All Inclusive Hotel Hoogeerd Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van All Inclusive Hotel Hoogeerd.

Bellen met All Inclusive Hotel Hoogeerd

Waarom bellen met All Inclusive Hotel Hoogeerd Klantenservice?

  • Is er een mogelijkheid om te parkeren? Is parkeren gratis of betaald?
  • Is het hotel rookvrij?
  • Wat zijn de incheck- en uitchecktijden?
  • Wat zijn de annuleringsvoorwaarden? Kan ik gratis annuleren of moet ik een bepaald percentage betalen?
  • Is er wifi beschikbaar in het hotel en is deze gratis?

Openingstijden telefonische klantenservice All Inclusive Hotel Hoogeerd

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer All Inclusive Hotel Hoogeerd: 024 641 4032

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met All Inclusive Hotel Hoogeerd? Laat ons je ervaringen met All Inclusive Hotel Hoogeerd weten!
Beoordeel All Inclusive Hotel Hoogeerd.

KvK gegevens All Inclusive Hotel Hoogeerd

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 10002161
  • Vestigingsnummer (KvK): 000005518520
  • Statutaire naam: Hotel-Restaurant-Zalen Hoogeerd 

Wil je op een andere manier contact opnemen met All Inclusive Hotel Hoogeerd?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met All Inclusive Hotel Hoogeerd? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met All Inclusive Hotel Hoogeerd via e-mail.

De makkelijkste manier om te mailen naar dit hotel is om op onderstaande groene link te klikken. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat je een antwoord ontvangt dus wees geduldig. Mocht je een dringende vraag hebben dan kan je overwegen om te bellen naar het nummer vermeld op deze pagina.

Klik hier om een e-mail te sturen naar All Inclusive Hotel Hoogeerd

Neem contact op met All Inclusive Hotel Hoogeerd via Facebook.

Om contact op te nemen met een hotel via Facebook, kunt u de Facebook-pagina van het hotel bezoeken en een bericht sturen via de chatfunctie. Als je de Facebook-pagina van het hotel niet kunt vinden, kan je ook zoeken naar de naam van het hotel in de zoekbalk op Facebook en het eerste resultaat dat verschijnt zou de Facebook-pagina van het hotel moeten zijn. Als het hotel geen Facebook-pagina heeft, kun je contact opnemen met het hotel via hun website of door te bellen naar hun receptie, zie groene button op deze pagina.

Klik hier voor contact met All Inclusive Hotel Hoogeerd via Facebook.

Neem contact op met All Inclusive Hotel Hoogeerd via Twitter.

Om contact op te nemen met een hotel via Twitter is de makkelijkste manier om op onderstaande groene link te klikken. Op het account van het hotel en klik je op de knop ‘Bericht’ om een bericht te versturen, de gewenste informatie in het berichtveld in te vullen en op ‘Versturen’ te klikken.

Klik hier voor contact met All Inclusive Hotel Hoogeerd via Twitter.

Neem contact op met All Inclusive Hotel Hoogeerd via een contactformulier.

Veel hotels maken gebruik van een contactformulier waarmee je contact op kan nemen met de klantenservice. Klik op onderstaande groene link, vul het formulier volledig in en verstuur het digitaal. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je een antwoord ontvangt.

Ga naar het contactformulier op de website van All Inclusive Hotel Hoogeerd

Veelgestelde vragen All Inclusive Hotel Hoogeerd.

Hier zijn wat voorbeelden van een aantal veelgestelde vragen van gasten aan de klantenservice van een hotel:

  • Is er een mogelijkheid om te parkeren? Is parkeren gratis of betaald?
  • Is het hotel rookvrij?
  • Wat zijn de incheck- en uitchecktijden?
  • Wat zijn de annuleringsvoorwaarden? Kan ik gratis annuleren of moet ik een bepaald percentage betalen?
  • Is er wifi beschikbaar in het hotel en is deze gratis?
  • Zijn er extra bedden of babybedjes beschikbaar op aanvraag?
  • Wat zijn de betaalmogelijkheden in het hotel? Accepteren ze creditcards of is contant betalen ook mogelijk?
  • Zijn er shuttleservices naar luchthavens of andere bezienswaardigheden beschikbaar?
  • Is er een bagageopslagruimte beschikbaar voor gasten die willen uitchecken voordat ze vertrekken?
  • Zijn er faciliteiten zoals een fitnessruimte, zwembad of spa beschikbaar in het hotel?
  • Is er een restaurant of ontbijtgelegenheid in het hotel? Zo ja, zijn deze optioneel of zijn ze inbegrepen in de kamerprijs?

Klik op onderstaande groene link om op de site van het desbetreffende hotel te kijken.

Ga naar de veelgestelde vragen van All Inclusive Hotel Hoogeerd

Neem contact op met All Inclusive Hotel Hoogeerd via Instagram.

De meest handige manier om een hotel te volgen op Instagram is door op onderstaande groene link en op ‘Volgen’ te klikken. Op deze manier verschijnen updates automatisch in jouw tijdlijn. Zo heb je gemakkelijk toegang hebt tot de laatste informatie en foto's van het hotel.

Klik hier voor contact met All Inclusive Hotel Hoogeerd via Instagram.

All Inclusive Hotel Hoogeerd (adres)

Maasbandijk 10 Niftrik 6606 KB Nederland

Beoordeel All Inclusive Hotel Hoogeerd Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan All Inclusive Hotel Hoogeerd Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor All Inclusive Hotel Hoogeerd Klantenservice

Bel All Inclusive Hotel Hoogeerd
024 641 4032