Hotel Sofitel Legend the Grand Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van Hotel Sofitel Legend the Grand.

Bellen met Hotel Sofitel Legend the Grand

Waarom bellen met Hotel Sofitel Legend the Grand Klantenservice?

  • Is er een mogelijkheid om te parkeren? Is parkeren gratis of betaald?
  • Is het hotel rookvrij?
  • Wat zijn de incheck- en uitchecktijden?
  • Wat zijn de annuleringsvoorwaarden? Kan ik gratis annuleren of moet ik een bepaald percentage betalen?
  • Is er wifi beschikbaar in het hotel en is deze gratis?

Openingstijden telefonische klantenservice Hotel Sofitel Legend the Grand

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Hotel Sofitel Legend the Grand: 020 555 3111

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Hotel Sofitel Legend the Grand? Laat ons je ervaringen met Hotel Sofitel Legend the Grand weten!
Beoordeel Hotel Sofitel Legend the Grand.

KvK gegevens Hotel Sofitel Legend the Grand

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 33296034
  • Vestigingsnummer (KvK): 000006653596
  • Statutaire naam: The Grand Real Estate BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Hotel Sofitel Legend the Grand?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Hotel Sofitel Legend the Grand? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Hotel Sofitel Legend the Grand via e-mail.

De makkelijkste manier om te mailen naar dit hotel is om op onderstaande groene link te klikken. Een tip: schrijf een duidelijk en vriendelijk bericht waarin je je vragen of verzoek uiteenzet. Zorg ervoor dat je alle benodigde informatie vermeldt, zoals je naam, het aantal personen in de groep, de datum waarop je wilt verblijven en eventuele andere voorkeuren of vereisten.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Hotel Sofitel Legend the Grand

Neem contact op met Hotel Sofitel Legend the Grand via Facebook.

Het is mogelijk om een hotel te reserveren via Facebook maar het is meestal gemakkelijker en sneller om een hotel te reserveren via de website van het hotel of via een online reiswebsite. De meeste hotels hebben een knop op hun Facebook-pagina waarmee je direct naar hun website kan gaan om een reservering te maken. Als je niet zeker weet hoe je een reservering moet maken, kan je contact opnemen met het hotel via Facebook-chat of door te bellen naar hun receptie, zie groene elders op deze pagina en de medewerkers zullen je graag helpen. Houd er wel rekening mee dat het reserveren via Facebook vaak minder flexibel is en dat het hotel misschien niet altijd in staat is om aan jouw specifieke wensen te voldoen.

Klik hier voor contact met Hotel Sofitel Legend the Grand via Facebook.

Neem contact op met Hotel Sofitel Legend the Grand via Twitter.

Om contact op te nemen met een hotel via Twitter is de makkelijkste manier om op onderstaande groene link te klikken. Op het account van het hotel en klik je op de knop ‘Bericht’ om een bericht te versturen, de gewenste informatie in het berichtveld in te vullen en op ‘Versturen’ te klikken

Klik hier voor contact met Hotel Sofitel Legend the Grand via Twitter.

Neem contact op met Hotel Sofitel Legend the Grand via een contactformulier.

Als je contact wilt opnemen met een hotel via een contactformulier, kan je deze via onderstaande groene link vrij gemakkelijk invullen en digitaal versturen. Dit werkt vaak het beste zowel voor de klantenservice als voor de klant aangezien alle gegevens al verstrekt zijn.

Ga naar het contactformulier op de website van Hotel Sofitel Legend the Grand

Veelgestelde vragen Hotel Sofitel Legend the Grand.

Hier zijn wat voorbeelden van een aantal veelgestelde vragen van gasten aan de klantenservice van een hotel:

  • Is er een mogelijkheid om te parkeren? Is parkeren gratis of betaald?
  • Is het hotel rookvrij?
  • Wat zijn de incheck- en uitchecktijden?
  • Wat zijn de annuleringsvoorwaarden? Kan ik gratis annuleren of moet ik een bepaald percentage betalen?
  • Is er wifi beschikbaar in het hotel en is deze gratis?
  • Zijn er extra bedden of babybedjes beschikbaar op aanvraag?
  • Wat zijn de betaalmogelijkheden in het hotel? Accepteren ze creditcards of is contant betalen ook mogelijk?
  • Zijn er shuttleservices naar luchthavens of andere bezienswaardigheden beschikbaar?
  • Is er een bagageopslagruimte beschikbaar voor gasten die willen uitchecken voordat ze vertrekken?
  • Zijn er faciliteiten zoals een fitnessruimte, zwembad of spa beschikbaar in het hotel?
  • Is er een restaurant of ontbijtgelegenheid in het hotel? Zo ja, zijn deze optioneel of zijn ze inbegrepen in de kamerprijs?

Klik op onderstaande groene link om op de site van het desbetreffende hotel te kijken.

Ga naar de veelgestelde vragen van Hotel Sofitel Legend the Grand

Neem contact op met Hotel Sofitel Legend the Grand via Instagram.

In het geval dat je ervoor kiest om pushberichten te ontvangen over updates van dit hotel, is het mogelijk om deze in te stellen in de instellingen van je Instagram-account. Zo krijg je een melding op je telefoon of tablet wanneer het hotel nieuwe updates publiceert. Klik hiervoor op onderstaande groene link.

Klik hier voor contact met Hotel Sofitel Legend the Grand via Instagram.

The Grand Real Estate BV (adres)

Oudezijds Voorburgwal 197 Amsterdam 1012 EX Nederland

Beoordeel Hotel Sofitel Legend the Grand Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Hotel Sofitel Legend the Grand Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Hotel Sofitel Legend the Grand Klantenservice

Bel Hotel Sofitel Legend the Grand
020 555 3111