De Gelderlander Klantenservice

Rapportcijfer De Gelderlander klantenservice: 1.6 » Lees beoordelingen (153)

Bellen met De Gelderlander

Waarom bellen met De Gelderlander Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van De Gelderlander.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice De Gelderlander

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer De Gelderlander: 088-0561505

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met De Gelderlander? Laat ons je ervaringen met De Gelderlander weten!
Beoordeel De Gelderlander.

KvK gegevens De Gelderlander

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 08028579
  • Vestigingsnummer (KvK): 000003599140
  • Statutaire naam: DPG Media B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met De Gelderlander?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met De Gelderlander? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met De Gelderlander.

Klik op de button "Chat". Chatbot Charlie is 24/7 bereikbaar, medewerkers van de klantenservice van De Gelderlander zitten van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:00 uur voor je klaar.

Start een chat met De Gelderlander

Neem schriftelijk contact op met De Gelderlander.

Schrijf je liever een brief? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • De Gelderlander
  • t.a.v. afdeling Klantenservice
  • o.v.v. vraag/opmerking
  • Postbus 90
  • 5680 AB Best

Neem contact op met De Gelderlander via Facebook Messenger.

Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met het De Gelderlander. Openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 07:00 - 17:00 uur en op zaterdag van 08:00 - 12:00 uur. Reactietijden zijn onbekend. Wanneer je een chatbericht stuurt, zien alleen de medewerkers van de klantenservice van De Gelderlander je openbare gegevens.

Klik hier voor contact met De Gelderlander via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen De Gelderlander.

Bekijk de veelgestelde vragen aan De Gelderlander:

  • Welke abonnementen zijn er om de Gelderlander te kunnen lezen?
  • Hoe kan ik een abonnement op de Gelderlander nemen?
  • Welke editie wordt in mijn regio bezorgd?
  • Wat is de startdatum van mijn abonnement?
  • Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
  • Hoe kan ik mijn verhuizing (nieuw bezorgadres) doorgeven?
  • Ik wil mijn abonnement wijzigen of opzeggen, hoe geef ik dit door?
  • Hoe werkt een abonnement via de App Store of Google Play?
  • Wanneer wordt mijn abonnementsgeld afgeschreven?
  • Ik wil graag een factuur ontvangen, kan dat?
  • Hoe laat wordt mijn krant bezorgd?
  • Mijn krant is niet bezorgd. Wat kan ik nu doen?
  • Wat gebeurt er met mijn bezorgmelding?
  • Mijn bezorger heeft schade veroorzaakt. Wat kan ik nu doen?
  • Ik wil een editie uit een andere regio ontvangen. Kan dat?
  • Vakantieonderbreking annuleren
  • Waarom kan ik tijdens mijn vakantie de krant niet op een camping, vakantiepark of hotel laten bezorgen?
  • Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
  • Wanneer moet ik mijn vakantieperiode doorgeven?
  • Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn abonnement is gekoppeld. Wat nu?
  • Wat is het DPG Media account?
  • Ik weet niet of ik een account heb. Hoe kom ik dat te weten?
  • Hoe maak ik een account aan?
  • Ik heb al een account. Hoe koppel ik mijn abonnement hieraan?
  • Mijn abonnementsnummer of postcode wordt niet geaccepteerd in mijn account. Wat nu?
  • Ik krijg de melding ‘Abonnementsnummer is reeds in gebruik’. Wat nu?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  • Hoe kan ik een ander e-mailadres aan mijn account koppelen?
  • Kan ik op meerdere apparaten gebruik maken van mijn account?
  • Kan mijn abonnement aan meerdere accounts gekoppeld worden?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor e-mail nieuwsbrieven?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor pushberichten via de app?
  • Zijn mijn gegevens wel veilig opgeslagen binnen het account?
  • Op welke manieren kan ik de Gelderlander digitaal lezen?
  • Hoe krijg ik toegang tot de digitale producten van de Gelderlander?
  • Wat zijn Premium artikelen?
  • Ik ben ingelogd, maar krijg toch geen toegang tot alle artikelen. Wat nu?
  • Waarom krijg ik nieuwsmeldingen van jullie als ik online ben?
  • Ik wil geen nieuwsmeldingen meer ontvangen. Hoe schakel ik ze uit?
  • Hoe kan ik de Gelderlander nieuwsapp downloaden op mijn smartphone?
  • Kan ik de Gelderlander Nieuwsapp ook installeren op op een tablet? (iPad of Android)
  • Hoe werkt de Gelderlander Nieuwsapp?
  • Hoe kan ik een regio toevoegen of verwijderen in de Gelderlander Nieuwsapp?
  • Wat is Goal Alert en hoe werkt het?
  • Hoe kan ik de Digitale krant app downloaden op mijn tablet of smartphone?
  • Kan ik alle edities van de Gelderlander lezen in de Digitale krant?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Digitale krant beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Digitale krant kosteloos?
  • Wat betekent het slotje in het menu? (Alleen op iPhone en iPad)
  • Kan ik de Digitale krant automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik kranten verwijderen uit de Digitale krant app?
  • Hoe kan ik de puzzels in de Digitale krant maken?


Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:

  • Abonnementen
  • Betaling
  • Bezorging
  • Vakantieservice
  • Mijn account
  • Digitaal lezen
  •     de Gelderlander Nieuwsapp
  •     de Gelderlander Digitale krant
  • Topics
  • Overig
  • Ik heb een andere vraag
Ga naar de veelgestelde vragen van De Gelderlander

Neem contact op met De Gelderlander via Twitter.

Neem contact op met De Gelderlander via Twitter. De klantenservice is iedere dag tussen 08:00 en 17:00 voor je klaar. Je kunt binnen een uur een reactie verwachten. @DeGelderlander

Klik hier voor contact met De Gelderlander via Twitter.

Neem contact op met De Gelderlander via Facebook.

Een groot deel van de content van De Gelderlander kan je vinden op Facebook. Foto’s en video’s, artikelen en nieuwsberichten, je vind het er allemaal in een oogopslag terug. Blijf bij en like de Facebookpagina van De Gelderlander.

Klik hier voor contact met De Gelderlander via Facebook.

Neem contact op met De Gelderlander via Pinterest.

Pinterest is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk hier op het kanaal van de Gelderlander. Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via de snelste en leukste nieuwssite van Nederland, 24 uur per dag en 7 dagen in de week.

Klik hier voor contact met De Gelderlander via Pinterest.

Youtube kanaal van De Gelderlander.

Ben jij geïnteresseerd in een abonnement op De Gelderlander? Dan is hun YouTube kanaal een goede manier om een indruk te krijgen. Het meest recente nieuws staat voor je klaar. Dus klik: ‘Ga naar het YouTube kanaal van De Gelderlander’.

Ga naar het Youtube kanaal van De Gelderlander.

Neem contact op met De Gelderlander via Instagram.

Het laatste nieuws van De Gelderlander wordt altijd gepost op Instagram. Het meest recente nieuws overal vandaan vind je ook hier. Het Instagram account vind je door te klikken op: @de_gelderlander.

Klik hier voor contact met De Gelderlander via Instagram.

Vakantie service

Ga je met vakantie en wil je niet dat je brievenbus uitpuilt bij terugkomst? Maak gebruik van de vakantie service van De Gelderlander. Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Maar je kan er ook voor kiezen om de krant naar je Nederlandse vakantie adres of bij vrienden te laten bezorgen. Gemak dient de mens!

Klik hier om gebruik te maken van de vakantie service van De Gelderlander.

Sporten in huiskamersfeer in Doesburg

Hoofdkantoor De Gelderlander (adres)

Kaapstander 24 Nijmegen ​6541 EX Nederland
Rapportcijfer De Gelderlander Klantenservice: 1.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 153 beoordelingen.

Beoordeel De Gelderlander Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan De Gelderlander Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door gamelkoorn op 3-03-2024
  • Rapportcijfer: 3

Zou een bevestiging krijgen maar komt maar niet. Heb er over gebeld, maar er veranderd niets. Nog steeds niets gehoord. Zijn niet te bereiken en geven geen antwoord.
  • Beoordeeld door Harrie van de Wetering op 2-12-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zelfde vraag: wat is jullie mailadres????????
Ik heb een vreemd betalingsverzoek gekregen, vermoed dat dit spam is en ik wil dit aan jullie doorsturen zodat je het kan beoordelen en melden wat hiermee te doen.
  • Beoordeeld door Siemon Goossensen op 4-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wat is jullie mailadres
  • Beoordeeld door Karin Vaars op 9-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Onbeschofte behandeling bezorgster en aan de telefoon.
Moet blij zijn dat ik nog een krant krijg al is hij te laat ivm te weinig personeel.
Daar hebben meer branches last van vlgs mij.
Ik betaal nu voor een krant die s'avonds zo de prullenbak in kan omdat wij allebei werken
  • Beoordeeld door René de PLANQUE op 27-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Deze week op maandag,dinsdag en woensdag geen krant ontvangen. Dit elke dag via de "klantenservice" doorgegeven
Ook op woensdag zelfs iemand aan de telefoon gehad! Op donderdag de krant van woensdag ontvangen! Je kan dan niemand meer aan de telefoonlijn krijgen.
Al vaker zeer slechte ervaringen gehad met hun zogenaamde service.
  • Beoordeeld door Maria V.E Limbach-va Broekhuizen op 22-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heb jaren een abonnement op de gekderlander gehad.Wilde het stilzetten na aanleiding van opname in revalidatie centrum.Dat kon niet kreeg ik als antwoord Heb het abonnement opgezegd.m.i
v 24 april 2023.
Heb mij 15 juni 2023 weer als abonnee aangemeld. Is een bevestiging van gekomen maar heb nog geen krant ontvangen
Wil graag de krant met ingang van heden ontvangen.
  • Beoordeeld door Schouten op 9-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Probeer sinds 14 februari de krant op te zeggen maar dat schijnt bij de Gelderlander een heel probleem te zijn
Plus bij het laatste telefoontje de medewerker de verbinding verbrak niet erg netjes!
  • Beoordeeld door Anja jolink op 3-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wordt niks met de klacht gedaan en wordt afgesnauwd aan de telefoon
  • Beoordeeld door P Evertse op 29-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

5 keer gebeld elke keer hetzelfde verhaal, we gaan het oplossen. Moet de eerste krant nog zien.
  • Beoordeeld door paul tijdink op 22-04-2023
  • Rapportcijfer: 2

4x postcode doorgeven. wij lossen uw klacht op . de krant wordt alsnog bezorgt.
maar dit is nooit gebeurd. contact met uw medewerker is zeer onduidelijk.
zorg maar voor betere bezorgers.
  • Beoordeeld door W Smeenk op 7-04-2023
  • Rapportcijfer: 3

Onpersoonlijk , geen mogelijkheid om je klacht correct door te geven
  • Beoordeeld door Louis Carpaij op 16-03-2023
  • Rapportcijfer: 4

Het is nu al de 4e of 5e keer, sinds 3 december 2022, dat de Gelderlander niet op zaterdag werd bezorgd! Met de Telegraaf ging dat in 99% van de gevallen altijd goed! Dan maar bellen met de 'klantenservice' [=computer] die mijn klacht aanneemt, of doorverbind.
Maar dan moet ik wel eerst even mijn 10-cijferig abonneenummer intypen [alsof ik dat uit m'n hoofd ken].
Waarom niet de laatste 4 cijfers?
Dan begint de volgende uitdaging: de computer herhaalt steeds de verkeerde postcode en begrijpt al helemaal mijn 4-cijferig huisnummer niet. Zeg ik bijvoorbeeld "negentienhonderdzesenvijftig" of spel ik 1-9-5-6, dat maakt allemaal niets uit, het werkt niet! Uiteindelijk krijg je na zo'n 10 minuten wachten iemand aan de lijn, aan wie je dus verteld dat je geen krant gekregen hebt en hoe lastig het is de 'klantenservice' te bereiken. Vooral dat laatste vraag ik om kenbaar te maken bij de desbetreffende afdeling, maar of dat gebeurt en of er iets mee gedaan wordt.....? Het is al een probleem om een probleem/klacht te melden!
Ik heb inmiddels een antwoordformulier op de site van de Gelderlander ingevuld en een uitgebreide brief bijgevoegd, maar daarop kreeg ik alleen een standaard antwoord en een excuus terug. Verder werden mijn 'belevenissen' van, en de suggesties voor het bereiken van de 'klantenservice' gewoon genegeerd. Ik ben er zo langzamerhand helemaal klaar mee. Uiteindelijk krijg je dan voor de zoveelste-keer een voucher toegestuurd en hoop je maar dat er nog een Gelderlander te krijgen is bij een winkel in de buurt, anders ben je verplicht het een paar kilometer verder te proberen [allemaal al meegemaakt].
Mijn voorstel is dan ook, om zolang de bezorgproblemen zaterdags blijven bestaan, abonnees maar direct een voucher te sturen.
Dat scheel een hoop tijd en frustratie.
  • Beoordeeld door Wood op 11-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht. Al meerdere malen een klacht ingediend vanwege niet of te late bezorging.
  • Beoordeeld door J.Robben op 10-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

De Gelderlander word te laat bezorgd en voor de zoveelste keer weer nat en gescheurd of hij hangt half in de brievenbus de centrale verwarming zit naast de voordeur dus de verwarming slaat iedere keer aan al een keer of wat uitgelegd aan de bezorger maar het helpt niks zaterdags komt de krant pas tussen 12.00 uur en 14.00 uur de krant is al duur genoeg dus hier zitten wij niet op te wachten het is ook moeilijk om iemand aan de lijn te krijgen
Ik wil foto's van de natte en gescheurde krant doorsturen maar krijg er geen kans voor het is dat mijn vrouw graag s;morgens de krant leest als het aan mij ligt had ik hem allang de deur uit gegooid de vorige loper was een kei altijd op tijd en geen natte kranten in de bus of half er uit met deze bezorger is het één bonk ellende.
  • Beoordeeld door Ton Verlaan op 17-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

We hebben al minstens 6 of 7 keer gebeld omdat we al bijna twee weken geen krant hebben ontvangen. Er gebeurt vervolgens niets.
  • Beoordeeld door g huys op 8-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

als ik de reacties zo lees doet dpg met de reacties helemaal niets.
iedereen heeft de zelfde klacht,wil je een krant word je tewoord gestaan bij klachten niemand te bereiken
dit is een schande bij een landelijke media uitgever.
vandaag gebeld gelukkig word het gesprek opgenomen,onder het mom van privacie word je van het kastje naar de muur gestuurd
niemand te bereiken,wil je een krant bestellen gelijk iemand aan de telefoon,
de krant opzeggen lukt niet,terwijl niet bezorgen contract breuk is dus dan maar een proef proces,met media aandacht van een ander nieuws medium
de concurent lach zich dubbel,wedden sbs 6.
  • Beoordeeld door Jacobs op 6-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Je kunt nergens terecht met de klacht als de krant regelmatig niet bezorgd wordt.
  • Beoordeeld door miranda rutten op 28-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

ik wil een medewerker spreken omdat de bezoger van de krant onze heg eruit gereden heeft, masr je krijgt niemand aan de telefoon, heel slecht
  • Beoordeeld door J.Robben op 27-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Krant vandaag nat en gescheurd in de bus ,is al meerdere keren gebeurd ,of half in de brievenbus onze centrale verwarming hangt naast de voordeur dus als hij half uit de bus hangt slaat iedere keer de verwarming aan en de Gelderlander is zo al duur genoeg zaterdags word hij pas bezorgd tussen 12.00 uur en 14.00 uur dat is dus geen ochtend krant waar je wel voor betaald als dat zo blijft denken we er hard over na om om ons lidmaatschap te gaan opzeggen want we hebben de buik vol van dit gedoe en zeker omdat je niemand aan de lijn krijgt die je je klachten kan uitleggen
  • Beoordeeld door Marie C op 2-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

KLACHT.
AL VANAF VORIGE DINSDAG GEEN KRANT ONTVANGEN!!!
KRIJG GEEN CONTACT MET DE GELDERLANDER ..ALLEEN CHATBOX OF MOBIEL MET TE WEINIG OPTIES!!!!
  • Beoordeeld door Ronald Boxstart op 28-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Inmiddels is het de vijfde dag dat er geen krant is bezorgd. Klacht ingediend, mail ect. Je krijgt de hele tijd een bliksem met domme excuses, maar nog steeds geen krant na 5 dagen. Gelderlander jullie krijgen van mij de koude douche en ik ga iedereen afraden om de krant nog te nemen. Ga jullie schamen om klanten zo te behandelen.
  • Beoordeeld door Leah Haverfield op 26-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Hello!
  • Beoordeeld door Joke wolf op 17-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos een lachertje!!!!
  • Beoordeeld door J.W.Rebergen op 13-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ondanks diverse pogingen nog steeds geen krant ontvangen vanaf 7 tm 13 oktober!
  • Beoordeeld door ellen bens op 7-10-2022
  • Rapportcijfer: 3

De hele week geen krant ontvangen voor een bewoner van het Leijgraafhuius. Bandje kun je inspreken alleen er komt geen vervolg.
Erg klant onvriendelijk
  • Beoordeeld door At de groot op 16-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onmogelijk om contact te krijgen voor melden klacht bezorging. Nooit meer ( proef) abonnement op de Gelderlander
  • Beoordeeld door W Bijker op 8-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bij een proef abonnement minstens 5 dagen geen krant gehad. Je wordt geacht iedere dag als er geen krant is het te melden, kortom je blijft aan de gang. Getracht via een mail uit te leggen dat het structureel fout gaat, geen antwoord. Zelfs een keer de krant van gisteren tegelijk gehad met de krant van vandaag. Ook vaak krant veel te laat. Mijn abonnements geld heb ik gestorneerd. Vervolgens een betalingsherinnering. Klantenservice gebeld, na 10 minuten eindelijk een medewerker wordt je nog afgezeken ook. Ach meneer, voor dat geld is het nooit een wanprestatie toch? We hebben nou eenmaal te kort aan bezorgers daar kunnen wij ook niks aan doen. Wel, hier noooooit meer de Gelderlander en die kansloze helpdesk is gewoon een onbeschofte bende.
  • Beoordeeld door R.Kaldenberg op 18-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

De krant is niet bezorgt op zaterdag 13 augustus en de krant is niet bezorgt op donderdag 18 augustus. En ik kan geen telefoon nr vinden waar ik persoonlijk met mijn klachten terecht kan. Dus ik wil geen abonnement.
  • Beoordeeld door M de Jong op 15-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Een proef abonnement de krant 6 keer niet ontvangen,
3 keer gebeld en per email en gechat met medewerker .
Er word gebeld laten ze 2 a3 keer over en de verbinding word verbroken
Er zijn ook mensen die niet bij de telefoon zitten ,Enz enz
  • Beoordeeld door Ria op 13-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slechte. service, bezorg klachten worden niet gehoord.
Bij telefonisch contact ronduit onbeschofte bejegening! d t g is mijn reactie ook niet zoals ik van mezelf gewoon ben.
Mijn oordeel : de klantenservice van de Gelderlander brengt het slechtste in mij naar boven !
Dank u wel voor de notitie. R
  • Beoordeeld door Paul op 8-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al jarenlang een krant gehad door een slechte bezorging dit opgezegd,na een jaar een proef abonnement genomen om maar weer eens te proberen .
En warempel de eerste dag een krant in de bus maar dat was het dan ook de rest v.d. week geen krant??
Jammer nog niks veranderd ook na diverse telefoontjes,als je geluk hebt iemand aan lijn te krijgen,geen krant!!
Voor mij al weer duidelijk niet aan beginnen!
  • Beoordeeld door Edgar Beumer op 6-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

De gelderlander niet bereikbaar heb er schoon genoeg van bezorging is slecht en contact ook nog een keer geen krant dan zeg ik de boel op
  • Beoordeeld door Elly op 6-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heel slechte bezorging of eigenlijk geen bezorging, nu al 3 weken op vrijdag/zaterdag en maandag geen krant ontvangen!!!
Kan wel aan het bellen blijven, wanneer komt er een oplossing?????? Doe er wat aan!!!!!!
  • Beoordeeld door van Kooten op 23-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een waardeloze bezorging van de Gelderlander weer al een paar dagen gewoon geen krant meer jullie kunnen beter stoppen.
Het gaat nog geen maand achter elkaar goed . En al die die verhalen en al die verontschuldigingen koop ik ook niets voor.
ik wil gewoon een krant in de bus en niet anders Daar betaal ik voor . Opzeggen dus de enige remedie voor dit in gebreke blijven.
  • Beoordeeld door A van Brenk sciarone op 22-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Paar x gebeld geen krant ontvangen sinds mijn abonnement 13-7-2022.tot nu toe nog geen enkele krant ontvangen.
  • Beoordeeld door M op 12-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik dien geen klacht in. Want ik zie hier onder de reacties , dat het niet helpt.
Dus maar gewoon abonnement opzeggen na 40 jaar.
Ik ga leuke dingen doen met mijn geld. Heeeel veeel leuke dingen kan ik er mee doen.
NU AL 2 WEKEN GEEN KRANT !!
  • Beoordeeld door peelen op 14-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Weer de krant niet bezorgd.
  • Beoordeeld door Van Dam op 28-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zaterdag 28 mei is er geen krant bezorgd. De Gelderlander gebeld en meerdere keren postcode in gesproken. Blijkt postcode niet voor te komen, werd doorverbonden met een medewerker.
Alleen werkt deze medewerker niet op zaterdag. Op zaterdag kun je niet doorgeven dat de krant niet bezorgd is.
Slechte service!
  • Beoordeeld door beekman op 20-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al meer dan 50 jaar een abonnement, ook 3 kinderen van mij hebben jarenlang de kranten bezorgd tot volle tevredenheid ook van de abonnee's, mocht er eens een keer iets fout gelopen zijn dan werd er binnen het kwartier gebeld door de betreffende abonnee met de klacht en deze werd vervolgens onmiddellijk rechtgezet door onze kinderen daar kwam geen klachtentelefoon aan te pas, maar nu weet niemand wie de krant hoort te brengen en ook het verdeelpunt word angstvallig geheim gehouden omdat dan alle mensen daar dan zelf de krant gaan halen en het gevaar van woedende mensen aan de deur te groot is, maar zelf de krant in de winkel moeten kopen die vervolgens van je abonnementsgeld word afgetrokken is helemaal van de zotte omdat losse nummers duurder zijn en je dus nog meer betaald om de krant te kunnen lezen, het einde is echt in zicht als er geen verbetering in de bezorging komt en op termijn dus ook het einde van de papieren krant als alle mensen afhaken!!!!!!!
  • Beoordeeld door G.Wentink op 17-05-2022
  • Rapportcijfer: 2

Graag zou ik willen dat je persoonlijk iemand aan de lijn krijgt wanneer je een bezorg klacht door wil geven en niet een bandje met spraakherkenning slaat Nergens op.
Bel De Gelderlander
088-0561505