Beoordelingen voor IJmuider Courant Klantenservice
Beoordeeld door
Tiny Vuil
op 1-07-2023
Rapportcijfer: 1
Bel dat ik een klacht heb. Lieve dame gaat er iets aan doen. niet dus!! Mail gestuurt geen antwoord. Heeft dit zin wat ik nu doe. Zeg gewoon iets of bericht ontvangen. Zo bot en klantonvriendelijk.
Beoordeeld door
Mieke Bakker
op 25-02-2022
Rapportcijfer: 1
De bijlage VRIJ al 3 wk niet bij de zaterdagkrant. Als ik bel krijg ik een bandje, als mail wordt mij geadviseerd om digitaal de krant te nemen!!!! IK WIL GEWOON EEN PAPIEREN KRANT MET DE BIJLAGE!!!
Daar betaal ik voor! Anders zeg ik hem op, word veel te duur zo.
Beoordeeld door
M. Sterk
op 9-08-2021
Rapportcijfer: 1
Ben al 2 weken bezig mijn abonnement op de IJC gewijzigd te krijgen. Bel op verschillende tijdstippen. Niet te bereiken en er zijn altijd meer dan 10 wachtenden voor mij. Dit geldt ook voor het bellen via Whattsapp. Ook een email heeft geen zin. Geen reactie.
Ik vind het een klantonvriendelijke gang van zaken. Schandelijk!!
Beoordeeld door
m lampers
op 31-07-2021
Rapportcijfer: 1
klantenservice op geen enkele manier te bereiken klerezooi
Beoordeeld door
m.wilderom-bakker
op 25-06-2021
Rapportcijfer: 1
wil een abonnement over laten zetten op een andere naam en rekening
heb zelf de telegraaf en wil dit abbonnemet er aan toevoegen
kan niets per pc regelen omdat er een account is op naam van j.wilderom en daar staan geen gegevens op deze moet verwijderd worden zodat ik een nieuw account kan aan maken op mijn naam. M.bakker ben hierover al 4 weken bezig met de telegraaf wat helemaal een puinhoop is krijg daar nooit antwoord en bij de ijc lukt het ook niet
Beoordeel IJmuider Courant Klantenservice