We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met BN De Stem? Laat ons je ervaringen met BN De Stem weten!
Beoordeel BN De Stem.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met BN De Stem? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Neem contact op met het BN De Stem via chat. Normaal gesproken krijg je binnen twee minuten een reactie. Nadat je op onderstaande link hebt geklikt scrol je op de website van het BN De Stem naar beneden tot je een button met de tekst "Stel uw vraag via chat" ziet. Klik op deze button om de chatsessie te starten. De chatservice van BN de Stem is beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:00 uur.
Start een chat met BN De StemSchrijf je liever een brief naar BN De Stem. Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:
Binnen 10 dagen kun je een reactie verwachten.
Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan BN De Stem. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).
Klik hier voor contact met BN De Stem via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan BN de Stem:
Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:
Neem contact op met BN De Stem via Twitter. Elke dag tussen 08:00 en 17:00 op Twitter terecht. Normaal gesproken ontvang je binnen een uur een reactie.
Klik hier voor contact met BN De Stem via Twitter.Volg BN de Stem ook eens op Facebook. Hier vind je het laatste nieuws, nieuwsfoto’s en video’s. Via de Facebookpagina van BN de Stem kan je ook direct contact opnemen met een medewerker. Om op de hoogte te blijven, gewoon even klikken op ‘vind ik leuk‘.
Klik hier voor contact met BN De Stem via Facebook.Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk hier op het kanaal van BN de Stem.
Klik hier voor contact met BN De Stem via Pinterest.BN de Stem heeft ook een eigen YouTube kanaal. Nieuws, foto’s, video’s uit binnenland en buitenland, je vind het hier. Bezoek dit kanaal. Je kan daarvoor klikken op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van BN de Stem’.
Ga naar het Youtube kanaal van BN De Stem.Benieuwd naar de berichtgeving van BN de Stem? Zij hebben ook een Instagram account, @bn_destem. Het laatste nieuws op Instagram van BN de Stem vind je hier verzameld.
Klik hier voor contact met BN De Stem via Instagram.Ga je er even tussenuit in Nederland en wil je op je vakantie adres BN de Stem in de bus ontvangen? Geef het hier online door. Het is ook mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Lees hier hoe je te werk gaat.
Klik hier om gebruik te maken van de vakantie service van BN de Stem.Rapportcijfer is gebaseerd op 106 beoordelingen.
dit is gewoon de slechtste, en klant-onvriendelijke, moeilijk leesbare website ooit
En ook telef. kontakt werd zo afstandelijk behandeld, wat een kutwijf is dat,
die gaat jullie nog heel veel klanten kosten hoor. . Ik overweeg danook de krant
op te zeggen.
Ik heb 2 stukjes geschreven over mijn vrouw, die aan aan ALS is overleden.
Momenteel speelt bij serieus request het thema over ALS....
Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie interesse hebben om het te plaatsen..
Ik zie uit naar uw reactie waarvoor bijvoorbaat hartelijk dank
Vanaf 1 juli 2023 geen BN De Stem ontvangen ondanks dat ik dat al enkele keren heb doorgegeven. Wel al afgeschreven van mijn rekening.
de vraag die ik wil stellen staat niet in de vragenlijst hoe kom ik i kontakt met iemand die mij een antwoord kan geven op mijn vraag krijg telkens de computer aan de lijn wat een service. Mischien na deze mail is er iemand die zich dit bericht aantrekt, of och ja weer zo iemand
Heel slecht omdat ik al vanaf eind januari bezig ben om een goed draaiend digitale krant abonnement te krijgen.
Ik moet wel betalen maar er komt nog steeds geen digitale krant verbinding.
Mijn achternaam is verkeerd gespeld op Faceboek . heel slordig
Zeer, zeer slechte bereikbaarheid.....
Om 13.45 uur gestart met proberen te bellen. 8 wachtende voor U. Na 20 min. Nog 4 wachtende voor U
Ander telefoon nummer : Er is momenteel 1 (EEN) wachtende voor U Na 20 minuten !!
U bent de eerst volgende ! Al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft!
NU BEN IK EEN UUR BEZIG, MET DE VRAAG : ik wil mijn abonnement verlengen, kan veel beter even naar Breda rijden.
Zo te lezen ben ik niet de enige !! Geef een telefoon nummer dat WEL bestaat, en dat er medewerkers zijn.
proefabonnement van 10 weken voor 20 euro eerste week goed ontvangen vanaf maandag /dinsdag/woensdag 19-20-21 september niets meer ontvangen graag die 20 euro retour
Na eerste melding , nog steeds geen krant ontvangen, nu 8 keer niet ontvangen.
Wat is de oorzaak, en wanneer krijg ikweer een krant? Slechte communiecatie, kom met antwoorden.
Dit kun je niet goed maken met een vergoeding .jullie zijn amateurs
neem contact op met mij.
dit bericht is ook namens 3 andere flat bewoners. Bezorg de krant blijf niet o je kantoorstoel zitten doe iets.
graag snel bericht.
1 keer de krant niet ontvangen omdat pers stuk was.
1-2-3-5 september niet ontvangen. Dit moet snel opgelost worden, in onze flat Timmerstee kade 4abbonees .
We zijn zeer ontevreden, Ook laten jullie de reden niet weten .actie,actie, actie ondernemen.
Bel mij terug op 0628654036
Henk van Roosmalen
Dhr.Andre Trompers stuurt mij een brief met geweldige voordelen als abonnee van De Stem. Koppel nu GEMAKKELIJK ( klopt helemaal niet van)
en snel (ben 30 minuten bezig geweest, dat noemt dhr.Trompers snel, nog niets gevonden) uw abonnement aan uw accoutn.
Adres van De Stem nergens te vinden, Dat noemt men bij de stem KLANTENSERVICE!!!
Klante service op zaterdag is waardeloos.
Zeer slechte website en klachten telefoon.
Op de website staat dat je meldingen kunt doen via klachten formulier maar die is er niet. Dan kun je bellen voor een melding van een niet bezorging op 1 bepaalde dag. Nergens dat je al drie weken geen krant hebt gehad. Maar je mag ook niet meer dan 1 x per dag bellen. En ik weet dat de krant een keer op verkeerde huisnummer is gebracht maar dat kun je ook niet doorgeven. Nergens ruimte voor opmerkingen alleen standaard vragen beantwoorden
Het slechts bereikbare van alles
Kan bij jullie geen man of vrouw bereiken
4 x maal gebeld 6 x gemaild en nog snappen ze het niet
Het 0906-nummer op jullie website is niet meer in gebruik. Verwijder het dan.
Verder is het onmogelijk gewoon een mens aan de lijn te krijgen die mij met mijn klacht kan helpen.
Gisteren via de chat de klacht gemeld.
Vandaag niets mee gedaan, hetgeen wel beloofd was.
Mijn klacht is dat de bezorger, ondanks een geschreven verzoek op de brievenbus, de krant niet geheel naar binnen gooit.
Als het regent wordt de krant nat en als wij niet thuis/op vakantie zijn hangt hij de hele dag half uit de brievenbus, zodat ook boeven weten dat het huis op dat moment niet bewoond is.
Graag een telefoonnummer via mijn e-mail, zodat ik iemand kan vertellen om welk adres het gaat.
zeer slechte bezorging,
21 maart tm 26 maart
1 keer een krant ontvangen.
zeer onbeschoft aan de telefoon heb al heel lang een duidelijke klacht dat ik mijn krant niet krijg word niet geluisterd wederom weer niet bezorgd telefoon nummer bel meteen contact werkt ook niet, heb ook het idee dat er met deze klachten ook niks gedaan word helaas
ZEER SLECHTE SERVICE
zeer onbeschoft aan de telefoon heb al heel lang een duidelijke klacht dat ik mijn krant niet krijg word niet geluisterd
Zeer slechte bezorging en de klantenservice beloofd steeds beterschap maar krijg de krant meer niet als wel word gezegd maken er een ernstige klacht van maar dat gebeurt helaas niet willen wel een tijdschrift abonnement aan smeren maar onder tussen gebeurt er met mijn klacht niks
Waardeloze bezorging bij bellen word herhaaldelijk beterschap beloofd maar helaas krijg de krant meer niet als wel daar heb ik geen abonnement voor
zeer onbeschofte klantenservice die zeer vooringenomen is en niet luistert naar de klanten, echt slecht
zeer onbeschofte medewerker van de klantenservice
luistert niet, houdt vast aan fouten van bn de stem
slechte bezorging in jan en december heel kapellebrug zeker 5 maal
geen krant postcode 4565ew
in jan al 2 maal geen kontact krijgen met de service en via de telefoon kun je geen achtervoegsel toevoegen bv 54c
via de chat als hij niet wordt afgezet zeggen ze dat die dag wordt afgetrokken van abonnement nog niets gezien wel in dec meer dan 100 euro
betaald kunnen beter alles terugstorten kapellebrug is het zat
Niet bezorgde krant en dat met kerst 3 vrije dagen voor de deur!!!!!!
09066886886 zet me een paar keer langdurig in de wacht, en BN DE Stem heeft blijkbaar een ander nr zeggen ze me uiteindelijk.
Kan TOTAAL GEEN CONTACT LEGGEN OVER MIJN KLACHT ALLEEN TOETSEN INDRUKKEN EN GILLEN DAT T GISTEREN OF VANDAAG IS
De derde keer dat ik deze week een klacht indien. Mevrouw aan de lijn was een onvriendelijk mens en kortaf. Ik moest maar iedere dag bellen met een klacht. De volgende dag een jongen die heel vriendelijk was en fatsoenlijk. Vandaag klacht 3 en niemand de bereiken. Wat is er zoveel meer moeite om door de week een bon te sturen via mail zodat ik mijn krant alsnog kan lezen. Service staat niet hoog in het vaandel bij de Stem.
Contact gehad over de actie! Werkt niet!
Advies adresbalk van Google gebruiken ipv de zoekbalk. Slecht advies! Werkt nog steeds niet!!!!
reeds 2 maal achter mekaar de zaterdagskrant niet ontvangen
Nu zaterdag 20 november 2021 geen krant bezorgd! Contact onmogelijk. Zeer sklechte service.
Reeds meer dan 14 dagen geen krant ontvangen. Na meerdere meldingen is het nog steeds niet opgelost
Bezorging niet volgens af spraak , dit is een kwalijke zaak.
graag hier over contact
Af gesproken met u.
Bezorgen door de week voor 7 uur.
Zater dag voor half 8.
Hier komt nooit iets van terecht.
Het is meer 8 uur en Zaterdag half 9.
Als dit niet verandert overwegen wij om het op te zeggen
wederom geen bijlage van zaterdag, terwijl deze wel bij de kantoorboekhandel lag. De laatste tijd komt het regelmatig voor geen krant op zaterdag geen bijlage. Ook een bon voor het ophalen van de krant wordt niet verzonden. Wij willen een papieren krant geen digitale.. Wij hebben regelmatig geklaagd en er wordt niets mee gedaan. Denken dus dan maar aan stoppen. waardeloos is dit.
Dit cijfer is niet voor de klantenservice,maar heb steeds gemeld dat wij de krant
niet hebben ontvangen,het is nu wel een beetje veel, doe daar wat aan
ik kan de krant digitaal lezen maar mijn man helaas niet, die zit steeds
s-morgens te wachten (treurig toch) en zo goedkoop is deze krant
ook niet, dus DOE HIER WAT AAN (AUB! ) houd hem alleen voor
hem anders was die allang opgezegd !!!
BEN heel de zaterdag bezig geweest voor een zaterdag bon omdat ik de krant niet had ontvangen met de mail geen bon toen met messenger krijg ook daar geen antwoord stoppen gewoon midden in de chat bedank MERYEM daar maar voor gr
omdat er aan bezorging niets word gedaan en zaterdags krijg ik ook geen mail met een tegoed bon
Meteen contact 90 Ct per minuut open vanaf 8 uur bel naar de stem na 2 minuten krijg ik te horen dat de stem gesloten is. Ik wil een adreswijziging doorgeven
Beoordeel BN De Stem Klantenservice