De Stentor Klantenservice

Rapportcijfer De Stentor klantenservice: 1.6 » Lees beoordelingen (67)

Bellen met De Stentor

Waarom bellen met De Stentor Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van De Stentor.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice De Stentor

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer De Stentor: 088-0561565

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met De Stentor? Laat ons je ervaringen met De Stentor weten!
Beoordeel De Stentor.

Wil je op een andere manier contact opnemen met De Stentor?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met De Stentor? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met De Stentor.

Klik op de button "Chat". Chatbot Charlie is 24/7 bereikbaar, medewerkers van de klantenservice van De Stentor zitten van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:00 uur voor je klaar.

Start een chat met De Stentor

Neem schriftelijk contact op met De Stentor.

Schrijf je liever een brief? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • De Stentor
  • t.a.v. afdeling Klantenservice
  • o.v.v. vraag/opmerking
  • Postbus 90
  • 5680 AB Best

Normaal gesproken ontvang je binnen 10 werkdagen een antwoord.

Neem contact op met De Stentor via Facebook Messenger.

Facebook Messenger is de berichtendienst van het sociale netwerk Facebook. Net als in andere chatapps kun je in Facebook Messenger zien of een bericht afgeleverd of gelezen is. De app geeft dit aan met drie verschillende bolletjes. Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van De Stentor? Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur.

Klik hier voor contact met De Stentor via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen De Stentor.

Bekijk de veelgestelde vragen aan de Stentor:

  • Wat is copyright of auteursrecht?
  • Hoe mag ik citeren?
  • Hoe deel ik via sociale media of e-mail?
  • Hoe vraag ik toestemming?
  • Mag ik publicaties herpubliceren?
  • Wat is de procedure bij het schenden van auteursrecht?
  • Heb ik toestemming nodig om publicaties te gebruiken?
  • Waarom heb ik toestemming nodig om publicaties te gebruiken?
  • Wat is een licentie?
  • Wat is het verschil tussen een licentie en eenmalige toestemming?
  • Hoe kan ik een licentie aanschaffen? Hoe kan ik foto’s bestellen?
  • Mag ik publicaties kopiëren? Mag ik een gedeelte van een artikel overnemen?
  • Wat gebeurt er als ik zomaar een publicatie overneem?
  • Mag ik linken naar een artikel op de nieuwssite?
  • Welke URL kan ik gebruiken als ik een deeplink naar de bron wil plaatsen?
  • Wisselen de URL’s na verloop van tijd of zijn ze permanent?
  • Hoe kan ik naar een krantenartikel linken?
  • Mag ik RSS-feeds gebruiken?
  • Mag ik gebruik maken van i-frames?
  • Mag ik een filmpje/video gebruiken voor herpublicatie?
  • Mag ik een foto van een krantenartikel op het internet publiceren?
  • Mag ik het logo gebruiken op mijn eigen website?
Ga naar de veelgestelde vragen van De Stentor

Neem contact op met De Stentor via Twitter.

Neem contact op met De Stentor via Twitter. De klantenservice is iedere dag tussen 08:00 en 17:00 voor je klaar. Je kunt binnen een uur een reactie verwachten.

Klik hier voor contact met De Stentor via Twitter.

Neem contact op met De Stentor via Facebook.

Op haar Facebookpagina publiceert De Stentor het laatste nieuws dat jij lezen wilt. Ook foto’s en video’s bekijk je hier. Contact opnemen met de redactie is heel eenvoudig. Mis nooit iets, en klik op de ‘vind ik leuk’ knop van De Stentor.

Klik hier voor contact met De Stentor via Facebook.

Youtube kanaal van De Stentor.

Op het YouTube kanaal van het De Stentor vind je het laatste nieuws en de nieuwste foto’s en video’s. Wil je nooit achterlopen, klik dan op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van De Stentor’.

Ga naar het Youtube kanaal van De Stentor.

Neem contact op met De Stentor via Instagram.

Ook op Instagram kan je veel te weten komen over De Stentor. Het laatste nieuws en de laatste nieuwsitems vind je hier, op de Instagram pagina van De Stentor. Wacht niet langer en bezoek hen op Instagram: @de_stentor.

Klik hier voor contact met De Stentor via Instagram.

Neem contact op met De Stentor via LinkedIn.

Bekijk de openstaande vacatures en mogelijkheden bij De Stentor hier en meld je eventueel aan bij Jobs.

Klik hier voor contact met De Stentor via LinkedIn.

Verhuis service

Ga je met vakantie en wil je niet dat je brievenbus uitpuilt bij terugkomst? Maak gebruik van de vakantie service van De Stentor. Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Maar je kan er ook voor kiezen om de krant naar je Nederlandse vakantie adres of bij vrienden te laten bezorgen. Zo mis je geen nieuws!

Klik hier om gebruik te maken van de verhuis service van De Stentor.

Stempelpost Muggenbeet Rondje 1

Kantoor Zwolle (adres)

Burgemeester Drijbersingel 39 Zwolle 8021 JB Nederland
Rapportcijfer De Stentor Klantenservice: 1.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 67 beoordelingen.

Beoordeel De Stentor Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan De Stentor Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor De Stentor Klantenservice

  • Beoordeeld door T.A. van Ernst op 22-12-2023
  • Rapportcijfer: 3

kan niet iemand live aan de telefoon krijgen dan alleen een bandje !! dit is niet normaal , ik wil de krant tijdens onze vakantie op een ander adres bezorgt krijgen !!
  • Beoordeeld door H pullen op 23-11-2023
  • Rapportcijfer: 2

Zeer slecht heb proef abonnement krant wordt al 3 dagen niet bezorgd als men belt krijg ik zo n kut bandje waar je niks aan heb hou die krant maar en stort mijn 4 euro maar terug
H pullen
Spaanskamp 26
Hardenberg
  • Beoordeeld door Heideveld op 4-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

Meerder keren krijgen we geen kraant andere wijken behalve onze wijk hoe kan dat
Even een keer uitleg geven
Bel je ze ben geen robot wil iemand aan de telefoon en die krijg je niet
  • Beoordeeld door willy klasens op 27-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos, elke dag hetzelfde verhaal, wij zullen het doorgeven. Ik heb deze maand al 8 of 9 keer geen krant gehad. Vandaag de NRC ipv De Stentor. Ik wil gewoon 's morgens mijn krant bij de koffie. Ze weten ook niet waar het depot is waar ik het zou kunnen halen. Ik krijg 1,25 euro vergoed (soms) maar de krant kost 4,30 euro. Dan zeggen ze dat ik digitaal kan lezen, maar dat lukt niet op zo'n klein schermpje. En met het bellen ben ik al een vermogen kwijt. Ik ken mensen die om deze reden het abonnement hebben opgezegd. Maar ik heb de beste jaren van mijn leven gewerkt bij de krant, dus dat zal ik niet zo snel doen. Ik hoop dat het wordt opgelost.
  • Beoordeeld door Johan de Jonge op 13-07-2023
  • Rapportcijfer: 2

Ik lees de Stentor sinds 6 weken. Ik heb vandaag voor de 4de keer geen krant gehad. Ik heb dit gemeld. Ik wil stoppen met mijn abonnement maar dat kan niet wordt er gezegd? Ik moet een jaar lid blijven. Een jaar lid blijven en regelmatig geen krant krijgen. Hoe dan? Er is geen medewerker van de Stentor die mij kan helpen om van het abonnement af te komen. Ik vind dit een kwalijke zaak. Of ben ik een jaar ongewild sponsor van de Stentor? Graag een reactie terug.
  • Beoordeeld door Van de P op 13-07-2023
  • Rapportcijfer: 3

Waardeloos! Niemand te bereiken om persoonlijk mijn klacht door te geven en wordt er kennelijk niets mee gedaan. Vaak een klacht ingediend namelijk.
Vandaag wederom geen krant. Gebeurt veel te vaak, soms dagen achtereen niet, of veel te laat! Kan niet! Doe hier iets aan. Ik betaal voor die krant en verwacht hem dan ook op tijd in de bus.
  • Beoordeeld door Dalhuisen op 26-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Baal er van dat je niemand persoonlijk aan de lijn
krijgt.
Onze krant wordt vaak niet bezorgd.
Dus als het zo door blijft gaan wil ik het opzeggen mar heb een contract voor 3 jaar.
Ik houd me aan het op tijd betalen dus wil ik ook dat jullie je er aan houden zodat ik mijn krant krijg.
  • Beoordeeld door L.Zweers op 14-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht contact.krijg niemand persoonlijk te spreken.wij krijgen 2dagen dezelfde krant bezorgd, Een paar keer dat er geen krant word bezorgd,word ook niet nabezorgd.Heb ik ingesproken dat ik de krant wil opzeggen krijg je wel persoonlijk iemand te spreken,Uitgelegd wat er aan de hand is deze persoon zeer onbeschoft was het hier niet mee eens heeft zo het contact verbroken.Opnieuw contact opgenomen kreeg ander persoon te spreken deze was wel bereid te luisteren en hier werk van te maken.
Ik vind het een zeer slechte zaak dat je haast niemand persoonlijk te spreken kunt krijgen.
  • Beoordeeld door M.A. van Boven op 28-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Medewerker had geen idee hoe hij het probleem moest oplossen en kwam tenslotte met een advies dat nergens op sloeg.
  • Beoordeeld door H,j van vemde op 22-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wij hebben een zaterdag krant al diverse keren niet bezorg,dus moet je hem zelf gaan halen.
Als je op maandag belt zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen.
Dus geen krant maar, maar wel halen jullie maandelijks meer dan €25,00 Van de rekening.
De niet ontvangen krant wel betalen. Ben een beetje klaar met de stentor.
Onvriendelijke groet, Herman van vemde
  • Beoordeeld door Lucas op 5-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact, na 63 minuten werd de verbinding verbroken. De ene keer was ik de eerste dan waren er ineens weer 2 wachtenden voor me.
  • Beoordeeld door Ilse Haagen op 1-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Hallo
Ik heb al weet ik hoe vaak een klacht in gediend bij de Stentor. Ik weet niet wat ik moet
doen om toch fatsoenlijk gebruik te kunnen maken van mijn abonnement.
Al meer dan een jaar wordt vrijwel wekelijks de krant (zaterdag
abonnement) niet bezorgd. Deze moet ik keer op keer opvragen om dan
een bon uit te printen en het alsnog bij de winkel op te halen met
bon.
Er is iets ernstig mis met de bezorging en daar komt naar meerdere
klachten maar geen verbetering in. Ergens wordt de klacht dus niet
serieus genomen.
Er werd wel gezegd dat er niets aan te doen is als er geen bezorgers
genoeg zijn, maar daar mag de klant toch niet onder lijden.
Is er geen andere oplossing te verzinnen om bijvoorbeeld een kaart of
code af te geven dat ik dit sowieso standaard bij een verkooppunt kan
afhalen zonder steeds dit maar te moeten opvragen en af te wachten of
ik een bon krijg? Zoals vandaag heb ik het vanochtend direct gemeld,
maar 6 uur later nog geen bon ontvangen. Ook is er niets bereikbaar
via de mail. Echt slechte zaak. Is de enige optie dan maar om het
abonnement te beëindigen?
  • Beoordeeld door GT Zijsveld op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil een medewerker spreken over de slechte bezorging, maar de enige manier is een nummer bellen , die mij 90 cent per minuut kost, ik heb geprobeerd , dat de Stentor mij belt, lukt ook niet, vandaar de 1
  • Beoordeeld door A. Visser op 15-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Voor de zoveelste keer dit jaar geen klant ontvangen, melding weer telefonisch gedaan, excuses van computer stem, abonnementsgeld wordt weer in mindering gebracht. Verwezen wordt naar digitale versie. Maar op www.destentor/krant komt editie Kampen niet voor. Geen tegoedbon voor ophalen krant winkel, na bezorgen volgende dag of opsturen doen ze bij de Stentor niet aan. Al met al een zeer slechte klantenservice. Ik overweeg nu serieus een ander ochtend blad te nemen, jammer want ik ben al 40 jaar lid.
  • Beoordeeld door doornenbal op 9-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

beste mensen ,uw service is abnormaal slecht zaterdag weer geen krant gebeld en wil een medewerker spreken.
al onze medewerkers zijn in gesprek, er zijn 11 wachtenden voor u. na 25 minuten zijn er nog steeds 11 wachtende voor u.
dus geen tegoed bon voor de zaterdag krant. de krant wordt met grote stappen duurder de service met grote stappen
minder.
  • Beoordeeld door doornenbal op 8-07-2022
  • Rapportcijfer: 2

Zeer slecht onze normale bezorger is met vakantie, deze heeft alles netjes geregeld. 4 juli geen krant gemeld, ga maar door 5,6 ,7 juli
geen krant gemeld via mail en telefoon en telefonisch contact gehad wordt geregeld. vrijdag 8 juli weer geen krant gemeld via mail en telefoon
geen telefonisch contact mogelijk je wordt er afgegooid met de mede deling je hebt het al gemeld .zeer onvriendelijke reactie
zou tocht prettig zijn om de zaterdag krant te ontvangen
  • Beoordeeld door Henk op 18-06-2022
  • Rapportcijfer: 2

Krant wordt al weken niet bezorgd op zaterdag en elke keer wordt gezegd dat het goed komt
Voor de duidelijkheid sinds 1 april de krant maar 2 x ontvangen op zaterdag het is vandaag 18 juni 2022
  • Beoordeeld door Anita Heere op 16-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg ze moeilijk aan de lijn, zodra ik ze aan de lijn heb en wil m'n vraag stellen word ik weggedrukt....
  • Beoordeeld door Catrinusvdwal op 15-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Krant diverse malen niet bezorgd .
Diverse malen iemand aan de telefoon gehad. Mooie woorden helaas geen daden.
Het is om te huilen voor zo een slechte service
  • Beoordeeld door Louise op 30-03-2022
  • Rapportcijfer: 3

Het algemene nummer wordt niet beantwoord. Bij het betaalde nummer (€0,90 / minuut wat sowieso al belachelijk is, maar vooruit) wordt wel opgenomen maar bij het doorverbinden wordt de verbinding verbroken. Al met al een weinig succesvolle poging om in contact te komen. Service is een werkwoord he...
  • Beoordeeld door D Dekker op 23-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze klantenservice. Telefonisch kan ik niet geholpen worden met vragen over mijn digitale krant. Heb de afgelopen keren talloze keren gebeld en gechat helaas zonder gewenst resultaat. Nu krijg ik een mail wat ik weer niets mee opschiet en kan er niet op reageren. Echt waardeloos Echten het stoom komt mij zo langzamerhand uit de oren. Geen service
  • Beoordeeld door D Dekker op 23-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice kan niet helpen met vragen en klachten over digitale krant. Ben al ruim 2 weken bezig in fatsoenlijke informatie te krijgen over mijn abo. Krijg nu een mail waarop ik NIET kan reageren en ik ben na talloze telefoontjes, chatgesprekken nog steeds niet afdoende geholpen
  • Beoordeeld door Hoekerd op 20-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wij hebben een abonnement op de zaterdagkrant. Is regelmatig niet bezorgd en vaak te laat. Afgelopen 4 weken helemaal niet. Al 4 x gebeld met de klantenservice, maar geen resultaat. Hoeveel tijd kan er zitten tussen een klacht indienen en een oplossing ?? Heb ook het gevoel dat ze je niet serieus nemen aan de telefoon. Heel vervelend die spraakherkenning bij de klantenservice. Waarom niet gewoon postcode en huisnummer ingeven ? Idioot ook, inspreken dag van bezorging,
  • Beoordeeld door r.suvee 74 @ gmail.com op 19-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

waardeloze bezorging , soms krijg ik een week geen courant, deze week ook een par keer geen apeldoornse courant, interesseert de redactie geen moer, of je nu betaalt hebt of niet, geen krant krijgen zal ze een zorg zijn, als je dan reageert , zijn ze ook niet thuis, ik heb jaren kranten bezorgt, maar niet zo waardeloos als ons plaatselijk dagblad, zolang je maar betaalt, of je de krant onvangd ja of nee, heb gereageerd, maar geen reactie, het interesseert de redfactie geen moer,
  • Beoordeeld door de Warle op 14-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb op drie manieren geprobeerd om : GEEN BEZORGDE KRANTEN te melden.
n.l. Vrijdag 11/2 ( positief geteste corona bezorger)
Zaterdag 12/2
Maandag 14/2
Hollewandsweg 19 = Zwolle
  • Beoordeeld door Bathmen op 22-01-2022
  • Rapportcijfer: 4

Sinds de jaarwisseling echt slecht, krant door de weeks na 0830u pas in de bus en in het weekend om 0930u nog niet.
Kan net zo goed een avond krant nemen...

Als er aan het einde van de week geen contact is gelegd door de stentor zijn jullie een abonnee kwijt.

Klantenservice kan ook beter. Maak een keuze menu waar het abonnee nummer ingegeven moet worden. Dan hebben jullie meteen inzichtelijk waar het misgaat.
  • Beoordeeld door Brinkerink op 20-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik vind het een hele slechte service dat ik niet de mogelijkheid heb om fatsoenlijk door een medewerker te woord kan worden gestaan.
Ik wilde een klacht doorgeven dat al sinds de jaarwisseling de krant te laat wordt bezorgd en dit bijna dagelijks. Ik kan echter maar 1 dag aangeven. is het dan de bedoeling dat ik 14 keer bel met die onpersoonlijke computer?
Ook het versturen van een mail schijnt niet tot de opties te behoren. Ik ben van mening dat dit een erg slechte service is. Hoezo wordt dan aangegeven dat de klantenservice bereikbaar is van 8.30 tot 17.00 uur?
  • Beoordeeld door Koldenhof op 20-01-2022
  • Rapportcijfer: 4

Worden niet teruggebeld over bezorgklachten.
  • Beoordeeld door Bertus op 10-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Krant dit jaar nog niet ontvangen.
  • Beoordeeld door J van Beek op 8-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

De courant inhoudelijk goed.
Waar het grote probleem zit is de bezorging. Op zijn gunstigste is de courant 1 uur te laat. Door de week om 8uur meestal later. Zaterdag om 10.30uur op zijn vroegst.
  • Beoordeeld door Ria op 4-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos, krant wordt al meer dan een week niet bezorgd.
  • Beoordeeld door H.Muller op 4-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

De snelle verbinding geeft als 1e een onverstaanbare mennnenstem, die bij herhaling moeizaam bericht geeft dat U zult worden dooorverbonden ,dat gebeurt dan ook , en zowaar . en dan...in gesprektoon..!..!
als 2e Het getoonde tel.nr. is foutief. De dame geeft het juiste nummer door.
Dat juiste nummer is voortdurend in gesprek. Hopenlijk wordt ik teruggebeld.
Kortom: een geld- en moeiteverslindende bezigheid Het lijkt wel alsof contact moeilijker moet worden gemaakt..
  • Beoordeeld door Ing. M.W. van Limburg op 14-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Inhoudelijk alleen maar gericht op stemmingmakerij, geen gefundeerde verslaggeving meer.
Bezorging van de krant heel erg slecht, herhaaldelijk niet bezorgd.
Klantenservice bijna niet te bereiken dus hele krant maar afschaffen.
  • Beoordeeld door Anoniem op 11-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice is niet te bereiken, de krant word contineu te laat bezorgd. Denk er aan om hem op te zeggen
  • Beoordeeld door H.P.M. Haagen op 4-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het is een zooitje bij de Stentor. Voor de vierde zaterdag op rij geen krant ontvangen. De Stentor is niet in staat om haar eigen problemen op te lossen. Over die ellende zie je nooit een artikel in de Stentor.
  • Beoordeeld door Marc op 29-11-2021
  • Rapportcijfer: 2

Dramatische bezorging, wordt altijd gemeld en reactie is nihil.
Uw site is eveneens een doolhof. U wil niet dat klanten contact zoeken.
  • Beoordeeld door Oudere op 17-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

De hele zomer is de bezorging waardeloos. Na klachten wordt er beloofd dat het bedrag van de gemiste krant wordt ingehouden op de rekening. Ook kun je op zaterdag een krant halen met een bon, via internet! Ik ben 94 jaar, heb geen internet, heb een abonnement dus waarom extra naar de winkel gaan? Op zaterdag notabene!
Het ging een week goed met de bezorging. Afgelopen week een Trouw gehad i.p.v. de Stentor, maar gister weer geen krant. Contact? Niet mogelijk. Alsnog opsturen? Blijkt niet te kunnen. Waardeloos.
  • Beoordeeld door U.J.van Anken op 15-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig zoals de Stentor met haar klanten omspringt! Ben 41 jaar abonnee en heb mijn abonnement onlangs wegens voortdurend te late of vaak helemaal geen bezorging opgezegd. Uiteraard neemt de "Klantenservice" (!!??) vervolgens geen contact op maar stuurt een standaard mailtje dat het abonnement per 31/12/2021 wordt beeindigd.
Heb nu natuurlijk wel een aanmaning ontvangen om het abonnementsgeld tot 31/12 te voldoen, daarbij staat ook een telefoonnummer vermeld voor het geval er vragen zijn, maar zoals met alle nummers van de Stentor heb ik na meerdere keren meer dan 30 minuten te hebben gewacht de verbinding maar verbroken.
Gelet op de vele klachten vraag ik mij af of het volledig negeren van de klant door de Stentor niet eens bij bijvoorbeeld het programma Radar of een soortgelijk programma aan de kaak moet worden gesteld.
  • Beoordeeld door Anneke op 9-10-2021
  • Rapportcijfer: 3

Nooit geen klachten gehad met de Stentor over de bezorging. Nu hebben we een andere bezorger gekregen en is het voor de derde keer dat wij geen krant ontvangen deze week. Er is beloofd dat we een waardebon per mail krijgen om zelf een krant te kopen, dat is niet mijn bedoeling!!! We zijn geabonneerd op de krant om hem in de bus te krijgen en niet zelf op te halen. Met de klantenservice gebeld, maar volgens mij helpt dat niks. Eerder kreeg je de krant op een later tijdstip. Ook dat is er niet meer. Stentor doe wat meer aan klantenbinding en letten op de bezorging en kom je abonnees tegemoet. Anders kost het je abonnees dat moeten jullie toch ook van leven?
  • Beoordeeld door Henk ter Haar op 29-09-2021
  • Rapportcijfer: 2

Heel slecht bereikbaar; zou teruggebeld worden door een manager,maar helaas niets van gehoord. Bijna 2 weken geen krant gehad en zou vergoed worden. Wat blijkt, het scheelde € 4,50. Het kostte mij aan losse kranten
€ 23,30. Wat een service voor 50 jaar!!! Klant. In een woord waardeloos. Stentor : NEEM EENS CONTACT OP.
Bel De Stentor
088-0561565