We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Indien je contact wilt opnemen met de bezorgservice bel dan het volgende telefoonnummer: 088 - 0561 555.
Heb jij onlangs contact gehad met de Volkskrant? Laat ons je ervaringen met de Volkskrant weten!
Beoordeel de Volkskrant.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met de Volkskrant? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Klik op de button "Chat". Chatbot Charlie is 24/7 bereikbaar, medewerkers van de klantenservice van De Volkskrant zitten van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:00 uur voor je klaar.
Start een chat met de VolkskrantWil je liever een brief sturen naar de klantenservice van De Volkskrant? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres.
Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan de Volkskrant klantenservice. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).
Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan de Volkskrant:
Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:
Op de Facebookpagina deelt de Volkskrant de laatste berichten, nieuwsartikelen en andere nuttige informatie die voor jou van belang is. Je kan hier altijd contact opnemen met de klantenservice van de Volkskrant. Geef die pagina daarom een like en je mist niks.
Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook.Neem je liever contact op met de klantenservice van De Volkskrant via Twitter? Dat kan tijdens kantooruren. Normaal gesproken krijg je binnen een uur een reactie.
Klik hier voor contact met de Volkskrant via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 281 beoordelingen.
Wij hebben de krant nu voor de 4e keer niet op zaterdag ontvangen .
Bellen en mailen elke week
En het is onmogelijk om contact te krijgen met de klantenservice. Er wordt niets ondernomen! Zeer slechte service!
Wij verwachten echt meer actie dan de betaaldatum 1 dag opschuiven .de zaterdagkrant is de meest geliefde krant in de week.. Als er nu geen actie vanuit de Volkskrant zien wij ons genoodzaakt om de krant na vele jaren op te zeggen. Heel triest.
Met Groet
Helaas lijk dit de enige plek om met jullie te kunnen communiceren buiten de stemcomputer .
Vandaar :
Wij hebben de krant nu voor de 4e keer niet op zaterdag ontvangen .
Bellen elke week . In het verleden werd de krant dan nabezorgd nu horen en zien wij niets.
En het is bijna onmogelijk contact te krijgen buiten de stemcomputer om .Jullie kantoren zijn op zaterdag gesloten.
Wij verwachten echt meer actie dan de betaaldatum 1 dag opschuiven .Een losse zaterdagkrant kost aanzienlijk meer dan een doordeweekse. Als er nu geen actie vanuit de Volkskrant net komt zeggen wij ons abonnement op ons geduld is nu echt op .En dat na ruim 40 jaar abonnee te zijn geweest!
Door nu wekelijks met uw stemcomputer te bellen zouden we welbegrepen ook belkosten kunnen declareren. Als er deze week geen actie vanuit dekmantel komt is dit beëindiging van abonnement.
Met Groet
Familie Groenendaal
Sinds 23 maart 2021 heb ik abonnement op de Volkskrant. Vandaag heb ik hem laat en incompleet gekregen. Ook in de afgelopen weken heb ik hem 3 maal niet bezorgt gekregen. Heb de bezorger met een bericht aan mijn deur erop aangesproken!
Ik ben ook zeer teleurgesteld in de bereikbaarheid van de Volkskrant.
Weer geen krant vandaag.
De zoveelste keer!
Niet fijn, doe er wat aan.
Weer geen krant ontvangen....! Voorheen als je aangaf dat je de krant niet ontvangen had werd deze nog nabezorgd, dat noem ik service, ook al verdwenen. Ik geef jullie nog even voordeel van de twijfel en dan stap ik over op een andere krant. voor de zaterdageditie van de Trouw geldt hetzelfde, deze wordt ook niet meer bezorgd met de bijlage.
Ben al lang abonnee. Ik bel 3x ! eind april, begin mei, wacht in die drie gesprekken totaal minstens 1,5 uur voordat ik iemand te spreken krijg. Én er wordt omtrent bezorging en factuur én bevestiging nieuw abo van alles beloofd maar.... nièt nagekomen. Stuur dan een wat boze klachtenmail, deze wordt 4/5 bevestigd ' binnen 2 werkdagen krijgt u reactie'. Het is nu 19 mei, u begrijpt het, nog steeds geen reactie.... Waarom heet KlantenService, KlantenService?
Kan niemand aan de telefoon krijgen om mijn bezorgklachten door te geven,
En ik zou het op prijs stellen om een aantal krantenbonnen toegestuurd te krijgen zodat ik een papieren krant kan halen. Met enige regelmaat krijgen we de verkeerde krant, b.v. de telegraaf, of trouw, of geen krant.
.
L.s.,
Vandaag is de Volkskrant - voor de tweede keer binnen 14 dagen - NIET bezorgd....
Dan besluit ik maar om m'n zaterdagse Volkskrant te KOPEN,
Ik naar de Bruna-winkel in Heemstede, maar daar was alleen de krant te koop...
Mijn (favoriete) zaterdag-bijlage was daar niet afgeleverd...
(Ik kocht de krant voor de helft van de prijs...)
Daarom dan toch mijn VERZOEK:
Kan de zaterdag-bijlage alsnog naar mijn adres opgestuurd worden?
Bij voorbaat dank!
Ondanks eerdere meldingen (de hele week is de Volkskrant of niet of veel te laat bezorgd) lag de weekendeditie tot dit moment (13.00 uur) niet op de deurmat. Ook buren hebben bezorgproblemen. Kennelijk is er structureel iets mis. Melden lijkt niets uit te halen. De Volkskrant wint vanwege inhoud en vormgeving prijzen en blijft mijn favoriet maar als dit mooie product de eindfase (de bezorging aan huis) maar steeds niet blijft halen heeft een lezer als ik weinig aan de kwaliteit ervan. Ik hoop dat dit bericht aanzet tot verbeteractie. Als die uitblijft ga ik mijn abonnement opzeggen.
Beste mensen,
Al enige weken wordt de krant niet, verkeerd of veel te laat bezorgd.
We hebben een keer het Haarlems dagblad ontvangen, een keer het Financiële Dagblad en de rest van de tijd komt de krant laat of helemaal niet. Het is nu zaterdagochtend 9.45 uur en er is nog steeds geen krant. we hebben al verschillende keren zelf een krant gekocht. Ook hebben we meerdere keren een klacht ingediend maar dat heeft verder nergens toe geleid. Bij het laatste telefonische contact werd ons beloofd dat we gebeld zouden worden, maar dat is na een week nog niet gebeurd. Wat moeten we doen om de krant gewoon op tijd te krijgen. Jullie beloven ons voor 7.00 uur door de week en voor 8 uur op zaterdag. Het is helaas al een hele tijd geleden dat we de krant op dat tijdstip hebben mogen ontvangen.
Hopelijk kunt u hier iets aan doen.
Met vriendelijke groet, Alfred Godfroy
Waarom heeft Volkskrant Service geen emailadres??
Vandaag wil ik na vijven mijn afwezigheid doorgeven. Maar dan wordt de telefoon niet meer opgenomen. Morgen, zaterdag ben ik en route.
Bang voor email? Waarom? Maak een emailformulier, zodat inkomende berichten meteen op Onderwerp gesorteerd kunnen worden. Zoals een formulier voor vakantie-afwezigheid, die ook periodes van meer dan 90 dagen aankan. Ik blijf weg tot half november. Waarom kan ik dat nergens invullen?
Vanwege de ongelooflijk slechte bezorging van de krant heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Opzeggen. Vooral op zaterdag werd de krant vaak niet bezorgd. Steeds werd beterschap beloofd. Maar helaas. Per maand ging het toch zeker drie tot viermaal mis. Klacht online doorgegeven, maar nog niks gehoord. Ga nu de NRC proberen.
Vorige week zaterdag geen krant en gebeld , maar kreeg geen dame of heer aan de lijn want t was zaterdag en dan werkt t niet. Wel klacht ingesproken. Zaterdag jl. idem dito!! Vandaag maandag: wederom ingesproken en wilde iemand spreken. Ook dat lukte weer niet terwijl t maandag is en binnen kantoortijden ( trouwens: wie werkt er nog op kantoor?) . Vreselijk is dat enerzijds overal klantgerichte teksten lezen en als je als klant iets wenst nergens door heen te komen. T lijkt wel een uitvoeringsorgaan van de overheid!!
Vorige week geprobeerd mijn abonnement op te zeggen. Medewerker vroeg botweg: "Waarom"? Na mijn uitleg een muziekje dat volgens mij nog steeds speelt want ik werd met niemand doorverbonden. Enkele minuten later het gesproken riedeltje dat meedeelde dat het erg druk was en de verbinding werd verbroken. Slechte dienstverlening en wat ik wilde laten doen is nog niet gebeurd.
MVG
Johan Schinkel.
Slechte bezorging in postcodegebied 5712.
Krant rond half tien in de bus????
Probleem wordt niet opgelost
Ook niet na bellen met KS
Ik ben in een heuse kringverwijzing terecht gekomen. Wat een slechte service. Ik wil graag mijn abonnement omzetten. Ik doe dat graag schriftelijk maar kan nergens op de site hier een (e-mail of gewoon) adres voor vinden. Ik wordt verwezen naar een telefoonnummer. Ik bellen, maar ik kom niet eens in een wachtrij terecht. Ik wordt verwezen naar de www.volkskrant.nl/service door een bandje. Dit is de pagina vanwaar ik naar het telefoonnummer verwezen ben.
Meermalen getracht u telefonisch te bereiken. Waanzinnig lange wachttijden!!! Op mijn verzoek om terug te bellen wordt ook niet gereageerd.... Uiteindelijk heb ik de door u geïnde -en niet voorvermelde- verhoging van abonnementskosten dus maar gestorneerd.
Ik heb een 4weeks abonnement sinds 27 febr. Ik heb welgeteld 1x de krant ontvangen. Daarna jiet meer. IK heb hier elke week melding van gemaakt ook via de klantenservice Steeds wordt verbetering beloofd en wordt mijn abonnement opgeschort. Daar heb ik niks aan als de krant toch niet wort bezorgd. IK ben huisnummer 61. BIj mijn buren op 59 komt de krant netjes elke zaterdag.
Ik ben klaar met wachten en wil graag of mijn geld terug of tegoedbonnen voor de zaterdageditie. Dan haal ik de krant zelf wel ergens.
Met groet
Mw. D. Delnoy
Vanaf 8 maart zou ik de Volkskrant in de bus krijgen. De Callcenter=medeweker houd mij aan het lijntje. En beweert dat ik niet genoeg moeite doe om de krant te ontvangen. Had het elke dag moeten melden. Er gaat wel geld van mijn rekening nu twee maanden al maar de krant is in totaal 2 dagen geleverd. Als ik vrijdag geen krant kreeg moest ik opnieuw bellen. Maar vrijdag kreeg ik voor de tweede keer de krant. Dus ik dacht dat het voor elkaar was. Maar niet dus. Geen krant vandaag Zaterdag.10 april. Wordt hier nu een misselijk spelletje gespeeld?
Ik wil de krant opzeggen maar dat blijkt onmogelijk. Klantenservice neemt niet op (wel een bandje maar daar blijft het bij). Op de website blijkt de server net niet te werken voor de 'opzegpagina' en het is niet mogelijk om een email te sturen.
Terugbelverzoek gedaan maar niet teruggebeld.
Weer geen krant. Contact is niet mogelijk anders dan een suf bandje. Ik wil geen extra krant ik wil nu een krant.
Op Schiermonnikoog wordt het ochtendblad pas na 13:00 uur bezorgd. Daar wen je wel aan, maar dat de krant regelmatig niet op het eiland wordt afgeleverd, alle kranten blijken dan op Vlieland te liggen en vervolgens het servicekantoor gesloten is, is frustrerend. Kan de Volkskrant een distributeur nemen waarbij het basaal lezen tot een selectiecriterium behoort. Dat zou fijn zijn.
Ik geef een negatieve beoordeling omdat er 22 euro van mijn rekening is afgeschreven op 09 maart en ik tot nu toe de Volks krant niet heb ontvangen. Op 02 april heb ik met de klantenservice hierover contact opgenomen. De desbetreffende persoon meldde mij dat er geen geld van mijn rekening was afgehaald.. ook al het ik het bewijs dat dit wel gebeurd is. Vandaag 03 04 2021 staat er op uw website dat ik contact op kan nemen. Uw klantenservice is open. Niet dus. Is niet erg maar pas dan de openingstijden op de website aan. Hoe gaan we dit nu oplossen? Straks gaat er weer 22 euro van mijn rekening zonder dat ik hiervoor de krant krijg!
Krant weer niet bezorgd!!
Opzegging niet klantvriendelijk
Ik zie geen mogelijkheid kontakt met jullie te krijgen. Mijn krant, die ik alleen op zaterdag heb, is niet bezorgd. Gemeld en dan krijg ik de melding dat ik de krant digitaal kan lezen. Als ik dit vervolgens probeer, krijg ik de melding dat de artikelen alleen voor abonnees zijn. Ik heb mijn abonnement nogmaals gekoppeld aan mijn emailadres, maar melding blijft zich herhalen. Zo genoeg geklaagd op deze zaterdagmorgen, waarin ik mij verheugd had op een lekker krant ochtendje. Ik ga er maar eens op uit om de NRC te kopen.
we hebben zojuist ons abonnement omgezet in alleen digitaal.
De bezorging van de krant is zo slecht (op zaterdag altijd te laat, door de week soms) en ondanks vele meldingen verandert er niets, ook geen persoonljjke reactie van de klantenservice.
we zijn al minstens 40 jaar abonnee, zo hebben we het nog niet meegemaakt.
mvg anneke kramer, carolus van nijnattten
Ik kan een vakantiemelding niet doorgeven omdat mijn abonnement afloopt, terwijl ik een maand geleden en nieuw abonnement heb afgesloten. (zowel digitaal als telefonisch.). Lekker...
L.S.
In een periode van 9 dagen dat de Volkskrant NIET is bezorgd. heb ik diverse malen gemeld dat er geen krant is bezorgd. Door 2 medewerksters is een
“ ernstige klacht” verzonden. Er zou contact op worden genomen. Tot op heden is dat nooit gebeurd. Een heel slechte zaak. We hebben het hier over half februari.
Ik heb alle begrip getoond voor de weersomstandigheden, maar ben erg ontevreden over de Klantenservice, die bij a onbereikbaar is en die de volkskrant kennelijk niet echt belangrijk vindt.
Vandaag is er weer gedoe met de bezorging. Een incomplete krant. Heb dit gemeld via het gebruikelijke nummer van bezorgklachten.
U kunt zich voorstellen dat ik hier niet echt blij mee ben.
Misschien kan de Klantenservice zijn naam eer aan doen, door echt eens Service te verlenen en de distributie van hun krant kwalitatief op orde te brengen.
Een behoorlijk ontevreden klant.
Zeer klantonvriendelijk, zoals hier al meerdere malen gezegd, lijkt het schier onmogelijk om een medewerker te spreken nadat mijn krant herhaaldelijk niet bezorgd word. Ik ga van bandje naar bandje en mijn klacht niet gehoord / serieus genomen. Ik neem zeker geen abonnement hier.
De afhandeling en de telefonische contacten met de Volkskrant zijn volstrekt gestoord.
Ik heb in ongeveer een jaar tijd vijf keer op de zaterdag een bezorgklacht ingediend. In eerste instantie voor het doen van een gewone melding dat de krant niet bezorgd werd. Later probeerde ik tot een telefonisch contact te komen, om uitleg waarom reacties zo traag verlopen, maar vooral ook om duidelijkheid te krijgen over waarom dat dit toch iedere keer kan gebeuren. Zelfs nadat de VK aangaf met mij contact te zullen opnemen, kwam men deze afspraak niet na. En probeer maar eens zo'n zelf (persoonlijk) telefonisch contact te leggen..... je klikt het nummer in dat past bij het soort klacht, je komt tot een nieuwe vraag en vervolgens weer een nieuwe vraag en vervolgens valt het contact weg, omdat je iets te lang wacht of omdat er iets "niet klopt" of.....?
Zijn dit de moderne manieren waarop langdurige abonnees behandeld moeten worden?
Schandalig
Mijn niet bezorgde zaterdagkrant meld ik keer op keer. Het zou van het abonnementsgeld worden afgetrokken. Nog geen enkele keer is dit ook daadwerkelijk verrekend.
op website staat dat hij momenteel (zaterdag 9.45 uur). Als belt krijg je een bericht dat hij zaterdags dicht is. Wat een bagger-management.
Op de site staat dat de klantenservice op zaterdag tussen 8.30 en 13.00 uur telefonisch te bereiken is. Als je ze dan belt krijg je een bandje dat ze gesloten zijn. Hoe krijg ik iemand aan de lijn?
Ik ben ontevreden over de klachtenafhandeling bij de bezorgservice.. Mijn krant wordt ondanks herhaalde klachten hierover in het verkeerde vak van de brievenbus gedaan en de klep blijft openstaan. Met als gevolg bij nat weer een doorweekte krant die dus onleesbaar is. Het lukt me niet contact te krijgen met een medewerker van de serviceafdeling zodat het gedrag van de bezorger kan veranderen. Volkskrant verander dit nu eens een keer. Ik lees dat ik niet de enige ben die de onbereikbaarheid afkeurt.
Afgelopen week heb ik gebeld met de klantenservice omdat ik ineens de digitale versie van de Volkskrant niet meer kon openen. De medewerkers probeerden me er eerst van te overtuigen dat het abonnement dat ik had afgesloten naast de papieren krant van zaterdag alleen de digitale editie van de zaterdag bevatte (compleet onzinnig en een abonnementsvorm die ze niet eens voeren) en daarna probeerden ze me een nieuw abonnement af te laten sluiten. Ze hebben geen enkele moeite gedaan om te onderzoeken wat er aan de hand was of om me te geven waar ik al voor betaal: doordeweeks de digitale editie met daarnaast de papieren krant op zaterdag. Mijn inschatting: callcenter-medewerkers die niet ter zake kundig zijn en die enkel beoordeeld worden op nieuw afgesloten abonnementen.
Nu weer voor de zoveelste keer is de krant verkeerd bezorgt. Met regelmaat krijg ik, nadat het even goed ging, de verkeerde krant met de goede bijlage of de goede bijlage met de verkeerde krant, of een heel andere krant. Ik heb hier al meer op gereageerd maar het is nog niet opgelost.
Verder is de Volkskrant moeilijk te bereiken. Je wordt van A naar B getuurd.
Herhaaldelijk krijg ik de verkeerde krant met een goede bijlage. De verkeerde bijlage met de goede krant. Of een heel andere krant. Het ging even goed, maar dit gaat al weken zo. Maar soms krijg ik ook op zaterdag twee keer een krant bezorgt. Ik heb hier al meerdere malen op gereageerd, maar het is nog steeds niet opgelost. Het is dus iedere zaterdag weer een verrassing wat er in de bus ligt. Jammer.
Ik heb geen klacht ben zeer tevreden over de Volkskrant ben blij dat ik een abonnement heb genomen
MAAR U BENT NIET BEREIKBAAR Ik wil een E Mail versturen naar U over TIPS maar Ue Email adres wordt steeds geweigerd Als ik bel kom ik niet verder dan de Bezorgklachten maar verder kom ik niet Ik wordt niet doorverbonden Met vriendelijke groeten een tevreden klant Ad Hendrikse die alleen maar het goede E Mail adres van TIPS wil hebben
Absoluut heel moeilijk contact te krijgen. Ik wilde mijn proefabonnement verlengen maar blijkbaar zit de Volkskrant niet op nieuwe abonnees te wachten. Vreemd in deze toch niet zo rooskleurige tijd voor de kranten. Zeer klantonvriendelijk om klanten niet te woord te staan, dus mijn abonnement gaat over. Misschien toch proberen bij een iets vriendelijke klantgerichtte krant.
Beoordeel de Volkskrant Klantenservice