Powerpeers Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van Powerpeers.

Bellen met Powerpeers

Waarom bellen met Powerpeers Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over de diensten van Powerpeers.
  • Om klant te worden van Powerpeers.

Openingstijden telefonische klantenservice Powerpeers

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 16:00
  • Dinsdag 09:00 - 16:00
  • Woensdag 09:00 - 16:00
  • Donderdag 09:00 - 16:00
  • Vrijdag 09:00 - 16:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Powerpeers: 020 220 2300

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Powerpeers? Laat ons je ervaringen met Powerpeers weten!
Beoordeel Powerpeers.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Powerpeers?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Powerpeers? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Powerpeers via e-mail.

Geef de voorkeur aan het versturen van een email? Scroll naar beneden naar de button Stel een vraag. Stuur je mail naar de klantenservice van Powerpeers service@powerpeers. Een medewerker van Powerpeers neemt zo snel mogelijk contact met je op.

 

Klik hier om een e-mail te sturen naar Powerpeers

Neem schriftelijk contact op met Powerpeers.

Stuur je liever een brief of wil je een poststuk sturen.? Je kunt deze sturen naar de klantenservice van Powerpeers. Hieronder tref je het adres:

  • Powerpeers
  • Paasheuvelweg 1
  • 1105 BE Amsterdam

Neem contact op met Powerpeers via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Powerpeers via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier op maandag t/m vrijdag 09:00 - 16:00 uur bereiken voor al je vragen en opmerkingen. Je kunt beeldbellen via Facebook Messenger als je een facebook account hebt. Je moet het bedrijf of instantie waarmee je wilt beeldbellen als vriend toegevoegd hebben aan je facebook account.

Klik hier voor contact met Powerpeers via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Powerpeers.

Je kan op de website van Powerpeers de volgende categorieën aanklikken: 

  •     Aanmelden en overstappen
  •     Alles over onze energie
  •     Energiecontract verlengen
  •     Energiedashboard
  •     Geldzaken
  •     Meterstanden en (slimme)meters
  •     Vriendenkorting
  •     Over Powerpeers
  •     Groen Gas
  •     Hoge energietarieven


Vind antwoorden op de website van Powerpeers. Voorbeelden van veelgestelde vragen zijn hieronder te zien. Klik een vraag aan en lees direct het antwoord van Powerpeers.

  • Hoe stap ik over naar Powerpeers?
  • Wat is de startdatum van mijn contract?
  • Hoe wordt mijn overstap geregeld?
  • Kan mijn contract per direct starten?
  • Wat is Samen Groen?
  • Kan ik ook klant worden als ik in het buitenland woon?
  • Kan ik als bedrijf ook klant worden?
  • Wanneer kan ik naar Powerpeers overstappen vanuit mijn huidige contract?
  • Welke energiecontracten biedt Powerpeers?
  • Waar vind ik de voorwaarden van mijn contract?
  • Tot wanneer kan ik mijn contract kosteloos annuleren?
  • Hoe kan ik mijn contract opzeggen?
  • Ik heb meerdere aansluitingen op 1 adres. Kan ik klant worden?
  • Moet je van te voren aangeven hoeveel kWh je teruglevert per jaar?
  • Waarom moet ik een slimme meter hebben om zelf opgewekte energie aan te bieden?
  • Kan ik zonnepanelen bij jullie aanschaffen?
  • Hoe kies ik mijn energiebronnen?
  • Wat als de energietarieven veranderen?
  • Wat gebeurt er als ik mijn energiecontract niet verleng?
  • Wanneer ontvang ik mijn korting?
  • Kan ik een verlenging annuleren?
  • Wanneer gaat de verlenging in?
  • Wanneer kan ik verlengen?
  • Op welke gegevens is mijn dagelijkse verbruik gebaseerd?
  • Waarom komen de gegevens in mijn energie dashboard niet overeen met de gegevens van mijn slimme meter?
  • Waarom komen de gegevens in mijn energie dashboard niet overeen met de gegevens van mijn omvormer?
  • Hoe wijzig ik mijn termijnbedrag?
  • Hoe wijzig ik mijn betaalgegevens?
  • Wat verandert er komend kalenderjaar?
  • Waarom veranderen de energietarieven?
  • Hoe komt het dat er verschillende datums en tarieven op mijn jaarafrekening staan?
  • Wanneer ontvang ik mijn jaarnota?
  • Kan ik mijn termijnbedrag wijzigen?
  • Waar is het termijnbedrag op gebaseerd?
  • Waarom is mijn termijnbedrag gewijzigd?
  • Kan ik ook kiezen voor handmatige overboeking?
  • Waarom is er geen dag- en nachttarief?
  • Hoe kan ik mijn incassodatum wijzigen?
  • Wat is een slimme meter?
  • Wanneer moet ik mijn meterstanden doorgeven?
  • Waarvoor worden mijn meterstanden gebruikt?
  • Ik heb geen slimme meter, kan ik dan online mijn verbruik wel zien?
  • Wat zijn de verschillen bij Powerpeers als ik een traditionele meter heb of een slimme meter?
  • Wat is een netbeheerder?
  • Maakt Powerpeers gebruik van een daltarief?
  • Wat is Powerpeers?
  • Voor wie is Powerpeers?
  • Wat zijn de voor- en nadelen van groen gas?
  • Waarom bieden jullie twee varianten groen gas aan?
  • Hoe duurzaam is groen gas?
  • Waarom is groen gas duurder?
  • Is er voldoende afval om groen gas te (blijven) produceren?
  • Waarom zou ik kiezen voor groen gas ipv CO2-gecompenseerd gas
  • Wat doet de overheid om groen gas te stimuleren?
  • Stimuleren jullie met de productie van groen gas de productie van mest?
  • Wordt er hout gebruikt bij de productie van groen gas?
  • Groen gas is CO2-neutraal in gebruik. Maar wat betekent dit?
  • Waarom stijgen de prijzen zo hard?
  • Ik heb een vaste prijs wat betekent dit voor mij?
  • Ik heb een variabele prijs wat betekent dit voor mij?
  • Ik heb een vaste prijs contract. Moet ik mijn termijnbedrag aanpassen nu de prijzen stijgen?
  • Wat kan ik doen om m’n energierekening laag te houden?


(TIP!) Voor algemene vragen aan Powerpeers, zie je op hun website bovenaan een zoekbalk met het vergrootglas icoontje met daarbij de tekst 'Zoek'. Typ een onderwerp of vraag en klik vervolgens op Enter.

Ga naar de veelgestelde vragen van Powerpeers

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Powerpeers.

Blijf up-to-date over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van groene energie en duurzaamheid. Powerpeers stuurt je graag een digitale nieuwsbrief. Scroll helemaal naar beneden totdat je 'Hou me op de hoogte' ziet. Vul je email-adres in en klik op de blauwe button Inschrijven. Je kan je altijd weer uitschrijven.

Meld je aan voor de Powerpeers nieuwsbrief.

Neem contact op met Powerpeers via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van Powerpeers via Facebook. Je kunt binnen 2 uur een reactie van Powerpeers verwachten.

Openingstijden klantenservice Powerpeers op Facebook:

  • Maandag t/m vrijdag: van 09:00 tot 16:00 uur.
  • Zaterdag en zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Powerpeers via Facebook.

Neem contact op met Powerpeers via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van Powerpeers via Twitter en blijf meteen op de hoogte van alle nieuwtjes rondom Powerpeers. Je kunt binnen 15 minuten een reactie verwachten.

Openingstijden klantenservice Powerpeers op Twitter:

  • Maandag t/m vrijdag: van 09:00 tot 16:00 uur.
  • Zaterdag & zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Powerpeers via Twitter.

We delen alles tegenwoordig. Dus waarom niet je energie?

Hoofdkantoor Powerpeers (adres)

Paasheuvelweg 1 Amsterdam 1105 BE Nederland

Beoordeel Powerpeers Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Powerpeers Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Powerpeers Klantenservice

Er zijn nog geen beoordelingen geplaatst
Wees de eerste om Powerpeers Klantenservice te beoordelen.

Bel Powerpeers
020 220 2300