Brabants Dagblad Klantenservice

Rapportcijfer Brabants Dagblad klantenservice: 1.9 » Lees beoordelingen (65)

Bellen met Brabants Dagblad

TIP: De telefonische klantenservice is het beste te bereiken na 14:00 uur.

Waarom bellen met Brabants Dagblad Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van Brabants Dagblad.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice Brabants Dagblad

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Brabants Dagblad: 088-0561535

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Brabants Dagblad? Laat ons je ervaringen met Brabants Dagblad weten!
Beoordeel Brabants Dagblad.

KvK gegevens Brabants Dagblad

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34172906
  • Vestigingsnummer (KvK): 000020041705
  • Statutaire naam: DPG Media BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Brabants Dagblad?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Brabants Dagblad? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Brabants Dagblad via een contactformulier.

Neem contact op met het Brabants Dagblad via een contactformulier op hun website. Klik op onderstaande button en vervolgens op de button "Stuur een e-mail via een formulier". Het duurt ongeveer 2 dagen voordat je een reactie krijgt.

Ga naar het contactformulier op de website van Brabants Dagblad

Chat online met Brabants Dagblad.

Neem contact op met het Brabants Dagblad via chat. Normaal gesproken krijg je binnen twee minuten een reactie. Nadat je op onderstaande link hebt geklikt scrol je op de website van het Brabants Dagblad naar beneden tot je een button met de tekst "Stel uw vraag via chat" ziet. Klik op deze button om de chatsessie te starten.

Start een chat met Brabants Dagblad

Neem schriftelijk contact op met Brabants Dagblad.

Stuur je brief naar onderstaand adres. Binnen 10 dagen zou je een reactie moeten krijgen van het Brabants Dagblad.

  • Hoofdkantoor Brabants Dagblad    
  • Veemarktkade 8
  • 5222 AE 's-Hertogenbosch

Neem contact op met Brabants Dagblad via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Brabants Dagblad? Dat kan ook via Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur. Klik hiervoor op onderstaande link. Facebook Messenger is de chatdienst van Facebook. Met honderden miljoenen actieve gebruikers is het een van de meest populaire chatdiensten van dit moment.

Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Brabants Dagblad.

Bekijk de veelgestelde vragen op de site van gemeente Barneveld, per onderwerp:

  • Uw abonnement opzeggen of wijzigen
  • Bezorgmelding online doorgeven
  • Alles over digitaal lezen
  • Vakantie online doorgeven
  • Inloggen bij Brabants Dagblad
  • Bezorging van mijn krant
  • Vakantie doorgeven of annuleren
  • Andere wijziging doorgeven
  • Wijzigen of opzeggen
  • Nieuwsbrieven
  • Contact
  • Over Brabants Dagblad
  • Digitaal lezen
  • Abonnementen en tarieven
  • Abonnement ter kennismaking
  • Lezerspanel
  • Webwinkel


Je kan ook een vraag stellen in de zoekbalk van het Brabants Dagblad.

Ga naar de veelgestelde vragen van Brabants Dagblad

Neem contact op met Brabants Dagblad via Facebook.

Op de Facebookpagina deelt het Brabants Dagblad de laatste berichten, nieuwsartikelen  en andere nuttige informatie die voor jou van belang is.  Je kan hier altijd contact opnemen met de redactie van het Brabants Dagblad. Geef die pagina daarom een like en je mist niks.

Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Facebook.

Neem contact op met Brabants Dagblad via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van het Brabants Dagblad via Twitter. Je ontvangt een reactie binnen een uur. Dagelijks tussen 08:00 en 17:00 geopend.

 

Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Twitter.

Youtube kanaal van Brabants Dagblad.

Het nieuws van het Brabants Dagblad is ook te vinden op YouTube. Het dagblad in een wat korter jasje vind je hier, met nieuws en beeldmateriaal. Bezoek hun YouTube kanaal via de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Brabants Dagblad’.

Ga naar het Youtube kanaal van Brabants Dagblad.

Neem contact op met Brabants Dagblad via Instagram.

Ga naar de Instagrampagina van het Brabants Dagblad en klik op onderstaande link. @brabants_dagblad.

Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Instagram.

Vakantie

Ga je met vakantie en wil je niet dat je brievenbus uitpuilt bij terugkomst? Maak gebruik van de vakantie service van het Brabants Dagblad. Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Maar je kan er ook voor kiezen om de krant naar je Nederlandse vakantie adres of bij vrienden te laten bezorgen. Gemak dient de mens!

Klik hier om gebruik te maken van de vakantie service van het Brabants Dagblad.

Kloostertuin als 'groene oase' in centrum Veghel

Hoofdkantoor Brabants Dagblad (adres)

Veemarktkade 8 's-Hertogenbosch 5222 AE Nederland
Rapportcijfer Brabants Dagblad Klantenservice: 1.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 65 beoordelingen.

Beoordeel Brabants Dagblad Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Brabants Dagblad Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Andrea van Boxtel op 22-09-2021
  • Rapportcijfer: 2

Wij zijn al 9 maanden niet tevreden over de bezorging. Schandalig hoe laat de krant komt. Nu is het 10.15 nog geen krant. je kunt bellen en mailen maar er wordt niks aan gedaan. Zelfs ooit een grote mond gehad van de klantenservice. Doe er iets aan naar ruim 35 jaar klant. Zou graag een duidelijk antwoord krijgen. Vorige week kregen we een mail de krant wordt later bezorgd. Was niet voor ons bestemd kregen we een uur later. Die mail kunnen wij wel iedere dag krijgen. Diep en diep triest.
  • Beoordeeld door Henk Vorstenbosch op 20-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gewoon slecht!!!
  • Beoordeeld door N. Kremers op 11-09-2021
  • Rapportcijfer: 5

Beste BD. Ik heb op FACEBOOK gevraagd of er nog meer mensen zijn die geen krant hebben gehad. Binnen een paar minuten meerdere mensen met de zelfde klacht. Graag zie ik dat het BD aktie onderneemt en dat voortaan de krant iedere dag wordt gebracht hier in Ammerzoden want daar betaal ík tenslotte voor MVRGR. N. KREMERS
  • Beoordeeld door Verheijen op 21-08-2021
  • Rapportcijfer: 2

Al verschillende dagen de krant niet ontvangen of om 4 uur in de middag.
Dus graag geld in mindering brengen. Bellen lukt ook niet.
Zeer slorig van Brabant Dagblad.
  • Beoordeeld door D.de Jong op 15-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Laatste 6 weken slechte bezorging,geen reacties op online vragenlijst etc.
Dus abonnement opgezegd dit gebeurt per 31 augustus,wel word contributie afgeschreven.masr nog steeds geen krant vanaf 3 juli.
Afgelopen maandag iemand aan de telefoon gehad en die zou direct de niet bezorgde kranten tot en.met 9 augustus terug storten.op mijn rekening,niet gebeurt.
En voor de andere niet bezorgde kranten moest ik maar weer bellen en volgens haar het beste op zaterdag wat dan zou het minder druk.zijnaan de telefoon.
Voor ons geen.brabznts dagblad meer,en ik.breng dit in de openbaarheid.
  • Beoordeeld door Thea Mulders op 19-07-2021
  • Rapportcijfer: 3

We hebben de laatste tijd de krant weer vaker niet dan wel ( bijna nooit op tijd ). Het is een tijdje goed gegaan maar nu loopt het weer de spuigaten uit. Jaja je kunt digitaal lezen maar daarom hebben wij geen abonnement. Wij willen graag de papieren krant lezen voordat we naar het werk gaan, we hebben heus wel begrip voor uitzonderlijke situaties zoals heel slecht weer ogen zo maar niet voor 1 regenbuitje.
  • Beoordeeld door MV op 15-07-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb eind juni /begin juli een week geen krant gehad. Na diverse keren dagelijks bellen werd medegedeeld dat er een technische storing was, maar toen ik een week later de nieuwe bezorgster sprak hoorde ik dat de oude bezorger was gestopt en er geen vervanger was geregeld. Onvoorstelbare leugens dus van BD. Ik krijg nu een herinnering maar ik verminder de betaling met 5 x 2,85 ( excl. de telefoonkosten) die ik extra heb betaald door 5 keer een een los nummer te moeten kopen in de supermarkt. Maak nu restant over voor derde kwartaal.
Aan de redactie ; Zie de diverse klachten over de bezorging . Moet duidelijk wat aan gedaan worden anders zeg ik het abonnement op.
  • Beoordeeld door J. Haans op 30-06-2021
  • Rapportcijfer: 4

Waarom kan je niet via deze site melden dat geen krant hebt ontvangen? Waarom moet ik dat via andere mediakanalen doen waar ik geen gebruik van wens te maken.
  • Beoordeeld door Marina de Boef op 21-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Houdt zich niet aan abonnement herroepen. Slecht bereikbaar!!
  • Beoordeeld door Kees van Ginneke op 8-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na vanochtend een boze bezorgklacht te hebben gedaan en een reactie op klantenservice, kan ik mededelen dat zojuist de krant(en) alsnog bezorgd zijn. Had zich verslapen. Blijft natuurlijk wel dat de klantenservice niet bereikbaar is.
  • Beoordeeld door Kees van Ginneke op 8-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Jammer, weer eens geen krant(en) bezorgd. De klantenservice is zo goed dat die op zaterdag niet aanwezig zijn. Niet gek dat er steeds minder mensen een abonnement op de krant hebben. Werkt de krant zelf aan mee. Ga zo door, dan stopt het vanzelf en kunt U naar het UWV en daar in de rij gaan staan.
  • Beoordeeld door Ed van Oudheusden op 3-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht dat jullie op zaterdag niet bereikbaar zijn.
Krant is niet bezorgd. Na melding wel bevestiging ontvangen maar naar een voucher/tegoedbon kun je fluiten.
Ben heel erg boos.
  • Beoordeeld door Henk van de Pas op 12-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Totaal 5x contact gehad met bezorgdienst in 2020, verder een brief gestuurd naar hoofdredactie (waarop wel keurig antwoord!). Na 65 jaar lezer van het NvhZ en daarna BD te zijn geweest abonnement nu opgezegd, totaal sinds 1-1-20 10x geen krant ontvangen (nooit nabezorgd). Heb de niet geleverde kranten afgetrokken van abonnementsgeld, krijg nu een "schandalige" aanmaning van 10 euro. GEEN ENKEL CONTACT over mijn opzeggen, nogmaals na 65 jaar. lezer van thuis uit ben zelf nu 77 jaar. BD kan een voorbeeld nemen aan collega's van de Volkskrant (daar is men wel zuinig op zijn abonnees!! ) Abonnementenafdeling schiet mijns inziens gewoon ernstig tekort. Zou het netjes vinden als de aanmaning "verscheurd" gaat worden! Dit doe je een jarenlange abonnee niet aan, Nogmaals blijkbaar na 65 jaar geen krediet opgebouwd. Ben nu in een stadium aan beland dat bellen geen zin meer heeft. Nogmaals heb van de hoofdredacteur een keurige brief ontvangen (hij kan binnen de organisatie echter niets voor me betekenen). Graag een mail dat aanmaning verscheurd is.
  • Beoordeeld door Van lier op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Sinds ik in december krant heb van Brabants dagblad reeds 6 keer niet ontvangen..er is niets of niemand te bereiken die mij te woord kan staan alleen computer.
Zeer slechte communicatie .na deze NOOIT geen papieren krant meer
  • Beoordeeld door Hans van Duijnhoven op 11-02-2021
  • Rapportcijfer: 5

Heb alle begrip voor het feit dat de krant door de weersomstandigheden niet bezorgd wordt. Maar dit is nu de vierde dag zonder krant terwijl de krant bij kennissen van ons, hemelsbreed 200 meter, gewoon bezorgd wordt.
Ik heb de melding vandaag voor eerste keer gedaan en vind de ingesproken boodschap op het 088 nummer ronduit belachelijk en een belediging voor uw abonnees
  • Beoordeeld door C. Houtepen Heuer op 19-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

zeer slecht niet bereikbaar voor telefonisch door geven van klachten ,eigenlijk helemaal niet bereikbaar !
  • Beoordeeld door G M van der Aa op 14-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Een zeer slechte beoordeling en overweeg mijn abonnement op te zeggen.
Onmogelijk om telefonisch contakt te krijgen om mijn ongenoegen kenbaar te maken, wat ik reeds eerder heb gedaan zonder enige telefonische reactie van uw kant!!
  • Beoordeeld door Van Sprew op 27-10-2020
  • Rapportcijfer: 2

Al ruim een maand niet of te laat de krant ontvangen. Verschillende keren via email melding van gemaakt en alleen automatische reply, maar geen reactie of oplossing.
  • Beoordeeld door Van der Wijst op 22-10-2020
  • Rapportcijfer: 5

Zeer slecht bereikbaarheid om bezorging krant door te geven.
Chat niet beschikbaar.
  • Beoordeeld door V d berg op 5-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zo erg dat ik overweeg mijn abonnement op te zeggen !!!!
  • Beoordeeld door aleyna,lois,mex,pepijn,frederike op 4-09-2020
  • Rapportcijfer: 10

Beste ...... we zouden graag een vraag willen stellen
voor een schoolopdracht moeten we jouw een vraag stellen waar word het Brabants Dagblad allemaal verkocht vriendelijke groet Aleyna, Lois, Pepijn, Mex en Frederike
  • Beoordeeld door Jack van der Veen op 6-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het stikt van de onjuist- en onwaarheden in artikelen. Vooral omtrent Donald Trump en Verenigde Staten. STOP DAARMEE. Verenigde Staten bestaan uit 50 landen met 160k corona gerelateerd. Per land MAAR 3.200 doden.
  • Beoordeeld door Verheijen op 29-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Onmogelijk te chatten, te mailen, te bellen na het niet bezorgen van BD
  • Beoordeeld door Verheijen op 29-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Onmogelijk contact te krijgen met BD niet via mail, niet via telefoon.
  • Beoordeeld door Marja Vroom op 25-06-2020
  • Rapportcijfer: 3

Wij balen omdat we weer geen krant hebben ontvangen. Het bandje dat we horen als we dit melden vertelt ons dat de krant in mindering op ons abonnement wordt gebracht. Zal best. Wij willen een papieren krant, we pakken ieder een stuk en zitten heerlijk in het zonnetje onze krant te lezen. Dat ritueel wordt wederom verstoord. Buiten hebben we geen digitaal bereik en een tablet delen lukt niet. Als ik de klantenservice wil bellen kost dat 90 ct per minuut. Veel te duur. Ik wil bij niet ontvangen van een krant de optie een bon te downloaden waarmee ik de krant kan halen bij een Primera oid.
Bel Brabants Dagblad
088-0561535