Bellen met NLE

Waarom bellen met NLE (Internet, Tv & Bellen) Klantenservice?

  • Je wilt je contract verlengen of opzeggen.
  • Je hebt een vraag over een factuur of betalingsachterstand.
  • Je hebt een technische vraag over instellingen.
  • Je hebt een vraag over de installatie van Internet of TV.
  • Je wilt een verhuizing doorgeven.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 19.30
  • Dinsdag 08:30 - 19.30
  • Woensdag 08:30 - 19.30
  • Donderdag 08:30 - 19.30
  • Vrijdag 08:30 - 19.30
  • Zaterdag 10:00 - 16:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer NLE: 088-7307377

  • Belkosten: Lokaal tarief
  • Ben je van plan over te stappen? Bel dan gratis naar 0800-4664.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij NLE.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van NLE.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
Controleer of er een storing is bij NLE
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met NLE? Laat ons je ervaringen met NLE weten!
Beoordeel NLE.

Wil je op een andere manier contact opnemen met NLE?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met NLE? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met NLE via e-mail.

Geen haast met je vraag aan NLE? Stuur dan een e-mail naar klanten@nlex.nl. Reactietijden zijn niet bekend bij Meteencontact.nl

Neem schriftelijk contact op met NLE.

Pak pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • NLEx B.V.
  • Postbus 11950
  • 1001 GZ Amsterdam

Veelgestelde vragen NLE.

NLE heeft een digitale service om vragen te beantwoorden van klanten. Zoals daar zijn:

  • Hoe kan ik overstappen naar een andere provider?
  • Kan ik een andere datum voor de automatische incasso in laten stellen?
  • Op welke dag wordt de automatische incasso door NLE (Internet, Tv & Bellen) afgeschreven van mijn bankrekening?
  • Is het mogelijk om een zakelijk abonnement af te sluiten bij NLE (Internet, Tv & Bellen)?
  • Is er een andere mogelijkheid om te betalen aan NLE (Internet, Tv & Bellen) dan via automatische incasso?
Ga naar de veelgestelde vragen van NLE Ga naar de veelgestelde vragen van NLE

NLE - Alles-in-1

Rapportcijfer NLE Klantenservice: 5

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordeling.

Beoordeel NLE (Internet, Tv & Bellen) Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan NLE (Internet, Tv & Bellen) Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor NLE (Internet, Tv & Bellen) Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeanette op 6-05-2020
  • Rapportcijfer: 5

Het is ontzettend lastig om aan het juiste telefoonnummer te komen. Voor oudere mensen nog lastiger. Nu ik op de website kom zie ik een DUUR 0906 nummer en dat is niet heel klantvriendelijk. Gelukkig heb ik via een omweg gebeld met 088 nummer.
Mijn ouders hadden 100% zeker 0906 nummer gebeld, maar gelukkig konden zij überhaupt niks vinden qua klantenservice.
De meneer van de klantenservice was zelf accuraat en vriendelijk! Niks op aan te merken.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)