Bagageonline Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van Bagageonline B.V..

Bellen met Bagageonline B.V.

Waarom bellen met Bagageonline Klantenservice?

  • Voor vragen over een geplaatste bestelling bij Bagageonline.
  • Je hebt een vraag over een betaling.
  • Voor vragen over een product op de website van Bagageonline.
  • Je wil iets weten over de werking van de website van Bagageonline.
  • Je hebt een klacht over Bagageonline voor hun klantenservice.

Openingstijden telefonische klantenservice Bagageonline B.V.

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 22:00
  • Dinsdag 09:00 - 22:00
  • Woensdag 09:00 - 22:00
  • Donderdag 09:00 - 22:00
  • Vrijdag 09:00 - 22:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Bagageonline B.V.: 058 299 8088

  • Belkosten: Gebruikelijke kosten

Heb jij onlangs contact gehad met Bagageonline B.V.? Laat ons je ervaringen met Bagageonline B.V. weten!
Beoordeel Bagageonline B.V..

KvK gegevens Bagageonline B.V.

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 62138782
  • Vestigingsnummer (KvK): 000031176399
  • Statutaire naam: Bagageonline BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Bagageonline B.V.?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Bagageonline B.V.? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Bagageonline B.V. via e-mail.

Heb je een vraag aan de klantenservice van Bagageonline? Bijvoorbeeld over de levertijd van een product of je wil iets weten over een retour? Je kan 24 uur per dag een mail sturen naar: info@bagageonline.nl. Bagageonline heeft kwaliteit en service hoog in het vaandel staan en streeft ernaar hun klanten naar wens te bedienen. Je kan snel een antwoord verwachten; per mail, brief of je ontvangt een telefoontje.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Bagageonline B.V.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Bagageonline B.V..

Heb je interesse in tassen, koffers en reis-accessoires? Scroll helemaal naar beneden, laat je e-mailadres achter en klik op de blauwe button 'INSCHRIJVEN'. Op deze manier zal je op de hoogte worden gehouden van kortingsacties, de laatste aanwinsten in het assortiment en de nieuwste collectie. De nieuwsbrief van Bagageonline wordt periodiek verstuurd.

Meld je aan voor de Bagageonline B.V. nieuwsbrief.

Chat online met Bagageonline B.V..

De klantenservice van Bagageonline zit voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Het is mogelijk om iedere werkdag met hen te chatten van 09:00 uur tot 18:00 uur. Vul je naam, e-mailadres en je vraag in. Je krijgt meteen antwoord. Het invullen van e-mailadres is verplicht.

Start een chat met Bagageonline B.V.

Neem contact op met Bagageonline B.V. via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Bagageonline? Van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 22:00 uur kan je snel een reactie van hen verwachten. Gebruikers van Facebook kunnen via Facebook Messenger gratis tekstberichten sturen, bellen en videobellen via internet. Videobellen is bellen met beeld erbij.

Klik hier voor contact met Bagageonline B.V. via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Bagageonline B.V..

Voorbeelden van veelgestelde vragen aan Bagageonline zijn:

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
  • Moet ik verzendkosten betalen?
  • Kan ik kosteloos retourneren?
  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
  • Ik heb een klacht, wat nu?
  • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
  • Hoe gebruik ik mijn couponcode?
  • Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?
  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
  • Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?
  • Zijn jullie aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg?
  • Wat voor garantie biedt Bagageonline?
Ga naar de veelgestelde vragen van Bagageonline B.V.

Neem contact op met Bagageonline B.V. via Facebook.

Wil je contact met de klantenservice van Bagageonline? Of wil je wat meer lezen over hun assortiment en aanbiedingen? Op hun Facebook pagina kan je hiervoor terecht. Klik op onderstaande link om daar te komen. Het fb adres is @bagageonline · Tassen/bagage.

Klik hier voor contact met Bagageonline B.V. via Facebook.

Neem contact op met Bagageonline B.V. via Twitter.

Blijf op de hoogte en mis geen nieuwtje door Bagageonline te volgen op Twitter, via @bagageonline. Alle meest recente artikelen en de laatste ontwikkelingen in deze branche worden op dit platform met je gedeeld. Je vind hier ook aantrekkelijke aanbiedingen. Grijp je kans en volg Bagageonline door op onderstaande link te klikken.

Klik hier voor contact met Bagageonline B.V. via Twitter.

Youtube kanaal van Bagageonline B.V..

Volg Bagageonline op hun YouTube kanaal. Daar lees je bijvoorbeeld over aangekondigde acties, aanbiedingen en verschillende soorten activiteiten van dit bagage merk. Heb jij daar interesse in, klik dan op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Bagageonline’.

Ga naar het Youtube kanaal van Bagageonline B.V..

Neem contact op met Bagageonline B.V. via Instagram.

Wil je inspiratie opdoen? Of wil je iets meer zien van de collectie van Bagageonline? Kijk hiervoor op hun Instagram pagina, @bagageonline. Daar zie je tassen, koffers & (reis)accessoires van alle topmerken gedragen door allerlei mensen op verschillende plekken en situaties. Je kan zelf daar ook je eigen aanwinst posten.

Klik hier voor contact met Bagageonline B.V. via Instagram.

Neem contact op met Bagageonline B.V. via LinkedIn.

Wil je meer informatie over Bagageonline? Bijvoorbeeld over hun assortiment, levering, verzending, klantenservice of over hun zakelijke lijn. Check hun LinkedIn feed door op onderstaande link te klikken. Je treft daar ook video's van kortingsacties.

Klik hier voor contact met Bagageonline B.V. via LinkedIn.

Afhandelen klacht

Je hebt een klacht, wat te doen? Bagageonline doet haar uiterste best om alle bestellingen tot volle tevredenheid te verwerken.
Is er onverhoopt is mis gegaan met een bestelling geef hun dan een belletje of mail je klacht naar info@bagageonline.nl.

Je kan je vraag of probleem ook opschrijven en een brief sturen naar:

  • Bagageonline
  • T.a.v. Klachten
  • Polluxweg 1
  • 8938 AZ  Leeuwarden

Bagageonline: Onbezorgd onderweg

Bagageonline BV (adres)

Polluxweg 1 8938 AZ Leeuwarden 8938 AZ Nederland

Beoordeel Bagageonline Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Bagageonline Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Bagageonline Klantenservice

Er zijn nog geen beoordelingen geplaatst
Wees de eerste om Bagageonline Klantenservice te beoordelen.

Bel Bagageonline B.V.
058 299 8088