Algemeen Dagblad Klantenservice

Rapportcijfer Algemeen Dagblad klantenservice: 1.8 » Lees beoordelingen (232)

Bellen met Algemeen Dagblad

Waarom bellen met Algemeen Dagblad Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van het Algemeen Dagblad.
  • Je hebt een vraag over een de levering van een besteld product.
  • Je wilt een vakantie doorgeven en tijdelijk je abonnement stopzetten.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice Algemeen Dagblad

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Algemeen Dagblad: 088 – 050 5050

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Om contact op te nemen met de bezorgservice van het AD bel je het volgende telefoonnummer: 088 – 050 5055

Heb jij onlangs contact gehad met Algemeen Dagblad? Laat ons je ervaringen met Algemeen Dagblad weten!
Beoordeel Algemeen Dagblad.

Controleer op storingen bij Algemeen Dagblad.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Algemeen Dagblad.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Inloggen.
  • Website.
Controleer of er een storing is bij Algemeen Dagblad

KvK gegevens Algemeen Dagblad

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34172906
  • Vestigingsnummer (KvK): 000034260374
  • Statutaire naam: DPG Media B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Algemeen Dagblad?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Algemeen Dagblad? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via een contactformulier.

Gebruik het contactformulier van het AD om contact op te nemen. Je krijgt binnen 2 werkdagen een antwoord op je vraag. Om gebruik te maken van het contactformulier klik je op onderstaande link. Scroll daarna naar beneden tot je op de website van het AD de link naar het contactformulier ziet staan (zie afbeelding).

Ga naar het contactformulier op de website van Algemeen Dagblad

Neem schriftelijk contact op met Algemeen Dagblad.

Schrijf je liever een brief naar het AD? Pak dan je pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres. Je kunt binnen 10 werkdagen een reactie verwachten.

  • AD Klantenservice
  • Postbus 8984
  • 3009 TD
  • Rotterdam

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Facebook Messenger.

Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met het Algemeen Dagblad. Openingstijden zijn: Maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur. Reactietijden zijn onbekend. Wanneer je een chatbericht stuurt, zien alleen de medewerkers van de klantenservice van het Algemeen Dagblad je openbare gegevens.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Algemeen Dagblad.

Bekijk de veelgestelde vragen aan het Algemeen Dagblad:

  • Door het coronavirus wil ik mijn krant tijdelijk op een ander adres ontvangen. Is dat mogelijk?
  • Welke maatregelen heeft distributie (DPG Media) ondernomen tot nu toe?
  • Kan ik mijn vakantieonderbreking annuleren?
  • Kan ik het coronavirus oplopen via de krant?
  • Welke abonnementen zijn er om het AD te kunnen lezen?
  • Hoe kan ik een abonnement op het AD nemen?
  • Welke AD editie wordt in mijn regio bezorgd?
  • Wat is de startdatum van mijn abonnement?
  • Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
  • Hoe kan ik mijn verhuizing (nieuw bezorgadres) doorgeven?
  • Ik wil mijn abonnement wijzigen of opzeggen, hoe geef ik dit door?
  • Hoe werkt een abonnement via de App Store of Google Play?
  • Wanneer wordt mijn abonnementsgeld afgeschreven?
  • Ik wil graag een factuur ontvangen, kan dat?
  • Hoe laat wordt mijn krant bezorgd?
  • Hoe laat wordt de krant op de Waddeneilanden bezorgd?
  • Mijn krant is niet bezorgd. Wat kan ik nu doen?
  • Wat gebeurt er met mijn bezorgmelding?
  • Mijn bezorger heeft schade veroorzaakt. Wat kan ik nu doen?
  • Ik wil een editie uit een andere regio ontvangen. Kan dat?
  • Waarom kan ik tijdens mijn vakantie de krant niet op een camping, vakantiepark of hotel laten bezorgen?
  • Hoe kan ik mijn vakantieonderbreking annuleren?
  • Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
  • Wanneer moet ik mijn vakantieperiode doorgeven?
  • Op welke manieren kan ik het AD digtaal lezen?
  • Hoe krijg ik toegang tot de digitale producten van AD?
  • Wat zijn Premium artikelen?
  • Ik ben ingelogd, maar krijg toch geen toegang tot alle artikelen. Wat nu?
  • Waarom krijg ik nieuwsmeldingen van jullie als ik online ben?
  • Ik wil geen nieuwsmeldingen meer ontvangen. Hoe schakel ik ze uit?
  • Hoe kan ik de AD nieuwsapp downloaden op mijn smartphone?
  • Kan ik de AD Nieuwsapp ook installeren op op een tablet? (iPad of Android)
  • Hoe werkt de AD Nieuwsapp?
  • Hoe kan ik een regio toevoegen of verwijderen in de AD Nieuwsapp?
  • Ik kan mijn regio niet vinden in de app. Komen er nog regio's bij?
  • Wat is Goal Alert en hoe werkt het?
  • Hoe kan ik de Digitale krant app downloaden op mijn tablet of smartphone?
  • Kan ik alle regio-edities van het AD lezen in de Digitale krant?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Digitale krant beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Digitale krant kostenloos?
  • Wat betekent het slotje in het menu? (Alleen op iPhone en iPad)
  • Kan ik de Digitale krant automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik kranten verwijderen uit de Digitale krant app?
  • Hoe kan ik de puzzels in de Digitale krant maken?
  • Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn abonnement is gekoppeld. Wat nu?
  • Wat is het DPG Media account?
  • Ik weet niet of ik een account heb. Hoe kom ik dat te weten?
  • Hoe maak ik een account aan?
  • Ik heb al een account. Hoe koppel ik mijn abonnement hieraan?
  • Mijn abonnementsnummer of postcode wordt niet geaccepteerd in mijn account. Wat nu?
  • Ik krijg de melding ‘Abonnementsnummer is reeds in gebruik’. Wat nu?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  • Hoe kan ik een ander e-mailadres aan mijn account koppelen?
  • Kan ik op meerdere apparaten gebruik maken van mijn account?
  • Kan mijn abonnement aan meerdere accounts gekoppeld worden?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor e-mail nieuwsbrieven?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor pushberichten via de app?
  • Zijn mijn gegevens wel veilig opgeslagen binnen het account?
  • Wat is Topics en hoe krijg ik toegang?

Op welke apparaten kan ik Topics lezen?
Welke artikelen van welke kranten lees ik via Topics?
Hoe kan ik mij in- of uitschrijven voor Topics nieuwsbrief?
Hoe kom ik in contact met de redactie van het AD?
Welke edities heeft het AD?
Hoe kan ik adverteren in het AD?
Ik wil graag het AD verkopen in mijn winkel, hoe kan ik dit regelen?

Ga naar de veelgestelde vragen van Algemeen Dagblad

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Twitter.

Stel je vraag aan het AD via Twitter. Indien geopend kun je binnen een uur een reactie verwachten.

Openingstijden zijn als volgt:

  • Maandag t/m vrijdag. van 08:00 tot 17:00.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Twitter.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Pinterest.

Wat voor platform is Pinterest?
Pinterest is een social media platform waarop afbeeldingen kunnen worden gedeeld, gecategoriseerd in 'borden'. Deze boards worden door veel mensen gebruikt als een soort 'moodboard' om zelf ideeën op te verzamelen, of om ideeën uit op te doen van andermans borden. Kijk hier op het kanaal van het Algemeen Dagblad.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Pinterest.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Facebook.

Volg het Algemeen Dagblad op Facebook. Plaatst u alstublieft geen bedreigende, beledigende of anderszins kwetsende teksten en/of afbeeldingen op dit platform. Een medewerker verwijdert zulke berichten terstond. Er wordt ook nooit op zulk soort berichten gereageerd door het Algemeen Dagblad.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Facebook.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Instagram.

Bekijk de Instagram pagina van het Algemeen Dagblad. Like artikelen, foto's en video's.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Instagram.

Youtube kanaal van Algemeen Dagblad.

Op het YouTube kanaal van het Algemeen Dagblad vind je het laatste nieuws en de nieuwste foto’s en video’s. Wil je nooit achterlopen, klik dan op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Algemeen Dagblad’.

Ga naar het Youtube kanaal van Algemeen Dagblad.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via LinkedIn.

Wil jij werken bij het Algemeen Dagblad? Ben jij op zoek naar een baan in de krantenwereld? Bezoek het Algemeen Dagblad dan op LinkedIn. HET social netwerk voor professionals om aan een baan te komen. Dat is LinkedIn.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via LinkedIn.

Woordvoerder Stan Verberkt over de terreurdreiging op Rotterdam Airport

Hoofdkantoor Algemeen Dagblad (adres)

Delftseplein 27 Rotterdam 3013 AA Nederland
Rapportcijfer Algemeen Dagblad Klantenservice: 1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 232 beoordelingen.

Beoordeel Algemeen Dagblad Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Algemeen Dagblad Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door A v.d. Wijdeven op 24-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

het kastje en de muur en dat meer dan één keer
  • Beoordeeld door Van de Weteringen op 18-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag telefonisch contact gehad in verband met het stoppen abonnement. Stopdatum blijkt januari 2024 te zijn, schijnt dat het contract dat ik had ad compleet in december 2020 omgezet naar zaterdag+digitaal voor 3 jaar te zijn en is dus niet op te zeggen want het loopt ook al 2 jaar zeggen ze dan. Gezegd dat ik het bedrag 22,46€ niet meer kan missen maar moet toch blijven betalen. Hebben dik 30jaar AD abonnement maar dit kan helaas financieel niet meer. Lekker sociaal dan in deze tijd, fijn dat jullie ook met de mensen meeleven, helaas niet in daden! Ik voel mij echt in de kou staan……
  • Beoordeeld door Van de Weteringen op 18-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag telefonisch contact gehad in verband met het stoppen abonnement. Stopdatum blijkt januari 2024 te zijn, schijnt dat het contract dat ik had ad compleet in december 2020 omgezet naar zaterdag+digitaal voor 3 jaar te zijn en is dus niet op te zeggen want het loopt ook al 2 jaar zeggen ze dan. Gezegd dat ik het bedrag 22,46€ niet meer kan missen maar moet toch blijven betalen. Hebben dik 30jaar AD abonnement maar dit kan helaas financieel niet meer. Lekker sociaal dan in deze tijd, fijn dat jullie ook met de mensen meeleven, helaas niet in daden! Ik voel mij echt in de kou staan……
  • Beoordeeld door Hans van Daalen op 18-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Nog steeds problemen krijg geen krant van af augustus en als ik een krant krijg eens in de maand dan in de achtertuin en niet bij voordeur waar de brievenbus zit en on de tuin ligt hij dan buiten en altijd is hij dan heel nat
  • Beoordeeld door Laar op 29-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag 1,5 uur bezig geweest met het bereiken van jullie. Eenmaal aan de beurt werd er opgehangen.
Krant vandaag niet bezorgd. Hiervoor ook een paar x misgegaan met veranderen van abonnement
Waardeloos
  • Beoordeeld door Helen dijkema op 25-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een ellende om jullie te bereiken zeg. !!! 4 keer gebeld en 4 keer opgehangen
Bel mij nu maar zelf , heb wel wat anders te doen !!!
  • Beoordeeld door Gerrie den oude op 23-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Waardeloze bezorging , eigenlijk wil ik dit abonnement niet meer. Ik baal als een stekker.
  • Beoordeeld door Gerrie den oude op 23-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Krant wordt dramatisch slecht bezorgd.
  • Beoordeeld door Peek op 22-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Een dikke 1 krijgt het AD. Door de weeks keurig de krant in onze hof. De zaterdagen ontbreken nu al paar keer. Kansloos verhaal met bandje over verlengen contract met 1 dag etc. Stuur desnoods bon op of bezorg later vandaag. Ben geen robot. Wel betalen, geen krant. Schande. Maandag a.s ga ik opzeggen. Waardeloos
  • Beoordeeld door Verhagen op 19-10-2022
  • Rapportcijfer: 4

De krant is al 3 dagen niet bezorgd.
Als je belt krijg je de computerhulp.
Daar moet op de een of andere manier toch aan te geven zijn wat de reden is van het niet bezorgen
Ik vind dit slecht geregeld, met de computer is toch veel mogelijk.
  • Beoordeeld door Revier op 17-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Als je ad beurt bent verbreekt u. Zijn al 1 uur kwijt.


De hele flat Ortolaanstraat wordt al dagen NIET bezorgd. Wanneer wel weer en waarom
  • Beoordeeld door C van Driel op 15-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Papieren krant wordt niet bezorgd - ook niet na een klacht dus al twee weken geen weekendkrant.
  • Beoordeeld door Nelly op 14-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Een dikke nul....12 september mijn ad zaterdag abonnement opgezegd...volkomen genegeerd telnummer klopt geen hout van gewoon waardeloos in edn woord
  • Beoordeeld door anvanschagen op 12-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wanneer gaat het kwartje vallen bij jullie. 2x meer dan een half uur in de wacht gezeten en doodleuk verbroken worden. Ik had geen klacht over het AD, maar over de manier waarop jullie met je klanten omgaan. Dat past toch niet meer in dit tijdperk. En gezien de commentaren, ben ik niet de enige. Er wordt niet teruggebeld bij terugbelafspraak. Het enige wat ik van jullie krijg is een email met excuses en dat mijn abonnement met wéér één dag wordt verlengd. Daar zit ik dus niet op te wachten. Ik wil gewoon elke dag mijn krant. Mijn klacht is bij jullie bekend, nl het niet bezorgen van de woensdagkrant, wordt hij niet uitgegeven op die dag (denk het wel). Zoek een oplossing hiervoor heb ik gevraagd of ik beëindigd mijn abonnement. Is toch niet zo'n rare vraag. En ga snel iets doen aan jullie bereikbaarheid, als je belt voor een nieuw abonnement dan heb je gelijk iemand aan de lijn, dat is toch alleszins vreemd. AD ga je diep schamen. ????????????????????
  • Beoordeeld door Loes trompet op 10-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Krijg niemand te spreken. Alleen chat en dat werkt ook slecht.
  • Beoordeeld door H.Bontekoe op 8-10-2022
  • Rapportcijfer: 3

Bezorging slecht bij navragen buren daar wel bezorgd mijn brievenbus zit om het hoekje een meter verder .
Ik heb de bezorger al een keer aangesproken hier over waarom vergeet jij mij
Ja dan heb ik haast en gooi de krant er alleen in de voor kant in .
Maar met de nieuwjaars wens weet hij mij wel te vinden.
AD telefonisch slecht te bereiken.
Uw abonnement word een dag opgeschoven krijg je via het bandje te horen hier heb je helaas niets aan.
  • Beoordeeld door Y.v.Bruggen op 5-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Service zeer slecht 3 x in de wacht gestaan bij het service nummer gewoon
Na 25 min wachten weg geklikt.
Dus nu 9 dagen geen krant wat gebeurt hier ???
Ik wil gewoon mijn Krant
  • Beoordeeld door Van Den steen op 3-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht berijkbaar .na 40 minuten gewoon de verbinding verbreken schandalig.
  • Beoordeeld door J.A. Slob op 29-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

In 3 weken geen krant is de bus gezien.
2 keer een terug bel verzoek gedaan, geen opvolging gekregen.
Elke dag een melding: geen krant bezorgd, nul e-mail bevestigingen ontvangen.
2 chats gedaan met geen enkel resultaat
WIJ WILLEN HET AD LEZEN. Wij willen geen andere krant!!!!!
  • Beoordeeld door Martin op 15-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

Zijn als je het opgeven nr belt gewoon niet voor een persoonlijk gesprek bereikbaar. Als je er na 25 minuten op eens door komt krijg je een verkeerde mevr aan de lijn die zoals ze zelf zegt daar dan dus niet overgaat. Kan je ook niet door verbinden en moet je volgens haar weer hetzelfde nr bellen en vervolgens weer inspreken. Ook dit werkt niet aangezien ze volgens mij een stomme computer hebben die je net als de vorige keer gewoon op een verkeerde lijn zet.
Ook nu weer 15 minuten een computer stem hehad met 4 wachtenden wat maar niet minder wordt. Uiteindelijk maar weer opgehangen. Wat een zooitje daar.
  • Beoordeeld door Wilma op 12-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

AD is niet te bereiken voor het opzeggen van het abonnement, niet telefonisch en niet via online contact.
  • Beoordeeld door Liesbeth van Malsen op 30-08-2022
  • Rapportcijfer: 3

Kan nergens snel een mail adres vinden voor een reactie.
Groet.
  • Beoordeeld door N.Groen in 't Wout op 25-08-2022
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb in het laatste half jaar 19x geen krant gehad nu eis ik hiervoor een vergoeding van 19 x 3,00 is 57 Eur0 + zaterda 1 euro meer is 13 eur0 samen 70 euro als ik dat niet krijg dan zeg ik mijn abonnement op. Wat jullie doen is gewoon stelen in deze omgeving zijn er meerdere mensen die er ook zo ocer denken
  • Beoordeeld door Gerard op 25-08-2022
  • Rapportcijfer: 10

Complimenten voor de vakantieservice van het AD. Het AD werd steeds netjes op mijn tijdelijke vakantieadres bezorgd. Hulde!!
  • Beoordeeld door Hans van oort op 18-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch niet bereikbaar, snaapde dpgtrucq wel want je geeft vanzelf op, schande!
  • Beoordeeld door G. B.Lingen op 17-08-2022
  • Rapportcijfer: 3

Beste mensen,

Ik ben ruim 45 jaar abonnee geweest van het AD. Sinds mijn verhuizing een maand geleden is de bezorging dramatisch en heb ik besloten mijn abonnement op te zeggen, omdat er gewoon geen krant in de bus komt en het AD niet in staat is dit op te lossen. Verzoek gedaan om als compensatie hiervoor bonnen te ontvangen werd niet gehonoreerd.
Zeer spijtig dat het AD trouwe abonnees niet ter wille willen zijn.
Als men zo met klanten omgaat, vrees ik voor de toekomst
Ik prepareer me nu op een ander dagblad die de klanten wel van dienst kunnen zijn.

Groeten, G.B.Lingen
  • Beoordeeld door Wansinck op 16-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een zaterdag proefabonnement, ik heb wel betaald maar nog NOOITeen zaterdagkrant ontvangen!!!!! Graag nu eens een reactie!!!!
  • Beoordeeld door e.kluit op 1-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

Klantenservice bijna onbereikbaar en wel bereikbaar, dan worden er geen maatregelen genomen om jouw bezorgklacht op te lossen.
10 weken AD op proef, de eerste week 3x niet bezorgd. De 20 Euro worden wel gelijk afgeschreven, gestorneerd. De volgende week weer niet elke dag bezorgd. Toch maar betaald, misschien gaat het beter, maar vandaag 1 augustus weer geen krant. Waardeloze service. Ik voel mij belazerd.
  • Beoordeeld door Lith op 30-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Na een week geen krant op tijd te hebben ontvangen , word je verzocht om de 'KLANTENSERVICE' te bellen.
Na 7 minuten in de wacht, mag je weer vertellen dat je geen krant hebt. Postcode, huisnummer..
Diegene aan de telefoon brabbelt wat. Onverstaanbaar! Hij zal, alweer, een grote klacht aan gaan maken.
Als ik zeg dat dit reeds meedere malen beloofd is, gooit meneer gewoon de telefoon op de haak!!!

We zouden graag een verantwoordelijke, serieuze medewerker willen spreken!
  • Beoordeeld door R,v.Orh op 26-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

heel slecht
  • Beoordeeld door Wil op 23-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Binnen 1 week 3x geen krant en 1x verkeerde krant ontvangen. Geen mogelijkheid om iemand persoonlijk te spreken om klacht door te geven
  • Beoordeeld door Bert op 14-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Enkele malen gebeld. Je krijgt te horen dat je het AD aan de lijn hebt, maar verder geen gesprek of inspreek mogelijkheid.
  • Beoordeeld door sylvia op 13-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zij sturen mij door naar een bandje van het AD maar ik wil iemand persoonlijk spreken. Zij kunnen verder niks voor mij doen.
  • Beoordeeld door Van Lenningh op 12-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht omdat er geen medewerkers zijn om je te woord te staan !
Al dagen zonder krant en er is geen communicatie mogelijk
Alleen computer
  • Beoordeeld door j. de jong op 11-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

ik heb de puzzel van de bijlage van zaterdag 9 juli opgelost, maar kan de uitslag niet kwijt telefonisch en ook niet per sms. De puzzel was voor de pizzaoven delizia. Waar kan ik de uitslag kwijt en op welke manier. Ik vind het verschrikkelijk slechte akties. Ik kan ook niet bellen want het was te druk. Laat dat woord "":SERVICE"' maar schrappen uit jullie teksten. Ik overweeg daarom mijn abbonnement op te zeggen en over te gaan naar de Telegraaf die ik jaren heb gehad, en over service niet had te klagen. Dit vind ik schandalig om zo met de klanten om te gaan. Ik hoop een reactie.
  • Beoordeeld door A.v.d.Voet op 30-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Rookmelders tot nu toe niet ontvangen. Bij ingesproken bel contact, alleen meldingen over bezorging krant.
  • Beoordeeld door I.H Voskamp-le Feber op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

weer geen krant ontvangen
  • Beoordeeld door Frans Rombouts op 23-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al dagen geen krant ontvangen en de nabezorging deugd ook niet
  • Beoordeeld door Sluys op 14-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht!
Al bijna 2 maanden geen krant ontvangen. Contact is niet mogelijk. U kunt per direct het AD online lezen staat er als je een melding maakt. Dat is nu net wat we niet willen. We willen de papieren krant.
We moeten vooral niet te vroeg aan de bel trekken, zeker niet voor 9 uur, want misschien neemt een andere bezorger wel onze krant voor zijn of haar rekening.
Maar als je om 7.30 uur de deur uit gaat voor je werk, wil je graag de krant gelezen hebben ( is toch een ochtendkrant) en niet s,avonds. dan kunnen we beter een avondkrant nemen.
Dus Algemeen Dagblad neem uw verantwoordelijkheid en zorg dat die krant bij een ieder op de mat ligt om 7 uur.
U zorgt er ook voor dat de rekening op tijd geïncasseerd word. Nooit een dag te laat!!
  • Beoordeeld door Onno Mostert op 13-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vanwege een aantal redenen wil ik per direct mijn abonnement van het AD opzeggen. Na enige tijd gewacht te hebben op de persoon van de klachtenservice kreeg ik een man aan de telefoon (heden 13 juni ca. 11.35) die mij vroeg waarom ik wil opzeggen. Ik vroeg hem of hij dit echt allemaal wilde weten waarop de man mijn onbeschoft vertelde dat mijn toon hem niet beviel. (Ik wilde de man echter het hele verhaal besparen, dat was de reden van mijn vraag) Kort hierop hing uw "klantenservice" de telefoon op. Dit soort gedrag is juist één van de redenen dat ik mijn krant na jaren abonnee te zijn geweest wilde opzeggen. Geen schoonheidsprijs voor uw klanten "service"'
Bel Algemeen Dagblad
088 – 050 5050