
030-3104999